Attached: elgiganten_v2.png (1666x1190, 164K)
Sverigetråden -Bojkotta Elgiganten-upplagan
Parker Gomez
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Thomas Fisher
käften nbög
Jaxon Rogers
>Så du är medveten om att du pratar med dig själv och inte någon annan?
Grejen är den att jag kommer på mig själv lite för sent med det. Så nu när jag är rätt klar i huvudet kan jag se det som en psykosgrej, men jag har kommit på mig själv med att säga åt "honom"(var nära att glömma citationstecken) att hålla käften, både när jag har varit hemma och ute och rört på mig. Var nära att börja skrika när jag var hemma på middag hos farsan, så jag åkte hem. Jag vill bara inte hamna i att jag inte vet vad som är på riktigt och inte igen.
>Tror du det skulle hjälpa att prata med någon? Psykolog?
Varit inne i psykatrin en del, men jag har en ny läkartid snart, 20:e
>På vilket sett bryter denna kvinna ner dig?
Hon säger elaka saker och lyssnar inte på vad jag säger. Typ
>user du kan väl inte ha de där kläderna på dig det ser ju helt sjukt ut
>det är så äckligt att du röker, verkligen vidrigt
och att jag inte hjälper till när jag är hemma hos henne, vilket hon vet inte är sant. Jag har inget jobb, så jag är ibland hemma hos henne när hon är på jobbet. Då brukar jag städa hos henne för att vara sjysst, samt att när jag inte hade några pengar alls så hade vi dealen att jag diskade och plockade lite hos henne mot att jag inte behövde pröjsa mat. Nu har jag pengar, så jag betalar för mig men städar fortfarande.
Sedan så kan hon bara sluta lyssna mitt i när vi pratar och skita i vad jag har sagt. Som att vad jag säger bara är bakgrundsbrus i väntan på att hon ska komma med något viktigt att prata om.
Jo, det är det som är planen med det här besöket. Byta mediciner och kanske göra en ny utredning.
Snarare betahane och knarkande psykfall(även om jag slutat knarka)
Lucas Martinez
>>user du kan väl inte ha de där kläderna på dig det ser ju helt sjukt ut
>>det är så äckligt att du röker, verkligen vidrigt
Hon har rätt. Skärp dig, nbög.
Zachary Cook
Jag klagar aldrig på vad hon har på sig, även om hon ibland ser ut som en basic bitch. Eller på att hon snusar, även fast det är äckligt. Det är bara så dubbla måttstockar.
Men
Oliver Brooks
Är värdelös ingenjörsstudent och kommer sluta upp som nån labbtekniker som tjänar ICA-lön trots att jag jobbar 10 timmar om dygnet och har en master
Sen kommer raskriget/klimatkrisen/kina/automatiseringen och jag förlorar allt
Jaxon Kelly
Inget fel med snus eller hennes kläder.
Adam Peterson
Tydligen inte. Jag vet inte, blir bara helt sänkt av att umgås med henne.
Alexander Diaz
då ska du inte umgås med henne, för helvete, vet att det är läskigt med ensamhet osv men det är ett bättre alternativ än att en jävla hora som trycker ner dig
Jeremiah Jackson
Mason Butler
Sedan när har Scarlett Johanson en Tor-runa tatuerad på sig?
Evan Gonzalez
Vet inte, frågan är varför någon vettig person skulle tatuera en tatuering som ser ut som ett armband istället för att bara köpa ett jävla armband, kvinnor är fan sjuka i huvudet
Logan Cook
Det känns lite så. Men det var så jävla bra förut, och helt okomplicerat. Eller, inte helt, men det var bra.
Isaac Barnes
Har du konfronterat henne? Sagt rakt ut att du blir sårad när hon beter sig illa?
Easton Fisher
Inte hur sårad jag blir, men att jag tycker det är otrevligt och elakt. Hon vet det här, och har kommit på sig själv med det. Men sedan fortsätter hon iallafall.
Sedan så har jag varit lite ursäktande ibland, och låtsas som att "vi alla har våra fel".
Xavier Watson
någon som kan identiera låten vid 0:27? Suttit i 10 timmar och lyssnat på "Top 100 songs of [insert year here]" musikmontage utan framgång
Luke Martin
Märker hon att du far illa och fortsätter så är det bara att lämna henne, be inte om ursäkt user, stå på dig.
Tyler Howard
Tack
Här är en klassisk bakgrundsbild
Christian Flores
>Brake Checked
vafan är det nåt som folk verkligen gör med flit?
Chase Johnson
Jackson Sullivan
Det var nära ögat
>ungen springer längst med vägen istället för av vägen
Kevin Anderson
>dkn mysigt höstregn ute
Känner verkligen för att gå en promenad och röka en gås
Brandon Wood
Abdi...
Nathan Rodriguez
Brukar bli ganska nere såhär på nätterna. Kvällarna brukar gå bra men nätterna känns väldigt jobbiga
Justin Ward
jvdk
Isaac Gutierrez
>6 brevare
Vad gör ni?
Brayden Cruz
Kan vara nice på natten när man precis vänt dygnet men det blir snabbt nedstämt och rastlöst. Svårare att hålla den negativa skiten borta av någon anledning. Man vet att man egentligen inte borde vara vaken (och implikationerna av att man är vaken) vilket ju är ett konstant faktum som sätter tonen på tillvaron på ett mörkt vis. Blir definitivt värre ju äldre man blir också iom stressfaktorn över åren som rinner iväg och har runnit iväg osv.
Cooper Rodriguez
Kom precis tillbaka till tråden efter att jag inte kunde sova. Har precis skrivit en massa, och det blev rätt bra
Juan Gonzalez
>dkn sugen på datorspel men vet inte vilket
Dylan Bell
>börjat runka utan glidmedel
>känns som att jag har en kontinuerlig mini-orgasm i snoppen hela tiden nu
kan någon förklara detta fenomen?
Charles Sanchez
Kayden Hill
vad tycker ni om att sweg är populärt i DN nu?
Logan Ortiz
falskflagg psy-op av Peter "jag är en patetisk fitta som sprider fake news" Wolodarski
Cooper Adams
gonatt! :3
Jonathan Rodriguez
god morgon
Luis Thomas
Jack Parker
God natt
Parker Howard
Jag är hungrig
Easton Peterson
De uppmärksammar en petitess
Elijah Edwards
Dag 1
>åt en chipspåse
>lite glass
>lite läsk
Dag 2
>åt tårta
>åt kakor
>åt bullar
>åt glass
>lite läsk till det
>Går trots allt detta ner i vikt
Brandon Ortiz
Du skippade måltiderna.
Jason Gonzalez
Såklart åt jag måltider också men jag tänkte mig att det var givet så jag tog inte med dem.
Kayden Reyes
youtube.com
kan man få en nerspringning?
Daniel Anderson
börjar bli flintskallig
Joshua Robinson
Antingen springer du maraton om dagarna eller så äter du bäbisportioner. Brukade väga 100 kg men gick ner 20 efter att jag utvecklat fobi för att sätta saker i halsen. Övervikt är jobbigt ändå hellre skelett.
Aaron Miller
hellre (rimligt) tjock än skelett favä
är man skelett kan man heemas åt helvete av vem som helst
Sebastian Lee
Är det så att ni får välja hur era studentmössor skall se ut in i minsta detalj? Jag råkade hitta en webbsajt där man får designa sin egen mössa och få den levererad.
Blake Williams
>varför är finnar så arga
>jävla finngoler! borde vara tacksamma för allt
John Adams
>Är det så att ni får välja hur era studentmössor skall se ut in i minsta detalj?
Ja, vi fick välja foder och skit. Jag hade foder i skånska flaggans färger. Det var Galio jag beställde från, väldigt många alternativ. Verkar som att de landskapsvapen man kan ha på toppen är fulare nu dock, när jag köpte så var de broderade.
Jeremiah Gomez
Känner ett skelett som kan göra farligt höga sparkar. Börja med kampsport.
Austin Hill
du hamnade antagligen inte på ett jättestort överskott. samtidigt fluktuerar vikten med typ 2-3 kg under dagen och beroende på om du varit på toa o.s.v.
Carson Campbell
kan inte sluta tänka på hennes rumpa
Leo Bell
>ont i tänderna och huvudvärk på morgonen för femte dagen i rad
dags att gå till tandläkaren kanske
Camden Wright
Vi hatar inte finnar, bara era Kangs
Chase Barnes
Levde i stort sett på valnötter, After Eight och irish coffee från 15 december till 5 januari, lyckades ändå gå ner 3 kg över jul. Ingen aning om hur.
Xavier Campbell
LEENDE GULDBRUNA ÖGON
Brandon Powell
>være svensk
>komme med fakta på skolen
>bli utvist
Connor Johnson
Snälla anons :3
Eli Ramirez
den känskan när ingen flickvän
Cooper Cooper
t-tack, jag vet inte om jag är så snäll iofs. ;_;
David Perez
Giv Emma, Alizee and Jessica
Nicholas Turner
Är inte heller alltid snäll till alla, men man kan ju försöka :3
Luis Perez
falska nyheter
Isaiah Thomas
>stockholmare förstår bögig norska bättre än danska
Matthew Hughes
finaste flampis :3
Easton Martin
Svenska """män"""
Jackson Wilson
längst till vänster är delikataste
Chase Fisher
Er dette sant? Forstår dere norsk bedre enn dansk?
Benjamin Martinez
Bara bögar från St*ckholm gör det.
Aaron Collins
Vad?
Isaiah Evans
Undrar hur stor andel av """söt"""brevarna/bögäcklen som är från Stockholm. Gissar på 100%.
Zachary Allen
Önskar jag var det
Är rätt otrevlig ibland
Min hon vill inte spela dota med min för jag skriker så
Brayden Smith
grr
Ryan Ramirez
Var kan man köpa tavlor av danska kungar?
Evan Campbell
Hur ny?
Anthony Collins
Absolut, förutom vissa dialekter brukar norska aldrig vara något problem, jag utgår alltid från att kunna förstå en Norrman och vice versa.
Käften bonnjävel, du vet väl att danskar förstår ditt gröttugg sämre än ordentlig rikssvenska?
Owen Flores
Ja, jag kan ha en normal konversation ivl med en norrbagge, danska är helt hopplöst, man förstår ingenting
Luke Lee
ok
Josiah Perez
Varit här i snart 5 år
Daniel Carter
Begå självmord
Benjamin Ross
dota bringar det värsta i folk
Gavin Moore
Samuel Fisher
Ejakulén...
Owen Perez
Malta vad tycker du om resten av Sverige, utanför St*ckholm?
Nicholas Morales
*pussar dig på ollonet*
Gavin Rivera
Hur vet du inte om de som är från småland, Uppsala, norrbotten och Skåne då?
Brandon Lewis
Norrland verkar vara vettigt iallafall.
Michael Howard
Sant sant
William Butler
Ni förstår väl att de som är dryga och vidriga i Stockholm är det inflyttade bondepacket som tror att det är så man ska bete sig?
Andrew Lee
Det kvittar, det är staden som gör dem till vänsterextrema bögar.
Eli Barnes
Varför slår man inte ner bögar i Stockholm? Mest det jag stör mig på. De ger en arena åt bögpesten att existera.
Jose Evans
Nä, alla norrländska "män" klagar på invandringen, röstar SD men gifter sig med thailändskor
de är värre rasblandare än Stockholms sv ho
Michael Richardson
Töntar och bögar blir nedslagna av babbarna
Xavier Thomas
Nej det finns inte ens några invandrare i Norrland.
Jackson Russell
Levi Davis
Har börjat få panikattacker när jag är ute bland folk.
Attackerna består av att jag ser en söt tjej och tänker
>dkn ingen fv
för att sedan gå vidare med total panik tills jag ser nästa söta tjej
någon som känner igen sig?
Jonathan Allen
Po po po
Cameron Clark
Du inser väl att dessa är finnar?
Kevin Williams
>finnar är inte invandrare
stoppa mongoliseringen av Sverige
Nä, men visst, det kanske inte fanns så många babbar i Norrland för 20 år sedan, men vi har haft mer än två år med bosättningslagen och redan innan så fanns det ganska många. När jag gick i lågstadiet så fanns det en "förberedelseklass" full med babbar på skolan i min lilla bruksort. Konstigt nog så var det några där som hade skägg redan
Justin Powell
Bild relaterad, Luleå Kommun. Färre än 2000 blattar på en befolkning på 80 000 och de flesta flyttar söderut direkt de kan.