Sverigetråden - För svenskar samt brödrafolk

Morgonmys-upplagan

Attached: 11248248290234.gif (499x374, 1018K)

Other urls found in this thread:

svt.se/sport/curling/lag-edin-klart-for-vm-final-efter-jamn-match-mot-sydkorea
youtu.be/BYJB0zyjt70
youtu.be/BcyYQXTHIV8
twitter.com/NSFWRedditVideo

Attached: lol.gif (800x430, 564K)

Varför är ni vakna nu?

Lite tidigt för morgonmys va?

Fin upplaga!

Lugn och fin nu Jonte.

Är en ful goblin (kvinna) (undernärd)
Hejsan, trevligt att träffas!

Kunde inte sova så tänkte vara vaken hela dagen och vända på dygnet.

Attached: 9780374350512.IN07.jpg (1024x1024, 236K)

Allt efter 03:30 är morgonmys favä

kan inte sova

Då har jag lite morgonmys just nu. Vaknade och var tvungen att dra en runk och nu kan jag inte somna om.

>Är en ful goblin (kvinna) (undernärd)
har du penis?

ännu är det väl inte så sent? iallafall inte för dem utan jobb och studier

Haha nej, då hade jag väl skrivit goblin (man)?

Gör dig en kopp te!

runka är ju toppmys mann1

Attached: 1109234823904.png (179x152, 9K)

har man varit i svt ett tag så har man lärt sig att tjejerna i 90% av fallen har kuk favä

vågar man ta en promenad nu eller kommer man bli permaheemad?

Attached: 143942876512.jpg (676x426, 48K)

beror helt på var du bor favä

Är du galen? Ska jag dricka koffein när jag vill sova?

Uppsala. Studentområde.

Attached: 159000813753.png (636x426, 167K)

Oj, har du varit här länge? Var du här sist jag brevade? Tror det var runt....2015? 2016? Trevligt att träffas oavsett.

Jo det har du rätt i, förlåt! Jag blir alltid trött av te så jag glömde att det är tvärtom för de flesta.

Attached: melon.jpg (1190x670, 127K)

därför att jag vaknade precis

Attached: 1522220001271.jpg (217x232, 8K)

Te är för bögar favä

Fl*gsta? Har ju varit en del rån och överfallsvåldtäkter i centrala Uppsala på sistone, iallafall enligt blixtbak

Sen 2014 drygt, men brukar filtrera bort snubblare. Har du varit på någon träff? Känner inte till att det har varit nån tjej(biologisk) med

bbq neger, tror inte en sekund på att du är från 2014

svt.se/sport/curling/lag-edin-klart-for-vm-final-efter-jamn-match-mot-sydkorea
topp mys

>>brukar filtrera bort snubblare
bara sett bilder från trådmöterna och då var det bara en gång det var någon som såg ut att vara tjej med. Folk kommenterade att det var nån transsexuell men det kanske var gyckel, vad vet jag. Som sagt aldrig varit insatt.

Flogsta, ja. Det har väl hänt grejer här ute också men inget seriöst vad jag vet. Enda jag kan komma ihåg var nån tjej som snubbe sprang efter för ett år sen och nån som snodde trosor. Kanske väntar till det ljusnar iaf.

Nix, inte gått på träff! Bor inte i närheten av Stockholm och hade aldrig vågat gå på träff med en massa snubbar från nätet.

Jag drar till jobbet nu. Jag är en s.k. man (man) som är en alfa och får dra över slynor på löpande band. Brukar typ gapskratta åt folk i tråden som inte bara tar tag i sina jävla liv.

Seriös fråga, varför snubblar du istället för att breva som vanligt?

bbq och Pågen blev tillsammans

Fast bbq cuckade väl Pågen med en neger.

Hon är tjej och hon vill inte att du ska glömma. Se på henne! Vilken grej!

>nån som snodde trosor
lol, säkert nån från tråden. Bor du i en trevlig korridor? Kan vara väldigt stor skillnad på Flogsta och Flogsta favä

De är då tillsammans än idag så vitt jag vet. Det där var nog bara ett gyckel.

Attached: 134242999008.png (424x518, 26K)

Hur förklararar man för föräldrarna att man träffade sin tjej i fucking Sverigetråden favä

Jag tror fan jag såg någon bild på bbq's fitta med en negerkuk i sig...

godnatt trådkompisar.

Attached: godnattkatte.jpg (743x800, 99K)

Vad har föräldrarna att göra med dina förhållanden? Bor du hemma?

För att jag använder denna sida som ett socialt forum och det är enklare för folk att hålla reda på om det är jag som svarar eller någon annan. Lättare att hålla reda på samtal och sedan så kan man filtrera mig lätt om man inte vill se mina brev.
Bekvämlighet alltså!

Attached: taro OK.jpg (320x374, 17K)

Ooof riktig uppmärksamhets hora. Ingen skam i kroppen alls.

>Bor du hemma?
Nej, men jag antog att man berättar för sina päron om man har varit ihop med någon mer än typ två år. Vet själv inget om det dock, då jag aldrig haft fv.

>Bor du i en trevlig korridor?
Ja, den är fin. Typ bara tjejer och jag som bor här. Ingen är översocial (typ häckar i köket 24/7) och alla sköter sitt och håller allt rent.

rekommenderar/10

behöver mammafv

Aha, låter väl rimligt antar jag. Aja, du åker nog i filtret iallafall, ledsen.

Låter grymt kompis. Någon söt utbytestjej eller? Skulle vilja ha en ökenfröken studentfv asså

Ingen fara! Det är det snubblet är till för. Hoppas du har en trevlig dag.

Den här filmen är ganska bra.

Attached: repulsion.jpg (1234x520, 362K)

>trevlig dag
>uppe klockan 4 på morgonen
man kan väl hoppas. Vad gör du uppe själv?

>Androphobia
Oj, den måste jag se. Tack för tipset!

Tekniskt så är det väl en ny dag. Väldigt tidigt bara. Kunde inte somna så tänkte att jag skulle försöka dygna.

Attached: 79996431.jpg (500x452, 67K)

>Någon söt utbytestjej eller?
Ja, en som jag tror är judinna från Amerikat och en blond och blåögd tjej som skulle få stormisarna i tråden att kräma i brallan. Båda ser bra ut och är trevliga.

>Skulle vilja ha en ökenfröken studentfv
tror aldrig jag stött på en utbytesstudent som var ökenfröken favä. Det finns ju en hel del men alla verkar vara uppvuxna i Sverige.

är du NEET eller?

Jo, hejsan!
Här är en söt fågel.
youtu.be/BYJB0zyjt70

>dkn ingen snedtripp

Attached: 1522271843698.jpg (480x452, 18K)

Ah men va fan varför börjar folk alltid tala om fåglar när de får slut på samtalsämnen online? Riktig svensk autism.

Samma här, inget dömande.

Vad ska man prata om med nbögs tjejer?

>Känslan när man är vaken under riktiga NEET timmar men man måste till plugget om 3 timmar
Jösses!

har inte kunnat sova ännu
ska jobba om 2 timmar

Attached: 4e879885b048725752463a75e56ce222.jpg (591x1009, 194K)

Haha, råkade ha en fågel nära till hands bara. Förlåt!
Tag din en utter.
youtu.be/BcyYQXTHIV8

Beror på vad de har för intressen skulle jag tro? Folk vill alltid prata glatt om sina intressen så det är bara att fråga vad de gillar och engagera sig i vad de berättar så flyter det nog på ganska bra.

Attached: robot fella running.jpg (500x402, 29K)

Illa!

Samma som killar? Jag har asmycket social ångest etc men aldrig fattat de som inte vet vad de ska prata om. Folk älskar att prata om sig själva, det är fan bara att fråga något

Vilka bräden brevar ni på förutom här? Jag brukade vara på Jow Forums och /tv/ nästan hela dagen varje dag men nu är jag knappt på kanalen längre, bara några timmar här.

Jag får aldrig liv i en konversation

>Jag: "vad gör du på fritiden?"
>nbög: "Tränar och umgås med polare"
>Jag: "okej"

coolt hur alla däggdjur är så lika ändå. uttern påminner väldigt om min hund.

/a/v/vg/jp/ och Jay snurravor

jag: "aha tränar på gym då eller? skivstångspass? haha jag körde nåt styrkeprogram förut men fick aldrig till böjen ordentligt, funderat på om man ska hyra nån såndär coach för att fixa bla bla bla bla bla"
bokstavligen inte svårt att bara snacka favä. Däremot får jag en känsla av allmänt obehag och vill sticka hem

Det är helt tomt i skallen när jag pratar med någon, kommer aldrig på sånt där

Jag var väldigt extrovert som liten så har säkert med det att göra, folk är olika. Hade en kompis hela högstadiet/gymnasiet som knappt sa ett ord medans jag babblade på favä. Finns ju lyckade nbögar som är introverta också så misströsta inte

Vill ha en tjocc fv mamma som kan debattera med mig, jag har det så ensamt med mina interna diskussioner. Alla här tycker ju likadant som mig så det är ej värt att debattera något.

Attached: 15444.png (213x236, 8K)

Tryck bara på, låtsas vara intresserad. Det känns slitigt och tråkigt men det går. Kanske kasta in ett leende också om du inte vill se ut som en autism. Folk reagerar mycket på dina ansikts uttryck men autismer tänker inte på det eftersom de inte ser sig själva. Kör du bara bitchfacet så kan folk tycka du är otrevlig

>Kör du bara bitchfacet så kan folk tycka du är otrevlig

Folk har alltid sagt till mig att jag är otrevlig eller ser sur ut

Har ni nånsin haft fv tråden?

Jag tror my är bögpostaren

nej, närmsta kontakten jag haft med en tjej var i 3an, hon snodde min mössa så jag slog henne, fick massor utav skit

Massor av dem

Haha nice

jag med favä

how hard is it to immigrate in sweden as a french-algerian muslim

haha i trean? då är man ju ändå ganska gammal

Are you planning to work here?

Jo, rätt sjukt, slog henne med knuten näve i ansiktet

It's really easy, just go in through the east with no passport and pretend you're Syrian. Free money and place to live for at least a few years with a chance to stay permanently if you behave.

Eller hur! Hajar är inte däggdjur men de har lustigt nog månge beteenden gemensamt med hundar. De gillar att bli klappade och kelade med och knuffar människor lätt med nosen för att få mer klappar. Finns ett antal videos på det på dutuben om du är nyfiken. Är tydligen vanligt att hajar somnar om man kelar med dem.

En vadå nu? Jag är inte en sådan person som sitter och tycker att pojke x pojke är gulligt om det är det du menar! Inget emot det men det har alltid känts väldigt sliskigt när kvinnor sitter och fnissar om hehe söta homosexuella pojkar.

Attached: en alien.jpg (600x600, 63K)

DÖ FÖR ISRAEL

hmm well you could say so

alri ty

Utveckla favä.
Kom på nu att när jag gick i femman så retade den mest populära tjejen i klassen mig när vi var ute i skogen så jag slog henne på axeln och började gråta och gömde mig bakom en stor buske. Antar att man var dömd att inte vara nbög från början..

>Are you planning to work here?
he said he was algerian
do the math m8

>legat i sängen i fem timmar
>kan inte sova
Happ, blir väl att dygna.

Kom och mys i sängen med mig!

Minns inte i detalj, men hon snodde min mössa på skolgården, jag bad om att få tillbaks den, hon lyssnade inte så jag sperga ur och slog till henne i ansiktet med full kraft, hon skrek som en stucken gris, jag tog min mössa sen kom fröken och skällde ut mig, mamma kom till skolan och hämtade mig, sen skällde farsan ut mig när vi kom hem

Skulle slått hårdare så att hon inte hunnit tjutit, då hade du kunnat komma undan med det.

var ju fler barn på skolgården, gick med samma klass tills 9:an, var ju psykfallet i klassen efter den dagen

Nej, är inte en bög.

Haha inte jag häller!

Var det stelt att gå tillbaka till skolan sen? En till grej jag kom på nu helt apropå
>mellanstadiet
>chattar med en tjej på MSN
>pratat massa i skolan också
>hon börjar retas massa om att jag är kär i henne
>var kär i henne
>spergar ut
>kallar henne ett tjockt emo
>hon tar jätteilla vid sig
>hon blir snygg under högstadiet/gymnasiet (litet samhälle så gick i samma skolor)
om jag hade haft en fv vid 12 års ålder kanske allt hade gått annorlunda

Se Var mobbad efter det hela grundskolan tills jag började på gymnasiet

Allt på grund av den incidenten? Slog du några andra klasskamrater?

nej, efter så retade dem mig, kallade mig damp barn osv, men jag accepterade det, hade jag bara stått på mig så hade de nog hållit på så mycket

Ah, fan vad segt. Att man råkar smälla till någon när man är tio bast är inget man borde få lida för i flera år framöver. Bättre på gymnasiet sen eller?

ja, pluggade på annan ort, bara grabbar, fick inga polare direkt, men ingen mobbades i alla fall