Det brygger opp til krig-utgaven
Forrige:
Trådens temasang:
youtube.com
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
youtube.com
strawpoll.me
twitter.com
>dfn ingen militærjv
For trestammebein.
Vennlig påminner om at holocaust er en myte og at det ikke finnes en eneste obduksjonsrapport som bekrefter gassing.
Hvem gammel er man når det er for sent å lære seg noe nytt og snu livet rundt?
fjerde for livet er et helvete og selvmord frister mer hver dag
når man er dement.
>dfn ingen militærjv som er utro mot deg med hele troppen
En kan vel alltid forbedre seg litt, er ikke snakk om at en skal gå fra 0 til nobelprisvinner med harem og 10 milliarder på konto, men bedre enn gårsdagen iallefall kan en jo alltid få til
Snart hjem igjen til litt deilig alkoholis gutta
user, er du alkoholiker?
>foreleseren snakker om jǿdeparagrafen
>jv-en får jobb som saksbehandler i NAV
>har vondt i magen etter knebǿy i går
Når ble livet mitt et megmeg?
hvem med om å bytte retning i yrkes-/utdanningslivet?
hvis du er over 35, så nei sdm
spors jo litt på individuelle tilfelle naturligvis
Det begynte vel i det små da du fikk et kallenavn på et ost-sudanesisk sjakkbrettproduksjonsoptimaliseringsforum.
hvem hvis man er 25 og nettopp har innsett at man egentlig ikke kan noen ting og har kastet bort livet så langt?
Hvilket kallenavn er det du sikter til?
Sjakkanon.
Sjakkanon/liberalistanon/rullestolmannen
Stikker forresten på besǿk til jv-en og feirer at hun har fått seg jobb nå.
Akkurat.
Ikke alle meg. Jeg er ikke liberalist.
Megmeganon.
Nei, det er vel forresten norrontanon som er liberalistanon.
Da er det bare å sette i gang, vår generasjon skal jobbe til vi er 70 uansett, så bare kjor på sdm
Hvis noen konfronterer deg med at det er litt teit, så er det bare å svare heller 'sent enn aldri'
Hva er det du har lyst til å gjore da?
Kos dere
Ikke spist enda eg då
Må gratulere henne med å ha fått jobb som går ut på å få nordmenn i arbeid sånn at de kan betale for pengene hun har instrukser om å gi til niggere.
>usa og israel angriper syria
>russland besvarer
>nato drar norge inn i en krig mot russland
ville dere forsvart norge mot russerne om vi ble agrepet, selv om vi var de som startet det?
Noe annet. Det jeg allerede har er ikke utfordrende i det hele tatt og det er ekstremt frustrerende.
ville nok blitt med i en sånn der motstandsbevegelse
Er ikke nyresteiner for mennesker det samme som perler for osters?
Er det noe form for hieraki du kan fokusere på å klatre oppover i?
Evt studer et eller annet på fritiden slik at du vet du har interesse for det, også begynn på studier? Da kan du kanskje ta flere fag enn vanlige folk per semester hvis du har studert godt nok.
Eller kanskje bare finne en hobby en liker som du kan utvikle deg innad for å kompensere
>Evt studer et eller annet på fritiden slik at du vet du har interesse for det, også begynn på studier? Da kan du kanskje ta flere fag enn vanlige folk per semester hvis du har studert godt nok.
>hobby
Var dette jeg tenkte på. Men var bekymret mtp. nevroplastisitet og sånne ting.
Kanskje ikke like fleksibel i tankegangen som en 18-åring, men hadde overrasket meg om det var et såpass stor problem at ikke bare mer arbeid/flinkere til å sporre om hjelp kunne kompenseret for det.
Prov deg frem med noe relevante selvstudier?
evt test iq-en din og hvis du scorer bra så er det å bare kjore på. Men uansett er det de færrste jobber/studier som er slik at den kognative kapabiliteten til individene er det som setter en stopper, da er det heller slapt arbeid tidligere over lengre tid som akkumuluerer tror jeg
Begynn å trene du
Heller Nazi-Norge enn Neger-Norge!!!
Ja, det er vel ikke verre enn å bare sette i gang og se hvordan det går.
Det gjor jeg allerede.
Gud signe vårt dyre fedreland
youtube.com
>dfn ingen militærpai
>alle militærpaiene kommer til å bli sprengt i krigen mot russland mens jeg gjemmer meg i hytta mi i skogen
föles godt mann
>Men uansett er det de færrste jobber/studier som er slik at den kognative kapabiliteten til individene er det som setter en stopper, da er det heller slapt arbeid tidligere over lengre tid som akkumuluerer tror jeg
Det er ikke så mange som bare kan bli hva de vil, og hvis de bare "kjorer på" inn i et fag de ikke er skikket for kommer de bare til å slite og odelegge både for seg selv og alle rundt som blir nodt til å forholde seg til en lavere stående.
Ikke lyst etter militærpaier, de er notoriske for å være Tor Tordenkuks feltmadrass.
>de er notoriske for å være Tor Tordenkuks feltmadrass
dette er alle kvinner fåvæ
jaja skal bare nave jeg så husk å betal skatten deres lonnsslaver
haha JODENE gutta :DDDD 1848 heia hitler XD
>vi må kaste enda mer penger etter innvandrerne
bare noen milliarder til, så skal dere se at det ordner seg!
Jeg skrev at 2/3 av somaliere i Norge ikke jobber, dette var responsen
hva spiller dere i dag
kjöttflöyte
>hoyre ekstremistiske
>Neo-Nazi forumene
Jodelern mente det var hoyreekstremt av meg å påpeke at 2/3 av somaliere ikke jobber. Jaja
>fakta er "hoyre ekstremistisk"
får deg virkelig til å tenke
Vi må bygge flere fritidsklubber så de fattige unge innvandrerne på oslo-öst ikke driver gatelangs og lager ugang! Det er ikke deres feil at foreldrene deres valgte å få 9 barn enda de ikke er i jobb.
Normiser lever bokstavelig talt i fornektelse.
> Anonsen taper diskusjonen på jodel
> Kommer hit for å få stotte
>jeg önsker å putte deg på PSTs liste
Nei, er bare for å vise folk hva slags tanker som lusker hos den gjengse nordman.
Islam har en plass i Europeisk historie, men ikke i Europeisk framtid.
bare jeg som fryser mer nå når det er varmere og vått enn når det er kaldere og torrt?
jeg HATER UTLENDINGER
fy F A E N
det K O K E R !!!!!!
Tid for middag gutter. Hva skal dere spise?
Pannekaker med bringebær fåvæ
jeg, jeg er deprimert
lykken blir helt desimert
Ganske naturlig, det. Fukt er den storste grunnen til "kaldfolelsen"
vet ikke hva jeg skal gjore
Var dette en dårlig måling? Er det noe jeg mangler?
Jenter i Forsvaret er en tabbe
FY FAEN I HELVETE JEG HATER DETTE LANDET
Jenter i forsvaret er uironisk kun for å være de ansattes leketoy, dette er kjent. De har begrenset bruk til kontorarbeid og visse utenlandsoppdrag, men ellers er jenter kun i forsvaret for at feminister skal ta fra oss kortet om at det er menn som drar i forsvaret (som om gutter og jenter i dag ofrer like mye). I min tid ble to personer ansatt i en midlertidig stilling på seks måneder som grenader etter forstegangstjenesten, og dette var tilfeldigvis også de to horene som hadde fått seg grenaderpikk
Faktisk helt feil.
Du må nesten peke på hvilke ting som er feil, så kan vi prove å finne ut av i hvilken grad det er feil
Bra trådemne!
Jeg har både norsk og russisk uniform liggende slik at jeg enkelt kan hoppe over når vi blir invadert.
Orker ikke, det aller meste du sa var helt tåpelig.
henger meg nå
Fittefjert
Would I have to learn Norwegian to work in Norway?
Blås trylleflöyta mi
Yes generally you will have a hard time getting hired if you can't speak our language, but it's not impossible, especially because you're a native english speaker. But it will depend on the type of job.
Ikke han men her er mitt forslag:
Jenter er i forsvaret fordi det er "progressivt" og feministene onsker likestilling selv om dette går på bekostning av forsvarets faktiske kampevne da jenter overhodet ikke er like gode soldater.
Så grunnen er ikke at de vil ta ting bort fra menn men fordi de vil si "Se! Vi er like gode!" selv om de ikke er det.
Skal hjelpe deg litt.
>jenter i forsvaret har storre signaleffekt enn brukseffekt
Dette er sant og det vet du.
>jenter brukes til kontorarbeid
Her er det forskjell på vernepliktige og ansatte. Av ansatte er "feltbefal" desidert mannsdominert. Er det kvinner i forsvaret, er de hovedsaklig i administrasjonen. Kjenner ikke norgesstatistikken for kjonnsfordeling av avtjente forstegangssoldater, men i troppen vår var det ca en firedel som var jenter. Mange dimmet rett etter innrykk og preger sikkert statistikken.
>jenter suger pikk og gutter liker det
Hva, ble du sjokka nå?
>jenter som gjor ting gutter liker får jobb
Hva, ble du sjokka nå?
I see. How would I go working in hospital systems? How should I pick a northern European country to move to? Which language is the most versatile?
Om den faktiske kampevnen er så veldig redusert eller ikke, vil jeg ikke si noe om. Å rekruttere jenter forer til at stedet blir mer attraktivt for ikke-homser.
Uansett er det helt feil å si at det ikke er menn som drifter militæret, fordi kvinner spiller en marginal rolle og statistikken tukles med i stor grad. Eksempelvis jentene i forsvaret med 40% stillinger, mens jeg til sammenligning kun så én gutt med redusert stilling, som var 80% fordi han pendlet lengre enn de fleste
noen som vet hvem den voldtektstiltalte moldespilleren er?
I don't know much about this frankly, but I know that Norwegian students who went to become a doctor in Australia, are not allowed to be a doctor in Norway because we deem the education not worthy (it's really just about some stupid rules about something I can't remember)
>Å rekruttere jenter forer til at stedet blir mer attraktivt for ikke-homser
saus
Pikken min?
They can take a few tests to start practicing though, right? Would be pretty fucking bleak if they had to do med school again.
>du
>en ikke-homse
Tenkte at du tok den "faktaopplysningen" rett fra rassholet ditt ja
I don't know. I just know there has been cases like that.
>ville jeg skutt russere uten å risikere fengsel om jeg fikk muligheten
Selvsagt.
Tro det eller ei, men det finnes folk som ikke drommer om stang i rassen..
Vet at det er en sokt tanke for deg, men sånn er faktisk tingenes tilstand..
Ja det han heter Sarr ett eller annet. Senegaleser
middag gutta!
halv pris på grillpolser grunnet dato
Ble baconsnacks til middag.
Militæret handler for faen ikke om å få seg fitte din skjermede lille fittegutt