/danmarktråden/

Men hvordan opbyggede det dit selvværd? Jeg prover virkeligt at være tro mod mit inderste, men jeg synes alligevel at jeg er et fjols, et pjok og det der er værre.

de perfekte piger på dr tv handler bl.a. om selvværd, men jeg ved ikke, om vi kan lære noget af det.

Selvfolgelig kan vi ikke det. Vi er jo hverken piger eller accepteret i sociale kredse til at starte med.

hva fanden gor vi så

hvordan går det med dig nu?
du var så positiv og optimistisk for et par måneder siden

At læse Mein Kampfs forste 200 sider

Tror i at det er manglen på egentlige bedrifter, og et åbent selvbestyrkende forum at dele dem i, der er årsag til det manglende selvværd?
Eller er det bare det, at kunne få lov til at sige det, der fjerner det?

Jeg er ok, du er ok ~agtigt?
Jeg tænker at vi alle har en eller anden form for afholdenhed overfor kernefamilie strukturen som vi umiddelbart kender den, og at det er i dennes forandring at vi får bestyrket vores selvværd?

Giver det mening?

Eller *forandringen af denne*
Eller måske bare nogle venner?

Mine venner, undtagen to, distancerer sig fra mig fuldstændigt fordi de er bange for alt det der med psykisk sygdom og jeg er sygmeldt hele tiden fordi jeg ikke kan andet
I det mindste får jeg nok snart noget medicin så det kan måske hjælpe og det er også godt at gå til psykolog, men jeg savner virkelig at have et liv selv hvis det var på lånt tid

er det snart sengetid?