/norgetråden/

Snart russetid-utgaven

Forrige:

Attached: 1468596000965.png (1598x1382, 2.24M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=hx4H7UMGCEs&t=176s
no.wiktionary.org/wiki/advokere
twitter.com/NSFWRedditVideo

Basert anonsen

youtube.com/watch?v=hx4H7UMGCEs&t=176s

Attached: 2290662sa4rd02587.gif (250x250, 460K)

russetid for de kule er så langt unna anime, snekkerbukse, flaggsko og van som du får det

t. rikmannssonn

>Jei/ Eg / E /AE / I

I will just pretend they don't exist and only learn Jeg right?

Attached: fssd.png (990x695, 147K)

go be turkish somewhere else

No :3

>Bare lære seg jeg
lykke til i andre fylker enn de rundt akershus.

was gehts brudi :3

warum willst du norwegisch lernen?

Attached: 921392193.png (612x491, 22K)

Beskriv denne karen her med en setning

Attached: 1468923810359.jpg (574x584, 59K)

Hei!

Attached: index.png (891x652, 1.04M)

monster

Min svommelærer kan ikke virkelig være så effektiv.

russetid er ikke kult i det hele tatt

How do you do this at school? :d Isn't it hard to learn both Bokmal and Nynorsk even though you talk with a dialekter (based on your location) which is also different?

Fuck m8 :d

Alles beim Alten :3 War länger nicht mehr auf Jow Forums. Hab euch vermisst! Wie geht's?

alles ist gut mit mir. Ich habe nicht /deutsch/ besuchen auf eine während.

>How do you do this at school?

90% of kids write in Bokmål, only retards have nynorsk as main language. as for learning it in school, 90% of kids dont. they usually get a crappy grade and 99% are advocating for getting rid of Nynorsk as it is completely useless and retarded to be graded in it.

>russetid
>gikk i klasse med bare jenter
>kjopte en stygg gammel kassebil sammen med noen av dem og malten den röd
>jentene på bilen ble uvenner rett för russetiden og ville ikke ha noe med hverandre å gjöre
>jeg fikk bilen for meg selv
>jeg hadde en nesten gratis bil jeg kunne kjöre rundt med lenge etter russetiden
>mfn

Attached: 1500595040515.jpg (200x217, 9K)

>drite på nynorsk pga dets effekt på det norske samfunn¨
Ik mob

Attached: hjelps.png (112x112, 4K)

i russetiden tok jeg ingen knuter og brukte mesteparten av tiden på å male pokémon på russebuksa og å gå til psykologen

Attached: 1401379288168.jpg (250x242, 8K)

kom ikke inn på universitet fordi min karakter i nynorsk ikke var god nok, ser jeg noen som advokerer for nynorsk skal jeg faen meg skyte de!!!

du har ingenting å gjore på universitetet, muhammed

i min russetid var jeg på en buss med gutta, vi festa 30 dager i strekk og det var sånn 50+ jenter som sendte oss melding hver dag som ville rulle. det var vel siste gang jeg var suksessrik normis fåvæ

Attached: 44vf9jf1xjky.png (604x516, 88K)

>advokerer

Attached: 1522766902793.png (469x452, 277K)

I WANT TO PARTICIPATE IN RUSSFESTIVAL AND FUCK DOZEN NORWEGIAN SCHOOLGIRLS TOO, YOU LUCKY CUNTS I HOPE YOU ARE HAPPY

Dreit i russetiden jeg. Ingen på VGS som jeg kunne tenke meg å være på van eller buss med. Så sparte jeg de pengene da.

Tenker, jeg gikk ikke glipp av noe med russetiden generelt, men gikk vel glipp av masse pga manglende sosiale evner.

Attached: 1409077402662.jpg (250x237, 44K)

no.wiktionary.org/wiki/advokere

det var en artig josef

It was a good time. But now those days are gone. Time to find a wife.

Er dette en "jeg er glad for at jeg ikke var russ haha russ er for tapere"-episode?

i had an epic time, fucked 4 girls =)

>thinks he can find conservative wife

Attached: Joe Gage.jpg (378x426, 19K)

i wish i've had immigrated to norway 15 years ago when i had chance :(

Han levde og vanket i det samme miljoet som meg faktisk..

She doesn't have to be conservative. She just have to be normal, which is what the majority of women are. The nutjobs on the far left are a small but loud group.

i was wondering if there are many chechens in your area and if you know any ?

vennlig påminnelse om at siden jeg klarte /jv2018/ og /mistejomfrudommenutityveårene/ så klarer du det også, anonsen

Attached: 1500321451308.jpg (369x387, 35K)

faen så sant fåvæ

Attached: sannheten.png (1802x135, 45K)

ive got a few chechen friends, theyre alright

can you tell me their lastnames ? since you know them ?

Er ikke tapere, håper de koser seg liksom, men jeg hadde nok ikke fått noe ut av det med mindre jeg faktisk hadde hatt venner.

Du vet vel hva jeg mener.

Attached: feel when, the following.jpg (390x391, 41K)

Plukker opp saltstenger med saltstenger som spisepinner

dama vil pule men jeg vil spille

Gutta, jeg tar visst 90 kg i mark. Er jeg svak?

t. 80 kg

come on now mate i am looking for an old friend who has immigrated to norway, do you know someone with surname, borchashvili or borchaev ?

ja

Gjǿr det kjapt mens spillet laster.

yes, he lives in Honefoss

hva har vellykkete selskap med ens hverdagsliv å gjöre

t. mobster who wants to tie up loose ends

Hva tar du?

har ikke gjort mark på ett år, men tok 160 da

can you be more specific ? what's his name so i am sure we are talking about same person ?
there are no mobsters in georgia, besides that why would mobster use Jow Forums ?

Hoyde/vekt? Hvor lenge hadde du trent da?

>there are no mobsters in georgia, besides that why would mobster use Jow Forums ?
t. mobster sweating profusely

>Kjorte nedover Afrika og inn i Sahara
>Stopped ved et marked, kjopte berberantrekk, morkeblått
>Kommer frem til destinasjonen ved syvtiden
>hopper på kamelene og rir inn i orkenen
>Berberne digger meg fordi jeg har på folkedrakten deres
>Det blir morkt for vi er fremme
>Ser et bål i horisonten etter en time i morket
>Blir mott av grilling og at jentene danser for oss
>Sover i telt og setter klokka på 05
>Våkner og klatrer opp en 250m hoy sanddyne
>Ser soloppgangen

Var en bra dag

Uironisk bli i pakistanland din sandneger

can you not just do a good deed and contribute in reuniting old friends instead of trolling here ?

>Aldri vært utenfor ôstfold

Attached: berbers03.jpg (625x794, 56K)

toys
han har garantert vært på Stromstad også

Feil side, pakk.

Poenget med historien var egentlig dette: De fortalte at det var bra jeg kom nå, fordi om 10-20 år vil stammene deres være helt borte. Det samme sa de i amazonas. Er ikke bare vi i europa som blir utrensket.

ikke lat som om det der er en god representasjon av folket, 99% av de ser slik ut.

Attached: mdou.59b7d8388d8b1.jpg (960x641, 152K)

Hvert land, sitt folk. Egentlig greit å besoke andre kulturer, bare man ikke tar med innvandrervennlighet som souvenir.

thanks for help cunts i hope you all get fucking hanged u bitches, absolute cunts kyss

no one knows your random chechens, why the fuck would we

sorry no

Hvis du drar rundt i verden så ser du hvordan alt blir likt, alt ligner på amerika. Ungene vil ha iphones. Hvis du ikke respekterer selvstendige kulturer har du nok misforstått.

slutt å svare utlendinger

THAN YOU COULD'VE FUCKING SAID THAT IN THE BEGINNING INSTEAD OF SAYING
>HURR DURR I KNOW FEW CHECHENS THEY ARE GOOD GUYS
AND YOU DEFNITELY SHOULD HAVE STOPPED TROLLING ME AFTERWARDS YOU DISGUSTING MAN I SPIT ON YOUR FACE.

FUCKING NORWEGIANS I HOPE YOU ALL GET HANGED AND UR WOMEN GIVE BIRTH TO NEGGERS.

thanks for attention now i am no longer mad.

We don't like chechens, they are a meme here. If you wanna talk about a bad guy you refer to the chechen.

Mislykket kneby ǿkt.
Ingen framgang, bare selvmord nå.

Attached: pepe pistol.jpg (640x640, 50K)

what you mean by meme what kind of meme ?

>If you wanna talk about a bad guy you refer to the chechen.
you got me intrigued
what you mean by that ???

When we think of chechenya, we think of a war torn place, with ugly square buildings, where people are shooting with ak-47s from the window.

do you like women in wheelchairs?

va da jævlig mykje engelsk i /NORGEtråden/

nå må du ta deg fem min. ok.

i prefer men with dildos, what does it have to do with what i have asked ?

>ak47-s
you mean AKM-s no ak47-s were used in chechen wars they were long decomissioned during soviet union and sold to negger guerillas during coldwar and after it

and btw it's not much of a meme it's partly truth

dette fåvæ

Yes, it is the international language.

Haha, well i did not know that, or maybe i did not think of it well enough. Goodbye then.

Jeg gjor jo det? Men vil ikke ha dem hit, og de fleste som reiser rundt i verden er (etter min erfaring) sykt innvandrer/fremmedkulturvennlige

Du vil ha dem hit jo.

Attached: dummefroskebrever.gif (487x560, 778K)

Nei, jeg forstod hvor viktig det er å preservere kulturen sin og hvor fort den kan forsvinne. Fiji så ut som mallorca for faen

AU

Attached: 1517773393418.jpg (657x624, 170K)

Russetid er faktisk degenerert.

Attached: russ_077_2048_2546351a.jpg (978x650, 167K)

Dette

Attached: russ 2013(2).jpg (612x612, 70K)

Hold kjeft, jeg stemmer Alliansen: Ekstrem
Faen.. jeg må ut og reise for verden er lik

well thanks for nothing you norwegians are less helpful than dutch, and dutch are known for their stupidity and slefishness. i hope you have a bad day and i mean you ALL who post here and i hope you eat shit and trip on your grandma's dildos. absolute trash people.

Hva tenker dere om dette innlegget? Er det riktig?

"Divinity works like this:

>Humans by definition are part of the Universe

>Universe = Everything that exists

>Humans have the ability to observe

>Humans are the Universe observing itself

Now, here's where meme magic comes in: Human observation is not strictly objective. The brain constantly creates false memories, and everyone has looked at something at some point that made them think "What the fuck am I looking at?" Before their brain figured it out and formed a recognizable image for you. This means that:

>The brain has the power to alter its own observation

>Since humans are the Universe observing itself, what we perceive to be true is what the Universe perceives to be true

>If it is true for the universe, it exists

>Enough Humans believe a specific god is real, it is real, in one way or another

>Multiple conflicting gods can therefore exist

This is why the white man is superior. We have not just the ability to observe (all creatures do), we have the unparalleled ability to rationalize, think abstractly, think of cause and effect, consider consequences, chain of events, conceptualize past, present, and future, prefer our fiction and fantasies to have canon that makes some sense, etc. Some other races can do this too (Japs are close, for example but not quite there. For example, their definition and preference for "canon" is different from ours), but not as well as Whites."

Du ǿnsker å ha dem hit ja, det kan alle se.

Prov å finn en selvstendig stamme om 20 år du. Jævla kommunister, de brenner i helvete.

Hoyresidens kutt i skoleordninger forer til arbeidsinnvandring, så vet ikke om dette loses politisk.
HOLD KJEEEFFFFT JEG SKYTER DEG I SELVMORDSVESTEN DIN JÆÆÆÆÆÆÆVEEEEEEEEELLL!!

det er kun folk som aldri har vært ute og reist skikkelig som er innvandrervennlige.

Jeg har aldri reist, og er den mest innvandringsuvennlige jeg vet om.

Det er vel en forskjell på å respektere kulturer og ikke? Jeg respekterer selvstendige kulturer og folk, det gjor ikke jodene.

1k borte på leovegas

jaja...

Attached: 1423805575279.png (771x626, 214K)

Prov fire hundre tusen du.

dette. ler alltid når folk mener jeg ikke har mott mange nok asylsokere f.eks fordi jeg er imot innvandring fra 3 verden. det er snarere tvert imot, jeg har mott for mange.