/Norgetråden/

Miljo-utgaven

Forrige:

Attached: miljø.png (907x674, 1.21M)

Other urls found in this thread:

youtu.be/z9G8omvaFJg
youtube.com/watch?v=f62POTv1RJE
youtube.com/watch?v=DM2JJ9uAeVA
archive.org/details/BezmenovLoveLetterToAmerica
youtube.com/watch?v=y3qkf3bajd4
nrk.no/ytring/straffeloven-ma-endres-1.14000313
twitter.com/NSFWRedditImage

forste for aksjer

youtu.be/z9G8omvaFJg

Attached: 1523477048267.gif (250x250, 460K)

Den evangelisk-lutherske Religion forbliver Statens offentlige Religion. De Indvaanere, der bekjende seg til den, ere forpligtede til at opdrage sine Born i samme. Jesuitter og Munkeordener maae ikke taales. Joder ere fremdeles udelukkede fra Adgang til Riget.

200 år senere sitter vi her i Negerland Norge. hvor gikk alt galt?

For mange år med fred har gjort folket for svake.

Attached: DQmeTJhSUzqFJgNn2S5kd6pyzXxTFNfjMZcm7C1Gw9hCCbn.jpg (600x719, 66K)

er det så enkelt?

>du vil aldri klore lan

Hadde hanreiet Trædal fåvæ

>The mass shooter that opened fire at the Marjory Stoneman Douglas High School wants his victims to have his inheritance, hoping the money could help “heal the community” according to his lawyer.
>19-year old gunman Nikolas Cruz has reportedly instructed his attorney to distribute his $800,000 inheritance when he receives the funds on his 22nd birthday, saying he “does not want those funds.”
>2He would like that money donated to an organization that the victims’ family believes would be able to facilitate healing in our community or an opportunity to educate our community about the issues that have ripened over the last four or five months,” said lawyer Melissa McNeill.
>“Let it go to those who have been hurt, period,” said another member of his legal team.
>Cruz killed 17 people and injured dozens more at his former high school earlier this year; kickstarting a national dialogue on gun control and school safety.

jaja, er det lenger noe tvil om at denne Cruz bare var en brikke i jodenes spill om å fjerne våpenrettighetene i usa?

Kanskje jeg skulle tatt en sånn der..

nei.. ikke det nei.. trenger ikke noe fremtid jeg...

Attached: 1516705957152.png (1056x2118, 615K)

Nei, det han brever et et dumt fascistmegmeg for folk som ikke kan historie.

FY faen.

Ikke diss Ada, vi trenger dem.
t. i en klasse som er en enorm pǿlsefest

>71% prosent av de på medisin er kvinner ved siste opptak
>90%, 90%! av psykologer er jenter

altså hva faen sier jeg bare, hvor er kjonnspoeng for gutta???

Bare på vetrinær- og sykepleierstudiet forelǿpig.

>han tror verden er rettferdig
Ler og ler

Attached: 1487175382309.png (811x327, 62K)

Hvor lang tid tar det tror dere for negere og muslimer får tilleggspoeng på lik skala med det man ser i USA for svarte?

Kanskje sommerjobb på fiskeslakteri er noe for meg

>forelǿpig
Du er villedet, sǿnn. Det vil aldri bli guttepoeng på noe som er prestisje. Da ville det vært på psykologi for leenge siden.
Tror du tenker på kvoten for utenlandske studenter, der folk med triste historier om hvordan det er å være fra et u-land eller å være en minoritet får fǿrstepri?

Er jeg den eneste som blir sur og brekker meg litt hver gang jeg ser en innvandrer?

Helst ikke. Offermentalitet fǿrer bare til bitterhet.

Er klar over den kvoten. det jeg lurer på er når disse "nordmenne" (negere fodt av utenlandske foreldre i norge) begynner å få 5 eller flere studiepoeng for å være negere

du er ikke alene

5-10 år kanskje? Så fort det blir klart at minoriteter gjor det vedvarende dårlig på skolen og ikke kommer seg videre i utdanningen så vil det bli skyldt på rasisme og poengene vil bli delt ut.

USA har et system hvor hvis du er hvit så trenger du 1700 poeng for å komme inn på universitet. Asiater trenger 1900 poeng og svarte trenger 1500 poeng. Skal liksom balansere for historisk urettferdighet og sånt.

Da jeg kom hjem fra skolen på idag var jeg heelt utslått. Jeg la meg ned på senga og satt på den villeste hardstyle låta du kan forestille deg i din fjerneste fantasi. Jeg hadde liggi der en liten stund da det plutslig slo meg: Nå ble jeg torst på en cola, og det brennkvikt. Etter to minutter fikk jeg kava meg opp av senga mi, mens hardstylen buldra gjennom veggene, og dunka i alle husets rom. Da jeg endelig satte kursen mot kjoleskapet på kjokkenet kjente jeg colakicket ble sterkere og sterkere. Da jeg endelig åpnet kjoleskapdoren kjente jeg den verste folelsen en uskyldig gutt som meg kan fole, cola etasjen i kjoleskapet var totalt ribbet. Alt som stod der var pappas halvdrukne Pepsi Max.
Alt svartnet totalt, det neste jeg kan huske var at telefonen min ringte til pappa. "Hallo gutten min, åssen har dagen din vært?", "Jeg hater deg din gamle kukksuger, hvorfor er cola etasjen tom kan du forklare meg det?!?!" "Oj, jeg glemte å fylle den igår når jeg handla. Men hva med at pappa kjoper en hel handle vogn med cola når jeg kommer hjem fra jobb om 3timer, åssen hores det ut? "Jeg har ikke lyst på no cola om 3timer, jeg vil ha Cola nå!!!" var det siste jeg husket for jeg slang telefonen i veggen og gikk los på den med kjokkenkjevla jeg ga til pappa til jul. Okey, nå måtte jeg tenke klart, åssen skulle jeg lose dette dilemaet? Bilen min var på reprasjon, den stygge faren min var på jobb. Jeg hadde bare en 200lapp, så jeg kunne ikke ringe taxi og be de kjope så mye cola de kunne og komme hjem til meg med den.
Men pluslig så slo den beste ideen jeg har hatt meg. 4hjulingene på låven kunne jeg ta i bruk. Etter litt klabb og babb stod jeg med hjelmen i handa klar til å kjore til Kiwi på Halmstad og kjope god, kald kvalitets cola.

Spenningen bygde seg sakte men sikkert opp, jeg satt meg på 4hjulingen startaen og dro på bakhjulet ut fra gårdsplassen. Den kalde vinden slo meg i ansiktet, mens jeg tenkte: Nå kan jeg kjenne jeg lever.
Jeg hadde klampen i bunn og suste forbi alt som var på veien mot Halmstad. Plutslig horte jeg syrener bak meg.
Shit, tha fucking cops, eller lensmann. De lå rett bak meg, alle biler kjorte tilside i veien mens jeg lå midt i veien.
Etter ei lita stund fikk jeg oye på kiwi, jeg kunne kjenne den herlige cola smaken i munnen, kullsyra som sliter på tenna mine og voldtar alt jeg har av indre organer. Jeg gledet meg som et lite barn på juleaften rett for pakkeåpningen.
Jeg stoppet 4hjulingen, lopte for harde livet inn på kiwi, instinktene var det som styrte meg, jeg kunne ikke tenke klart.
Jeg dunket ned barn og eldre på vei mot colafrysern. Forst fikk jeg oye på all dritt brusen som, fanta, villa og pepsi osv.
Det neste jeg husker er at jeg var på full fart mot kassa med en cola boks i hånda.
Jeg sneik i koen, betalte, åpnet cola boksen. Tok den storste slurken jeg mestret, helt til jeg fikk tårer i oynene pga all kullsyra. Ahhh, det var gjort. Jeg fikk endelig fottene tilbake på jorda. Politiet stod å venta på meg utenfor.
Jeg drakk resten av colaburken for jeg gikk ut på parkeringsplassen. Plutslig tok de tak i meg og slang meg i bakken og tok på meg håndjern, for de sporte. "Var colaboksen virklig verdt alt dette her, Jan?
Hva tror du konstabel svarte jeg, for de kjorte meg til arresten.

Gjor det samme. Så et dansk studie hvor personer som viste avsky mot bakterier også var negative til innvandring og personer som ikke brydde seg om bakterier var positive til innvandring så jeg tenker det er biologiske greier involvert og ikke "dere er hjernevasket av hatideologi!" greiene venstresiden alltid tyr til.

Fy faen, vi blir nedprioritert til studiene som ikke gir deg jobb og gjor deg til gjelddslave, må skatte til den svarte mann og blir minoritet i eget land lenge for pensjonsalder og får ingenting i pensjon. Gleder meg til den dagen jeg faller i hjemmet mitt og brekker noe, det kommer en hjelpepleier og nekter å hjelpe meg fordi jeg ikke er omskjært.

>ikke gronntekstet
FL;LI

dette er uironisk den drugeste generasjonen å vokse opp i.

1/2 ville kopiert og limt inn i ett annet brev om 2 år

cola smaker dritt fåvæ, er vanlig pepsi som gjelder

>dette er uironisk den drugeste generasjonen å vokse opp i.

Attached: d-day-e1498580145262.jpg (1916x2651, 589K)

de fikk hvertfall våpen og opplæring. er ikke mye hjelp når det står 50 somaliere utafor dora de og det eneste du har er en rusten brodkniv. nei fyfaen

>>dette er uironisk den drugeste generasjonen å vokse opp i.

Attached: great-depression-picture.jpg (620x387, 202K)

Det er jo venstresiden som er hjernevasket, de klarer ikke tenke selv eller rasjonalisere, så de er avhenging av hva det kollektive konsenuset er. De er sosialister.

De som overlevde levde som konger lesten av livet sitt, ikke prov deg. Bedre å kjempe én kamp og ha det fint hele livet enn at hele livet er en eneste lang, jævla kamp for å ikke ha det fullstendig dritt.

>han har en rusten brodkniv i sitt hjem
HALLO! PST!?

>ingen hadde utdanning og alle fikk jobb unntatt en periode med nedgangstid
Ja, snakk om å ha det tǿft.

Er det litt jodeblod i han Trædal om tro

ja jeg er sikker på at hvis du var födt på 20 tallen under red scare, vokste opp på 30 tallen under depresjonen og drar ut til krig på 40-tallen er et enklere liv enn det vi har i dag. bokstavelig talt heng deg.

De fleste masseskytinger er iscenesatte av (((dem))) og formålet er å forby skytevåpen i private hender som onsket i sions vise protokoller.

>glorifiserer sin bestefar
fy faen du er virkelig stillegenerasjonen og sprengernes hanreide lakei

Ja, det og terroren også for okt overvåkning. Det blir umulig å være uenig i internasjonalismen.

Jodene kommer til å iscenesette flere sånne masseskytinger. De gir seg ikke for de har fått viljen sin.

>ww2 soldater var sprengere
ja du er jo bare en idiot du, en bortskjemt liten millennier som tror han har det töffere enn den mest brutale krigen i historien
h _ _ _
d _ _

skrev jo stillegenerasjonen din evneveike neger

youtube.com/watch?v=f62POTv1RJE

Den senere tids bruk av kjoretoy som våpen er også et jodisk fenomen. De vil ha selvkjorte biler med full overvåkning. Siden den teknologien forst nå er tilgjengelig så peprer de medikamentspisende tv-tittere med den vinkelen om at det å kjore selv er en for stor frihet som kan bli misbrukt.

De fleste nye biler kan bli hacket da.

Trenger du kanskje å bli påminnet om at de fleste soldater var vakter?

Bra video. Borde ses av alla.

Ikke noe galt med selvkjorende biler. Uironisk fall fra en stor hǿyde og dǿ.

"ikke noe galt med å bli overvåket totalt og fullstendig samt ikke ha noe kontroll over hvor jeg ferdes"

Denne teknologien kommer de bare til å legge på etterhvert hvor enkelte soner ikke kan kjores i etter "behov" f.eks slik at de kan slå ned på oppror og lignende, men fortsett å være en pleb du din dumme nigger.

Om du seriöst tror att det blir säkrare av allt allting styrs av en dator så är du fan den bästa goyen genom tidernas historia.

Bilen din er jo koblet opp til nettet hvis du har DAB.

>det er bedre å gi förerkort til alle negere og muslimer.

De ska inte få finnas i civiliserade länder i första början din dumme fan.

>youtube.com/watch?v=f62POTv1RJE

FY faen. hvis ikke dette får folk til å åpne oyna så vet ikke jeg

Eldre biler med forbrenningsmotor blir nok forbudt av "miljohensyn" i ikke så alt for fjern fremtid, så sitter man igjen med selvkjorende biler som har killswitch.

>t. null peiling på teknologi
Man trenger ikke overvåke personer for å overvåke hvor biler ferdes, og ikke alle biler trenger å være forerlose. Etter forerlose biler kommer skal jeg aldri sitte i samme bil som en pakkis noengang igjen.

Det er ikke forerlose biler som er problemet her, vi må bare sorge for at problemet ikke kan bruke forerlose biler til sin fordel. Tror du virkelig at du, som en ikke-omskjært hvit mann, får ta taxi i fremtidens Norge? Selvfolgelig ikke, pakkisene kommer til å få reservasjonsrett og statlig erstatning for slike kunder.

uironisk ingenting galt med selvkjorende biler på strom/hydrogen så lenge norge er hvitt og det ikke sitter forrædere på tinget

Svada fra en ende til en annen.
Han sier f.eks ikke hvordan de utforer "demoralization" i praksis.

De snakker om oss på /v/ gutta

Ny video fra /vårjente/
youtube.com/watch?v=DM2JJ9uAeVA

gjor han da vel, gå og se på hele foredraget, du. demoralisering oppnår du ved å undergrave moralene og verdiene i et samfunn gjennom utdanningssystemet, underholdningsbransjen etc

Fordi dette er et kvarter av en lengre dokumentar.
Han har en veldig kort og konsis bok
archive.org/details/BezmenovLoveLetterToAmerica

Kan vi lage en uttommende liste over firmaer som eies og drives av fremmedkulturelle (eller har store fremmedkulturelle som tjener på deres eksistens)?

Har boikottet "kebabsjappene" lenge nå, men vil ha flere ting. Tanker?

Er spent på hvordan det blir for "hun" om noen år?

eg har d ikje heilt topp

Kommer vel til å offe seg selv på en parkeringsplass når media har brukt "henne" for det "hun" er verdt.

koffor?

Han gjor ikke det nei. Han sier at man får en hel generasjon til å tenke på en viss måte. Javel? Hvordan skal de liksom få til det da? Amerikanske universiteter er jo ikke undervist av russere, så forstår ikke hva trikset liksom skal være.

...
faen

>最後のビールの飲み込む

Attached: 1504386096332.jpg (500x378, 56K)

Hvem /tromso/ her?

se på hele foredraget du, og kom tilbake etterpå.

Hvor er liksom hele foredraget da?

youtube.com/watch?v=y3qkf3bajd4

Vi har allerede flere generasjoner som tenker på en viss måte din dumme faen. Det har ikke noe med tilhorighet, men med ideologi å gjore.

F.eks så viftet russen under avslutningen på 17 mai for noen år tilbake med regnbueflagget for å skape fokus på rævpuling og hvor synd det er på aidsbefengte degenererte fjotter. NRK viser på 17 mai innvandrerungdom som synger nasjonalsangen for å gni det inn og ingen reagerer.

Det vil faktisk ta lang tid å rette opp i dekadensen og mange vil selv med totalt forfall benekte at de har tenkt og handlet feil. Det som påpekes er at det vil antagelig ta flere tiår for vi kan få ryddet opp i jodenes innflytelse om i det hele tatt.

Kan jeg få noen fine josefer?

Attached: 1491797650907.jpg (657x527, 42K)

marxistene og bolsjevikerne er jo joder. det er de som står bak dette faenskapet. og det mest frustrerende er som Yuri sier, at uansett hvor mye bevis du har så tror ikke den hjernevaskede på deg

Attached: DWt9hImW0AEqjMd.jpg large.jpg (1068x1285, 222K)

>Vi har allerede flere generasjoner som tenker på en viss måte din dumme faen.
Ja. Men ikke fordi Russland har infisert oss med drittideer. Det klarer vi fint selv, fordi vi tar det til oss fra europa og særlig usa. USA er stedet hvor de fleste av disse ideene blir skapt, i universitetene deres.

sier det igjen;
Trenger en krig fåvæ

Attached: 1431405282277.jpg (1500x1125, 485K)

JODENE

Attached: Handschar-13th-SS-Division-Emblem.png (782x428, 8K)

Hva slags våpen skal bli brukt i den krigen? Det norske folk blir avvæpnet as we speak.

Av og til suger det jævlig å være normiss her inne. Blir jo sugd inn i diskusjoner om de villeste konspirasjonsteoriene.

>USA er stedet hvor de fleste av disse ideene blir skapt, i universitetene deres.
hvor tror du det startet, egentlig? tror du amerikanske universiteter plutselig en dag ble sånn? Nei, det startet på 50 og 60-tallet når alle professorene ble marxister

Jævla komisk også hvordan man på norges storste våpenforum kammeret.no "tilfeldigvis" ikke har lov til å diskutere bruk av våpen i krigforing eller til selvforsvar og om noe i det hele tatt har en eim av "konspirasjonsteorier" som i moderne tider betyr alt annet enn det offisielle så blir det slettet.

Frimurere kjorer hele lopet til forbudet er et faktum, selv norske våpeneiere er faen meg sauer som villig blir ledet til slakteren.

kanskje du skal åpne sinnet, så kan du kanskje lære litt.

Ibland undrar jag helt ärligt om det går att fixa normisars dumhet/naivitet.

Det är verkligen omöjligt för en normie att tänka tanken att världen inte är precis så som de tror.

nrk.no/ytring/straffeloven-ma-endres-1.14000313
Nei, sex uten samtykke er IKKE voldtekt, for faen.

§ 297. Seksuell handling uten samtykke
Med bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som foretar seksuell handling med noen som ikke har samtykket i det.

§ 291. Voldtekt
Med fengsel inntil 10 år straffes den som

a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller truende atferd,
b) har seksuell omgang med noen som er bevisstlos eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller
c) ved vold eller truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utfore handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv.

Hvorfor i HELVETE skal de ha det til at sex uten samtykke er voldtekt, når det KLART er to vidt forskjellige ting!? Vil de uironisk ha retten til å gå på politikammeret etter sex, ta en liten Q-tipsprove og få mennene buret inne i opptil 10 år?

Aldri komfortabelt å bli eksponert for sannheten om du ikke kjenner den.

Den kalde krigen er ikke en teori, det skjedde faktisk.

trenger man våpen, så får man tak i det.

hvorfor skal alle dra tilbake i tid og drepe hitler hvis de har sjansen? mon skulle tro at det hadde skjedd hvis man på et eller annet tidspunk`t finner opp tidsreiseteknologi et eller annet punkt i framtiden?

187 cm, 108 kg

faen gutta

Tror det skjedde med en naturlig evolusjon av hvordan akademikerne tenkte i sine ideologiske bobler og sirkelrunk-ekkokamre. Det gir ingen mening at Russland skulle klart å infisere en hel generasjon med akademikere med piss som ingen trodde på fra for, bare ved å smugle inn noen tåpelige KGB-spioner.