jættestue-utgave
forrige:
jættestue-utgave
forrige:
Det er ganske mange helter å velge mellom.
youtube.com
For gode gamle dager.
Gutta, er det ille at jeg har hatt diaré i nesten tre uker i strekk?
spǿr meg hva som helst om nortǿndgkbta
Nei, hores helt normalt ut det. PS: Ikke sjekk deg for tarmkreft, det er i hvert fall ikke det.
Bare noe jeg har lurt på: På norsk ser det ut som om "y" og "lj" er utbyttbart i de fleste ord, f.eks. "tyve/tjue", "lyve/ljuge" osv, har dette noe med norront å gjore, ev. kan du utdype hvorfor dette skjer?
SAMMA OM DAMENE KALLER, JEG VIL HA KJEFTEN FULL AV BALLER!
Virkelig? Synes det virker litt rart å da diaré så lenge, men ikke vet jeg.
Kanskje jeg drikker for mye vann.
Jeg var ironisk. De eneste gangene jeg har hatt diaré har vært når jeg har vært matforgiftet, har drevet med vannfaste (ikke spist noe, kun drukket vann) eller har drukket for mye alkohol over en lengre periode. Det er ikke normalt, og kan være et tegn på tarmkreft. Som jeg sa, jeg var ironisk. Du bor sjekke det ut hvis det har kommet helt uten grunn.
jada... det er en ǿstnorrǿn (altså dansk-svensk) lydutvikling, som er blitt lånt inn i norsk (bokmål) via dansk.... det vil si: klassisk norrǿnt ljúga, ǿstnorrǿnt lȳga... det er mange slike eksempler hvor ǿstnorrǿnt og spesielt dansk viser lang monoftong der vestnorrǿnt viser diftong:...
lǫukr (laukr) vs lǿg...
ǿyra (eyra) vs ǿre.....
stæinn (steinn) vs sten...
ljós vs lys...
Kult, takker, det er noe jeg har lurt på lenge. Artig at du bare kan dra opp sånn kunnskap helt uten videre da, skulle onske jeg var så god på noe...
Vor stor tisse mann har du? Der har du noe du kan svare på vel? :)
Jeg skal gå meg en tur
Hilsen angst-user
Skal bæsje i senga di mens du er ute.
14 cm. Jada, jeg vet. Hvem bryr seg, vil aldri få brukt den uansett...
Jeg skal soke psykolog
Ikke gjor det da, de bare setter deg på piller som gjor deg verre og/eller gir deg en haug med diagnoser som ikke stemmer. Stol på meg, jeg vet dessverre hva jeg snakker om.
Is this general populated by teenage edgelords roleplaying as Nazis like in Sverigetraden?
HVA SKAL JEG GJORE DA ANGSTEN TAR HELT OVER
dype pust tjommi
OK, jeg skal prove en siste gang å hjelpe deg. Noyaktig hva er det du er redd for?
Jeg er bare redd for en tredje verdenskrig rett og slett
Ok. HVORFOR er du redd for WWIII?
Fordi Russland er nå arg på NATO og lover konsekvenser
Men da forstår jeg faktisk ikke hva som kan sies som ikke kan roe deg ned. For jeg personlig og mange andre har gitt veldig klare forklaringer på hvorfor WWIII ikke kommer til å skje. Du er redd for X, trådens beste matematikere forklarer deg at Y+Z=/=X, men du er fremdeles redd for X, hva kan vi da si?
Helt seriost, utdanningen min har bragt meg ingensteder, men jeg lærte i det minste litt om hvordan verden fungerer. Verken Putin eller USA representert ved Trump eller Assad eller noen vil ha WWIII. Jeg vet ikke hvor mange måter jeg må forklare det på for du forstår det.
Jeg setter veldig stor pris på at du har provd anonsen. Jeg tror jeg burde oppsoke hjelp. Dette er ikke et engangstilfelle, jeg henger meg opp i ting hele tiden og om det ikke er noe åpenbart som foregår som kan forårsake angst så foler jeg at hodet mitt aktivt leter etter ting å værre engstelig for. Som jeg har sagt tidligere, alt fra legetimer som er helt rutine til verdensdrama som dette.
Jeg er i en klubb for å prove å komme meg ut litt å ha med folk å gjore, ble kalt inn til årsmote og det satt meg helt ut. Jeg klarer ikke å nyte noen ting eller slappe av når jeg er sånn som jeg er nå.
> can I have a grammar check?
Jeg er Amerikansk og jeg bor i St. Paul, Minnesota.
Jeg elsker poteter! De er kjempenydelig! Jeg liker å spise potetmos og kokte poteter. Det er vanskelig å spise bakt poteter. De smaker rar. Kremost på bakt poteter? Bleh. Ketchup og pommes frites smak bedre.
Kan jeg ikke koke, men jeg liker å spise mye! Favorittmaten min er hamburger, spagetti og kjottboller, og tacoer. Et perfekt måltid er tre tacoer med en salat til. Til maten drikker jeg et glass brus.
Swap "rar" for "rart"
Swap "bakt" for "bakte"
Swap "smak" for Smakte"
Otherwise it's very good.
takk
Kanskje du faktisk trenger medisiner, jeg vet ikke. Men vær så snill, jeg har vært i psykologenes vold, vær så snill å prove på egen hånd forst. Ro deg ned, ta en timeout, fortell deg selv at dette er bare hjernen din som lurer deg. Du forteller deg selv at du MÅ være redd, fordi grunner, men du må faktisk ikke det. Punktum finale fåvæ
*setter strek der*
....... jeg........
Stop being a cucked. My brother is moving to Norway.
We are not a cucked
>Amerikansk
*amerikansk". Demonymer skrives med liten forbokstav på norsk (demonyms are written with lower case in Norwegian)
>nydelig, bakt, rar, smak
Du boyer adjektivene feil her. NydeligE, baktE, rarT, baktE. Det er bare sånn adjektiv fungerer på intetkjonn. (You're conjugating adjectives wrong here. It's just how the neuter gender works in Norwegian)
>Bleh
Vi sier "Æsj" (This is very pedantic, sorry)
>koke
"Å koke" means "to boil". "Å lage" (lit. "to make") means "to cook". A classic example of a linguistic "false friend". In Norwegian, we would say "Jeg kan ikke lage mat, men...". "I can't cook, but..."
Even in Euro Truck Simulator 2 I haven't degraded myself to drive to Belgium. Such a false country! Bleh!
Jeg går å legger meg
det K O K E R !!
skjonner jeg, takk!
>Tinder
>Nesten alle jentene på min alder som kommer opp har doktor grad, studerer på universitetet eller er sjef i ett firma
>matcher med en sot jente på samme alder
>hun er doktor med m.d., skriver i bioen at hun "leter etter ektemann"
>jeg er en sullik som ikke har innsett hvor fort tida flyr og er ikke engang ferdig med bacheloren
Mister munn og mæle fåvæ!
>er ikke engang ferdig med bacheloren
Er ikke ferdig med forekortet og gartner jobben betaler dritt
Har ikke engang begynt på forerkortet og bemanningsbyråene svindler meg. Fåvæ er det ikke i min interesse å starte en eller annen sutrekrig. Vi har det alle like ille såvidt meg angår.
Sant.
jaja, da har jeg meldt meg inn i SV...
jeg kan ikke stotte kokohoyre etter dette, det går bare ikke, rett å slett...
Hva er matpakke?
Matpakke er en lunsj med brodskriver med pålegg.
WW3 er her gutta...
Perfekt dekke for de svarte å utrydde de hvite i SA, du bor komme deg ut sssm
matpakker er noe vi leverer til fattige minoriteter og alenemodre som sliter med penger
dere amerikanere har mye å lære om empati.
tre generasjoner kvinner gutta
I Norge er det vanlig å hå matpakke til lunsj
rodpill meg på wicca. nyttig eller jodisk triks?
gomler i meg litt nystekt kneippbrod med gulost, skinke og paprika på
Jeg stemme... Hörer ut som Siener van Rensburg's profeti er sann
Ja. Det er okonomisk.
Hei safra. Flykter du til Norge under den kommende verdenskrigen?
hvorfor må jeg drikke meg dritfull tre ganger i uken? hva er galt med meg?
jeg elsker hunder
*detonerer et kjernefysisk våpen*
vi elsker deg og!
ååååå
alle bor ha en hund
Jeg har katt.
husk at enkelte er ikke skikket til å ha den typen ansvar, må tenke litt på hundens velvære også
Vanskelig å svare på. Noen drikker pga. nerver, andre drikker for å få et spark ut av det, og så er det de som drikker primært for det sosiale. Hvilke av disse beskriver deg best?
det gjor ikke noe det, kompisen min har begge og de er venner
har sett noen som ikke er snille med hundene sine, skjonner ikke hvordan det er mulig
men du har rett
tar litt av alle tre jeg
Kan ikke altidd lope bort. Håpe at norge skal være neutral i disse krig, men vi skal ha en krig her også
>dfn har ikke hatt sex på 2 uker
Jeg kjenner denne folelsen user, nesten to uker her også, men heldigvis kommer JVen hit på tirsdag
Jeg har faktisk aldri hatt sex. Ikke kysset heller, eller hatt en kjæreste.
burde ikke Trine gå av og la noen andre lede Venstre?
ikke bare har Venstre stått på stedet hvil gjennom hele hennes lederskap, uten vokst i det hele tatt. men partiet sitter fremdeles med aller lavest velgerlojalitet blant alle på stortinget. og nå er hun attpåtil omringet av en tragikomisk politisk småskandale, framstår som en tvilsom voldtektskvinne. feit er hun også, jeg bare nevner det.
tenker det blir bedre hvis Sveinung tar over – egentlig!!!
eller er målet hennes faktisk å ǿdelegge Venstre?
jeg bare spǿr...
kåmfy. min kommer i dag
Er du "har ikke hatt sex på 2 år"-annon?
Håper samtlige partier faller under sperregrensen, fåvæ
>dfn ble sugd literært 15 minutter siden
hvem skal styre landet da da?
Medlemmene av stortinget.
tror faktisk du lyger user
r-radikalt...!!!!!!!
Kanskje om /norgetråden/ styrte landet?
Fus til å være statsminister, stortingspresident og finansminister.
Bare jeg får bli innvandringsminister, så skal jeg se til at det smeller i trynet på disse jævla svartingene snart!!!
Men det er det jo Skytsvartingeneitrynetministeren som tar seg av? Innvandringsministeren skal jo bare sitte med et rodt stempel og le så tårene renner på alle soknadene
Nei, jeg er "har ikke hatt sex på 2 uker" anonsen
Haaah. Hvor TAPER går det EGENTLIG an å bli?
Brevet fra mobil - Status: knuller dama
Hvorfor er det så stille her? Er alle normissene ute i sommerværet?
Slurper: Batteri energidrikk
Knasker: Peppes Pizza Stort Skudd uten tomat, med nachochips (kjoleskapskald fra i går)
*gjor krav på norgetråden*
Det er bare meg her!
*danser på bordet*
*drikker rett av kartongen*
*lukter på din sosters undertoy*
Når blir dop legalisert i norge gutta? Skulle ikke hasj blir avkriminalisert?
Nei. Det er bare måten de straffer på som er annerledes
>t. liberalistanon
Dop er for narkomane
Ikke vær en narkoman
Ikke ta dop
Hardere bedre kjappere sterkere
Nei jeg har vært borte fra tråden i mange måneder.
Jeg er utvikleranon.
>utvikleranon
At det var?
Jeg er egentlig ganske /hvem/, men jeg pleide å breve i tråden ihvertfall.
får vell stå opp jeg da
Nei, det er meg. Ingen endring om du lurte.