Attached: stormakstiden.png (1802x2213, 349K)
Sverigetråden - Stormaktsupplagan
Christian Miller
Other urls found in this thread:
exhentai.org
unz.com
imgur.com
i.imgur.com
scientificamerican.com
spectrumnews.org
twitter.com
Benjamin Smith
>dkn ingen mustasch och tjocka glasögon
bokstavligen det bästa utseendet för en man
Hudson Kelly
Esdeath
Ian Morris
brun... paj... blanda
Levi Robinson
>skriver om akame ga kill så att esdeath vinner
>den blir genast 10/10
Jacob Adams
Luis Jenkins
Håller helt med
Ryan Collins
Hur tror ni vården skulle reagera om jag bröt kontakten och förklarade att jag tänkte begå självmord inom ett år?
Christian Fisher
i am whiter than any swede in this thread
Grayson Young
din länk fungerar inte, ser bara en panda
Cameron Ortiz
mm
Angel Roberts
Risken/chansen finns att de låser in dig en kortare tid
nybög
Grayson Johnson
psyket
Angel Gomez
>J-jag bor hemma hos mamma och går på bidrag MEN INVANDRARE ÄR ETT PROBLEM
Staden av svenskar i tråden
Christopher Cruz
de ringer till polisen som tvångsomhändertar dig och du blir placerad hos psykakuten vid det närmaste sjukhuset i ditt område
inget jag rekommenderar favä. dom bokstavligen släpar ut dig från huset om du inte vill åka med
Austin Lewis
Önskar jag hade en liten gris som husdjur, favä.
Isaiah Harris
påminnelse att inget av det där hjälper om du någonsin varit uppkopplad till internet
Jackson Collins
Det hjälper inte alls eftersom hårdvaran i sig avlyssnar och spårar dig.
Nathaniel Jones
>Förr gifte sig 40-åriga män med 15-åriga oskulder så vad är problemet user? Att F! har sagt åt dig att du bara får gilla bittra sönderknullade kärringar med ful förstörd kropp? Det är det moderna samhället som är sjukt inte din helt friska sexualitet.
>Nej inte direkt. Kvinnor peakar vid 16 enligt massa undersökningar som har gjorts. Det är bara modern västerländsk kultur som är sjuk.
Parker Sanders
svenska statens neetbux ska gå till psyksjuka svenskar och inte till friska Fatima och hennes 40 rövarungar
Tyler James
AMD FX-serien var den sista moderna processorn som inte har botnet inuti sig (Intel Management Engine för Intel och AMD Platform Secure Processor för AMD)
Kayden Cook
vill bara köra in en kniv i en svennehoras fitta och röra om.
Blake Ward
Man hör ända hit hur du flåsar och skakar av ilska Gudrun. Lugna ner dig så att du inte får ännu fler rynkor.
Bentley Baker
detta fast oironiskt
biologi>>>>>>>>ideologi
Henry Lopez
Hatar folk som säger sig vara deprimerade
Ni är bara lata
Isaac Allen
peter...
Aiden Miller
inget fel med det
Easton Ramirez
Rätt sjukt ändå att det finns NEETs i tråden som tror att de ska kunna bestämma över saker i Sverige när de bidrar 0 till resten av oss
Ian Lee
Sweden is rightful Danish clay
Nathaniel Williams
så att jag mår dåligt över att ha blivit misshandlad, rånad, antastad och agad som barn, överlevt ett mordförsök och varit hemlös som tonåring i 7 månader där jag fick hepatit och infektioner är pga att jag är "lat"?
Jose Wright
ahmed...
Adrian Garcia
>i princip alla universitet och högskolor i Sverige kommer i och med 2022 sluta använda HP som ett sätt att söka in
Brayden Collins
Förstår du inte hur grisvidrigt det är att en 15 åring skulle gifta sig med en 40 år gammal man? Du måste ju vara sjuk i huvudet om du inte ser nå fel i det.
Varför är smygpedofilerna på brädan alltid raka? Jag ser aldrig bögbrevarna prata om hur 15 åriga pojkar är bättre än 18 åringar.
Isaac Smith
Brukar manipulera andra till att rösta på ett visst sätt istället för att rösta själv
Leo Thompson
"Just world fallacy"
Kayden Bailey
Ja
Caleb Foster
hela min jävla släkt och familj har slitit hela deras liv, tror du 10k i månaden är mycket eller? vill du att alla pengar ska gå till äckliga niggers och blattar istället? de får miljarder medans våra egna svenska äldre och unga inte får ett skit.
Parker Jackson
Varför?
Jose Gonzalez
Äldre har iallafall jobbat hela sina liv
Du har bokstavligen bara fått och fått hela ditt liv sen slutar du som NEET
Patetiskt
Adam Lee
Man är inte pedofil om man vill knulla 15-åringar.
Henry Murphy
Det är du som är helt förstörd i skallen av modern skräpkultur. Tack och lov blir den snart ersatt av en sundare kultur med mer naturliga värderingar. En kvinna som är 20+ och ogift är inte värd mer än smutset på mina sulor förstår du?
Jose Rodriguez
Källa? Låter absurt. Enda anledningen att jag kom in på det jag ville var för att jag skrev bra på HP. Jag bara drack och drogade runt på gymnasiet.
Julian Stewart
alla babbar som sålt knark ett halvår har 2.0
Austin Wright
Köpa hash till kvällen j/n?
Christian Stewart
Va?
Aiden King
nbögen...
Evan Rivera
>Psykfallsanon är en pedofil
Herregud han blir ju bara sjukare och sjukare för var dag
Levi Evans
unz.com
DET HÄNDER PÅ RIKTIGT
>dkn kärnvapenkrig snart
Matthew Rivera
>1658
Isaac Watson
Det är nog du som är det eftersom du är så fixerad vid det. Det är bokstavligen inga fel med att en 16-årig kvinna blir bortgift till en bra man som är 40 - 50 år.
Henry Rogers
Hur fan är man pedofil om man tänder på 15 åringar? vissa av dem ser fan ut som 20, inte för att 15 åringar oftast gör de men det är är sv ho vi talar om, de åldras i samma takt som hundar.
Charles Clark
köpt fusk
Mason Brown
är det nbögigt att sitta ensam hemma och knarka?
David Hughes
>kväää, sluta vara attraherade av prima tonåringar, det är ju helt sjukt asså!!!
jaja, vi ser dig Maria, 27, hängpattar, sandpappershy, kråkfötter och barnlös...
Angel Morales
dakka...
Robert Hughes
Blev minttu och cider
Benjamin Thomas
Du är inte pedofil för det, men nånting är fel i skallen på dig om du tycker att det är helt okej att en 40-50 åring skulle gifta sig och knulla den 15 åringen.
Det är inte rätt.
Samuel Morales
Bögen är ett psykfall som projekterar sina sjuka fantasier om barn över till raka människor.
Grayson Gutierrez
Det är dig det är fel på äckliga svenne. Din kultur dyrkar gamla tanter.
Jace White
>Det är inte rätt.
ojoj, vilka övertygande åsikter
Ayden Nguyen
hugger ihjäl nästa horunge som jiddrar med mig svär på koranens bok.
Camden Garcia
Hur gick det för er på högskoleprovet?
Jaxon White
>Det är inte rätt.
Biologiskt jo.
Levi Sanders
Du fuskade, sa ju max 4 cider, istället köper han likör och cider.
Parker Perry
breva sås på detta
Tyler Bennett
Jag ska bli en pojke bitch för en svenska pojke!
Levi Rogers
>Det är inte rätt.
Eftersom det betyder att du, Gunilla 54 år, förblir utan sexpartner och försörjare då ingen vill ha dig? Värdelösa ogifta jävla gris.
Jackson Russell
din mamma luktar curry
Christopher Robinson
>Man hör ända hit hur du flåsar och skakar av ilska Gudrun. Lugna ner dig så att du inte får ännu fler rynkor.
>Man är inte pedofil om man vill knulla 15-åringar.
>Det är du som är helt förstörd i skallen av modern skräpkultur. Tack och lov blir den snart ersatt av en sundare kultur med mer naturliga värderingar. En kvinna som är 20+ och ogift är inte värd mer än smutset på mina sulor förstår du?
>Det är nog du som är det eftersom du är så fixerad vid det. Det är bokstavligen inga fel med att en 16-årig kvinna blir bortgift till en bra man som är 40 - 50 år.
>Hur fan är man pedofil om man tänder på 15 åringar? vissa av dem ser fan ut som 20, inte för att 15 åringar oftast gör de men det är är sv ho vi talar om, de åldras i samma takt som hundar.
>Det är dig det är fel på äckliga svenne. Din kultur dyrkar gamla tanter.
>>Det är inte rätt.
>Biologiskt jo.
>Eftersom det betyder att du, Gunilla 54 år, förblir utan sexpartner och försörjare då ingen vill ha dig? Värdelösa ogifta jävla gris.
Hunter White
Vad gör det mer biologiskt rätt att en 50 åring ska kräma en 15 åring, än att en 16 årig kille gör det?
Ryder Long
>Til dig der er gift med et barn
Luis Howard
>dkn ingen kryddig ökenfröken att sniffa på
Du på bilden? Ni nassar brukar vara noga med att försvara era gamla kärringar.
Noah Sullivan
alldrig jort ett prov hela mitt liv favä
Hudson Cooper
båda borde avrättas favä
Andrew White
Evan Miller
Jack Rivera
För att när det kommer till att få barn så spelar mannens ålder inte lika mycket av en roll som kvinnans.
Kvinnor föder hälsosammast barn från ca 15 års ålder till ca 25.
Jack Diaz
Inte ett argument.
Leo Hall
att blanda ras är som att blanda sin egen curry
det är för blattar
Mason Brooks
>m-möh ras
Sök hjälp Asgeir.
Adam Roberts
enorm skillnad på kvinna och kvinna. är höfterna inte breda nog så kan hon bokstavligen inte få ut ungen och då dör både barnet och kvinnan.
Jonathan Baker
Jibril...............
Brandon Lee
vafan är det för jävla riksmongo som spammar imgurlänkar med asiater
Jacob Phillips
Evan Barnes
Det är ju inte sant lol
Män som har barn när de över 30 gör det troligare att barnen blir psykiskt sjuka
scientificamerican.com
spectrumnews.org
Carson Butler
om ras inte spelar roll varför har jag ingen fv?
Chase Cruz
Du har inte förklarat varför det är mer biologiskt rätt att en 50 åring ska vara den som gör det. Det är bara perverst och fel. En 50 åring har inget att göra med en 15 åring. Det finns ingenting de två har gemensamt. Är onaturligt och äckligt.
Jeremiah Long
snsd
Daniel Young
>pedofiler
>2dare
>bögar
>transor
>jontar
>JAVcuckar
bra thread
Jason Gomez
daglig påminnelse att bara knula damer med breda höfter pojkar
Hudson Cruz
>He was from a better family than her, and the fact that she went to the police instead of his family makes her less trustworthy
Easton Lewis
sådär hade du inte sagt om du hade en psyksjuk familjemedlem
Jaxson Johnson
vem fan vill ha barn i detta samhälle?
deras barn kommer ju bara få växa upp i ett samhälle som sakta men säkert blir som Sydafrika
Jonathan Howard
>vad är kejsarsnitt
asgeir...
Carter Lee
Shh, sluta sprid fakta, du förstör den basis han byggt sina perversa fantasier på.
Charles Perez
fast nu kom det en bild som asiaten inte var naken på
knulla dig själv i ögat, judesvin
Mason Evans
>vissa kvinnor är missformade
Vad är poängen?
>onaturligt och äckligt
mm okej gunilla
Angel Bell
domen k-kommer överklagas och nämndemännen har uteslutits så det är väl o-okej nu?
Blake Gomez
vad är det för fel med det?
Michael Smith
Naturens urval.