/Norgetråden/

vårutgaven

forrige:

Attached: Norgetrådend.jpg (1447x2046, 1.45M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=IGbhJG0sogQ
therightstuff.biz/2018/04/09/tds278-operation-freakout/
noroff.no/studier/fagskole/digital-prototyping?gclid=Cj0KCQjw8MvWBRC8ARIsAOFSVBWwL17mJyUrrNYC1ymSy09otE-6X7Zcn_CAMdiwoSt5lSpLMW5pf7EaAtdQEALw_wcB
noroff.no/studier/fagskole/teknisk-design-dak?gclid=Cj0KCQjw8MvWBRC8ARIsAOFSVBUd43g5xZIBxnKSq7IY_xm-UWe6hJPo33WhH2HAgMG785BqRcYz0k4aArqaEALw_wcB
forum.kvinneguiden.no/topic/1183282-forferdelige-tinderbioer-screenshot-tråd-les-regler-før-posting/
twitter.com/AnonBabble

Snygg tråd

Attached: 341f6daa.jpg (1277x957, 178K)

Attached: Noreg.jpg (1920x1080, 815K)

Eg er ein gamer

youtube.com/watch?v=IGbhJG0sogQ

En bolle kalte meg "Nybegynner" i CSGO kan du komme å lære han en lekse? ;_;

Attached: 1520013438001.png (1593x1418, 413K)

>anime tråd starter
Nei ass

ja eg skal ta han

Attached: pepe flame hat.png (916x689, 22K)

Jeg skal ta deg, Bergenanon...

Heng deg, Sverigeanon.

Når jeg soker 2 studier hos noroff. Er det sånn at bare en av studiene blir sokt? Altså overste prioritet?

Har ikke bestemt meg for hvilket studium jeg har mest lyst til å delta i fåvæ.

Söt

studier er homo

jeg friker faktisk litt ut her gutta.

Attached: 515234.png (646x595, 65K)

therightstuff.biz/2018/04/09/tds278-operation-freakout/

God fart på dagens 190kg?
>inn for tjukk/tycc
Vær så snilla gutta

Attached: treig 190kg.webm (720x1280, 2.85M)

tjukk/tycc

ser ut som det spinkle stativet er i ferd med å bli eid

Hva faen skal jeg bli egentlig?

;_;

Neida det er et Eleiko stativ, det tåler godt over 400kg.

G-GUTTA....
SERIǾST
HJELP

Attached: 15418895234.png (646x595, 65K)

bli den du er.

>tung knebǿy

Dette er et bra brev.

Lærer
Sykepleier
Ingenior
Okonom
Fysioteraput

westerdals UT

Hva slags tursko må jeg ha for å gå i fjellet da gutta?

>Lærer
tjener for lite
>Sykepleier
totalt uinteressant
>Ingenior
hvem ingenior?
>Okonom
utdannes det ikke altfor mange sivilokonomer allerede?
>Fysioteraput
totalt uinteressant

Platåsko. Tog du an?

Sokte nettop studium. Håper jeg kommer inn. Er en vgs dropout.. Onsk meg lykke til da gutta

Attached: uppp.jpg (240x240, 11K)

Hva sokte du?

er det liksom nå man skal soke seg inn på ting?
kanskje jeg skal soke meg inn til å ta opp fagene fra vgs et sted...
t. naut som ikke aner noen ting om skole

bygg fåvæ

Ser du den forferdelige hofte-dominante teknikken? Fy fanden altså. Jaja, sånn er det når man ikke er kineser.

Hvor mye håver de inn? Er ikke det et ganske enkelt ingeniorstudie, da?

HVA SKAL JEG BLI!??! JEG BARE SPOOOOOOOOOORRRR!!!!

Man må jo soke på noe man har interesse for og drommer om å jobbbe med, ellers er det liten vits.

KNEBOYER

>Digital prototyping
noroff.no/studier/fagskole/digital-prototyping?gclid=Cj0KCQjw8MvWBRC8ARIsAOFSVBWwL17mJyUrrNYC1ymSy09otE-6X7Zcn_CAMdiwoSt5lSpLMW5pf7EaAtdQEALw_wcB

>Andre soket var teknisk design meg dak
noroff.no/studier/fagskole/teknisk-design-dak?gclid=Cj0KCQjw8MvWBRC8ARIsAOFSVBUd43g5xZIBxnKSq7IY_xm-UWe6hJPo33WhH2HAgMG785BqRcYz0k4aArqaEALw_wcB

Kan mye om disse greiene men håper bare jeg fikk videre formidlet det bra nok med tanke på realkompetanse.

Fåvæ

HEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEH

Ja jeg tok den da vet duuu

HEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEH

500k start etter master ved ntnu

> ganske enkelt ingeniorstudie
hvem faen bryr seg, ta deg sammen fåvæ

jeg spor igjen: er det nå man kan soke seg inn på skoler?

Ja for faen. Sok nå, men ikke i morgen.

>dfn ingen katt-jv

Attached: DatJyUCXUAEgaSb.jpg (817x1200, 186K)

forum.kvinneguiden.no/topic/1183282-forferdelige-tinderbioer-screenshot-tråd-les-regler-før-posting/

Er det virkelig så mange utlendinger på Tinder her i Norge? Får vel begynne å kappe av kuken på de.

Det er siste sokefrist i dag. Men det er ikke mye vits å studere noe man ikke er interessert i, mye bedre å gå rett i arbeid da.

det er en jente som liker meg gutta, men jeg liker ikke henne så mye, men jeg tror hun kommer til å begå selvmord hvis jeg ikke sier at jeg elsker henne

hva gjor jeg?

Gifte deg med henne også må du fole skam for at du mare manne privilegie

Attached: lenmelin.png (624x624, 653K)

Være sammen med henne resten av livet sånn at hun ikke dreper seg selv fåvæ. Det ville vært svært umoralsk av deg å la henne drepe seg selv, og jeg vil gå så langt som å si at du er direkte ansvarlig for doden hennes, som vil si at du er en morder om du ikke gifter deg med henne.

for seint... eg sa at hun var min kjæraste venn vi får se kordan dette går...

Attached: Untitled 4.jpg (498x236, 28K)

Slurker omt og forsiktig i meg litt kaffe mens jeg titter på de to siste episodene av The Terror

HMMMMMMMM

Attached: 621a5a3777e512456f78b3b4d9ba0410.png (350x163, 39K)

god serie

Attached: 1523490628269.jpg (1600x1160, 262K)

Vent nå litt. Hvor fikk du tak i de siste episodene? Jeg har kun sett til episode 5.

>ser på film og serier

de er alle ute på rarbg

10 episoder totalt, er det riktig?

noen som blir med på å royke seg hoy og se family guy?

hmmm.... hva skal jeg bli

Narkotika er degenerert og ulovlig.

Er det et masterlop, eller er det bachelor med master på toppen? Hvilke studier er det snakk om, da?

död *pang*

Ser ikke ut som så veldig mange fra den tråden.

men for fanden!

dette

alle meg.

jepp

>family guy?
heng deg

american dad da

heng
deg

Rick & Morty da

Hvis du tar en bachelor i norge i byggingeninor og har minst c i snitt kan du ta master ved ntnu etterpå ellers kan du begynne på mastergraden ved ntnu fra starten av
begge deler ender opp med den samme lonn&grad
hvis du er eldre enn 23 ville jeg gjort bachelor forst

GI MEG TIPS, HVILKE FJELLSKO SKAL JEG KJOPE DAAA

Hva heter mastergraden i bygg, da?

Bare drit i hele greien hvis du er såpass udugelig til å finne det ut selv

hva skal jEG BLIIIIIII!

nesten 20%. og de aller fleste veldig grove.

Tsk. Hvis man bare skal snakke om ting som ikke kan googles, er det ikke mye å snakke om. Jeg lurte vel på om det rett og slett het "Byggingenior - master" eller om det heter noe helt annet; jeg har nemlig en kompis som studerer noe som forer til "byggingenior", selv om studiet heter noe helt annet.

Byggingenior er vel heller noe jeg kan ta ved siden av senere, det finnes som nettstudie.

Hvor skal du gå? Hvor tung sekk? Hvorfor trenger du mer enn billigste joggeskoene på xxl?

*sletter soknaden din mens du ikke folger med*

Og hvor mye penger skal du bruke?

Hvorfor tror du at det ikke kan googles?

>leseforståelsen til byggingeniorer

Slogen (og lignende) som jeg snakket om i forrige tråden. Sekk? Aner ikke. Tips til dette også fåvæ

Samme det

Skal du gå turer over flere dager bǿr du ha litt stǿrrelse og kvalitet på sekken. Siden du nevner Slogen og lignende regner jeg med at det blir dagsturer med liten eller ingen sekk. Du kan fint bruke joggesko du allerede har om de har greit med mǿnster under, eller så kan du kjǿpe deg noen lette tursko som for eksempel Merrell Moab Ventilator/GTX. GTX er vanntett, Ventilator er ikke. Husk ullsokker.
Sekk er ikke så veldig viktig når du bare går dagsturer, du trenger ikke stort mer enn en vannflaske, en ullgenser og litt mat i sekken. Lundhags Dovre 30 på XXL får du for en femhundrelapp og gjǿr nytten og vel så det, selv på lengre dagsturer der du har med litt ekstra rot.

Attached: xxl.jpg (934x688, 71K)

*kvoterer deg ut av studiet*

Radonutslipp fra hus i Våler

Glemte å skrive at skal du ha tung sekk bǿr du ha hǿyere sko med mer stǿtte. Skal du ha sekk på over 10-15 kilo ville jeg gått for faktiske fjellstǿvler og ikke lave tursko.

Jeg vurderte hva de sto for på tiden også tenkte jeg det var det beste valget for min del. Satt meg ikke så godt inn i det men...

Hvor mange er det egentlig som soker skole her?

du stemte i september?
jeg hadde egentlig ingen som jeg fǿlte meg komfortabel med å stemme på fåvæ,
så du er ikke alene der.
jaja.
jeg er bare glad Stǿre ikke er statsminister.
(ennå.)

samordna opptak
lånekassa
hǿyskolene
&
universitetene

Attached: 1459799687931.png (600x351, 234K)

Ja stemte på valget i fjor. Men på tiden var venstre ***litt*** for narkotika men det ser ut til de har dreti fullstendig i det

Jeg har noen goretexsko da, kanskje det er nok?

Det er nok ja, du trenger virkelig ikke all verdens med utstyr for å gå på fjellet.

det er jo sånn politikk fungerer, vet du. Venstre sitter bare med 4% of kan bare bestemme et noen få ting, og når narkotika ikke er ansett som en viktig sak i det hele tatt blir det helt absurd å presse for gjennomslag der.

Har du gått slogen?

skulla ynskje vi kunne skru tilbake tida
til dei gode gamle dagane

Attached: BzbFfITCYAEzBfb.jpg (362x362, 21K)

Har ikke gått Slogen, men vet at storesǿster har gått der i joggesko.
Har derimot gått hǿyeste toppen på bildet (Pic d' Escobes, 2781m) i lave goretex sko, på kartet ser de to ganske like ut. Tror du klarer deg fint nesten uansett valg av skotǿy.

Attached: DSCN1795.jpg (1600x1200, 311K)

Får vel stå opp......