Sannhets-utgaven
Forrige
Sannhets-utgaven
Forrige
Sov!
tror du det blir mindre populært å bo i Oslo med det forste? Er trenden i Norge og verden generelt at bygdene får flere eller færre tilflyttere? flokker folk til byen eller bygda? haha det er så patetisk det du kommer med, du er virkelig ute å kjore kompis. Du satt sikkert i år 2010 og sa at nå sprekker det, bare vent! haha fyfaen idiot, kronidiot
blablabla jodeparagrafen blablabla stopp innvandringen.
Hvor masse har du i lån?
>Hvor masse
er du 10 år?
NULL
U
L
L
For ingen skummel korrespondentjv
To ting jeg vil kommentere her:
vi bor ikke i en tilflyttingskommune (vi stagnerer)
vi onsker å kaste ut 750 000 "nordmenn", så å eksponere oss mot boligmarkedet er ikke noe vi onsker å gjore
t. han med pappa som er forbrukstulling
hva slags område i norge er det dyreste? hvor mye tjener naboene siden de tjener x3 ganger så mye som din far og din far tydelig er veldig rik?
godt å se at det er enda en rikmannssonn, da er vi 3 stykker! velkommen i klubben
For starten til en legende
Vik fra meg, Satan.
PRIS HERREN
R
I
S
H
E
R
R
E
N
Er man rikmannsǿnn hvis pappa tjener omtrent 2 millioner i året? (jeg bare spǿr...)
Boligmarkedet holdes oppe av spekulanter og at staten hindrer utbygging og kaster penger etter negre og arabere.
Det kan fort endre seg og det fikk de også erfare i jappetiden. Da også sa man at det var en umulighet fordi at man hadde hoy sysselsetting etc, men på slutten av dagen så er boligen fortsatt kun en haug med treverk og sement, det er en livsnodvendighet, ikke et spekulasjonsobjekt som bare stiger og stiger i verdi slik mange ser ut til å tro.
Det finnes overhodet ingen grunn til at det hoye prisnivået skal vedvare.
Alle legender tar slutt.
Faktisk helt feil.
min pappa tjener mellom 15-20 i året. og han andre har en pappa som er god for over 100 millioner. vet ikke hvordan det står til med han 3. Så jeg er jo en fattigman iforhold til nr2 for eksempel. Så jeg synes du definivtivt fortjener en plass i klubben. Velkommen medlem nr 4!
Jo, alle tar slutt, men noen varer ganske lenge.
Da har jeg som styreleder vedtatt å sette en minimumsgrense som din pappa må tjene for at du kan kalle deg rikmannssonn. Den vil ligge på 2 millioner NOK årlig. Du kan dog ta med eiendommer, aksjer og ovrige verdier inn i regnestykket. Mvh Styreleder for Rikmannssonners forening
"Område" blir kanskje litt vagt eller feil, jeg mente vel heller kommunen. Naboene tjener mellom en million og tre-fire millioner, har jeg hort. Det varierer litt, men det er bare mennenes lonn jeg har hort.
Vik fra meg, heldiggris.. jeg er ikke som dere.
Pris herren.
Ikke kjop hus hvis du ikke trenger det. Når vi har kasta ut 1/8 av Norge, blir husene fort billige.
Da tjener faren din mye bedre enn faren min.
Tenk at det går an å tjene såpass.. uff, det er ikke sunt å tenke på!
>de har fedre som tjener mer enn mora mi har gjort hele sitt liv
Foles så jævlig dårlig å være fattig fåvæ...
Men hvor går da grensa? Faren min tjener halvannen million, men han er jo ikke spesielt rik, han lever samme livsstil som vanlige folk, bare med mer penger og dermed litt enklere for å pusse opp huset f.eks.
Ok, da var det vedtatt, se bort fra mitt andre brev.
er du samme person som ?
Hadde visst kommet ny tråd ja
>S-så begynner russetiden snart då
>han har kjopt snekkerbukse
faen anonsen vil du at folk skal se på deg som en taper?... skulle spurt meg om råd for du bestilte!
Det hǿres jo bra ut, pappa er heldigvis ikke så alt for gale med pengene da.
>Da tjener faren din mye bedre enn faren min.
Vet ikke helt hva han tjener nå, men han tjente i hvert fall rundt 2 millioner i det forrige firmaet han jobbet for, men det firmaet er jo snart konkurs, så han sa opp stillingen da han forsto at det ikke var noe fremtid for det selskapet. men men
Nei. Jeg syntes bare det var et stort hopp mellom 2mill og 20mill og ville få frem at det bor være en vedtatt grense på hva som er rikmannssonn og ikke og ville få frem diskusjon på det
F-faen da! Trodde det bare var jenter som gikk i kondomdress
ja, men det er jo et enda storre hopp fra 20 mill til 100 mill som han andre anonsen her har en pappa som er verdt. et sted må jo grensa gå. og det er jo tross alt ikke veldig mange i Norge som tjener 2 millioner årlig. jeg må neste snakke med han som har pappa som kjorer porsche fåvæ, han er jo selvskreven styreleder siden han har rikest pappa
helt feil. har du snekker i oslo og omegn får du stygge blikk eventuelt bank fåvæ. men men.
snekker = Harry tip fyrer som har 2 i snitt
dress= keeg
Ja, men over et visst punkt betyr det ikke noe. Det handler om punktet hvor det er mulig å ha en forskjellig livsstil fra andre. Oppveksten min var ikke spesielt påvirket av at faren min hadde over gjennomsnittlig lonn.
Banker de homsene tilbake fåvæ. Vet i hvert fall om noen gutter som skal ha bukse, foler dress er litt prov-hardt
Skulle onske jeg ble utvist fra universitetet jeg går på, slik at jeg aldri får meg noen jobb jeg vil ha. Da kunne jeg blitt Norges fascistiske leder i stedet. Det hadde vært noe.
ja men hvis det er kriteriet begynner du jo å nærme deg overdrevent rikmannssonn hvor du er far som er verdt flere hundre millioner dollar eventuelt billioner. Jeg har ikke hatt så veldig forskjellig oppvekst jeg heller. gått på vanlig norsk skole. unntakk er jo liksom dyrere ferier, dyrere mat, dyrere klær osv
Varför stannade han?
kan ikke tenke meg noe teitere enn russ og russetrivia og lokale russeregler og det meste som har med russing
Heng deg, Sverigeanon.
ja? når kommer den derre norgetråden historieboka ut ? historieanon hvor gjemmer du deg ? jeg bare Spor !
>dfn jeg skriver arbeidskrav i historie akkurat nå
blank.p3.no
Jaja, da er ny serie ute gutta fra skam folka. Viser jo sex i episode 2 der. Mange sa jo dem kjente seg igjen i skam, og sikkert den der også nå. Mens jeg gjorde ikke det i det hele tatt. Når skal vi få en serie som representerer mange av oss som er her på 4kanal som ikke er normis?
Synes NRK kunne ha laget en dokumentar om oss her i tråden fåvæ.
Ja, enig der. Jævlig lei av at "sånne som oss" aldri er representert.
hadde jo ikke skjedd så veldig mye da
ja ?? nytter ikke Gjemme seg ! skriv historie
Tja, hadde jo ikke vært så interessant for normiser å se på oss.
>her sitter anonsen nok en kveld foran PCen sin
Haha, fy faen. Tenk dere dramaet når alle rullestoljentene ser hvor mye de blir seksualisert.
Ser for meg Norges folk se på gjengivelser av kinoanon på kino og tenker sånn "hvem i helvete kan relatere til det her?"
Eller bare "haha, så morsomt å snakke om samme ting og avspore om de samme tingene hver dag, dritbra sjåvv"
Skam er en serie for barn som liker å bli hjernevasket.
Når skal vi lage populærkultur som fremmer våre syn, i stedet for å bare klaget på at status quo fremmer andres interesser? Jeg bare spor..
kanskje..
Glemmesak tjukken.
innafor å slenge skalla i puta?
Jeg hater folk som dette intenst.
Ta deg en gulrot istedenfor din tjukkas.
t. en annen tjukkas
Synes så jævlig synd i hun og venninna og den tredje jenta. Den artikkelen i dagbladet var jævlig å lese. Barnevernet/systemet i Norge har feilet dem totalt. Absolutt totalt. Ikke bare det, men narkotikapolitikken er også med på det. Anbefaler at dere leser litt om det her.
dagbladet.no
Innafor å drite på gulvet?
kanskje jeg skal ta litt hero
Kys, OP
>her bryr folk seg om at narkovrak dauer
Jaja, en gevinst for samfunnet sdm
Hm, aldri hort om det engang. Kanskje jeg skal se.
Det er sikkert feil av meg, men jeg tenker at dette er på grunn av to ting: storbyforhold og utlendinger. Er det feil? De to tingene sammen gjor det veldig lett for folk som får en impuls til å styre livet sitt i den retningen.
Å klage på myndighetenes behandling i slike saker er utenfor min ekspertise. Det virker som om hvis man gir noen litt frihet, er det for mye frihet, og hvis man gir noen lite frihet, så gir man for lite. Det er vanskelig å finne det rette, men jeg setter min lit til at de som driver med dette daglig gjor så godt de kan. Finnes nok ingen mirakelkur som fungerer for alle, og når det går galt er media på saken og lager en trist historie, alltid med en syndebukk.
Sukk!
Jeg har 99 problemer og negerne er 99 av dem.
privatiser udi fåvæ
Joss, NRK har vist seks sesonger av tronespillet og viser nå den syvende. Ikke verst, rikskringkastingen..
Dæsken, NRK har jo masse bra jeg ikke har sett. Få valuta for pengene dere også, gutta, sjekk det ut
Får vel bare legge meg jeg da
>universitetet jeg vil soke på skriver på hjemmesiden at soknadsfristen for borgere av EOS-land er 1. juli
>når jeg prover å soke forteller den samme siden meg at soknadsfristen egentlig var 1. april
Livet er faen meg ikke lett bestandig!!
>hen soker ikke norsk universitet
Bare opplys dem om dette
>det er et digitalt skjema som må fylles ut, men som nå er stengt
>"bare si det til dem"
Du er ikke tilfeldigvis.. sprenger?
Har du i det hele tatt studert ved et norsk universitet? 3,5 år ved UiO lærte meg så godt som ingenting annet enn at norske institusjoner er vernede bedrifter. Det finnes ikke én professor under 50 år, de er ikke oppdatert på faget sitt, og kritiske sporsmål om et fag blir regelrett ignorert. Jeg kunne skrevet en bok om de negative erfaringene mine ved det lekeuniversitetet der. Nei takk, jeg tar masteren min i utlandet.
Har sendt dem en mail, så får vi se.
tack amerika
Nei, men det hores ut som du studerer noe toillbaill, fåvæ. Tar jeg feil?
Apekatt tiltrekker seg apekatter.
Ingen vestlige menn utenom homofile burde være tiltrukket av rompe.
I-ingen kommentar ;_;
>de-det er professors feil at jeg ikke lærte no!! d-de har et ansvar for at jeg lærer det je-jeg skal !
Men håll käften din bög.
Det er du som er bog, digg med store rompetasser eller homosvenske?
Drep deg selv
Det kan likevel hende de gjör noe for ham
>Ingen vestlige menn utenom homofile burde være tiltrukket av rompe.
Faktisk riv ruskende galt?
>Apekatt tiltrekker seg apekatter.
Faktisk helt fullstendig riktig?
Er du adeccoanon?
dett
e
The more athletic a man is, the more chances of him being successful in bringing food for the family. Women preferred to start their families with such man who can provide food security. They preferred men with broad shoulder, chiselled torso, muscular arms and legs (and butts!)
Jeg har hatt professorer på over 70 som knapt kunne engelsk (det var et engelsk fag) og som later som de ikke horer når studenter spor sporsmål om noe. Det jeg har hort om masteren min er også at det eneste man gjor er å være lopegutt for professorene og litterært hjelper dem å skrive forskningen sin. Har forovrig en sterk B i snitt din ape.
Ikke et navn jeg har blitt kalt for, men driver med strojobber for Adecco, ja.
Hmm.. ja, altså, fjellklatreranon, bemanningsbyråuser, studiegjeldanon? Vet ikke hva du liker å kalle deg selv, jeg.
Sokte du noen norske studier? Var det innenfor samme fagfelt?
Noen som vet hvordan man starter å leke med aksjer? Tenke å investere noen kroner i Norsk Hydro. Prover å starte bruker på Nordnet nå, men det var da forferdelig tungvint.
Tja, tar vel litt tid, men det var da ikke så vanskelig å lage bruker på nordnet? Husker det gikk ganske greit, jeg.
Det var ved å åpne nordnetkonto jeg begynte med aksjer, når man forst er inne er det ganske lett og forståelig alt sammen. Anbefaler deg egentlig ikke i å "leke" med aksjer, da vil du på sikt tape like mye eller mer enn du tjener..
>anonsen kartlegger identitetene mine
Så lenge du ikke kobler de der sammen med de andre identitene mine så... Men seriost, ikke gjor sånn a ;_;
>Sokte du noen norske studier? Var det innenfor samme fagfelt?
Hadde primært norske fag, stort sett innenfor samme fagfelt, men det var ikke mye bedre der. Kunne skrevet mange eksempler, men vil ikke gi ut for mye informasjon (åpenbart!)
>mfn jeg ikke har hatt sex på over to (2) år
>Han er ikke jomfru
Se på normissen og le
De der var vel resultatet av én sammenhengende samtale..
Uansett er det fint at du soker. Da er det jo fortsatt håp for deg. Endret litt på listen selv i dag.
Kan du ikke bare ha sex, da? Hvis det er det du vil, er det kanskje det du bor gjore?
/norgetråden/ er faktisk en normisstråd, kanskje du mente å breve dette i /svt/ eller på Jow Forums forovrig?
er for autistisk og har ingen venner, hadde forsåvidt en mulighet for noen uker siden men var for autistisk, full og sjenert fåvæ
>De der var vel resultatet av én sammenhengende samtale..
Ja jo, de var jo det. Men uansett, jeg er ikke så forferdelig vanskelig å dokse, så jo mindre folk vet...
(ja, jeg er en smule paranoid)
>Da er det jo fortsatt håp for deg.
haha aaa
>Endret litt på listen selv i dag.
Hvilken liste? (beklager, jeg begynner å bli senil). Det var du som ville seile, sant?
Kanskje jeg skal bare la være og heller bruke de pengene på flere plastikkfigurer istedet.
Kan du ikke bare slutte å være autist og få deg noen venner, da? Hvis det er det du vil, er det kanskje det du bor gjore?
Jeg mente listen over studier. Jeg la til et sivilingeniorstudie og fjernet arkitektur.