Heimebaneutgaven
Forrige tråd:
Heimebaneutgaven
Forrige tråd:
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Jeg vil do
1 land, 2 folk
norront user, hvor er du (scooby doo tema sangen)
JEG VIL KNULLE ANE RETT I DEN HÅRETE GYMNASLÆRER PEDERSEN FITTA HENNES!!!!!!
Hva hvis jeg brever kullbrennere?
Korrekt
Du må nesten se "Svarte penger, hvite lǿgner".
Takker for svarene angående senebetennelse i forrige tråd, jeg har ikke fått min senebetennelse fra lofting men jeg tror kunne glime noe visdom fra svarene deres likevel.
t. har ligget i senga i en måned pga. senebetennelse
SAMEFAEN UT!
jeg har savnet norrontanon i det siste jeg og..
kanskje han er bortfort av... utenomjordiske vesen? (x-filene introduksjonssang)
Jodene er vår store ulykke.
Aldri glem at vi overvåker fire kanalen
Vi er en naturlig del av Norge, hva har du imot samer?
Hadde det kommet pakkiser til Norge for 2000 år siden hadde det fortsatt vært pakkiser.
Skal vi lage snomann?
En hedning på diskusjon.no trodde at pakkiser kom til å bli nordmenn gjennom evolusjon.
hvis du satt på info som navn og bostedsadresse til noen i tråden, ville du delt denne infoen eller latt være?
Kommer helt an på, hvis han stottet jodene så hadde jeg posta det
Som immundempet pasient som stadig blir smittet av forkjolet helsepersonell, så er jeg bekymret over den foreslåtte losningen med karensdager.
utifra det som står på fjesbook profilen hans så står han godt til venstre
Kun hvis det var til en som driter opp tråden sånn som Sverigeanon.
Jeg har navn og annen info om Zydrunanon, men han har det samme om meg, og han er uansett en bra brever.
Hun er stygg
Er Molde den vakreste byen i Norge?
>zydd
>bra brever
nei
Ville ikke kalt Molde en by.
Kun Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim er byer
haha denne slår aldri feil
kanskje jeg skulle blitt jode allikevel
youtube.com
hvilken by er best, molde eller hamar?
dette
gå og legg deg du skal opp tidlig for å melke kuene
Ey fokk off. Vi har akkurat alt som trengs. Internasjonal flyplass, storgate, stadion, sorteringsanlegg for posten, fylkeskommunens hovedkvarter, ormen lange, negre, hoye boligpriser osv
også har vi kyr som vi står opp tidlig for å melke pluss at vi har jazzfestivalen som også sorger for enda flere negre i en ukes tid... da kommer alle fra bygdene rundt for å beskue negrene.
Det heter hvem by, ikke hvilken. Dessuten er ikke Hamar en by, det er en flatbygd.
det er da for faen hvilken by, ikke hvem. hvem by er jo helt feil
Hvilken har lært deg det?
Han prover å snike det inn i språket ditt at "hvem" er riktig for alt, slik han megmeger
>jeg liker svarte, hvite, asiatiske, arabiske, latinske etc jenter
>Aldri hatt en jv tross for at jeg er åpen for så og si hvem som helst
Ikke engang tykke jenter legger ann på meg på byen. Jeg innser stadig mer at livet er en sort og hvitt stille film om intet, og filmen er snart ferdig.
hamar er kjipt
t. har vært i hamar
Det er alltids paradis hvor en kvinne venter på deg. En kvinne som ble skapt for jordens kom til og som har ventet i flere tusen år på akkurat deg og som aldri vil legge sine oyne på noen annen.
Det er faktisk 72 av dem.
Inshallah bror.
Samme her.
Har bare vært en jente som har vært interessert i meg, og hun tok selvmord...
Alhamdulillah
mange jenter har vært interessert i meg opp gjennom årene, men jeg er redd for jenter
Kvinner trenger ikke me-...
ingen jenter har vært intressert i meg opp gjennom årene, så jeg har blitt kjönnsnöytral og föler meg aseksuell
Litt sennatts folelsesmusikk.
>men jeg er redd for jenter
Da er vi to, blir som en autistisk beta når en jente florter med meg. Singel for livet
Foler den
youtube.com
Låt for alle introverter
Det var en av de populære jentene på ungdomsskolen som når jeg ser tilbake på det er ganske sikker på at hun likte meg, men jeg var jo for autistisk til å se det
Fremdeles besatt vennen?
>dfn for lite for sent
Har gjort det samme selv med feite kvinner når jeg har hatt dårlig råd. Kan ikke klandre henne.
Besatt?
Jeg kan også når jeg ser tilbake se at jeg tolket signaler helt feil og var fullstendig retardert, men alt skjer for en grunn som dem sier. Det var ikke ment å skje.
GUD jeg elsker Kanon i D. Finnes det en eneste melodi mer vakker enn dette? Da jeg horte sangen for forste gang da jeg var 10 år gammel 20 år tilbake ble jeg helt besatt. Uansett hva, rock, metal, kor, til og med plystring av Kanon i D rorer meg dypt og gir meg fred.
tror dere sjokoladedronninger drommer om en rasistisk gv?
>Finnes det en eneste melodi mer vakker enn dette?
youtube.com
ja
Noen sikkert? Sist jeg var på /b/ for et par år siden var det ei ganske sot sjokojente som brevet bilder av seg selv med typisk sorstatsgreier og fetisher om å bli "tatt" av en hvit nasjonalist.
Har ingen jobb og ingen utdanning. Er for dum og umotivert til å gjóre noe som helst. Innafor å henge meg?
Det minner meg, når ble eurovision om pop engelsk musikk? Savner de nasjonale særpregene fåvæ.
>Finnes det en eneste melodi mer vakker enn dette?
Dette er faktisk objektivt det vakreste musikkstykket noensinne:
youtube.com
Får du neetbucks da? Jeg får ikke en gang neetbucks så tenk på det for du henger deg, at det finnes folk i dette landet som selv om at de har rett på neetbucks ikke får det.
Samisk musikk er faktisk sykt bra. Man kan si mye om samer, men kulturmusikken deres er 10/10.
Men så liker jeg å hore mongolsk og tibetisk halsmusikk så jeg er ikke noen representativ person.
hvorfor er den jævla tegneserien så jævla trist
jeg er ikke trist du er trist
dette
Hæ!? Hvorfor får du ikke?
>35 år gammel
>Null jobb
>Null utdannelse
>Neet siden 2010
>Overvektig
>Ingen dame
>Ingen barn
>Ingen hund
>Ingen sparepenger
>Eier ikke noe hus
Har slost bort livet mitt, skal jeg bare ta selvmord?
dette
Reddit er stedet for deg
Denne tegneserien illustrerer hvorfor et barn trenger både en mor og en far
fordi man har muligheten til å få en folelse så horer man hjemme på lestdet? ok
hun ser ut som hun er fra trondheim
Ingen anelse. Tror det rett og slett var fordi at saksbehandler ikke likte meg.. en overvektig mannsperson som brukte over 2 måneder på behandling av soknad om sosialstonad, brot forvaltningsloven og hele greia, men å kjempe i mot ble etterhvert for tungt for meg. Jeg finner meg i å bli henvist til en lavere eksistens for å si det slik.
Tror også at det kan ha noe med at jeg er en person som har evner og muligheter som jeg kan utnytte på egenhånd og at de ser på slike som meg som en trussel.
Jeg kjenner at mageinnholdet vender seg når jeg tenker på NAV.
Jeg er en ung mann i min beste alder, med en lys fremtid foran meg
Hores ut som meg, men jeg passer bikkja til sostera mi.
hold kjeft rikmanssonn
>jeg gråter ikke du gråter
Dette er erketypisk redditsnakk
Utslette ostlendinger og populere det med vestlendinger når?
Can i move to norway
det vet jeg ingenting om
Nei.
Fyfaen å dårlig du er tel å ljuge
Jeg var langtidsneet, men fordi at jeg ikke orket å delta på meningslose lite hensiktsmessige kurs så ga de meg en redusert sosialstonad over en lengre periode for de fratok meg selv den. Nå har jeg overhodet ingenting annet enn det jeg selv greier å generere fra nettsalg og om skattemyndighetene kommer til det punktet at de sier at jeg skylder dem noe så kommer jeg faktisk til å gjore motstand. I tre år hadde jeg ingen annen fast inntekt enn bostotte. Forestill dere bitterheten av å se min by stadig bli fyllt opp av utlendinger som går rundt i freshe klær og har splitter nye smarttelefoner.
Is this yes ? I sure hope it is :D
pic: me
5 baht for bj?
noen som er med å korsfare i morgen?
I'm sorry , i dont eat pork
javel. skal ikke si at jeg ikke har vært på lestdet, bruker det i stedet for umiddelbargram til bilder. de er overraskende gode på å lure tenåringsjenter på blittvill og tilsvarende.
W..what was i just bichslapd right npow?
T.kåt gris
>fordi at jeg ikke orket å delta på meningslose lite hensiktsmessige kurs
Hvorfor gikk du ikke bare på kursene? Det eneste de krever er jo at man moter opp.. hvis du ikke orker å delta, må du få legeerklæring på at du er utbrent, deprimert, får angst, et eller annet, så lar de deg være i fred etter en stund.
mhmmmmmmmmhhhhhhmhmmmmmmmmmmmmmhmhhhhhhhhmmmmmmmm
youtube.com
Det er litt av greia. At jeg skal være nodt til å lyge.