Mangfolds-utgaven
Forrige
Mangfolds-utgaven
Forrige
Other urls found in this thread:
youtube.com
aftenposten.no
martinehalvs.blogg.no
youtube.com
youtube.com
tv2.no
youtube.com
dagbladet.no
dagbladet.no
nrk.no
youtube.com
stormfront.org
twitter.com
Go check your privileges, white boy
då gör vi en ny utgåva då
>hvit mann
>gulingunge
>ingen negere
fy faen, dette er da ikke mangfold!
Norsk er Dansk
kan noen her fortelle meg, hvorfor når det diskuteres om negere som går på NAV. så er det alltid en smarting som skal nevne at det finnes nordmenn på NAV.
hvorfor skjonner de ikke at de nordmennene som går på NAV de er vårt folk og da må faktisk vi ta ansvar for de, mens negerne som går på nav har vi 0 ansvar for å kan sende tilbake. siden vi allerede har mange nordmenn som går på nav og noen er til og med hjemlose, hvorfor bruker vi penger på å ta inn negere som går på nav??? fyfaen det koker
skal snart på butikken. hvis du bare kunne fått 1 ting fra butikken akkurat nå, hva hadde det vært?
i en utgave som dette trengs det litt nasjonalsosialisme
youtube.com
Jenta bak kassa som jv
de synes ikke det er noe "vårt folk". og ser på det du sier som hykleri.
>Samisk
>Fodt i Finnmark
>Vokst opp i familie med årlig inntekt på under 400k
>Foreldre med store gjeldsproblemer
Ja, jeg har jævla mange privilegier
men da er du ikke hvit mann, du er samisk, så det er klart ikke du har privilegier, du ble jo utsatt for vondskap fra den hvite mannen. du må bli med å kjempe mot patriarkatet.
Hvite mann i Oslo gikk med på å gi vår samiske unntak i bosetting av flyktninger. Hvite mann være snill han, vi vil kjempe og do for Norge i den kommende borgerkrigen
fordi at de har gått tomme for argumenter. blir som når man sier at utlendinger er overrepresentert når det kommer til kriminalitet, så får man höre "MEN NORDMENN ER OGSÅ KRIMINELLE!!!"
Kanskje det er på tide å stikke hodet ut av rumpehullet til sauen din?
onde bonde
får en virkelig til å tenke
Færoyene er norsk. Det norske imperiet vil snart gjenoppstå
regelen er ikke så vanskelig, men systemet får ganske store konsekvenser for språkforståelsen. det vil si: du kommer til å lese/hǿre setninger hvor informasjon gis i en ganske uvant rekkefǿlge.
>kan dere forklare SVO og SOV?
subjekt-verb-objekt, subjekt-objekt-verb. dette har å gjǿre med setningslære. urgermansk (og urnordisk) hadde trolig SOV-rekkefǿlge i lang tid, så vi ser i runer "jeg runene lagde" (og ikke "jeg lagde runene"). det tyske systemet er egentlig ei viderefǿring av dette.
>ich habe nicht das macht (eller mache)?
gemacht.
>hva blir riktig på slutten der, boye etter Ich eller boye i standard han/hun/det?
ingen av delene. former som "gemacht" (og tilsvarende sterk form "gesungen", "gewesen") stammer, såvidt jeg kan skjǿnne, fra en gammel partisipp-form. tenk deg en egen fortid-form for det vi nå kaller "gjǿrende" (machend); ei fortidsform som nå ellers er tapt. pluss, selvsagt, det forsterkende prefikset "ge-".
vet egentlig ikke om den forklaringa gjǿr ting mindre eller mer forvirrende. men men.
>Får en melding
>Jeg svarer
>Personen ser meldingen og logger seg av
Hvordan sǿker jeg tillatelse fra politiet for å skyte denne personen?
fikk selv et sånt motak for mindreårige i bygda for et par år siden, de "barna" der hadde kjever og hårveksten i ansiktet til 40 åringer. var helt latterlig.
>Det norske imperiet vil snart gjenoppstå
Dette! Det starter med Færoyene, og for de vet hva som foregår så tar vi tilbake Island, Gronland, Vinlamd, Jemtland og Herjedalen
På lang sikt vil vi også inkludere Mallorca og deler av Thailand i imperiet
>I 2014 sa ca 70 prosent av de spurte seg enig i at innvandrere beriker det kulturelle livet i Norge. Tallet var omtrent det samme i 2005.
>aftenposten.no
De fleste synes det er bra med mangfold, bortsett fra folka på ytre höyre. Det er bare at ytre höyre er så JÆVLIG höylytte at man tror at folk mener at innvandring er et problem.
>I 2014 svarer i underkant av 30 prosent av de spurte at de er enig i at Innvandrere flest er en kilde til utrygghet i samfunnet. I 2005 svarte 40 prosent at de var enige i den påstanden. Frykten må leses som mindre.
får vel bare stå opp jeg da
mange pese skjermer har dere gutta?
har jo to jeg da...
men har lyst på en til egentlig...
kanskje en 4k-skjerm kanskje...?
kanskje det blir nattskiftet ikveld?
*stirrer på deg*
Hva skal man med mer enn én skjerm?
DET HÄR HANDLAR OM BARN, DET HANDLAR OM BARN!
youtube.com
Hvor er Sverigeanon?
jeg spiller og brever samtidig
han er sikkert på lan med gutta sine
>samisk
Ut av landet mitt
spillærn retail våvv eller?
>el goblino
jeg er faktisk atom
jeg er faktisk vill
*knular din mama*
DET HANDLER OM BARN
to, en til spill og en til obs når jeg strommer
takke ikke klandre ok
>45 år gammel
>hevder å være 16
om du ikke tror på han så er du rasist!!
gutta.. tror snart ikke jeg greier å holde rodpillmaska i offentligheten lenger..
Hahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhahahahahahahahahahhahahhaha
youtube.com
DET HÄR HANDLAR OM BARN!!!
Skaff deg rǿdpillete venner fåvæ.
Hollywood's vakreste smil
jeg har en. mens resten er normisser som gir faen i politikk men de liker ikke negre
se denne hvis du har lyst til å tenke litt
Hvor leter en for å finne sånne venner?
En, ǿnsker en til men usikker hvor på skrivebordet den passer inn
fy faen. den der husker jeg, er det faen meg mulig.
lurer på om folk kommer til å stille flere spǿrsmål om norrǿnt etter at Krigsguden kommer ut på den tjuende...
lurer også på om Tyr er siste sjefen i spillet. noen som vet?
den ballen der kunne like så godt hatt norsk flagg fåvæ
Gomler i meg 4 wienerbröd og slurker i meg 4 bokser solo kjöpt på Spar til 40 kroner
brev bilde da, ellers tror jeg ikke på deg. du ljuger på deg så jævlig mye godterispising hele tiden
jävla fetto *sparkar dig i nacken*
det blir gått og spise
slafser i meg to berlinerboller og en pose med blandede nötter. slurker det nedpå litt fun saft.
skal på butikken nå og har lyst på noe godt men billig snop, hva burde jeg gå for?
Hva faen jeg hater fortsatt India.
dagbladet.no
BÆSJ
I
DO
får ta og gå gjem jeg da
hadde jo vært moro å få disse fire i samme rom igjen egentlig...
Hvorfor poster Dagbladet gamle nyheter?
dagbladet.no
Flere enn meg som skal ut på byen ikveld?
Får forhåpentligvis med meg Silje hjem fra byen, så lenge Tor Tordenkuk ikke kommer å tar henne
Bokstavelig talt hvem?
Når hun sota på mix har sett at du har kjopt Cola og kvikk lunsj 4 ganger i lopet av 8 timer... Kommer til å forbli jomfru resten av livet
Finnes det noe bedre enn ekte norske jenter?
Noen som gleder seg til Dei Utrulege 2?
vem vil bli med ut å leke ta på boksen
jei kåmmer
>32
>Ingen gv
>Ingen hund
>Ingen sparepenger
>Skuffelse I oynene til foreldrene dine
>Biologiske klokken stopper snart
>Ingen utdannelse
>Elendig jobb, under 300k året
>Honda crv 1999 bil
>Eier ikke boligen
Faen ta dette livet, hvorfor måtte jeg bli fodt autistisk?
Brev pupp
Aldri glem
>gv
>Biologiske klokken
kanskje jeg skal gi deg masse sonner
>Elendig jobb, under 300k året
Du hadde meg helt til denne. Det er en helt kurrant inntekt for en singel mann og du burde fint klare å spare penger og ha råd til en bedre bil.
hvem er han blonde til venstre?
>Gutt på sykkel sykler nesten rett forran bilen min
>Måtte slamre på bremsene
>Roper "FLOTT DÆ FOR HELVETTE" ut vinduet
>Begynner å grine og henter mammaen som kommer å kjefter på meg etter jeg har parkert 50m lengre bort.
tok du imot kjeften a? eller ba du morra suge kukken din?
Jeg bare gikk inn.
>>Ingen gv
Ikke noe problem, har du vagina så klarer du å få en desperat taper hvis du vil. Selv stygge jenter klarer å få seg noe
>>Ingen hund
Kjope en blandingshund, hvis bikkje er så viktig
>>Ingen sparepenger
Start sakte, men sikkert
>>Skuffelse I oynene til foreldrene dine
Det er vi alle
>>Biologiske klokken stopper snart
Forsatt flere år igjen, bare finn en desperat mann
>>Ingen utdannelse
>>Elendig jobb, under 300k året
>>Honda crv 1999 bil
Du eier ihvertfall en bil
>>Eier ikke boligen
>Honda crv 1999 bil
En fantastisk bil. Husker jeg eide en sånn for 2 år siden, den starta alltid uansett hva. Ikke verdens peneste design, men tidlig 2000 og sent 1990 Honda crv var kvalitetsbiler
innafor å fole seg rik hvis man har versace bokser?
>5 (du) bare fordi du impliserer at du er en jv
brev mer
fra 25,4 astronomiske enheter
Hvorfor er han så perfekt?