NAV-utgaven
Forrige
/norgetråden/:
fǿrst for naut
Hvordan slutter jeg å slå hull i veggene?
for uforetrygden
For milepæler som knuses
>2018
>Kontanter
Hahahaha, bruker folk fysiske penger ennå? Hallo, det er 2018 vi har vipps
>dfn jv-en min har fått jobb som kundebehandler i NAV
Har du nådd noen milepæler i dag?
innafor å gå på ung ufor?
Nei, men jeg skal gjore draktmark på fredag, kanskje jeg drar litt ekstra da
*står i veien*
Flink goy
Hvordan får jeg oppholdstillatelse?
litterært en invitasjon til voldtekt
Er du svart?
Knulle knulle
de snakker om Jow Forums på NRK nå XP
nei, hvit, så hvit som en Amerikaner kunne være
Soyagutter evner virkelig ikke å innromme at de tar feil, de flytter bare målet lenger til siden.
Link for de som er nysgjerrig: tv.nrk.no
idiotisk flagg.
Whats kristiansand like?
Im planning on going there in the summer to visit my aunt and work for a month or two
ÅNEINEINEINEINEIAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA
NORGETRÅDEN BTHU
Hahahaha, denne mannen er i Norgetråden.
er det rullejv posteren
heng deg
Henger han faktisk her? Hva sa han?
Meget mulig.
Han sa: "dfn ingen rullestoljv, Sverigeanon gå og heng deg" på direktesendt TV
Det vet jeg ikke, men han har iallefall vært på Jow Forums sa han, og sett hvordan folk reagerte her da trump ble valgt. Det er jo rimelig å anta at han henger mer på 4kanalen enn han gir inntrykk for i programmet der. Hvis han som nordmann henger noe som helst på Jow Forums iallefall, så er han trolig her i tråden noen ganger også. Men mulig han bare ser på Jow Forums fordi det er der politikk blir diskutert.
jegharsettjævlamyedritt.jpg
Er DNB Global Indeks fondet å sette månedlige sparingen min i?
Klarer ikke å se på trygdekontoret uten å måtte ta pause hvert 5 sekund, fy faen så kleint
han kan jo ikke akkurat sitte der å spy ut rodpill fakta. men han har vært på Jow Forums siden starten, så han er nok evig våken og obs på jodiske triks osv
telefonsamtalen som reddet norge
"Jeg ser det (Jow Forums) som et ungdomsoppror fra hoyresiden "
Han hevdet også at nettstedet forst ble politisk ved Gamergate
"Trump representerte det Jow Forums så opp til. Han var respektlos overfor autoriteter, han brot tabuer''
Hadde han Jimmy sagt det som det er så hadde han sagt at Jow Forums og pol er lei jodiske triks og hodelos neger innvandring
Jeg er deprimert, ensom, fattig, og dypt ulykkelig.
Eg har formatert pcen min og alle froskane mine e borte :'( buhuhuhu
HAAAAAAAAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAA
du fåkke noen frosker av meg sverigeanon
Å drifte kontantsamfunnet koster penger, og om banken krever inn utgiften deres knyttet til kontanter via gebyr på kontanter eller noe annet er vel ganske
likegyldig. Ved å kreve inn avgiften indirekte, "skattlegger man" kundene på et annet vis, og da vil i praksis folk som ikke bruker kontanter subsidiere gamle folk og knarkere som utelukkende bruker dyre kontanter. Ved å ha gebyr på kontantuttak er DNB med på å bevisstgjore at handlingen koster penger og driver utviklingen i retning av et mer kontantuavhengig samfunn. Ser ikke det store problemet her, det er ikke som om en banks oppgave er å være billigst mulig hele tiden. De skal tilby banklosninger, og det koster penger.
Lara Croft sine pupper skal være store da, det var kjennetegnet hennes i nesten 20 år
Brev favorittfrosken min. Du vet han lille söte som ser rett fram mot kameraen
Det er et godt fond.
men da håper jeg du er litt snillere med oss her i tråden, sverigeanon
Wow, du hores ut som en shill
stottes. har satt litt penger der og allerede "tjent" 200kr.
:3
Hva har jeg gjort som er slemt mener du?
du var jo ikke så hyggelig når du odela for tinderanon v.2
Var min forste tanke også. Kun en shill ville forsvart et kontantlost samfunn
Jeg er for kontantlost, uten kontanter vil vi bli kvitt store deler av kriminaliteten i Norge
EL-Bil eier BTHU!
Flere som blir med å kjope en hummer og kappe potta, også drifte uttafor MDG sine kontorer?
*konfiskerer bilen din*
når skal vi jule opp r/Norge?
Hva er problemet ditt
Kommer an på hvordan man ser på saken. Hun var jo tross alt et offer for han, ingen vil ha bildene sine lastet opp på nettet uten lov. Jeg kanskje var slem mot Tinderanon, men jeg var hyggelig mot dama hans.
Så sånn var det.
Men men.
Bare noe jeg grumlet på.
Hvordan skal jeg få kjopt hasj uten kontanter?
Hva kom forst, informasjonen eller meningen?
Jeg liker DNB, har ikke noen eierinteresse der annet enn at jeg har et fond som speiler norsk indeks.
sugejobb
Er trygdebeistet /vårkar/?
/vårkar/ konfirmert
Soyagutt bilde
Monero?
noen som vil suge meg for 5000kr?
okei, hvor bor du?
O S L O
S
L
O
Cash blir ikke borte uansett hvor mye enkelte krefter jobber for det. Så jo hvor mye bråk det ble i fjor da Erna foreslo å fjerne det på sikt
sprengere...
Informasjonen. Har selv investeringer i et par fond
Jævla Russerne...
Det er vel ingen som snakker om å fjerne det, men å redusere bruken er ikke farlig. Å endelig få besta til å gå med litt plastikk i lomma i stedet for alle NAV-gryna i tusenlapper er ikke skadelig.
Sprengere odelagte Norge. De kjopt lognen om at Norge var avhengig av innvandring fra Pakistan på 70 og 80 tallet
>det har blitt en gjenganger på lukkede facebook-grupper for hoyreradikale OHH jeg mener hoyrevridde at man blir Z U C C E D
>haha det er bare morro og ironi hehehe litt rampestreker og trolling :P
nei, Jow Forums er avant-garden i hæren mot den internasjonale jodedom. Jow Forums er frontlinjen på slagmarken for vår overlevelse.
Er AUF /vårevenner/?
Kristiansand har muligens det beste sommerklimaet av alle norske byer. Skog på alle kanter av byen samt flotte parker i sentrum. Veldig fin båtby, kystlinjen vrimler av ǿyer, holmer og skjær. Også en av Norges beste byer å utforske på sykkel, veldig lett å navigere gatene siden sentrum er et flatt rutenett, noen som ikke er så vanlig i norske byer. Den koselige fiskebrygga må man innom, alltid mye liv der om sommeren. Norges stǿrste kjǿpesenter ligger rett i utkant av byen, men kan ikke akkurat anbefale shopping i Norge. Sǿr Arena er også en av Nord-Europas flotteste stadioner om man er glad i fotball, men hjemmelaget (eller norsk fotball generelt) er ikke mye å skryte av. Kulturhuset der er også veldig flott, så kan anbefale en konsert eller et besǿk der om man har tid. Er ellers en del ganske store (i norsk målestokk) musikkfestivaler om sommeren, men for det meste drittmusikk: palmesus.com
Billig direkte fergerute til Danmark på et par timer om man ǿnsker det.
Dfn man kommer på at man hadde en jodisk mormor
>Mamma og pappa spiser kokte poteter uten saus eller annet tilbehör
Hva er egentlig greia?
For opplagt at dette er oppspinn som du har skrevet selv.
>jodisk mormor
Du har nok jodisk blod i deg for å kunne få statsborgerskap i Israel...
Et kontantlost samfunn er kun mulig uten joden og pengene må bestå av edelmetaller og/eller papirsertifikater som kan innloses til edelmetaller. Sertifikatene må ha backing av det virkelige, ingen manipulering gjennom inflasjon og deflasjon.
nei
Fikk litt uventede utgifter denne måneden. Håper budsjettet holder ut måneden da gutta. Fyfaen.
Ingenting jeg har skrevet, kompis. Skal dg sies at det ble posta på Jow Forums for mange år siden
Ja, jeg er en slik liberal person som #kokohǿyre ikke liker. Krever frihet og likeverd, humanisme. Og så er jeg ateist.
La inn eit kvarter ekstra på 3D-mǿlla i dag.
Det gjor godt, trur eg skal gjere det til ei vane.
Ragnhild er vår jente
da er du jode, uironisk
hamar er ett av de verste negerholene
Kjipt. Men du har kanskje sparepenger? Selv har jeg 40k spart
dette. det er faen meg rene afrika.
>40k
fyfaen
>4kanalen er ikke marginaliserte mennesker eller sært på noen måte siden det har kommet så mange Marvel-filmer de siste årene.
Var det faktisk dette hun sa?
Hvor mye penger har dere da gutta?