Het is pas April maar het is al te warm- editie
/NEDERDRAAD/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtu.be
walibisandsquadsgirl.sarahah.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Ik ga dit allemaal naar e621 uploaden. Misschien dat ze haar eigen tekeningen dan tegenkomt tijdens het masturberen.
paal dumper video dan
goede edit wel
>eric die tahir een hand geeft
>die quote van tahir
en trouwens
>die kop van salsa
Goede draad, het is echt veel te warm
Eens of oneens?
>I got the strongest feeling the actor who played Walibi from yesterday did not like me.
Ze gaat 98 keer in een seizoen naar Walibi en neemt elke keer een foto met de mascotte waar ze hem zoent. Ik denk dat alle acteurs ondertussen naar therapie moeten voor de shit die ze moeten doorstaan.
Eens
>vorige week
>19 graden
>ga naar buiten, pak terrasje, twee biertjes per persoon
>loop rondje
>koop wat schepijs
>ga naar huis
>gezicht verbrand
>niet eens een tatta
ik herken het niet echt dat mensen meer gehaast zijn
prrr ik ben LIT
ze zijn meer druk, niet perse haastig. iedereen wil ineens van alles gaan doen, niemand is echt rustig en chill.
P
prrr, je bent nog altijd autistisch
zal er eens op letten
Kan de micrefoon aan
niet om die reden. in de zomer ben ik altijd plakkerig en zweterig en heb ik overal jeuk.
wel fijn dat walibi dan open is zodat ik weer 100 dagen met m'n boys selfies kan maken
Koek dit heeft iemand ooit naar haar getweet
Dit terwijl je zou denken dat mensen uit zou willen rusten.
walibisandsquadsgirl.sarahah.com
Stuur een berichtje naar d’r hihihih
Ik heb iets van nederdraad gestuurd
>poep/plas- seks
100% duits
"I have a dream. That one day every person in this nation will control their own destiny. A land of the truly free, dammit. A nation of action, not words! Ruled by strength, not committee! Where the law changes to suit the individual, not the other way around. Where power and justice are back where they belong: in the hands of the people! Where every man is free to think - to act - for himself! Fuck all these limp-dick lawyers and chickenshit bureaucrats. Fuck this 24-hour Internet spew of trivia and celebrity bullshit!
Fuck American pride! Fuck the media! FUCK ALL OF IT! America is diseased. Rotten to the core. There's no saving it - we need to pull it out by the roots. Wipe the slate clean. BURN IT DOWN! And from the ashes, a new America will be born. Evolved, but untamed! The weak will be purged and the strongest will thrive - free to live as they see fit, they'll make America great again! In my new America, people will die and kill for what they BELIEVE! Not for money, not for oil! Not for what they're told is right. Every man will be free to fight his own wars!"
"You should try fighting for what you believe in sometime, Jack. Not for a company, or for a nation, or for anyone else."
>America
niet pesten aub, ze is erg fragiel
Op het moment dat jij niet eens de moeite hebt genomen om een vraag voor te bereiden zeg je eigenlijk ik heb volkomen schijt aan wie je bent
TayTay!
Ik verveel mij al wekenlang dood, wat doe.
En ja ik werk.
Op het moment dat jij niet eens de moeite hebt genomen om een vraag voor te bereiden zeg je eigenlijk ik heb volkomen schijt aan wie je bent
Waarom kan ik haar niets sturen? Het tekstvak krijgt alleen een rode omlijning als ik op "send" druk.
Koop een ps4 pro.
eva aub
wwa
Heb ik, maar ik verlies zin om te spelen omdat spelen echt het enige is wat een beetje helpt tegen verveling
Neem een vd
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
>Dat gevoel wanneer geen Franse vriendin
Wil ik wel maar alle dames die ik aanspreek zijn extreem basisch of worden al vol geknald met zaad door iemand anders
Verkrijg smaak
>Heb ik, maar ik verlies zin om te spelen omdat spelen echt het enige is wat een beetje helpt tegen verveling
Zoek een nieuwe hobby? Ga sporten?
>microfoonzender op haar kont
Wat is dat nou voor plek!? Je weet toch dat je de helft van de tijd met je kont richting het publiek gaat staan. Hang hem dan op je dij en zorg dat je die kant nooit naar het publiek draait.
Ugh, ze heeft zichzelf zo verneukt.
>vol tatoeages
>het ligt niet aan mij
FOCK DE HATERS
ONLY GOD CAN JUDGE ME
Daar spreekt men niet over.
Gebruiken jullie mondwater?
Zo ja, waarom en welke?
Zo nee, waarom?
*spreekt er over*
Ik dacht zeker aan sport, vroeger vaak gedaan.
Maar mijn werk is vrij fysiek en laat niet veel energie achter
waarom staat die hoer niet op spotify
moi lolita is onironisch een leuk nummer
>Zo nee:
Zoek eens op hoe "mondwater" ontstaan is.
nee, omdat het joodse kwakzalverij is die je beschermlaag kapot maakt
Haar pakje kon dat niet.
hoezo dat?
>Maar mijn werk is vrij fysiek en laat niet veel energie achter
Ga naar saunas
Lees boeken
Alleen dit: youtu.be
>beschermlaag kapot maakt
als dat zo was dan zou het nu niet in de schappen zijn
>Maar mijn werk is vrij fysiek en laat niet veel energie achter
Ik heb ook een fysieke baan. Gewoon 3x per week in de sportschool.
Sinaasappelsap sloopt je tanden ook, en dat wordt gezien als gezond.
sigaretten en alcohol staan ook gewoon in de schappen. wat een kutargument.
ik vond die reclame met dat "exploderende" mondwater altijd eng
>Famke Louise is wel kna-
>appels met peren vergelijken
Als mondwater echt je tanden kapot zou maken dan zou niemand het kopen.
Vrouwen zonder makeup zou verboden moeten worden.
Maar dan is mijn vd verboden.
Dit. Kut man is dat een voos wijf
nog nooit van hem gehoord, niet verkeerd
je redenering is echt heel zwak
Oude Alizee blijft het geilste wijf dat ik ken
Heeft zij neptanden? Boven haar bovenlip steekt het een beetje uit, alsof je neptanden lf beugel hebt maar ik zie geen beugel
Ze is gewoon een genetisch misbaksel.
>je redenering is echt heel zwak
Mondwater is er als verzorging.
Dat is een duidelijk verschil met sigaretten, alcohol en sinaasappelsap.
>hij heeft nog nooit van Extince gehoord
LIG WAKKER IN MIJN BED
HOOFD VOL MET GEDACHTEN
TIJD TIKT LANGZAAM DOOR
SLAPELOZE NACHTEN
Ja maar ik zie dit bij heel veel bekende mensen die onnatuurlijk witte tanden hebben (zie taylor swift). Hun mond kan moeilijk dicht en er steekt wat uit precies zoals bij een beugel dragen
>>appels met peren vergelijken
youtube.com
erg autistisch dat je met de categorie 'producten die slecht voor je zijn' geen genoegen neemt. maar goed, dan krijg jij van mij een specifieker voorbeeld, afslankpillen zijn ook verzorgende producten, en kunnen ook schadelijk voor je zijn. deze staan ook gewoon in de schappen en worden ook gekocht.
denk maar niet dat we nog specifieker gaan mierenneuken zoals "nee we hadden het over verzorgende producten voor je gebit! appels en peren APPELS EN PEREN!".
mondspoeling is mondverzorging, afslankpillen zijn geen verzorging maar pillen die (beweren) je te doen afvallen.
kijk nou ga je door met autistisch mierenneuken.
>denk maar niet dat we nog specifieker gaan mierenneuken zoals "nee we hadden het over verzorgende producten voor je gebit! appels en peren APPELS EN PEREN!".
mondspoeling is mondverzorging, afslankpillen zijn geen verzorging maar pillen die (beweren) je te doen afvallen.
kijk nou ga je door met autistisch mierenneuken.
>denk maar niet dat we nog specifieker gaan mierenneuken zoals "nee we hadden het over verzorgende producten voor je gebit! appeIs en peren APPELS EN PEREN!".
Het is niet mierenneuken. Je probeert gewoon je gelijk te halen met een vergelijking die niet klopt.
WAAROM NEGEERT IEDEREEN DIT
mondwater waar alcohol in zit is nog slechter voor je dan geen mondwater gebruiken
>1488
Daarom vraag ik ook
>en zo ja, welke?
Ik gebruik het niet, maar als jij het wilt gebruiken, zoek eentje zonder alcohol, en met fluoride
ten eerste is het niet eens nodig om mondwater met een ander product uit de categorie "verzorging" te vergelijken. het argument dat deze autist stelde was eerst dat het niet in de schappen zou kunnen liggen als het slecht voor je is. dat argument was verworpen omdat er daadwerkelijk wel producten in de schappen staan die slecht voor je zijn. het tweede argument was dat als het slecht voor je is, dan zou niemand het kopen. er zijn duidelijk producten die slecht voor je zijn, en nog steeds gekocht worden. maar ik ben royaal genoeg om deze autist even zijn zinnetje te geven en specifiek in de categorie verzorging in te gaan. ik kan dit ook terugtrekken en mijn tegenargument zal nog steeds staan, maar er zijn genoeg voorbeelden binnen de categorie "verzorging" die slecht voor je zijn. hier kunnen we verder over discussiëren, maar ik weiger om nog verder mee te gaan in het autisme door alléén nog maar de categorie mondverzorging te gebruiken.
>gisteren dacht ik een vriendin te hebben
>vandaag achtergekomen dat ze al een "niet serieuze relatie" met een ander heeft
HET DOET ZEEERRRRRRRR EN IK WIL HUILENNNN
>hoofdletter allergie
>dag in dag uit mensen de les lezen
>koste wat het kost gelijk hebben
>noemt anderen autist
jij gaat niet in op inhoud, ik zie jouw paal als een lege paal. jij doet niet mee aan dit gesprek.
iraanon?
je eerste fout was vallen voor de wijvenmiem
>ik ben niet vatbaar voor kritiek
Gediskwalificeerd
Had je haar gisteren gevraagd je vd te zijn? Of alleen in je kop?
tl;ng
>iraan
je hebt geen constructief kritiek. je gebruikt een ad hominem, wat je doet is een emotionele reactie. je doet niet mee aan het gesprek.
enemy down
>gister nog twee afspraken met twee tinder meisjes
>vandaag 0
hah kanker zooi ik haat dit soort shit