/NEDERDRAAD/

Iranon maakt weer een nieuwe- editie

Attached: 1494007051323.jpg (329x365, 62K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/guhbZ5v3h3Q
youtube.com/watch?v=fFwtNzP0vdQ
youtube.com/watch?v=ho9CfacTxpA
youtube.com/watch?v=31VE4zGtBxo
youtu.be/7FNiFdlxfGI
youtube.com/watch?v=FDs6dADBmI0
ad.nl/economie/massamoordenaars-aan-het-bier-heineken-brouwt-troebel-in-afrika~a2ee7079/
twitter.com/NSFWRedditVideo

Ik heb zin in pannenkoeken

Attached: 1493393176172.jpg (568x378, 43K)

Ik nu ook gvd!

prr ik ben LIT

>Nederland moet kinderen uit Syrië terug halen
>Kinderombudsman
Ga een eind fietsen malloot

>maar muh wereldbeeld

youtu.be/guhbZ5v3h3Q

>wees jij
>kom thuis van de supermarkt
>plaatje gerelateerd zit op de bank
>"dit huis is gekraakt bakra, we are here"
Wat doe?

Attached: 1517925344823.jpg (818x1024, 73K)

Politie bellen wegens inbraak en inbrekers in mijn huis.

hoekmeester

*Ontrits biemel*

>Hoekmeester
>Niet randheer
Je hebt het tenminste geprobeerd

Can you recommend me a good coffeeshop in Amsterdam?

Nein

De dampkring

Net bij de tandarts geweest vma

Was het lente in do ogen van de assistente?

Nee maar buiten wel

Vervelend.
Was de assistente tenminste wel paal materiaal?

Ik doe niet aan het objectiveren van het vrouwelijke geslacht vuile seksist

Homo bevestiging.

niet iedereen wil alles neuken wat los en vast zit user.

Minderjarige homo aub

Het zijn juist de minderjarigen die dat willen. Naarmate je ouder wordt verkies je kwaliteit boven kwantiteit. Ikzelf stop daartoe mijn seksuele energie in gedegenereerde fantasieën zodat ik niet bij iedereen die ik zie op straat neukgedachtes krijg.

IK WIL ROCKEN

En je drinkt zeker ook soylent zodat je minder testosteron aanmaakt en dus ook minder seksuele gedachten hebt?

youtube.com/watch?v=fFwtNzP0vdQ

Ik ben al 6 jaar niet naar de tandarts geweest

Dit is een mythe gepropageerd door types op het internet die zich graag mannelijker willen voelen zonder er iets voor te hoeven doen.
"Ik eet geen soja, dus ben ik automatisch mannelijker dan de mensen die dat wel doen." zeggen ze terwijl ze weggezakt in hun eigen vet schijtpalen en nog nooit een vd hebben gehad.

"Oh, ik jos de hele dag omdat ik zoveel testosteron aanmaak. Mijn josverslaving is het bewijs van mijn mannelijkheid. Zie mij testosteron aanmaken. Mannen die minder dan vijf keer per dag rukken zijn praktisch vrouwen."

>zegt hij tegen een gespierde man met vd

Als je niet eens seksuele gedachten krijgt ben je gewoon te ver heen.

> niet bij iedereen [...] neukgedachtes krijg
> niet eens seksuele gedachten krijgt
Ik ben onder de indruk van je geweldige intellect, Dirk.

Zijn jullie al klaar voor morgen?
youtube.com/watch?v=ho9CfacTxpA
Ik woon naast een basisschool, dus ik verwacht dit de hele dag te horen.

bewegen moet want dat is echt gOEoeOEoeOEoeOE

Wat is er morgen te doen?

De kinderen voor kinderen liedje was heel leuk toen ik hoorde dat dit liedje op jullie kanaal geaboneert heb blijf zo door gaan met de liedjes elke jaar is de liedje leuke

Koningsspelen

oh nee ik heb wel een heleboel seksuele gedachtes maar die bevinden zich vooral in mijn eigen mentale wereldje.

Serious question: could I as a foreigner buy some funny looking truffles in a coffee shop in Maastricht?

Mooi iedereen ayanna mooi super mooi leukste liedje van koning spelen je hebt echt talent ayanna wat is je liefste kleur hoe oud ben je love you van jenneley voor ayanna ayanna is de mooiste meisje van kinderen voor kinderen en alle anderen ook maar ayanna is de beste voor ayanna

Ik was laatst gegaan na 3 jaar niet te zijn geweest en ik had kankerveel tandsteen oetz
Gelukkig geen gaatjes

Forgot the pick

Forgot the pic

Attached: magic-truffels-high-hawaiians-22-gram-1-1.jpg (1024x1024, 171K)

coffeeshops in the border provinces aren't allowed to sell to foreigners I think, I don't know if it's the same in smart shops.

Maastricht maybe not, just go a bit further (we ruined it for you)

What is a smart shop? Which city would be closest to Lux and would sell it to foreigners?

Comments op videos voor kleine kinderen zijn altijd mooi. De ene helft is pedo's, de andere helft baby's die met hun gezicht op het toetsenbord in slaap zijn gevallen.

How far? Eindhoven would be far out enough of the border zone?

stfu druggie

Dus ongeveer hetzelfde als nederdraad?

Did shrooms once, 8 years ago,. Would like to do it again. Fuck you

I'm not sure how far you need to go, we drive to Rotterdam now. Pick up the phone and call them?

Hijacking the Luxembourg guy's posts, can tourists buy "truffles" in Amsterdam? Been seeing mixed information about this

i'm pretty sure that's possible

ALLE DRUGTOERISTEN BUITEN
NU

Attached: 20165375.jpg (900x600, 165K)

stfu druggie

Neat
It's more I want to try it once and don't want to use a dealer for it

*betaalt jouw uitkering*

Het is 5 uur en ik verveel me

GOZER

KRUIDEN

LMKE

Hoe hoog was de rekening?

Niks, althans ik hoefde zelf niks bij te betalen dus

Godverdomme, waar is mijn koffie. Waar zijn de tieten?

Attached: 1522361443309.jpg (466x700, 37K)

Ik heb geen tandartsverzekering. 5 minuten tandsteen verwijderen kost 20 euro.

Dat is niet zo handig. Ik sloot wel ieder jaar een tandartsverzekering af voor de zekerheid want als er toch iets gebeurt heb je in ieder geval nog houvast. Bij mijn praktijk rekenen ze 13 euro per 5 minuten.

Ik ben homo

Ben jij mij?

Ik poets tweemaaldaags mijn tanden als een brave jongen, heb nooit gaatjes. Ik heb wel een verzekering gehad toen ik een beugel moest, want dat was echt dure shit. Voor die twee controles per jaar en een keer tandsteen verwijderen is een verzekering het gewoon niet waard.

Ik ben best wel interessant voor je wife

wil je neuken?

Dit.
Met een tandartsverzekering ben je gauw 20-30 euro extra per maand kwijt.

Onzin, 7 euro per maand voor 250 euro vergoeding per jaar en gratis controles.
Maar dan moet je die kosten wel hebben idd

Ik heb een hart zo groot als een klerenkast

youtube.com/watch?v=31VE4zGtBxo

Misschien als je voor €500 of meer vergoeding wilt, anders ben je rond een tientje kwijt voor €250 dekking

Klepel >:^(

Attached: 1522748970549.jpg (332x479, 51K)

Wat de kanker is dit echt

Deze is echt ja, die ander een fotowinkel van deze

>aan mannen in strak leren pakken mogen uitleggen waarom ik naar een homofiel plaatje kijk op werk

Jullie worden bedankt, klootzakken.

Zelfs Dennis ging niet zo ver met zijn foto's

-_-
Snappen jullie dan nog niet dat dit niet echt klepel is?
Dit is het origineel van die fotowinkel waarin "klepel" een neger afzuigt

youtu.be/7FNiFdlxfGI
Weer een kk dikke video rossen is een held

Weet je, het kan me allemaal geen ruk schelen
Ik weet alleen dat ik dat soort plaatjes onsmakelijk vind

>dikke mensen gaan hier over klagen

Attached: _20180419_123434.jpg (5220x3096, 1.26M)

Dit, ik ben godverdomme aan het werk. Kan je 5 minuten oprotten met je homo plaatjes. Klapmongool

>mannen in strak leren pakken
geil

Attached: 1520238814957.jpg (213x255, 8K)

>int in natura huur in
youtube.com/watch?v=FDs6dADBmI0

je kut is bij deze ook gekraakt
>onritslul
hoppah!

Attached: 1503403592011.jpg (320x320, 26K)

Nog steeds duur. Dat zou je elke twee jaar vol moeten maken om je geld eruit te halen. Zovaak heb ik geen gaatjes. Ik ben voor de helft van het geld klaar, de rest zou ik kunnen sparen voor mijn kunstgebit over 50 jaar.

Ik heb zoveel zweet tussen mijn vetrollen. De warmte is het probleem!

Het werd een late stroom dus ik werd ook laat wakker. En moest ook concurreren met de verjaardagsstroom van skate, dus was nog zelfs voor een vrij stil publiek. Dus ik was uitslapen en blijven liggen.

Attached: 16453777f25097725afc8b90bd244644--latte-art-coffee-art.jpg (640x640, 38K)

Ik zal in vervolg het 's nachts palen als ik iets wil bewijzen

7-10 euro per maand voor een jaarlijkse vergoeding van 250 euro is niet duur hoor, je hoeft geen rekenwonder te zijn om dat door te hebben.
Of je zo'n vergoeding daadwerkelijk nodig hebt is een ander verhaal

Ik heb geruchten gehoord dat de grootte van je gemiddelde publiek p. stroom recentelijk 50+% is gedaald, hoe ga je deze aftakeling van je populariteit tegen?

Ik ben iemand van de /nachteditie/ die net wakker is en ik geef er ook niets om.

Ik heb zo'n vermoeden dat het is omdat ik niet meer GTA 5 aan het stromen ben. Misschien moet ik de oplijn versie gaan proberen en vragen aan /nederdraders/ of ze mee willen doen. Maar sowieso gewoon doorgaan en misschien is het gewoon iets raars als het weer of een examenweek dat er is of je weet het gewoon niet simpelweg. Suggesties zijn altijd welkom en gelukkig krijg ik wel al wat adviezen van mensen die wat meer ervaring hebben.

Attached: maxresdefault (3).jpg (1280x720, 66K)

ad.nl/economie/massamoordenaars-aan-het-bier-heineken-brouwt-troebel-in-afrika~a2ee7079/

KOEK
Heineken gaat gewoon door waar de VOC is gestopt.

Attached: 1519623588350.jpg (249x249, 20K)

Wow, dus u geeft hier toe dat Koffie Entertainment® een ernstige afhankelijkheid heeft van GTA V en de gedragstrends in de tienerbevolking? Oei, dat klinkt niet goed.

dgw je 4 maanden moet wachten voordat je in het buitenland gaat studeren maar in de tussentijd bewust bij je ouders thuis niks doet