Sverigetråden

Attached: 1500110174249.jpg (800x534, 282K)

>hemglass

Attached: 147033k1799304.png (643x537, 231K)

hey guys
i heard shootings are so common in sweden now that they go unreported
welcome to america

Här är vi autismo

Mordin...
Blir ju nästan sugen

Attached: IMG_20171219_153046.jpg (1063x1119, 111K)

Det går säkert att sabba hemglassmelodin på något sätt, kanske med magneter vid högtalaren eller elektroniken?
Kan göra tråkiga turer underhållande på sitt sätt.

påminnelse om du inte haft sex utan kondom är du oskuld

swedish subhumans pay reperations NOW

varför starta en ny tråd när den andra inte är i närheten av gränsen och fortfarande aktiv??

Vad är en bra värmeskyddhandske?

Sverige

Canada is the best country in the artic circle

>dkn man är en oskyldig och kysk jungfru

Attached: 1516522235818.jpg (700x693, 92K)

*Pixie's Republic of Santa's Workshop blocks your path*

hva fæn

pussar...

4 trådar, vad fan håller ni på med?

Varför tycker folk, i alla fall media, att det är okej att måla könsorgan mm. på allmänna platser? Så jävla låg form av konst. Man skäms ju av att bo här när man ser sånt som den blå kuken

>Hej Hej! Vilket väder va?? Sååå härligt. Jaa. Mm... Aaa. Vad ska ni hitta på då? *Väntar på att bli frågad. Bryr sig inte egentligen* Hah tjaa själv ska man inreda lite, vardagsrummet blir ju snart klart precis så som jag vill ha det, annars inte så mycket. *Väntar på en komplimang*
Fan vad folk är dryga med sin jävla betydelselösa skit. Hur fan orkar ni löncuckar egentligen?

Jag håller verkligen på att tappa förståndet helt och hållet, har ingen aning vart jag vill ta mitt liv, har inga vänner och ingen särskild talang.
Vill leva, så självmord löser ingenting.
Fy fan, hur tar man sig ur det här

Attached: 1523968726936.png (600x765, 207K)

Har du discord? Vi kan snacka lite.

Har alltid tänkt att det vore nice att gå till östra Kina, om allt i livet går åt fan.

varför östra Kina?

Gå över hela Europa gissar jag att han menar.

Så gott som den längsta sträckan man kan gå geografiskt. Samt vill se kinesiska vischan. Nipponska med, om man kan ta sig dit gratis på något sätt.

Eurasien*
oj hjärnkultingsvarning på mig

Nyet. Men det kanske räcker för visso. Jorden är fan stor.

Jow Forums:ar nedspring på Svenska Akademin, något med som stödjer Danius säger mig att man ska heja på Horace.