Kesä lähestyy-painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
yle.fi
youtube.com
twitter.com
Homottaa
*uunittaa*
yle.fi
>Seitsemän vuotta yhteen työhön
Siinä on Mitroa vähän vedetty narusta.
ei se parvekkeelta hyppy tapa sua kuitenkaan, ehkä kannattaa ennemmin junan alle jäädä?
Molemmat huonoja tapoja. Hommaa ase
Näin pyöräillessä jonkun naisen jolla pyöri kolme neekerilasta jaloissa ja se työnsi yhtä mulattia lastenrattaissa. Ne kakarat juos ihan valtoimenaan eikä antaneet vittuakaan muusta liikenteestä. Melkoisen stereotyyppinen mamupatja
en minä vaan se Frodo :'D
Homoturrittaa
Mene nyt helvettiin saatanan psykoosipotilas.
Juuh köyden päivää odotellessa...
lopeta matkiminen niin "puhutaan"
ei ollut vaihtoehto?
montas kuukautta sulla on vielä ennenkä lähtee katto alta?
Se on kylläkin päältä uuvatti
>lähtee katto alta
puolimielisyyden huonot puolet
Lopeta
Lopeta paskapostaaminen
voi frodo frodo... kys
Lälläslää priuuut kaasustaa hyh
gay belgian kuulostaa ihan gay lesbianilta
jos musulmaanivärvääjille ois yhtä aktiivinen ihmisten versio, niin lähtisittekö aavikolle tekemään lähetystyötä?
homojen hommaa
Ai että lähtisinkö sotimaan ja tappamaan itseni uskon puolesta? En varmaankaan
Monet muslimit ovat homoja
oispa loli
ruisleipä + juusto + meetvursti
monet ruotsalaiset ovat kommunisteja
HAISTA PASKA
Hirvee darra. En juo enää koskaan.
munat+voi+rypsiöljyä = munakas
Mä syön ruisleivät margariinilla ja kurkulla kun ei ole rahaa hifistellä
Missä kurkku? Missä voi?
Meetwursti ennen juustoa ettei sormet ole tahmaiset. Leivän voi jättää kokonaan pois, koska minulla on keliakia.
Monet ruotsalaiset ovat neekereitä.
ruisleipä + munakas päällä
laitoin margariinia mutta en jaksanut leikata kurkkua, vaikka olis pitänyt
Aijjaa, mul ei oo minkään näköistä darraa kun pysyin kaljassa. Fiilikset aika 5/5
>ruisleipä + munakas päällä
mmmm om nom nom
vihjailin vaan että täältäkin löytyy yksi idiootti ruotsalaiskommari. kai sille maksetaan jotain tästäkin paskasta.
>ruotsalainen homo kommari neekeri
Keksikää pahemmat setit
En pysty.
meitsi lähtee ny tiksii terdelle binille ja subulle, moro
O-oho
Huomenta. Näköjään kaksi nyymiä sai ristikon oikein, ja vielä alle kahdessa tunnissa. Arvonta suoritetaan viikon sisällä.
Niin ja myönnän sen, iran/irak tuli kustua. En tarkistanut, katoin vaan ratkojat.netistä ja siellä oli molemmat maat listattuna sille sanalle
Mainitsin homouden mutta kai tuohon olisi mielisairauden voinut lisätä
Laita dörtsi boseen
Ruotsalainen transuhomokommariaidsneekerinarkkari
muista; se juna on aina vaihtoehto
Vaihdan tänään renkaat
-D
Miksi et käyttänyt enemmän /mämmi/in liittyviä sanoja?
Missä chile, antabus, olvi, loli, vaahtoripuli, keliakia, hervanta, mantan patsas, transu, mielisairaus, huomiohuora. yms
Musta tuntuu että se käytti jotain päin vittua koodattua algoritmia listatakseen niitä "suosittuja" sanoja
Ei kai nyt Marita Taavitsainen, Ilari Johansson voi suosittuja olla.
Äkkiä nyymit, lähettäkää minulle voimanne!
*laukeaa nyymin suuntaan*
*lähettää voimattomuutensa*
*laukeaa nyymin päälle*
-D
Miksi kuuskymppiset autistit ragee rengasliikkeessä kun ruuhka-aikaan ei ajanvaraus toteudukaan ihan minuutilleen
vitun vässykkä
Emmä jaksa
Tai vielä parempaa: Miksi eivät vaihda itse renkaitaan? Varmaan helpoin huoltotoimenpide heti pissapojan täytön jälkeen.
*repii mielisairaan hinttarin riekaleiksi*
Kai ymmärrätte että se vaan nauttii siitä kun kutsutte sitä hulluksi?
Pitäiskö vääntää OIKEA mämmiristikko?
*hnnnnnggghhh* :DDD
Miks et itse vaihda?~
-D
Ei patuilla riitä ruis ranteissa kun korjaamolla vääntävät vittuillakseen rengaspultit niin kireälle kuin saa
taas koko talvena ei näkynyt neekereitä.
mutta keväälle perinteinen värisevä toppatakkineekeri ilmestyi jostain luolasta tänään.
harmillista että on olemassa, täällä tai yleensäkään.
Nyt ollaankin tärkeiden asioiden äärellä, eli: subwaystä tuplaliha meltti vai karvakouralta tuplaliha rullakebab?
vipu_varsi
tue suomalaista osta karvakouralta
tapa ittes
kaupasta panini ja ite käytät uunissas
Ei subwaysta kannata mitään ostaa
*herjaa nyymiä*
Rautakaupasta 5m hamppuköyttä
Karvakouralta kebu. Subway on ylihinnoiteltua paskaa.
Lähikaupassa on pelkkiä kana paniineja enkä kauheesti välitä niistä
*riuhtasee*
SUATANAN NULIKKA
voi saakeli tätä elämää
Chilestä, keliakiasta ja vaahtoripulista ei puhuttu niissä mämmeissä joista otin sanat. Softa sitten latoo niitä satunnaisesti muutama sata tuhatta kertaa, ja niistä otetaan pohjaksi se jossa on eniten sanoja. Loput täytettiin käsin, ja sit lisättiin vihjeet.
Antabus ja sen muunnokset, loli, transu, kalja, mielisairas, huora, huomiohuora jne löytyy listasta, mutta kun siinä on se ~1500 sanaa, eivät päätyneet tähän randomilla.
Herra on hyvä ja koodaa paremman. Ei niitä voi tiputella suosion perusteella, silloin joka yrityksestä tulisi samanlainen, eikä ne suosituimmat sanat myöskään välttämättä sovi toisten sanojen kanssa ristiin hyvin.
Toi softa nopeuttaa tekoa aika reilusti kuitenkin, kun voi syöttää pohjan kuvasanoineen, ja se sitten sanalistan kanssa täyttelee.
seksityttää
AAAAAAAAAAAAAAAA
*suukottelee nyymiä*
Nukuin jotenkin oudosti ja nyt on olkapää hellänä.
Onneksi on vielä viikko lomaa.
*piikittää nyymin olkapäähän viinaa tämän nukkuessa*
D E S I G N A T E D tunkkauspisteet vähän vääntyneet autossa niin em uskalla.
Unohdin käydä aamuanimella ja nyt mahaan sattuu
Kerran saksitunkki irtisanoi itsensä kesken tyä päevän. Sen jälkeen en ole saksitunkeilla tunkkaillut.
Arvon neitokainen
Saako jostain ostettua taco maustetta isossa purkissa? Ne pienet pussit on aika jutkutusta
ite tunkkaan raakasti lankkua koko leveydeltä, ja ei tähän mennessä ole puu paukahtanu kesken vaihdon
*tunkkaa nyymiä*
oispa poju jonka kanssa paijata
*haisee tunkkaiselta tunkilta*
>stk fedorasi on niin iso että valo taittuu sen ympärillä
Itse ostin Biltemasta halvimman hallitunkin, maali rupesi halkeilemaan about toisella tunkkauskerralla
Sitimarketeissa ja muissa isoissa kaupoissa on joissakin niitä isoille perheille tarkoitettuja hyllyosastoja. Sit varmaan tukku nettikaupoista
Valmis mausteseokset on kusetusta. Kato ainekset ja sekoita itse
Pitää käydä katsomassa
Liian vaikeeta