Ja hela golvet är för oss Vi ska alltid styla loss Följ med oss, ja följ med oss Och vi ska komma in i trans Hela natten ur balans Följ med oss, ja följ med oss Så lyssna
Kom igen Stockholm Kom igen Malmö Kom igen Karlstad Och Göteborg Ö-vik, Kristianstad, Umeå, Örebro Sundsvall ja allihopa Är ni på Shuffla shuffla Shuffla shuffla
>dkn har beta gener >spinkig >usel syn >svag >under 180 >14cm pille
Michael Brooks
>dkn vaknar tidigt av mig själv, går upp, kokar gröt, äter går och lägger sig igen Innan väckarklockan ens har ringt! Det här måste vara det bästa livshacket... om jag bara hade en kopp kaffe för jag orkar inte gå upp igen.
18, grattis. Nu får du använda Jow Forums. För du gjorde väl inte det innan, grabben?
Carter Jackson
Kom ihåg nu gullig att 17 åring skäggbarn Ahmed behöver lägenheten mer än dig eller Gunilla 80år :^)
Öpnna era hjärtan (och rövhål)
Zachary Bailey
Går upp nu, ska vara ute ur vandrarhemmet 09:00, dock väldigt lat inställning då jag ska packa och städa mm.
Grattis user!
Hunter Morris
Vilken öl ska du köpa? Snus eller cigg?
Nathan Watson
Tack favä Du kommer inte finnas när jag är 80 år gammal mm strax självklart inte
Jose Wood
Tänker ta en Pripps blå till lunchen och sen en dosa Göteborgs Rapé på det favä
Michael Gutierrez
Större ssd favä.
250 gig är inget.
Ethan Rodriguez
>Du kommer inte finnas när jag är 80 år gammal Tack för den, elaka jävla snorvalp.
Grattis
t. farfar
Owen Stewart
har en till 250, behöver fan inte mer.
Landon Murphy
Kör raid då
Robert Green
JONTE!!
Joseph Collins
>Examinationsuppgift på 5 sidor ska in kväll >Var uppe hela natten för att skriva klart den så att jag kunde ta det lugnt i dag >Har skrivit en halv sida
tur att man pluggat klart sedan länge men fan vad jag hatade
>den """drivna""" självutnämnda gruppledaren som bokar in allehanda möten och diskussioner >blir sur när inte alla är i tid >det tar ändå 45 minuter innan alla nbögssaker avhandlats och mötet ens kommer igång
>jihadister har mördat över 300 människor bara i Europa sedan 2014 >"Det är något man får leva med om man bor i en storstad." - t. Londons muslimske borgmästare >en incel mördar 10 >massmedia reagerar Hur känns det, jihadistcuckar? Inte nog med att ni inte har förhud. Ni klarar inte av sätta något på tapeten! XD
Och: >Men denna gång tycks motivet inte ha varit extremism – utan kvinnohat. Rostie med ansvar för att tänka ordentligt.
Det är en djävla skillnad mellan att säga att kvinnor får mycket serverat och att mörda helt okända kvinnor. Det skulle kunna vara en logisk, om än absurd, slutsats av "incel-ideologin".
Sedan är det så att rostisar inte förstår skillnaden mellan >jag har problem X för att jag saknar Y >ge mig Y så att mitt problem X försvinner