Torsdagsudgaven
/danmarktråden/
Other urls found in this thread:
nyheder.tv2.dk
youtube.com
twitter.com
nyheder.tv2.dk
Hvorfor interesserer andre lande end Sverige sig for vores ubåddreng
Fordi det ikke er noget, der sker hver dag så de kan få mange clicks hvis de dækker det
At det har med en dansker og svensker at gore gor det mere spændende og eksotisk for folk rundt omkring i verden
Journalister elsker også at skrive om myrdede journalister
Journalistik var en fejl
godt billede
jeg skal spise hvede i aften
Den bedste tid på året er når hvederne kommer på hylderne
Så hvad laver folket på denne dag
laver mig lidt gulyás
Skal ud og kobe det absolut sidste til mit projekt. og ryge hash, det skal jeg også idag.
based
France!
Denmark
Jeg vil også ryge hash... men synes jeg har roget for meget på det sidste, så tager mig en pause.
Er det egentlig kun i Danmark at vi har konfirmationer på den måde som vi har?
Eller er det normalt i andre kristne/protestantiske lande?
det var sgu nemt nok og får arbejde, ved ikke hvorfor folk brokker sig såen
sogte kun 1 gang
Jamen så har du jo heller ikke lyst til at ryge hvis du synes at du har roget for meget? :D
Jeg kender det alt for godt - oftest får jeg en mindre nedtur hvis jeg ryger uden i virkeligheden at have lyst.
Tror Norge og Sverige har lignende traditioner, men jeg TROR kun det er noget man finder her
sporg mig hvad som heldst om dænmarg
I lyset af gårsdagens dom, en lille innfomercial om vores strengeste straffe;
Kopier dette på endelsen af facebook url
/DRNyheder/videos/1929626573754524/
Afholdes der ceremonielle indvielsesriter i det norske evangelisk-lutherske kirkesamfund?
Jo, har lyst til at ryge, men er bange for at blive afhængig. Har roget nærmest hver weekend de sidste 2 måneder.
Båmp
Godt båmpet.
Får vi endelig noget af hende at se på lordag?
hakke peiling
... bliver i konfirmeret og drikker jeg fulde med jeres forældre og blære jer med jeres fine nye gaver?
jeg ville onske jeg kunne lide anime og manga
der er så mange serier i så mange forskellige genrer, og så kan jeg faktisk godt lide at se på anime billeder og klip
men jeg kan bare ikke se en hel episode eller læse et kapitel og ikke syntes at det er tåkrummende
men så igen finder jeg sjældent tegneserier eller boger af nogen genrer eller ophav jeg kan lide
det eneste jeg har tilbage er film og dokumentarer
å jo, det er en greie
Hvad med anime film? Ghibli og sådan noget gris.
Finder du også det tåkrummende?
>Hvad med anime film? Ghibli og sådan noget gris.
det er lidt bedre, men jeg kan ikke nyde dem fuldstændigt fordi jeg ikke kan slappe af
jeg var inde og se dit navn og den var ret god
>fordi jeg ikke kan slappe af
Hvorfor ikke?
>dit navn
Var du i biografen og se den - forhåbentligvis på japansk?
>Hvorfor ikke?
fordi jeg foler det hele er tåkrummende
jeg foler mig utilpas
>Var du i biografen og se den - forhåbentligvis på japansk?
selvfolgelig
de viste den dog ikke særligt mange steder
nordisk film havde slet ikke rort ved filmen
og så viste den også en dubbet trailer til et eller andet yugiho lort
det var også tåkrummende
Fatter ikke hvorfor du finder Ghibli film tåkrummende.
Finder ud også Disney tåkrummende? Det er jo ret meget det samme; blot eventyrfilm.
Vil endda måske sige at Miyazaki/Ghibli læner sig mere op ad noget ala Hobitten.
Men der er vel meget nemt bare at lade være med at se det, hvis du finder det tåkrummende - så er det tydeligvis bare ikke noget for dig.
Kan heller ikke forstå at du så gerne vil kunne lide det, der er jo rigeligt gode film ,serier og dokumentarer til rådighed.
håber jeg da
Samme her. Det er godt nok begrænset hvor moj vi har set til hende.
Strasbourg, is that you?
hjemsogt
bossebamse?
bonnebamse
oh..
Livet er ikke det værste man har
fuck den sang
Nej, slet ikke. Den er god og livsbekræftende.
Elsker Dissing's fortolkninger.
Simon Kvamm
er stærkt overvurderet
Orker ikke at bage mine egne. Hvilke kobte hveder kan I bedst lide?
Gider ikke at kobe hveder, når jeg ikke har nogen at dele dem med.
Det er ikke hyggeligt at spise dem alene, og de smager jo ikke videre fantastisk.
Jeg ved ikke.. jeg kan godt lidt den lidt kedelige smag, de har
Det bedste ved en varme hvede er smoren der kommer ovenpå som smelter ned i brodet.
>de smager jo ikke videre fantastisk.
Bollebamse
>mums
>hvidt brod med lidt kardemomme
Hvarme weeder - yeee
Har lige bestilt pizza fra Ali den flinke pizzamand!
er futa bosse
ja
og loli er pedo
Så er det afgjort
Hvad med yaoi?
Også bosse.
Fallout 4?
Også bosse.
Mig?
har du en feminin penis eller ej?
Undskyld mig, men hvordan kan en penis nogensinde være feminin?
Har du nogensinde hort om en maskulin fisse? Tor næsten ikke tænke på hvordan sådan en ser ud.
>Skamlæberne bliver til svulmende overarme og klitorissen har et lille overskæg og solbriller
Har en normal penis - men har ikke meget kropsbehåring, hvis det har nogen betydning?
og taler mexikansk?
b-bevis det
O D E N S E
D
E
N
S
E
Nej, det er akavet.
Ikke i aften - meen, eh, vi kan da måske nok godt finde ud af noget.
mig tidligere i dag
Jeg har lige fundet ud af at Danmark afholder VM i ishockey i næste uge
din boipucci er anonym herinde user
min dillers omkreds er det samme som dens længde.
det er underligt.
(15cm)
det lyder tykt
Danskar har korta kukar, hehe
Tror det er meget normalt.
Omkreds snyder altid.
Prov at se om du har nogen glas hvor omkredsen af toppen er mindre end hojden på glasset.
Vil tro at det kun er tilfældet ved champagneglas eller meget tynde drinksglas.
Har nu aldrig betydet noget for mig, om min diller er et par cm kortere end andres.
brev din svend sven
O=2π*r
15 = 2πr
r = 15/2π
r = 2,38 cm
user har en 4,77 cm tyk pik (2r=d). Forudsat at han ikke lyver.. :i
>4,77 cm
Det skal nok passe, målte rundt om.
>Forudsat at han ikke lyver
Hvis jeg loj havde jeg sgu da valgt en sjovere diller længde end lige under middel.
Får vel heller ikke moj ud af at lyve på en anonym hjemmeside.
Guys! Jeg har fundet en ny måde vi kan rent statistisk kan beskrives vores pikkes funktionalitet efter den onskede egenskab! Vi tager relationen som user fremsatte, altså længde over omkreds eller omkreds over længde, og alt efter hvad man scorer angiver meget simpelt hvilke toser man bedst kan stille tilfredse. Eksempelvis vil Liselotte have lange Jan, Jan har en penis på 16 cm og 13 i omkreds, altså scorer han en 16/13=1,23 hvad angår længde, men kun 13/16=0,8125 hvad angår tykkelse.
Dette er selvfolgelig altsammen afsat udfra antagelsen af at et hullet er fritflydende i dets form og tilpasningsevne.
Ikke igennem?
Niks. Men dine udregninger forudsætter også at jeg har en perfekt rundt diller. Det må jeg desværre meddele at jeg ikke har.
Freak..
Det er jo blot en ratio, det der. Har da intet at gore med tilfredsstillelse.
Jerome har 18/15, og dermed en længere penis end Jan, men en lavere længde-til-tykkelse ratio.
Hov hov, du..
>hvis din penis er længere end den er tyk er den længere end den er tyk
Vi har også konfirmasjon, man moter da enten opp i kirken eller har en ateistisk seremoni etterfulgt av store famileselskap med mye pengegaver.
Det vil tilsvarende sige at Jerome har en hojere tykkelse-til-længde ratio. Altså har han en hojere score overall og dermed storre tilfredsstillingsevne.
Jeg liker Dansker mer en Svensker
Hvordan bedommer du at hans tilfredsstillingsevne er bedre end Jan's?
En fyr med 9/7,5 har samme ratio som Jerome.
Ratio fortæller ingenting.
>Dette er selvfolgelig altsammen afsat udfra antagelsen af at et hullet er fritflydende i dets form og tilpasningsevne.
Det er bare hans overall score.
Liselotte vil heller bolle med Jan fordi hun foretrækker lange tissemænd, Jans længde/tykkelses relation er hojere end Jeromes.
Gertrud foretrækker derimod tykke tissemænd, og vil derfor sexe med Jerome eftersom hans tykkelse/længde relation er hojere end Jans.
bög
Med den logik vil hun ligeså gerne kneppe en fyr med en 8 centimer lang diller der er 6,5 centimeter tyk.
Betyder dette at min 1:1 diller tilfredsstiller alle eller ingen?