Mark "Teflon" Rutte waarderings-editie
welkom: Volwassen centrum rechtsstemmers met een realistische blik op de politiek
niet welkom: alt-rechtsmiemers, linkse gekkies, allochtonen, dierenneukers en opa's
draadliedje:
youtube.com
Mark "Teflon" Rutte waarderings-editie
welkom: Volwassen centrum rechtsstemmers met een realistische blik op de politiek
niet welkom: alt-rechtsmiemers, linkse gekkies, allochtonen, dierenneukers en opa's
draadliedje:
youtube.com
Weetje wat grappig is?
Jouw leven.
Genoeg kneuzen en beter sociaal functionerenden op de middelbare school die daar mee rondlopen. Gamen is al tien jaar geen nichehobby meer.
De eerste seizoenen zijn best goed, daarna wordt het kutter en kutter, totdat de serie de boeken inhaalt, daarna is het volslagen ruk.
tot ongeveer de rode trouwerij is het wel oké.
Daarna glijdt het snel bergafwaards. Ik vond vooral dat gezever met die slaven in het oosten erg afleiden van het verhaal. Teveel karakters die werden toegevoegd en dan weer dood gingen. Teveel losse eindjes. Teveel dingen die niet "logisch" zijn.
Ik niet.
Ik drink normaal gesproken de hele dag achter elkaar zwarte koffie. Maar ik ben tijdje geleden gestopt en het was moeilijker dan ik had verwacht. Nu is het eindelijk wat makkelijker.
>letterlijk numale en hoekige kut wijven winkel
>vraagt zich af waarom het kut is
Nee het is schijt na seizoen 1. Ga HBO's Rome kijken, en Generation kill.
Ik vind de VVD echt een hele sterke partij. Het is makkelijk om altijd als stuurman aan wal te blijven staan. Maar de VVD blijft verantwoordelijkheid nemen en de economische cijfers liegen er niet om.
hbo is zonder hoofdletters sukkel.
>teveel
De verslaving is echt. Ik heb wel eens gehad dat ik een weekendje niet gedronken had en kreeg toen enorme koppijn. En ik ben dan ook niet vrolijk als ik niet een kopje kan zetten.
>numale
Wat is een numalee?
Spreek Nederlands.