Påminnelse att du har en plikt mot dina förfäder att fortsätta traditionen av svampkonsumtion.
Påminnelse att du inte har några ursäkter då de växer på våra ursvenska fält.
docplayer.se
Påminnelse att du har en plikt mot dina förfäder att fortsätta traditionen av svampkonsumtion.
Påminnelse att du inte har några ursäkter då de växer på våra ursvenska fält.
docplayer.se
Bevisa att förfäderna konsumerade svamp.
Inga """"teorier"""" tack.
Dålig upplaga, länk till den riktiga?
whats for dinner
Våra förfäder åt aldrig svamp och drack aldrig alkohol enligt Varg
MANNEN SVAMPAR LMAO
>Fälthandbok för fotografer av magiska svampar
Bra där
varg ser sliten ut
Ska knarka med syrran.
Alright, nu har Nordiska Motståndsrörelsens engelskspråkiga pod kört på ett tag, förra veckan släppte vi avsnitt nummer 62 och nu i tisdags släppte vi avsnitt nummer 63 där vi bl.a. firar Hitlers födelsedag.
Det skulle vara intressant att höra vad folk tycker och tänker kring podden.
Följ oss gärna på Twitter och Gab @NordicFrontier, så får ni de senaste memesen och uppdateringarna.
Och om ni nu ska ha en tisdag, se till att göra den till en #NordicTuesday.
Varg är psyksjuk så hans åsikt är irrelevant
I had salmon with spinach and mashed potatoes. What did you have user?
Han dör väll snart antar jag.
Vill bara ha en vän
Ska fucking hammarknulla era systrar med en borr i deras fitthåla
pf changs (soon)
Helvete alltså. Biten om hur Hitler blev rödpillrad är som taget ur en genomsnittlig Jow Forums-brevares liv.
Skaffa intressen har jag hört, inte för att jag försökt men...
Peter Madsen..
Alla sorter av drogkonsumtion är degraderande och för värdelösa hjärnkultingar
Nice. Do you live in a comfy place with a Chinatown and lots of gooks? I live in the forest
chicken breast with rice and spinach
>Vill bara ha en vän
Baserade jävla aspbergare
>Alla sorter av drogkonsumtion är degraderande och för värdelösa hjärnkultingar
*blockerar din väg*
Sök er tröst i 2D bröst ni vilsna och villrådiga. Svampar är endast en väg ner i fördärvet, 2D är den enda drogen ni behöver för sann lycka.
youtube.com
Lennart lyssnar på en CD
t.
Börjar tröttna på hennes prutthål varje dag, har du inga andra?
tror inte vikingarna käkade toppisar men har för mig att dom käkade flugsvamp
kanske lite flummigt också men hela estetiken runt nordisk mytologi påminner om psykedeliska droger
vill ha en svart fv
>>Alla sorter av drogkonsumtion är degraderande och för värdelösa hjärnkultingar
>dkn tänkte detta helt oironiskt i förrgår
>berättade för min lika autistiska polare
>han antog att jag drev men tyckte att det lät efterblivet likaså
jävlar vad najs
önskar att min syster var intresserad av annat än sprit och bensos
I had a schnitzel and mashed potatoes with peas
>men har för mig att dom käkade flugsvamp
Enda källan till det är någon nationalromantisk dikt eller något åtskilliga århundraden efter vikibgarna.
Jag med.
Breva trans som har mjölk laktation i brösterna och sedan sprutar med kuken
da main stree meedja
Såg precis klart Ondskan.
Fyfan vad den fick mig att hata adelsfjollor som ser sig själva som överlägsna andra på grund av vilka de föddes till.
Tyckte lite synd om Skitenhielm i slutet ändå.
Önskar att jag också var en absolut galning som Erik som alltid gav igen med samma mynt under gymnasietiden favä.
comfy house surrounded by trees and fields aobut an hour away from detroit. there's not that many gooks, a lot niggers and sandniggers, but they usually stay in the cities.
Snarare att "jag är jag" rent psykiskt, ligger i limbo mellan män och kvinnor typ.
Men på den kroppsliga delen så avskyr jag att ha en manlig fysik. Kuken är mest bara i vägen och obekväm, och är inte tillfredsställande heller. Jag spyr av att ha hår på kroppen och blir deppig av att ha ett tomt utrymme vid bröstet. Vill inte tänka på hur man åldras heller.
Använde autogynephilia som ursäkt för att inte göra något åt saken men man hade ju fel som vanligt när känslorna inte går bort typ tio år senare (var fjorton när skiten kom upp). Livet suger runt om kring innan och efter så jag kunde lika gärna ha yolo:at skiten men hur som, man lever som man lär.
>vuxen.com
någon här som plockat och käkat toppisar?
tidelag är förbjudet i sverige, user
Tänkte dela med mig av hur det är att som okänd, vit, medelålders man åka till den ökända kaosförorten Rinkeby och handla hasch av gatulangarna som står och hänger i centrumet.
Jag tar tunnelbanan från tc, blå linjen. Klockan är runt 1900 en torsdagskväll och de som tar tuben till och från jobbet är alla hemma. Kvar är mestadels afrikaner och mellanösternfolk mellan 15 och 25 år. Nästan inga kvinnor, och jag förstår varför. Stämningen på perrongen är inte hotfull men påtagligt annorlunda - de samtal som förs är högljudda och aggresiva. Isolerat i små grupper är välklädda, vita människor som är tysta och återhållssamma.
Tåget kommer och jag kliver på. Det är ett äldre tåg och jag kommer på mig själv ha glömt hur mycket det gnisslar och tjuter om tågreliken man sitter i. De välklädda svenskarna hoppar av redan efter två stationer och när jag passerat västra skogen är det enbart svarta män kvar med mig på tåget.
Väl framme i Rinkeby station går jag och ett 30tal av och går mot rulltrappan som leder ut mot centrum. Halvvägs upp kommer lukten som en vägg - det luktar hasch. Mycket. Uppe vid spärrarna syår, förutom ett tiotal ungdomar i 15årsåldern, två personer från lugna gatan. Allt rör sig runt i ett virrvarr, hälften pratar/skriker i telefon och det springs fram och tillbaka i biljetthallen. Jag går mot utgången och ungdomarna börjar vissla runt omkring mig. Säkert någon slags kod.
Väl ute i själva centrum titrar jag mig omkring och inser hur mycket jag sticker ut. Min vithet är påtaglig. Efter bara några sekunder kommer det fram en svart kille i 17årsåldern.
"Ey brorsan vad behöver du??"
"Har du grälle?"
"Hur mycket?
"En femma"
"Aight följ med mig"
Jag tar rygg på killen och vi går in i en närliggande affär/livs. Genom trånga gångar fyllda med budgetvaror kommer vi till kylrummet. Där tar jag fram en 500ing och han en påse. Vi byter snabbt och innan jag går säger han "ta mitt nummer, jag har ladd också". Jag tar numret och sticker.
Inte försent att hämnas på människor nu
Mina barn kommer uppfostras som maoister
Ute på centrumtorget igen går jag mot tunnelbanan. På den lilla sträckan blir jah stoppad av 2 killar i samma ålfer som förra. De frågar " varför jag inte köpye av de" i stället och säger att det blir problem om jag inte handlar av de nästa gång. "Man kan inte göra som man vill här".
Med olustig känsla sätter jag på mig skygglapparna och går tillbaka till tunnelbanan, genom spärrarna och hem. Väl hemma vägde jag gräset: 4.5gram inklusive påsen.
BANDYKOTTE
om ondskan fick dig att hata något annat än självgoda kommunistspioner som j*n g**llou så är du hjärnkulting
varenda jävla sv ho har ju knullat minst en neger eller blatte så det är inte sant
ja förmodligen
minns inte vart jag hörde/läste det
Önskade jag hade en trans fv så jag kunde suga hennes kuk hela dagarna
Vill ha en vit fv
Jag med men ingen äcklig sv ho som på bilden
Jag med, men konstigt nog vill jag ha vita barn.
Vore faktiskt kul om ett gäng från tråden träffades där (eller någon annanstans) för att käka, dricka, gå på bio, bowla eller något någon fredag kväll.
jvdk, det är helt sjukt vad många pajer som rör sig där konstant. Blir kär i minst 3 personer varje gång jag lunchar där.
>sexigare än vanligt
Snälla säg att man får se rätt mycket av Ekot och Korpen.
>SD____________bögen
mdongo...
LOOOL NEGRER ÄR DJUR
där satt den asgeir det där skämtet har man inte hört 3000 gånger innan
>Golf 1.6 -12
>79 000 kr
>6 600 mil
>Hybrid
J/N?
OPINION LIVE
Dere svensker er moren til vår tids fiende. Hvordan kan dere leve med dere selv?
men säg vad det var för grejer user
En av få bra svenska filmer som inte är komedier.
>när de häller skit i hans mun
Lite kväljningar där faktiskt. Dampus måste ha njutit av den scenen rätt bra fast på fel sätt.
Sök hjälp.
O P I N I O N !
L I V E !
>en jävla golf för 79000
hehe mm user köp den
tack höll på att glömma
Vill bara ha en (pojk)vän
LIVEFLÖDET
Vi minns Avicii.
Centerpartiets beslut att stödja regeringens förslag om de ensamkommande.
SR stoppar flera programledare för Ring P1.
>förkyld och fräser ur näsan
>en mörkbrun klysha i storlek med en näbbmus fastnar på väggen
hähähähääää
Bara var dig själv, mannen.
Beskriv dig själv först, och sen vad du söker hos en pv.
håll käften
user var det därför du frågade om bilder på svenska vikingasvärd förut? Vilken fin bild du har gjort
Skarsgård var en otroligt bra skådis även då favä
youtube.com
hanreja min klädsel favä
Låter inte helt orimligt, ganska låga mil vilket ju är fint men kanske kan vara ett tecken på problembil, fast överdrivet lågt är det ju inte heller. Firma eller privat?
>svartpajer och Ellen tror de kan konkurrera med denna bunda
what are some swedish films
rekommenderar att gå till tapasbaren Caliente i MoS om ni vill se feta BRAPPAR
vi kan väl hoppas i alla fall
>martina mcnegermadrass
>martina mcnoröv
>var kvinna
>torka dig i röven åt fel håll
>får bajs i fittan
ÅH NEJ NEJ NEJ HAHAHAHAHA
there's an american remake of all the good ones
>Han snusar inte
haha, alla tjejer älskar män som snusar för dom tycker det är manligt.
Vad är din ursäkt, sojpojk?
tycker lennart borde recensera 10000 Days
>hybrid
>Volkswagen
Nej nej nej nej nej nej
Tycker mest synd om hans barn.
Aa fyfan vad coolt det är att hångla med en kille som bokstavligen smakar och luktar skit i munnen
Är inte så dum att jag stoppar en giftig, stinkande sörja i käften som får tänderna att bli gula och tandköttet att förstöras, Conny.
>snusar inte lös
har ni ens en kuk?
Gillar dock små, fasta och välformade brappar. Men kan bekräfta att det är Caliente som gäller om man gillar sådant.
wow, låter hemskt user. Hoppas att du kommer på en väg som gör dig lycklig oavsett om du blir kvinna eller man.