Attached: b.png (1450x104, 20K)
/nprgetrande(
Isaiah Turner
Other urls found in this thread:
flaghunte
youtube.com
youtube.com
tv2.no
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Adam Hughes
hvordan går det ann å fucke opp SÅ JÆVLIG
David Gutierrez
Bra tråd, bra utgave
PS: Sigrid
Logan Young
dysleksiutgaven
Hudson Fisher
Fårige trod:
88767984
Jeremiah Sullivan
Alle sammen, BEGYNNE Å BRUKE REGIONSFLAGG!!!!!!!
flaghunte
rs.github.io/Extra-Flags-for-Jow Forums/
Zachary Thompson
Trenger faktisk en Sigrid utgave
Jack Hernandez
Neste utgave?
Easton Murphy
På det fǿrste bildet ser hun uironisk ut som hun er 35 år.
Aaron Brooks
fy flate pannekake for en jævlig bra tråd
Austin Torres
hvor mange bruker det
Eli Scott
Av de faste breverne i tråden, bare meg. Av og til et par andre innom fra Hordaland, Oslo og Trondelag, men de brever sjelden. Mye mer utbredt på resten av brettet enn her.
Gå over til /extraflags/ og be dem fikse flagget ditt, de er autistiske nok til det. Var sånn jeg fikk ordna mitt.
Jaxson Hill
Tror det, men med den soteste bild
John Harris
om shakkanon spör
si ingenting
ingenting ingenting ingenting
Parker Green
Hvorfor skriver du "shakkanon"?
William Rogers
nei
sigrid er en... du vet.
Jeremiah Ramirez
du tar feil, DU TAR FEEEEEEEEIIIIILLLLLLL
Hunter Martinez
Brev noe fint, gutta.
Caleb Martinez
æsj
Kevin Ward
Shakkanon. Tromsömannen som bare brever hengdeg, sjakk, og paralyserte kvinnfolk.
Leste gamle tråder i arkiven for moro skyld og det slo meg hvor "normal" Shakk/Rullestolanon var den tia. Enten har han hatt en stroke siden det, eller så har det skjedd noe i livet hans som gjort at han blitt et annet menneske. Men men. Perioden jeg tenker på er sommer 2016, bare sök på rullestol jv.
Det er veldig vanskelig å få kontakt med han, siden han ikke prater om noe annet enn de få særintressene han har (sjakk og kvinner uten bruk av beina). Da tenker man liksom, at det er helt greit at han er her siden tråden faktisk förer samtaler om sjakk av og til. Men da ingen har nevnt intressene hans, sitter han bare her, og sier til folk at de skal avslutte livene sine. Han er som den fyren i klassen, som du aldri forsto deg på, da du prövde å få med han i gjengen liksom. Bare noe jeg tenkte på.
Hvis det handler om at det bare er meg han misliker, da hadde han gjort det helt fra starten av. Men det stemmer ikke, det er bare å lese de trådene jeg snakket om, da han fortsatt virket som et vanlig menneske, og var i stand til å breve noe annet enn "hengdeghenghdeghengdehgneghen"
Og jeg hadde ingenting imot han da heller, men nå syns jeg han er på plass 2 av de verste brevene, etter asasanon.
Det er liksom bare trist å se, hvor han kan gå fra en kvalitetsbrever som faktisk gikk an å snakke til, til en person som skreecher "hengdeghengdeghengdeg" hver tråd, hver dag. Det er som gamle intervjuer med Donald Trump da han er rolig og flink til å snakke for seg, og nå oppförer han seg som en gammel mann med dementi på debatter og intervjuer. Det har bare gått nedover, liksom. Men men.
Lincoln Diaz
Mason Price
lurer på hvor mange mil med krepert, jodisk og gammel pedofilkuk hun har måttet smatte på for å bli så shillet i UK
Nolan Moore
Isaac Cook
GRRRRRRRRRRRANDIS!!!!!!!!!
Evan Adams
dette. hun og astrid s har nok sugd jævlig mange. sikkert hatt trekanter osv sammen. må være deilig å pule daiene til astrid S fåvæ
Ryan Russell
a
Camden Watson
Forrige
Ian Lewis
Det er bare deg han misliker. Fine sifre, forresten.
Lincoln Ramirez
BREV MERE FOR VARG KOMMER
Hudson Miller
PEDOER UT!
Liam Flores
rodruss er 18 og 19 år.
Jose Fisher
*slutter fred*
Aaron Taylor
>en stroke
Synes Sjakkanon er en av de mer oppegående breverne i tråden, jeg.
Carson Watson
Nathan Bennett
Allerede tilbakevist.
Austin Walker
Har roket akillesen gutta.
Cameron Anderson
youtube.com
24 bokser red bull daglig, basert fåvæ
Lucas Howard
Kanskje dette? Han tok ikke selvmord, men han er en bitter, mislykket mann nå.
Dominic Ward
Faen, husker det og det kan være det ass. Det må ha vært i den perioden den store forendringen i personligheten hans skjedde
Parker Clark
takke ikke klandre ok
Matthew King
Tenk å få vite at noen har tafset på puppene til IRL-waifuen din. Stakkars fyr.
Evan Anderson
hva faen er det som foregår i det bildet der? skjonte ikke en dritt fåvæ. du trenger piler som peker og forklarer hvem brever som er hvem fåvæ. bilde relatert
Andrew Walker
jeg vil ligge med silje sandmæl
Jason Myers
>93▶
>File: 27583221_1707824985947362(...).png (15 KB, 64
Christopher Morales
patetisk, Cecilie er den heiteste på luksusfellen, og Norges storste milf
Robert Gomez
lesbesexvideo når?
Landon Jones
hva mente han med dette?
Kayden Lopez
hvor mye penger tror du de ville ha hatt for å hatt trekant med meg? hvis begge hadde fått et tilbud om f.eks 25 millioner kroner hver, tror du at de hadde gjort det? eller er det for lite penger?
Samuel Martinez
>jenta er ikke germansk
Jose Miller
>Norges storste milf
faktisk helt feil
Ethan Diaz
navn?
Logan Garcia
>en vennine fikk tilbud av en raring om å selge han noen par brukte sokker
>var villig til å betale 500kr per par
>hu takka nei og blokkerte han
fy faen, skjonner meg virkelig ikke på verden noen ganger
Nicholas Thompson
Jeg var på byen med knuset mitt og hun endte opp med å kline med en annen fyr. Han var hoyere og kjekkere enn meg. Livet er faen ikke for amatorer
Gabriel Wright
blir uironisk like sjokkert hver gang jeg ser luksusfellen. er det faen meg mulig.
youtube.com
blir sjokkert over eget forbruk, fyfaen hvordan er det mulig å ikke ha koll på hvor mye penger man bruker.
Owen Phillips
Kjenner du ikke til Katrine Moholt?
Jackson Roberts
Hun er faen meg motbydelig. Elendig smak Anonsen
Sebastian White
å fyfaen, finnes det noen dristigere bilder?
Ryder Adams
Ja det er sært. Man bor jo holde seg til forum dedikert for det og ikke soke opp tilfeldige jenter.
Kayden Jenkins
påminnelse om at den ekle drittautisten Ronny med helt mongolid oye har klint med Katrine Moholt
tv2.no
Connor Perry
Det verste jeg vet er de med brevskrekk eller fakturafobi eller hva de kaller det.
De som ikke åpner brev de får i posten når det er regninger men bare legger de i en skuff.
Altså hva i svarte f tror du kommer til å skje om du ikke betaler regningen liksom. Faktura på 200kr blir til 2200kr når det går til inkasso.
Connor Smith
Ryder Davis
haha hvordan i hælvete har han styggen her med okonomiske problemer greid å få seg så pen jv?
Joshua Cruz
>veltrent
>kjekk
>kul sveis
det som trengs for å få en pen jv
Aaron Morales
hvis det der er det du kategoriserer som "veltrent" "kjekk" og "kul" sveis så begynner det å demre for meg hvorfor så mange her i Norgetråden ikke har JV
Dylan Adams
youtube.com
hvite folk kan faen meg være undermennesker de og. blir kvalm
Liam Martinez
>kjeveling
luh (ler ut hoyt)
Kevin Diaz
Han har sosiale ferdigheter, noe alle autistene her mangler.
Benjamin Wright
youtube.com
noen ganger så tenker jeg at det kanskje kan være det samme at den "hvite" rase dor ut. fyfaen for noen undermennesker som er med på luksusfellen
Alexander Hughes
og fortsatt har han en pen jv. skulle nesten tro at /norgetråden/ har et forvridd bilde på hva jenter liker
Ian Reyes
han er ikke veltrent. han er ikke kjekk. og den sveisen er så harrytass 250krs taper klipp som du får det.
Connor Brown
Her var vi et peak eksemplar av en typisk arisk melkesluker. m.youtube.com/watch?v=t38_cT8VPI4
Matthew King
>sju, SJU liter melk om dagen
Thomas Adams
men han har fortsatt en pen jv og det har ikke du
Grayson Garcia
liker: game og chille
Nicholas Garcia
youtube.com
tror hitler tok feil når han sa det var viktig å sikre den hvite rase fåvæ... fyfaen for noen undermennesker som bor i dette landet
Sebastian Morales
GOMAD
Nathan Diaz
Wyatt Sanders
LESBESCENE NÅR??? VRÆÆÆÆÆL
Chase Carter
*gomler i meg sju liter melk*
Jonathan Roberts
jeg har en liter helmelk stående i kjoleskapet hjemme. gleder meg til komme hjem og tylle den ned i kjeften
Luis Robinson
Justin Sanders
Melk er uironiskt avhengighetsskapende, blir ikke glad for jeg får i meg hvertfall ett glass på morgenen
Zachary Brown
eg trenge mjolkies
Hunter Moore
Jeg skal like deg mer hvis du slutt å letter etter godkjenning av mennesker i tråden hver gang du brever. Men sjakkanon er ikke en dårlig man, en litt autist... Kanskje, but mer vennlig enn deg og drittbrever bra bilder om bra jenter og med godt emner.
Hvis du er det samme Sverigeannon som grått fordi de laget en Boer-utgave...
Jonathan Moore
*lofter opp kruset mitt*
*tar kanten mot leppene mine*
*tar meg en slurk kaffe*
Gabriel Davis
Det er jo soren meg 4000 kalorier og 3 ganger så mye protein som kroppen hans vil takle til dagen, han lyger
Eli Anderson
youtube.com
Gidder ikke betale lån, fordi han skal kjope pese spill
Alexander Clark
basert fåvæ
Jordan Sanchez
>250g protijouner
>3 ganger så mye som kroppen kan takle til dagen
Justin Reyes
Dette er noe jeg spesielt lurer på når man ser på "mitt 272,15 kgs liv" og sånt (ikke at jeg ser), de har alltid koner og jver alle mann. De er udugelige, de er ikke pene, men allikevel klarer de å finne seg jver.
Det må jo være oss det er noe alvorlig galt med gutta...
Oliver Parker
youtube.com
er dette norges værste kokk?
Eli Barnes
jvene deres er jo ofte minst like stygge som de. det jeg reagerer på er når de får seg jver som er langt utenfor deres egen liga
Noah Collins
I want to defile the Nordic bloodline.
Benjamin King
ALLDRI gi beiken till höner jeg jorde det 1 gang og kose höna mi ble sjempe syk
Elijah Perry
Jeg drakk 16 monster halvlitere på et lan ilopet av 2 dager. havna på legevakta med hjertebank og muskelskader bak hjertet (som jeg sliter med i dag). Tviler på at han har pumpa 24 redbull om dagen. Da hadde han vært dau etter en mnd.
Noah Garcia
Kanskje jeg også skal lage meg litt kaffe
Anthony Powell
Bankene er faktisk ansvarlige for å utnytte svake lavpannede folk. Det bor bli ulovlig med kredittkort om du ikke kan bevise at du kan betale for deg. Disse ansvarlige bankparasittene fortjener fortsatt fengsel.
Aiden Nguyen
"DET ER ALLE ANDRES SKYLD AT JEG ER STOKK DUM, IKKE VÅG Å SI AT JEG MÅ TA PERSONLIG ANSVAR, VRÆÆÆÆL!"
youtube.com
Når du er så mongolid at du tar opp kredittkortgjeld for å dra på ferie, da kan du faen meg ha det så godt.
Josiah Powell
jeg vil bli som Jesus
Jordan Parker
Du drakk to og et halv GRAM koffein på mindre enn 48 timer. hvordan tenkte du da? Jeg berre spör.