Attached: Valsgärde 8 Helmet Skyrim Mod.jpg (1680x1050, 609K)
Sverigetråden - Valsgärde-upplagan
Cooper Perez
Other urls found in this thread:
historiska.se
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
youtube.com
student.portal.chalmers.se
en.wikipedia.org
youtube.com
twitter.com
Isaac Nguyen
Ethan Fisher
>Namnet My
Dominic Jackson
Alver > Människor
Benjamin Butler
>Smeknamn för Maria
Alla sandnegrar ska ut, själv har jag ett ureuropeiskt namn
Kayden Sullivan
>That helmet
>Norse
Robert Collins
What are you talking about retard, that's from Uppsala Sweden and in a museum here in Sweden.
Lucas Watson
sötbreva för mig tråden, det behagar mig
John Anderson
jag heter sebastian
Aiden Walker
Är somsagt bara döpt efter Lilla My.
Joshua Myers
Lite pinsamt när folk tror att svenskar var vikingar
Vikingarna i väst var danskar/norrbaggar och vikingarna i öst var faktiskt finskar
Justin Harris
Don't bother talking to the Celt
Jaxson Richardson
DAS RIIIIITE
Carter Long
>n-ni var inte vikingar faktiskt
Colton Allen
*håller om dig*
Liam White
är du liten och morsk och kaxig?
Adrian Torres
>Chalmerscucken
Jose Morris
*slickar dig i näsborren*
OwO
Brody Thomas
>vendel helm
>from vendel, sweden
your tiny little island wasn't even populated at the time
that came later when the swedes found it and dumped their cripples and retards on it
Camden Perry
Pinsamt när folk pratar om att de är "vikingar" etc. Finns fan inget värre än när något amerikanskt mongo brevar "What went wrong with you guys? You used to be vikings" tillsammans med nån påhittad nyhet om att det ska bli förbjudet att kissa ståendes
Henry Sanders
Liten är jag, men jag kan inte påstå att jag är morsk eller kaxig.
Ian Bennett
Kollade på matrix imorse. Känner mig som 10 åring varje gång. Så jävla ballt.
t. 91a
Ska kolla på matrix 2 om en stund
Nathaniel Nelson
Mahmmoud...
Bentley Bennett
Vad lyssnar ni på?
Hudson Turner
Vill rösta SD men vill inte rösta på massa Ronny&Conny
Nathan Johnson
*klappar händerna* gott så sötbrevare, ert ömma och gulliga brevande har tillfredställt mig för stunden
Jonathan Edwards
Eli Rivera
Får en liknande känsla när jag kollar på Jurassic Park
Justin Baker
då var den bara häftig pga neo
nu är den bra ägen pga att det är löneslavareskapism
Kevin Reyes
Vikingar blev BTFO i nästan varje slag
De är jävla plundare som dödade intelligenta munkar
Jag tycker vi borde prata mer om karolinerna, de var baserade
Bentley Gomez
Vad vet vi om människorna som besöker tråden?
Vi har finnanon, finne vars starka sida inte är det sociala. Pluggar på högskola, gjort massa OC, gillar inte bögar men gillar Saara.
Flampis, bög, bor i Luleå , jobbar inom äldrevården, hög libido, var i ett trasigt förhållande med en transa i USA som han gav 8000 kronor till. Säger säg nu också kanske va transa. Brukar breva bilder på 2d tjejer som har tomteluva på sig?
Reianon, bög, troligtvis minderårig, brukar breva bilder på katter.
Maltaanon, från skåne, jobbade i Malta på ett callcenter, är nu i Sverige men vill flytta till Panama. Har stort autistiskt intresse av äldre teknologier och scientologi. Pedofil och furry tendenser. Hatar Stockholm och politiker.
Motpolsanon, 30+, bi, brevar simponsbilder.
SDjuden, bor i Göteborg, brukade äta på O'Learys. Köper ofta skit som han visar för tråden. Transa? Bi? Börjat breva bilder på gal gadot.
My, instängd 24 årig kvinna, finsk/rysk, säger sig va asexuell och anoretiker
Amilaanon, 24+?, bor i Halmstad, brevar bilder på karaktärer från en fransk 2d. Hetro?
Evangelie, bög, 25+, pluggat inom humaniora, gammalbög, stödjer SD.
Ekonomen, brevar bilder på någon barbar tjej från nån tv-serie ?
Vad mer finns det? Vad har jag glömt?
Anthony Price
Emelie...
Joseph Gomez
Carson Reyes
Du verkar inte må så bra.
Caleb Nguyen
>intelligenta
>munkar
Landon Ramirez
Finns det mer svenska serier sånt här eller bättre?
Jack Phillips
mm sant
Carter Lopez
>goonies
>jurassic park
även harry potter (första 2) favä
Cameron Wright
Håll käften, snacka inte om mina förfäder sådär. Vikingablod flyter fortfarande genom mina ådror
Thomas Sullivan
>Chalmerscucken
Ryan Fisher
Ekonomfinnen, 28 år, dömd för narkotikabrott, spammar ner tråden med ”ökenfröknar”, intresserad av nyrikt skit som supercooola hus och italienska gubbkostymer
Connor Richardson
*bankai*
*avrättar hela din ätt*
Adam Collins
Finns det en uppdaterad officiell version av den här?
Angel Reed
Nathalie...
Jeremiah Turner
based
Carter Martinez
*hela min ätt var en illusion*
*drar fram en yxa*
fnys, amatör...
Juan Lopez
Adrian White
Varje avsnitt jag sett så har det varit nån WT-svenne som lägger asmycket pengar på chips, cigg och läsk. Vad är det med underklassen och läsk favä? När jag jobbade på vanligt kneg satt alla i lunchrummet med en cola zero
Elijah Cox
*tillhör långarydssläkten*
Haha ojdå, vad gör du åt det?
Levi Richardson
Sebastian Scott
du får väl tuffa till dig lite, så du lever upp till ditt namn
Kayden Rodriguez
Vikingar var dåtidens afrikaner
Luke Kelly
Mina förfäder...
Sebastian Turner
*anordnar en falsk släktträff*
*går lös med handgranater*
*tar metodiskt kål på de som överlevde*
skrattar bäst som skrattar sist
Bentley Myers
d1a. we wuz våldtäkt n shieet
Benjamin Perez
och?
Lincoln Flores
>föll för ingenjörsgycklet
>dkn måste tänka varje dag på jobbet
skulle ha skaffat ett hjärndött jobb som ekonom eller annan pappersskyfflare istället favä
bara gå till jobbet och koppla av och skitsnacka medan man fyller i lite rutor i excel
Christopher Cox
Brayden Bell
Vikingar var dåtidens judar
Robert Martin
>Vikingar var dåtidens afrikaner
Ursäkta? Birka hade flest runstenar per capita, vi brände ner jättemånga byar på Irland, vi hade ascoola svärd och yxor
Jordan Barnes
aldrig fattat att så många pluggar ingenjör, måste vara största nbögsgycklet av alla. Typ en på fyra som jag känner vill plugga till ingenjör, resten är reddit-tier töntar som inte vet annat än att plugga vad man "borde" och som ger bra lön. Fyfan favä
Hunter Adams
Lucas Scott
Ja det är ju ÖVER om man inte går igång på tillämpad matematik och fysik
Angel Cox
Typ en på fyra som jag känner som pluggar ingenjör*
Justin Murphy
finns väl en del flumlinjer också som STS som är ganska lugnt i det avseendet
Nathaniel Torres
Justin Cruz
Hapa-user
Adrian Butler
>nån engelsman råkar säga att en hjälm inte är svensk
>user dampar loss och spammar tråden med bilder ingen bryr sig om
Cooper Fisher
Cola på flaska smakar ju bajs jämfört med på burk
Ian Cox
sola solarium för att inte vara spökvit? orkar inte svettas timmar i solen när det går på minuter med bra fläkt i cancerlådan
Liam Sanders
Owen Robinson
Självklart, materialet som vätskor förvaras i har effekt på smaken.
Sämst smak: Plastflaska
Okej smak: Aluminiumburk
Bäst smak: Glassflaska
Jackson Jenkins
Förmodligen är det så att burken är en portion där kolsyran oftast förblir där den ska vara - i burken means om man köper en flaska kanske det tar längre tid att dricka upp den. är det dessutom en 1.5L som man häller ur försvinner väl massor med kolsyra där ur.
Jag tycker lätt att det är godast att dricka burk. Helst direkt ur burken dessutom.
Adrian Ortiz
Nog tycker jag att glasflaskecolan är godast så länge man inte kör ett blindtest. Har inte kört med ett sådant, antagligen är att man blivit proppat av så mycket reklam där glasflaskan syns, omedvetet så får man att tro att glasflaskecolan är den ultimata colan...
Kanske dags att utföra ett blindtest... :P
Anons, gör ett test och rapportera!!!
Samuel Morgan
Burken innehåller inte de plaster som plastflaskorna innehåller? Som omvittnats i tråden så är glasflaska lätt det godaste. Glas släpper heller inte ifrån sig några saker, det är bara glas. Detta fenomen kan man märka på flaskvatten med. I synnerhet förr i tiden när PET-flaskorna var kraftigare och returnerades hela och tvättades med hett vatten för att sedan återanvändas med ny etikett. De var nämligen väldigt populära att förvara HB i. Ibland kunde man köpa en vattenflaska som smakade finkel. Stora företag som ramlösa gick tidigt över på nyproducerade PET-flaskor till just vattnet och drev sedan fram utvecklingen mot den skrangliga returnerbara PET-flaskan vi har idag och som pressas ihop när man returnerar den och sedan smälts ner. Frågan är om även de nya plastflaskorna blir helt rena bara för att man smält ner materialet? Finkel osv måste ju filtreras bort. Det kanske inte är så konstigt att vissa plastflaskor innehåller så mycket orenheter i plastväggen att en del fälls ut i drycken de innehåller, i synnerhet om det är den nästan syrafrätande coca cola-drycken som man ju kan ha till att tvätta bort rost eller rengöra toaletter med...
Ethan Phillips
Ni glömmer väl inte bort träffen på pub Kloster klockan 18.00?
Wyatt Phillips
>:P
>Anons, gör ett test och rapportera!!!
Jösses, första dagen på Jow Forums?
Isaiah Sullivan
>han har inte det största autistjobbet i världen
Jack Young
LOL
Dylan Jones
>fick gratis lunch på vapiano för att fv gjorde en scen och klagade
Fan vad jag älskar den där damphoran ibland
Brody Nelson
Va ju en kille som jobbade som lokförare men fick diagnosen asperger och fick sparken för det
Eli Wilson
>måste välja "Människa-Teknik-Samhälle" kurs på 7.5HP för att kunna få ut civilingenjörsexamen på Chalmers
>sitter med gruppen o tjötar projektarbete
>en av cuckarna säger att denna låter helt ok
"Genus och Teknik"
>mitt ansikte när
Liam Edwards
>Kursen syftar till att beskriva och analysera genusrelationer i vårt samtida samhälle, med särskild koppling till teknik.
>Den uppmärksammar i vilken utsträckning kön och sexualitet påverkar våra begränsningar och möjligheter i olika samhällen och olika sociala situationer. Den undersöker om teknik och vetenskap förstärker existerande könsroller eller bidrar till att skapa nya
Juan Martin
är inte det olagligt?
Grayson Jones
>dkn inget sådant trams i Lund då vi redan har genuskvoten uppfylld genom alla sv ho utbildningar
Känns bra, ditt fel för att du valde en teknisk högskola
Ethan Peterson
funderat på detta
har dock detta
en.wikipedia.org
(att man har många födelsemärken som är irreguljära)
ökar tydligen risken för att man ska få hudcancer med en faktor på ca 10000
Ayden Carter
>nytt rekord på 5 rep marklyft på gymmet
>laddat upp med enorma mängder öl och sprit
>fest ikväll med slavpaj
Ikväll händer det, /vårtår/
Levi Hernandez
Hittade denna hos polaren, hihi
Ryan Sanders
>2018
>gå i skola
det är bara hjärntvätt och fjanteri, helt värdelöst
Julian Cooper
fråga om din polare är dolda bristsjukdomar-user som tar en massa tillskott för att inte dö
Jaxson Walker
Sonny Connysson..
Anthony Lopez
>normalt
>normalt
wtf jag trodde sverige var normkritiskt?
Jaxson Wright
skulle fan valt elektro eller ngt i Lund istället...både KTH och Chalmers förcuckas enormt numera med flertalet obligatoriska flumkurser istället för rena ingenjörskurser
jaja, bara 3:an kvar på detta programmet(Z) sen får man förhoppningsvis läsa ngn trevlig master
Adrian Carter
Emelie...
Joshua Harris
tacka fan att jag gick när det endast var ett fåtal utrikes födda(riktiga definitionen) barn som betedde sig som svenska och innan feministvänsterpkkommunismen drog igång 2014
Colton Morris
Vad är problemet?
Själv måste jag äta d-vitamin och multivitamintabletter
Juan Russell
Luis Phillips
t. Ingvar, 63 år
Andrew Sullivan
Jag är 22 men går aldrig ut eller äter normalt så mina värden är helt uppknullade
Dylan Lee
Lyssnar på brinnande hjärta från Rocky 4 och föreställer mig att jag heemar Axel och kommunisthororna