anons utgave
/Norgetråden/
Hvordan skal vi bevare norsk kultur i et mer multikulturelt samfunn?
Det finnes ingenting som heter norsk kultur!!!! Vi har alle vår egen personlige kultur og normer!! Og alle normer og kulturelle verdier er like mye verdt
er det en tisseflaske? fy faen
Fins ingenting som heter norsk kultur, det er en ahistorisk moderne konstruksjon som oppsto på 1800-tallet og er ene ansvarlig for å utrydde regional og lokale kulturer.
go amish
Barnehager og skoler i Sverige og Norge har drevet en enorm hjernevask for å få til multikulturprosjektet (islam), og det ser faktisk ut til at det er ingen vei tilbake. Det sunnimuslimske kalifatet venter våre etterkommere om bare noen tiår. Dermed blir det dhimmistatus og 95% skatt for de som er så heldige å få jobbe. Resten ender i reservater på Finnskogen. Jodene har intet lært av det som skjedde i Iran. De tror fullt og fast på at Utopia vil inntreffe her, og at drommesamfunnet vinker i det fjerne!
>Norsk kultur
Kan gjerne do for min del. Somaliere og pakistanere har en bedre kultur enn den norske kulturen
driter opp tråden uten overlevende
Jeg kjenner meg igjen.
To jenter så på meg idag!!! Usikker på om de likte det de så, eller bare studert min 135 kg tunge kropp
Hva er norsk kultur?
J O D E N E
O
D
E
N
E
>Snakker om å bevare norsk kultur på et mongolsk anime nettsted
Snakk om ironi
Vi kan ikke. Negerene vinner fordi de får hjelp av politikerne og journalistene.
>Så sånn er det
>Bare noe jeg tenkte på
>de drittbrever om multikultur igjen
n...?
Dfn min familie har eget drikkevann fra egen bronn. Foles godt å ikke ha fått i meg jodekjemikalier hele oppveksten
>r/norge/ er i tråden igjen
Er sterkt i mot det, men bare fordi jeg er i mot folkeskolen generelt og syns ikke de fleste av oss tolpere burde lære å lese.
j-jeg...
youtube.com
Dette var rare greier
Noen som har eksempler på jodisk propaganda i norsk Barne-TV?
hjemmeundervisning er alligevel lovlig i norge
Kvifor skriv du dansk og ikkje norsk (islandsk)?
Samme her. Egen bronn er en av mine hovedkrav når jeg i fremtiden skal kjope hus.
Jodene kommer ikke til å tilsette noen kjemikaler i denne nordiske kroppen
>stor nese
>glad i å telle penger
Selvsagt, et av de viktigste temaene i det moderne Norge.
Jesus elsker alle barna, alle barna på vår jord
Til og med DEG
alle er lik
det er enkelt
Hvorfor bevare det? Den moderne norske kulturen er tragisk, la oss heller adoptere macho kultur fra Somalia og Pakistan
fordi vi lærer dansk i skolen
Gud er ond
– Frp har blitt det nye avgiftspartiet. Det siste påfunnet med sukkeravgiften setter norske industriarbeidsplasser i fare, sier byrådslederen i Oslo, Raymond Johansen (Ap) til NTB.
Mens Frps landsmote er i full gang på Gardermoen, hevder Johansen at avgiftene samlet er okt med 6,6 milliarder kroner med partileder Siv Jensen som finansminister. Det er nesten så han tar seg i å savne Carl I. Hagen som Frp-general.
– Hagen var sukkerkongen som tok over Frp. Når han nå varsler at han er på vei ut av politikken, forsvinner også det Frp som holder ord om sin egen politikk. Jeg er svært uenig med Hagen, men han har alltid holdt fanen hoyt mot okte avgifter. Med Frp i regjering går avgiftene opp og ikke ned, sier Johansen til NTB.
#Kokohǿyre
Nok et eksempel på elendig propaganda fra NRK. FN har ikke gjort en dritt
Dette!!! Ja til åpne grenser. Vi alle like, det finnes bare en rase, nemlig menneskerasen
Hei
1 mai på tirsdag, husk å gå i tog.
Innafor å henge opp et Norge for nordmenn banner på 17 mai? På balkongen min som ligger midt i oschlo
Hva er dette?
Bare hvis du husker å inkludere de orginale nordmennene
Samene kom flere tusen år etterpå og valsa inn i Finnmark. De er urfolk fordi de bodde et sted for de offisielle grensene ble satt på1600-1700 tallet. Ikke fordi de var forst, for det var de ikke.
god spok
Jeg har aldri sett Paradise Hotel, men jeg glemmer ofte at det er folk som uironisk gjör det...
Propaganda? Det der er jo bare en morsom test som belyser at både PH deltakere og politikere sier mye dumt
kom her
>svensker invitert
Nei takk
>Nazistene i Tyskland gjorde i 1933 1. mai til en nasjonal festdag, «arbeidets dag», samtidig som den frie fagbevegelse ble opplost. Også i Norge ble 1. mai kalt for «arbeidets dag», og innfort som lovfestet fridag av Vidkun Quislings regjering i april 1942. Denne loven ble opphevet i 1945.
snl.no
Helgekos
Og gjeninnfört av AP i 1947.
Du må skaffe deg et nytt bilde
Dfn ingen samisk jv
NASJONALBOLSJEVIKGJENG?!? JEG BARE SPOR?!
Men men! De gjor narr av Frp!!!!!!!!!!!!
det skulle faktisk vært ulovlig å stemme på noe annet enn NKP
det skulle faktisk vært ulovlig å stemme på noe annet enn NS
De gjor narr av et utsagn som er sant, fordi det skader deres agenda om at FN og EU er det beste som har skjedd Europa
*underbygger påstandene mine med troverdige kilder*
>nok en ensom helg
Höyrepopulismen er på fremgang i Europa. Det kan man like eller mislike, og man kan daglig lese lange analyser fra dem som har peiling på slikt, av hvorfor det har blitt slik. Historikere, sosiologer, journalister, kommentatorer og annet pakk står i lange köer for å gi sine analyser. Opptil flere av dem snakker til og med fornuft i disse forklaringene.
Når det derimot kommer til reinspikka rasisme, og endatil nazisme eller nynazisme, skal jeg spare alle for lange analyser inn i et forsök på å forstå det, simpelthen fordi det ikke er noen grunn til å forstå. Du trenger ikke å forstå det, bare å ta avstand fra det.
har installert "myfitnesspal" appen
det er HELT LATTERLIG!! hvor mange kalorier jeg må spise for å gå opp i vekt, hva faen??? trenger 2000 kalorier til og jeg er stapp mett og skal legge meg nå
>du trenger ikke forstå, bare ta avstand
Haha sier de dette fordi hvis folk uironisk forsto, så hadde de selv blitt rasister? Skulle likt å sent pampene som vil ha flere negere i landet til å bo i en blokk på Holmlia med kun somaliske storfamilier sim nabo
>skal legge meg nå
germanske jenter
Kan noen anbefale litteratur skrevet av eller om frontkjempere? Har sett alt det ligger ganske mange selvbiografier der ute så vil gjerne vite om noen har lest noe de ville anbefalt
>jeg må faste 3 dager i uken for ikke å gå OPP i vekt...
hehe, jada...
Stikker på butikken nå, skal kjope sjoko og brus. Vil du ha no?
det medforer riktighet
>jeg har meldt meg ut
snakkes.
en bötte med smash takk
I stålstormer (Storm of Steel), av Ernst Jünger
tell kaloriene dine og slutt med sukker
Han var ikke frontkjemper.
Er du han som hele tiden tyller ned på snop?
denne faktisk.
no.wikipedia.org
store deler av boka skildrer en gruppe norske frivillige som sloss for Hitler mot Russland. rein fiksjon, selvsagt.
>tell kaloriene dine
3 dager faste = minus 7000 kcal ca
vekta mi har vært stabil i 2 år etter at jeg startet å faste (er ikke tjukk, men blir det fort) og jeg kan spise akkurat hva jeg vil
nei, det er en annen fyr. men tror han bare töffer seg
fökk dromph han er slem og en bæjemann, det har jeg lest i avisen !!!
>Ernst Jünger
>litterært en tysk stormsoldat som ved flere anledninger stormet fronten for å drepe engelskmenn
>ikke en frontkjemper
Hva er det du mener en ''frontkjemper'' er i så fall?
EG E BARE EIN MANN
SOM GJǾR SÅ GODT HAN KAN
MEN EG FÅR DET'KJE TE
DET E BARE SÅNN DET E
EG E BARE EIN MANN
BARE EIN MANN
Vant 22 kroner på Unibet
jeg er en hoy stilk
Takk, den har jeg allerede lest. Men er egentlig interessert i norske frontkjempere
Takk for anbefalingen, skal ta en titt på det. Men har du lest noe som ikke er fiksjon? Er egentlig mer interessert i det, da det finnes jo så mange historier som faktisk er sanne
germanske jenter ikke negerjenter ok.
Voe er en jævla drittautist som tar flere meter negerkuk om dagen.
>sonnen vår har blitt så stor anonsen
hadde hen rett?
Enig
snakker ikke frosk
Voltaire var /vårkar/
"Frontkjemper" av Per R. Johansen, tilgjengelig på nb.no
"Den Frivillige" av Björn Lindstad
>fransk i tråden
Vil du do?
Asiatiske jenter ikke germanske jenter ok.
"Helvete på jord", "Den Frivillige", "Glemt soldat" etc. De fleste av disse er ganske kjipe, forstepersons ghostwriter historier. "Åååå, jeg kom fra et fattig hjem, hadde tysk mor, mobbing på skolen, hard trening i tyskland, helvete på fronten, bla bla bla". Omtrent like tynt som det meste av milorg-bokene.
En bok om Per Imerslund som heter "Det ariske idol" er jo strengt tatt ikke kun en frontkjemperhistorie, men om det norske nazistbevegelsen og hans rolle i den (han var jo også med i SA, var i Spania, Finland? etc)
Den oversikten over "De som falt" er jo litt interessant. Det er skrevet mye om frontkjemperne, men er ikke noe "opus magnum" som regnes som en hovedbok.
Flott, takk skal du ha. De to var nettopp noen av dem jeg hadde sett på