youtube.com
/mämmi/
eka vittu ;)
tää on se lanka
on tää se on
oon neitsyt kiusatkaa mua
Ei tarvitse olla kun on tämä
Mene nurkkaan.
miks oot neitsyt? mitäs oot tehny sen menettämisen eteen?
Ai että.
oon ujo syrjätytyny kundi eli en mitää :
>Tuo toinen ironinen paskapostailupainos
Tämä on ainoa oikea seuraava lanka.
lauantai-ilta
juon jaffaa
yle.fi
>Ruotsin akatemiassa kuohuu lisää: Kulttuuriprofiiliksi kutsuttu mies kähmi myös prinsessa Viktoriaa
>Lehden mukaan Ruotsin akatemian jäsenen puoliso eli Ruotsin median Kulttuuriprofiiliksi nimeämä mies puristi kädellään prinsessa Viktorian takamusta Akatemian omistamalla huvilalla.
hmh juuh, kyllähän tuon peppua puristelis
/mämmi/n yleinen postaustahti kaikkoaa miltein kokonaan aina kun eräs nyymi on töissä
Mitä töitä kyseinen nyymi tekee?
perä suolen puhdistamolla töissä
voi vittu.. tulee aina nälkä ku laitat näitä
anime
ei touhu ole anime
testaan
Piirtäkää töhöjä
millä? olis kyllä aikaa
vastatkaa
painttihan olis se perinteinen
Tuo ei ollut kysymys, pöllö
*vippaa nyymille kympin*
*hakee kympillä nyymiltä arskat*
aijjaa, no kiva hei
oon tyhmä
Menin päivittämään Firefox Quantumiin ja se taisi olla virhe. Tyyli ei pysy tomorrowissa vaan vaihtuu takaisin yotsubaan kun selaimen käynnistää uudelleen tai sivun päivittää. Oon tässä varmaan puoltuntia runkannu kekseihin liittyviä asetuksia mutten saa toimimaan.
>Steam-palvelimiin yhdistämisessä tapahtui virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
jutkujen juonia taas
Kaikki kaupan viinirypäleet on intialaisia. Vihaan intialaisia rypäleitä koska ne on aina hyvin ylikypsiä ja Jow Forums-meemien takia mietin saanko jonkun mahataudin kun joku Apu Abustaja paskasine sormineen on paketoinut rypäleet.
hyvin toimii mulla
videopelit on jutkujen juoni
>paska kuva
>paska postaus
>paskoja ostoksia
laitas trippi päälle
>sega oli poniturri jo 1994
/mämmi/ on hyvä paikka paskapostailla, ettei tarvitse joka päivä käteen vedellä :D postatkaas nyt vitun homot jotain
Toimii minulla vaikken ole vaihtanutkaan :)
Tänään katselin viinirypäleitä kaupassa josko ostaisin mutta >Alkuperämaa: Intia niin jäipä ostamatta.
Pitää vissiin ladata FIrefox ESR takaisin
oon nolo :((((
juuh ostin lidlistä noita intialaisia viinirypäleitä ja sanotaanko että ei kyllä auttanut tän pahoinvonnin kanssa
yle.fi
eikös tämmönen neekeri joka suomessa ampuu poliiseja ois isompi uutinen?
any fa/tg/uy here?
wondering if there's some good physical store or finnish webshop to buy board games and rpg stuff that's a good alternative to fantasiapelit
gib sauce
Social isolation causes the bottling up of fatherly and sexual instincts and in some cases mixing, which leads for example to the loli hentai fetish.
Avasin kaljan(karhu 5,3% 0,5 l)
Laitoin leivän(oululainen reissumies tosi tumma) paahtimeen
Onko sulla first-party isolation jostain syystä päällä?
Höylään muutaman viipaleen juustoa(oltermanni alkuperäinen)
oletko neekeri?
how do i get a finnish gf?
i just wanted to fap...
be black
oispa poju
Enpä ole
Kirjaimellisesti minä.
Kuvainnollisesti minä.
Abstraktisti minä
Turpa kiinni hintti
MItäs nyymit duunailee näin launtai-iltana?
Turpa kiinni hintti.
Kaljaa~
Turpa kiinni hintti.
pelaan
tai yritän pelata, mut kestää 15 minuuttia ladata nää kaikki modit
vitun papukaija
oot hei tosi kiva, nähtäiskö jossain että voisin tappaa sut?
Torniossa umpparin takana
Niin ja: turpa kiinni hintti.
nollasin eilen yöllä datalaskurin ja nyt jo 14 gigaa vaikka olin auringonnoususta iltaneljään repimässä metsää.
ei ihme jos "jopa 100Mb/s" on rajatun tuntoisesti 1-3 meganen
*tukistaa nyymiä*
niin siis siellä missä ne muutkin neekerit kuhisee? no sitten saat neekeripelle pysyä siellä :)
Meen nuq
Ei täällä ole kuin ählämeitä, yhtäkään neekeriä ei tässä kylässä ole. Turpa kiinni hintti.
täynnä neekereitä. jatka paskojen syöttien ja neekerilankojesi tekemistä
thanks
Jatka homolarppaamista hintti. Tiesin että et uskalla tulla vaikka kerron tarkan osoitteen. Pelkkää puhetta ja larppaamista, hintti.
Niin ja: turpa kiinni hintti.
ählämi = neekeri, kylhän sä tiiät
neekerit pilaa joka langan. tämän takia koko lanka ollut ihan hiirenhiljaa koko pv
miksi kukaan ajaisi neekerien takia yhtään minnekään? ootko vähän tyhmä :D
en ajaisi edes puoleenväliin matkaa
Neekeri on suomen kielen sana, jolla tarkoitetaan tavallisesti Afrikan tummaihoista väestöä ja sen jälkeläisiä muuallakin maailmassa[1] tai joidenkin rotuteorioiden[2] mukaista negridistä rotua.[3] Nykyisin sana käsitetään usein halventavaksi.[3][1][4][5][6][7] Joissakin tutkimuksissa on havaittu, että sanaa käytetään ajoittain myös muista ”ei-suomalaiseksi” tai ”vähemmän suomalaiseksi” katsotuista ihmisistä.[4][8][5] 1980-luvulle asti neekeri-sana oli nykyistä selvästi yleisemmässä käytössä eikä sitä pidetty halventavana, vaikka yksittäisiä tapauksia, joissa sanaa on pidetty halventavana, on dokumentoitu jo 1950-luvulta.[9] Viimeistään 1990-luvun puoleenväliin mennessä sanaa on alettu pitää rasistisena, etenkin pääkaupunkiseudulla ja nuoremman kansanosan keskuudessa.[3][6][7][9] Eräässä suomalaisten keskuudessa tehdyssä kyselytutkimuksessa vastaajat pitivät ilmauksia ”neekeri”, ”ryssä” ja ”manne” kaikkein loukkaavimpina vähemmistöjen nimityksistä.[10]
Nykyisin neekeri-sanan sijasta käytetään tavallisesti sanaa musta (engl. black)[1][11] tai Yhdysvaltain mustaa väestöä tarkoitettaessa afroamerikkalainen.[12]
ei vaan neekeri on neekeri. hiekkaneekeri neekeri.
RIP /mämmi/
mitä menitte tekemään
Alkuperäinen kommenttisi: "nähtäiskö jossain että voisin tappaa sut?"
Menikö hintillä pupu pöksyyn? Etkö uskonut että annan oikeasti osoitteeni? Menehän hintti helvettiin. Olet paskaa, sontaa, ripulia, animea, ulostetta, schaissea, kakkaa ja kusta.
turruttaa ja on paha olla
kait se pitää ottaa tappiin asti tänään mutta huomenna ei enää voi ryyb
ei mennyt, vaan olet ennenkin ottanut asian puheeksi ja antanut väärän osoitteen. vitun pelle
Olet erehtynyt henkilöstä, vitun mielisairas hintti. Haluan hakata sinut maan rakoon, haluan nuijia kallosi halki, haluan potkia mahasi mutkalle, haluan lopettaa sinut. Homo paskiainen.
Tule tänne niin saat mitä ansaitset.
onpas laiskan läskiperseen näköistä tekstiä... otappa tällä kertaa aikaleiman kanssa osoite vaikkapa laskusta. Neekeri
kovasti vituttaa, mutta et siltikään laita sitä vitun osoitetta aikaleiman kanssa. Neekeri :D
OwO
>turruttaa
Homot vittuun mämmistä.
älä vaihda puheenaihetta vaan laita sitä osoitetta aikaleiman kanssa
Vitun homo luuletko että oman kotiosoitteen sulle annan? En tietenkään, onhan tämä anonyymi kuvalauta. Paino sanalla: "anonyymi". Annoin sinulle konkreettisen osoitteen, sano että olet tulossa niin heitän takin ja hiihtomaskin päähän, ja tulen ojentamaan hinttiä.
Älä uhkaile jos et aio toteuttaa uhkauksiasi, vitun pikkuhintti. Sanat on sanoja, mutta missä teot? Helppo se on dildojen ja homolehtien takaa huudella mutta missä konkreettiset teot? Ei missään, ette te hinttilarppaajat muuta tee kuin larppaa.
Samat sanat sulle kuin edelliselle. Tule Tornioon umpparin taakse, pikkuhintti. Hallituskatu 15, 95400 Tornio
Nonii osotetta nyt niin huomenna pääset illalla hakkaamaan