Kameratenes utgave
Forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtube.com
twitter.com
Forst for etniske nordmenn
andre for lik og del
Alt jeg noensinne tenker på er penger
Gud.. hvordan skal jeg klare meg
få deg rik pappa, som meg
dfn ingen middelmådig norsk artist jv
j-jeg..
selv om han hadde vært rik, er han fortsatt far til to og stefar til tre. å gi meg en krone koster ham fem
HELVETE
huff, foler med deg anonsen. må være ordentlig helvete å ha foreldre som skiller seg også hanreier videre ved å få stebarn osv.
tenk å pule disse to
Huff, foler alle i norgetråden burde do
vekdug slemt anoin
huff, synes ikke det var noe snilt sagt
de var voksne, så betrakter ikke pappa som hanrei, men likevel, at "alt" han tjener forsvinner er trist. det lille som overfores er ikke mye når det må deles med så mange
Tenk å pule da gutta, stivert gutta får det av å tenke på jenter gutta. Tenk på pupper gutta, tenk å knulle gutta. Får stivert gutta.
Vi burde do gutta. Vi har ikke noe verdi gutta.
vi har masse verdi gutta
Kan dere som ikke vet hva "hanrei" betyr slutte å bruke ordet snart?
P-penger.. tenk om jeg kunne passe på dumme rikingers penger..
Vi har ingen verdi gutta
Hanrei betyr svart mann som har sex med hvit kvinne
pen.........ger............
Ger pen
hvem går den til? sikkert en med en rik pappa som kan velge den karrieren som gjor ham lykkelig........
Ikke til deg
Tenk om vi kunne tatt den. Husker jeg var tre unna å få 55555555.
t. jeg fikk 88788888 her om dagen
Det kan du aldri få
de fineste sifferne jeg fikk var kvadrupler ingen brydde seg om... og ikke har jeg rikdom i familien.................
gå inn på instagram på nrksupernytt å se på kommentarene under et innlegg som sier at Apu fra Simpsons kanskje skal bli fjernet fra serien. Kanskje det er hop for Nordmenn alikevel? så mange baserte unger har jeg aldri sett for, særlig de gutta som driver med youtube osv gir jo full beng i negeres folelser
8 er allerede reservert til solen. Dere trenger ikke prove en gang.
De fineste tallene mine var 71111111. Det var en god dag.
Ta skjermbilde
nei det gidder jeg ikke
your local drug dealer
tenk å pule de her to
p-peng...
Jo det gidder du
p-pe......n.........
hvordan er det å være lav? jeg er 190 og de gangene jeg moter en som f.eks er 5-10 cm eller hoyere en meg så foler jeg meg jævlig liten og patetisk når jeg moter personen. er dette en folelse man blir vant til når man er lav?
Det hadde eg ikkje tort, reknar med dei har visse forventingar seksuelt som eg ikkje er overtydd om at eg er i stand til å innfri
Hvordan er det å være lav?
dfn mine besteforeldre er snart 90 år og bor på en stor gård, og ingen andre i familien har interesse til å ta over den. kanskje jeg skal slå til? egen gård uten et eneste lån i en alder av 20 hores ikke ille ut fåvæ
tenk å pule de her to
de har en fetisj om å pule folk som ikke er seksuelt erfarne
fyttihælvete og degenerert det er med mennesker som skiller seg fra kone og barn også gifter seg med nye damer/menn som også har unger. finnes faen ikke noe mer kvalmende med steforeldre og stesosken.
t. en som har hatt foreldre som har vært gift siden de var 18, og har kun nære kompiser som har foreldre som fortsatt er gift.
Håper du ikke mister nattesovnen din over dette kjempeproblemet.
han sitter jo oppe kl halv 4 og brever dette så...
Å faen, klokka var så mye ja. Sånn har det blitt.
sov til max kl 12 imorgen så fikser du dognrytmen tjommi
Glede, ikke grue
Er dette Norges mest uheldige mann?
gutta jeg fant nettopp ut at når en lukker oynene ser man på bunnen av oyelokkene
tenk på det, vanligvis tenker man at når du lukker oynene "skrur du dem av", men det stemmer ikke, men oynene dine ser enda, de bare oppfatter ikke noe lys, så de sender ikke noe visuell informasjon til hjernen, så du registrerer det ikke
Bedre at du tar den enn staten som gjor den om til flyktningbolig
God morgen anonsen :)
faen
God morgen
faktisk helt feil
Varför klubbar ni detta?
FREEMMMEEDEEEEEEE
Den artikkelen der er så sinnsykt misvisende, han kjorte jo på folk også, det er ikke å kjore i feil retning han ble straffet så hardt for.
Sangen går jo egentlig for hoyt for stemmen hennes i refrenget. Funker egentlig bare i studioinnspillingen.
Hvem her /TrorPåRomlinger/?
Noen som har historie å fortelle?
Tänk ifall VI är utomjordingar
>pakkis-sprengeren på bensinstasjonen tar ikke med 3 for 45kr tilbudet på sjokoladene jeg kjoper
Hadde jeg vært mindre beta hadde jeg drept ham der og da.
du kan jo drepe han hver gang når
han kjorte på noens tå, mens han selv hadde anfal
Hva betyr det når noen vil sende noe over "EON"?
det betyr vel at noen vil sende noe over "EON" det da
Ut på tur aldri sur
Kan du svare skikkelig da?
men inn i hus alltid glad?
Du blir snart spist av en bjorn.
jeg kan jo svare skikkelig da, men jeg vil heller svare uskikkelig når.
"dommeren sa nei"
Frimurer detected.
Se upp för skogsfinnar
men se ned for sjǿsvensker
se rakt fram för jorddanskar
se på skrå for islendinger
se bakom dig för färöingar
Jeg har vært våken siden fredag. Imorgen skal jeg på jobb.
Jeg liker ikke livet gutta. Jobben er pinlig siden jeg ikke gjor noe produktivt og lonna er fra nav opplegg. Jeg forsvant en hel uke uten at noen egentlig la merke til det.
Hva faen skal jeg gjore gutta. Trodde litt arbeid kom til å gjore den kliniske ræva tilstanden litt bedre. Hittil har jeg ikke blitt noe bedre. Bare fattigere siden lunsj er en greie.
Begynn så smått å investere.
bli gal
Trivdes ikke på jobb de forste ukene og vurderte og slutte. Men nå jobber jeg der fortsatt 3 år senere og trives. Men nå var ikke dette noe fra nav da. Hvis du synes at jobben er pinlig så burde du se og få byttet til noe annet.
VIK FRA MEG SATAN PRIS HÆRREN
woah DUDE
>Jeg forsvant en hel uke uten at noen egentlig la merke til det.
Hva mener du med dette? Fra jobb?
Er litt labert med kapital for tiden
Diagnosert & medesinert. Medesinen gikk utover snus budsjettet så den klarer jeg meg uten.
Er bare pga av diagnosen av Nav tillater meg slikt faenskap fåvæ. Fant jobbens selv, nav er bare lonna. Uten den ville jeg ikke hat en plass i firmaet fåvæ.
Tenkte at erfaringen på cv ville være verdt det uansett jeg da.
Hvis jeg ikke får noen oppgaver snart så må jeg nesten. Er egentlig bare svindel akkurat nå.
ja, motte bare ikke opp.
>medesinert
>Medesin
Lei av dritten din jepege
Og du tror uironisk at ingen fikk med seg at du var borte? Det er bullshit. Ta lonn for de dagene, også viser du oss lonnsslippen
Gidder ikke faenskapet ditt heller. Er egentlig ganske lei av rettskrivings nassene.
>rettskrivings nassene
nei det er ikke verdt det, du må komme deg på en ufǿregrad så du kan få livskvalitet tilbake og slippe å bekymre deg for disse tingene.
>du kommer aldri til å være en fin ung jv som rike kjekkaser deler rikdommen sin med og lar deg bo i luksusleiligheten deres mot at du lar de penetrere deg regelmessig
Hvorfor leve
Hva er egentlig en lonnslipp? Trodde det var noe avleggs fra gammelt av.
>får penger rett på brukskonto, mer vet jeg ikke
det er en slipp av lǿnn
Vurderer dette ganske sterkt nå fåvæ. Men jeg kommer jo sikkert aldri noe sted i livet hvis det skjer.
Ikke la logikken til hoyrefolk lure deg. Alt er en sosial konstruksjon.
Kjop deg en kjole og barber rassen.