Halv-germanske jenter utgaven:
Oslo i mitt hjerte
Halv-germanske jenter utgaven:
Oslo i mitt hjerte
Jammen glad jeg ikke bor i Oslo
Morsomt hvordan alle vestlige land som tar inn muslimer, negere og sandnegere ender opp med akkurat de samme problemene. Også spennende at omfanget av problemene er relativt til massetettheten av muslimer, negere og sandnegere.
Problemet er åpenbart den etniske hvite befolkningen!!
3dje for 99% av befolkningen stemte ja til norge for nordmenn.
stemmer permanent ekstremt hojre nu
det hjelper ikke Ludvig, du begynte for sent. dine besteforeldre skulle stemt slik, nå må vi se på at vi dor ut.
Det er FRP sin skyld!
>mannling må være en hvit knekt for å få fitte
>56% germansk
bare kast genene mine bort senpai
Venstresiden gjorde ikke noe galt!
hva er bakgrunnen for dette autismeutbruddet?
Han er basert. Er snakk om en sak der hvor en innvandrer voldtok en norsk jente
Er det sant at frp kuttet massivt i politets midler for oslo, og da spesielt i oslo ost?
Det er aldrig for sent for at kæmpe magnus
Majoriteten er stadig vores
fǿkk FrP og fǿkk Norge
Men norske jenter er jo de som inviterer innvandrere hit...
Snart på tide å gjore seg klar for
Dette!!! Ingen nazister, ingen rasister, ingen facister og ingen hvite menn i våre gater
I 2017 sto hvite norske menn for 67% av alle voldtektene i Norge. Får deg virkelig til å tenke
Alt var bra helt til FRP fikk makta
Vi trenger mere mangfold!
JESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
>Noe har skjedd de siste par årene
Lurer på hva det kan være...
De har jo rett på en måte, men så må vi ikke glemme alle de tusenvis av flyktningene som annkom Norge, og EU (takk schengen) i 2015
Han fyren bakerst virker som en heftig type
Majoriteten av okingen kommer fra EU og EOS.
Forovrig så er alt stille og rolig i oslo, ja skytinger og bråk skjer, men dette er vanlige elementer i en stor by
Kanskje SU er noe for meg...
for noen jur
De fleste som kommer fra EU er folk med pass fra Italia, Spania og Hellas som opprinnelig er fra Midtosten/Afrika. Enda en måte å få godtroende som deg til å dysse ned motstand med konstant repetisjon.
lol
Jeg forstår ikke dette fåvæ. Hvorfor bryr de seg om hva storsamfunnets kultur mener om noe?
Godtroende? Du mener humane
Disse menneskene flytter til vårt land på grunn av håpet om en bedre fremtid. Vi burde takk dem, de vil skifte bleiene våre og ta vare på oss når vi blir gamle
Si det hoyt! Si det klart! Flyktninger er velkommen ! :)
DI DAIENE!
han i rödt tenker: "ikke så på rumpa hennes når de tar bilde av deg, ikke så på rumpa hennes når de tar bilde av deg, ikke så på rumpa hennes når de tar bilde av deg, ikke så på rumpa hennes når de tar bilde av deg"
I alle andre land er tullevenstern FOR kirurgi. Sier litt om hvor godt vi har det.
Dfn familien din tenker å dra på ferie til Israel i sommer...
Lurer på om jeg slipper inn i landet? All snakken om Jodene på Jow Forums og Jow Forums var kanskje ikke så lurt alikevel
>"ikke se på rumpa hennes når de tar bilde av deg"
skulle det stå
Så lenge du holder deg i Tel Aviv så er det fint der altså. Jerusalem er et höl.
Du blir nok likvidert av Mossad.
*tar ting for langt*
hvorfor kan vi ikke bare henrette alle menn i oslo ost med bakgrunn fra midtosten og afrika i en alder fra 15 til 40 sdm
Skal de ned å se litt på sanden?
Hvorfor kan ikke du bare henrette deg selv din kantete 12 åring?
Uansett hvilket parti man stemmer på så er det ingen som vil sende ut pakistanerne og somalierne som har bodd her i flere tiår...
fordi jeg er ikke blandt
>alle menn i oslo ost med bakgrunn fra midtosten og afrika i en alder fra 15 til 40
Hvorfor ville noen onske det? Finnes tredjegenerasjon pakistanere i Norge nå, tredjegenerasjon er like mye norske som deg og meg
Det finnes ingen vei tilbake...
Har vært i Israel med foreldrene i 2012. De ble litt rodpillet av hvor merkelig jodene behandler vestlige ikke-joder, spesielt de med lyst hår. Vi hadde en galning på en resturant som kom å skrek nazis til oss når han horte vi snakket norsk. Det er også haugevis av ting du ikke kan gjore om du ikke er jode/en kjent person. Som f.eks å gå nær klagemuren eller kjore inn i fine områder. Folk stirrer også helt sykt.
Alle er norsk.
>tredjegenerasjon er like mye norske som deg og meg
Man skulle tro at ved tredje generasjon så hadde klart å integrere seg, men det stemmer ikke.
Ironisk nok så er mange forstegenerasjon pakistanske mer integrerte enn deres barn
>Som f.eks å gå nær klagemuren
Jeg har tatt på klagemuren, og jeg er langt fra noen jode. Alle der nede trodde jeg var russisk da, uten at jeg skjonner hvorfor, så kanskje det hjalp.
Alt det andre du sier stemmer, israelere er ikke mennesker.
du er jode ja
Snart smeller det gutta
Ja er de noe våkne da? Tenkte de noe over måten de ble behandlet på? Hva trodde de for de dro til israel?
Er så spent lissom
Nå er det ikke lenge igjen gutta!
Gjör dere klare, vi skal ta 88888888 for /norgetråden/!
Jeg og :D
Jesus fortjener den
Hvordan hadde jeg blitt behandlet der nede?og hvordan ble dere behandlet der?
T.blond med blå oyne
kanskje jeg skal...
Nei, germanske jenter fortjener den
tisse deg ut?
Jeg er lysebrun i håret, har blå oyne, og er mannling. Jeg ser da norsk nok ut, men folk trodde jeg var russer. Helt ærlig så opplevde jeg ikke noen voldsom fiendlighet fra israelere, men særlig vennlige er de ikke. Og ikke prov å bli venner med noen, det eneste de kan prate om er politikk, og nåde deg om du har andre meninger enn dem.
Runke
Snakker ikke mye politikk med foreldrene men de vil ikke tilbake til Israel for å si det sånn.
hvor vil de tilbake da?
M-men denne videon viser jo at de ikke hater oss! m.youtube.com
MIKALSEN FORTJENER DEN
J O D E R
O
D
E
R
XD XD XD
XD XD XD
Jeg tar fåen jeg gutta, bare slapp av
FREPPERE BTHU
Xd xd trollet på episk vis
xD
Norge er fantastisk! Takket være negerne!
FRP er et mokkaparti
Partiet er bygget på Carl i Hagen sine rasisitiske ideer
Faen ta Carl I Hagen, mannen snakket om innvandring hele tiden, og hva gjor han? Jo han endte opp som en innvandrer selv i Spania. Hagen kan ikke spansk, og bidrar på ingen måter til den spanske okonomien
>og bidrar på ingen måter til den spanske okonomien
....
>Jo han endte opp som en innvandrer selv i Spania. Hagen kan ikke spansk, og bidrar på ingen måter til den spanske okonomien
Får deg virkelig til å tenke
Det er sol ute, pris solen
FOR /NORGETRÅDEN/!
>og bidrar på ingen måter til den spanske okonomien
Jo, norske penger havner i Spania på grunn av slike som Hagen. Det er et svik! Norsk pensjon burde brukes i Norge
Åttetall for samene
jeg hater jǿder
For vår prinsesse
For /vårjente/
drita gudruns
youtube.com
Faen, hvem fikk den
Jeg har feilet deg Fjotolf!
Så nærme
Kutt ut
EN
JÆVLA
FROSK
Så nære
kroller meg opp i fosterstilling i dusjen og skrur på vannet mens jeg strigråter
så utrolig stusselig
/norgetråden/ får gå for når den tida kommer
can't trick the breivik
Hm er avhengig av sukker jeg da...
hm er sukkergig av avheng jeg da
Hm er avhengig av retail våvv jeg da....
hm er avhenging av kunstig stimuli jeg da