JUIST uitgave
welkom; JUIST
niet welkom: succes
JUIST uitgave
welkom; JUIST
niet welkom: succes
Acceptabel
Ik vind wel dat er onderwerp moet zijn, gewoon om praktische redenen.
JUIST NEUK MIJN SCHIJT OP??
Dat slaagt op niks.
Het ergste was ook nog dat er helemaal niets stuk was. Er was gewoon een stuk vuil / materiaal tussen de panaromadak gekomen waardoor de beweging geblokkeerd werd.
Ik weet 100% zeker dat garages mij kankerhard hadden genaaid oetz
going to have my 1st Dutch language classes tomorrow
What phrases can I say to impress my teacher?
I'm Somalian btw
Amai geef geld
ik wil terug naar huis
Londen is liefde.
youtube.com
Ja ik moest snel even iets verzinnen en zag deze koekwaus in mijn folder staan.
Geef de schuld maar aan die kankerlelg nieuwflikkerende laag-iq mongool die het onderwerp in het tekstvak paalde
>dvw geen klepelvd om mee te worstelen
lol
>I'm Somalian btw
BASED
A
S
E
D
heb het 30 seconden volgehouden
>persoon a doet b
>persoon x doet y
Echt boeit me geen neuk, kan er toch niks aan veranderen.
Mag ik jou rijden, jij bent echt kanker lekker
Ik hak groente
Ik probeer het te belichten. Als genoeg mensen bewust zijn van dat er bepaalde dingen gebeuren kan er wel iets aan gedaan worden waarom ik iedereen kwaad maak met m'n miempjes.
Het zijn vooral incidenten, je kan niet naar een rel of zoiets kijken en dat op zichzelf als één of andere trend zien. Daar moet je enkel statistieken voor gebruiken en die vertellen ook niet het hele verhaal.
Uiteindelijk vind ik het wel apart dat het overal zo slecht gaat, maar dat we er zo weinig van merken.
Werk je voor Trump of zoiets? Ik zal echt nooit begrijpen waarom iemand een miljardair gaat lopen promoten. Alsof het allemaal zo duidelijk door Trump komt, andere landen niets deden en je in alle leiders hun hoofd kan kijken. Tot dusver krijgt Kim wel alles wat hij wilt.
>haha je zegt dat trump geen invloed heeft gehad
nee.
Hij doet dit echt een paar weken.
Geen idee wat er met hem mis is maar hij heeft het 24/7 alleen maar over politiek
Ok redelijk punt. Ik zeg dat hij er veel mee te maken heeft anders zou de leider van Zuid-Korea Trump geen krediet er voor geven.
>Lol het is gehandicapt om over de toekomst te praten.
Nee.
Ik bezocht een waarzegster toen ik 12 was. Ze zei dat over 4 ik een gelukkig leven zal hebben. Na 8 jaar ben ik nog steeds niet gelukkig.
Misschien minder mysticisme en meer rationele argumenten ook spijtig te horen.
>dvw je zo sneu bent dat je een zo'n specifieke kledingfetisj heb dat je een foto van jezelf maakt voor de spiegel en dat je gelukkig wel een kont heb waardoor je meerdere keren op je eigen foto's heb gejost vanwege die specifieke fetisj die bijna niet te vinden is op het internet
herkent iemand deze voel?
Wat ik probeer te zeggen is dat praten over de toekomst puur us gebaseerd op speculaties en voorspellingen
Wil je letterlijk zeggen dat alleen Amerika over de toekomst geeft of wil je zeggen dat wij om de toekomst geven maar er niet over praten? Kom op zeg dat is echt wel dom.
Waarom jos je niet gewoon met het kleding stuk aan?
Zo doe ik het tenminste
Oh wacht je bedoelde "is". Het is gebaseerd op rede en bewijs.
Dat kan, of hij heeft andere motivaties en verder is het echt afwachten wat NK gaat doen als bepaalde sancties niet weg gaan. Tot dusver zijn ze ver met hun nucleaire programma en ziet hij natuurlijk minder sancties als de nieuwe prijs.
De Amerikaanse politieke media is zo'n grote schijtshow dat ik het zoveel mogelijk probeer te vermijden.
De helft wil Trump zoveel mogelijk zien valen en de andere helft denkt dat Trump de nieuwe Christus is. Er is haast geen midden, en degene die het midden verdedigen worden of weggezet als zwakkelingen of voor de opinies die ze hebben bij links of rechts geplaatst.
>valen
>De Amerikaanse politieke media is zo'n grote schijtshow dat ik het zoveel mogelijk probeer te vermijden.
Ja ik haat de media ook. Punt?
>Er is haast geen midden, en degene die het midden verdedigen worden of weggezet als zwakkelingen of voor de opinies die ze hebben bij links of rechts geplaatst.
Hoe weet jij dat? Je hebt nog nooit je mening uitgedrukt tegenover de andere zijde lmao.
welk kledingstuk is het :$
die van je broer
verschoning
Het is een wereld van karikaturen, als het hokjesdenken zou wegvallen zouden ze veel verder komen. Ik hoop wel dat ze tenminste democratisch gaan omdat er dan misschien nog iets aan de CO2 uitstoot wordt gedaan.
Menselijke levens zijn op dit moment een beetje belangerijker..
Ssst. Ik probeer te slapen.
nogmaals herinnering dat er nu een belgendiskoord is!
discord.gg
Zeg dat maar over 50 jaar en welke levens en wat voor opzicht?
Globale verwarming is nonsens.
Hoeveel tijd heb je op Jow Forums besteed in je leven?
Voor mij is er maar 1 discord.
Ik weet het niet maar ik weet jij 0..
Zit wel eens in /sg/. Maar voor de rest zijn het allemaal mongolen. Jow Forums best bord daar ga je tenminste nog met geld weg en niet verzuurd over heel de wereld
er zit een hele dikke vieze spin net boven je hoofd
>belangerijker
dag reddit
?
>reddit
VLAAMSE RUIT
nieuwflikker ajb
kerel ik ben 30 en zit al sinds 2013 op 4kan
>sinds 2013
zoals ik al zei: nieuwflikker
ik zit al sinds 1993 op 4kan
was het maar waar
Helemaal niet. Nu stil zijn. Jullie maken te veel lawaai.
Oke ik ga ook maar slapen dan
Ik zou het stiekem wel leuk vinden om een jongen te neuken.
Ben trouwens geen homo alleen nieuwsgierig.
Wat een kanker draad.
hoezo?
Kankerpaaltjes van maar een paar woorden die nergens op slaan. Alleen schijtpalen. Lijkt een chat gesprek van een paar kanker autisten die niet kunnen communiceren.
Ej poes, toerke doen.
waterstofbom op mofrika
verander de wereld, begin bij jezelf
maak een goede paal dan
holebi.info
Rova/Dennis/Martijn/Translelg DNUG
brap
verrukkelijk liefje
stom leven.
ik heb een heel stom leven
watje
Jammer dat ze 0 schakels geven naar studies die al gedaan zijn.
Ik wil een vriendin!
ik ook :(
Ik hoop dat jullie er eentje krijgen.
>lawaaidemonstratie tijdens herdenkingsdag
vieze kankerkrakers oetz
>dvw geen duterte
lol
hey jij
Waarom slaap ik maar een paar uur? Kutzooi.
>m.
>source=facebook
>dvw vandaag weer werken
Werkze! Ik moet nog een uur wachten totdat ik boodschappen kan doen.
Bedankt, ik heb er geen zin in oetz. Zeker niet na zo’n verlengd weekeinde
Ach, maar een paar dagen en het dan komt de zaterdag alweer. Voor je het weet mag je weer lekker niksen. Beetje leuk weekeinde gehad?
1 koffie en een paar tieten aub.
Ook een goedemorgen.
Goedemorgen
Nog plannen voor vandaag?
Dat is ook wel waar, en vrijdag komt de GentMiet :3
Vooral uitgeslapen, wat videospelletjes gespeelt en geschijtpaalt. Een leuk weekend dus. Jij?
Loonslaaf uithangen, koffie drinken, slapen.
Wachten op het weekend.
Moet nog een keer een vakantie plannen, wordt het wel weer eens tijd voor
Wat gezellig! Doe ze de groeten daar in Gent, sommige kennen mij daar wel. Als ik in de buurt woonde was ik zeker ook gekomen. En mijn weekeinde was ook wel leuk, maar uitslapen en videospellen doe ik meestal doordeweeks.
Jij ook een fijne werkdag toegewenst. Heb je al een idee waar je heen gaat of heb je er nog niet over nagedacht?
Zal ik zeker doen!
Tsjechië, familie van mijn vriendin weer bezoeken, waarschijnlijk ook een weekendje Praag aangezien de familie aan de compleet andere kant van Tsjechië woont.
Jij nog plannen?
Tjechië klinkt wel leuk. Ooit eens geweest in Brno toen ik nog heel klein was. Het was best leuk, maar echt veel weet ik er niet meer van en het zal vast veranderd zijn in al die jaren. En mijn zusje gaat trouwen in Italië, dus mijn vakantiegeld gaat daar heen. Ik vraag me af wat de goedkoopste manier is om in Italië te komen, moet ik ook nog even uitzoeken. Goed dat jij erover begint.
>niet alle draadlelgen zitten al in de lelgdiskoord
alez pêh komt er gezellig bij
IK ben pas vanavond thuis fieu