Snart 17. mai-utgaven
Forrige:
Snart 17. mai-utgaven
Forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
en.m.wikipedia.org
twitter.com
Alle er lik
For russens degenererte aktiviteter
har serr uironisk sittet foran pcen i hele dag, foler blodstrommen såvidt presser seg gjennom skrotten min
Ja! Ja! Så få norske navn som mulig, takk! Dere har tross alt ingenting å være stolte av!
rǿdpill meg på kommunisme
Bytte? Har vært på farten siden 06:10, fikk ikke satt ned og slappa av for 22:30
jeg har nyheter til deg, bebi
du ser på mannen hehe
>oslo
FARGELEGG MEG OVERRASKET!
Ånæj negere, nå må jeg lage ny tråd altså!
Ja gjor det, som om du gidder din halvneger
>totalitær stat for å unngå griske fabrikkeiere og avskaffe kapital.
>ingen politiske rettigheter, bare ett parti.
>ingen eiendomsrettigheter, staten tar kontroll og delegerer boplass til alle.
>staten bestemmer hva som kan vises i media.
>staten bestemmer hvor mye du skal jobbe
hvis du er så ubrukelig at du ikke en gang klarer å gå på nav vil det kanskje være en upshot, for alle andre vil alt gå til helvetet.
les animal farm^^
Du burde bevege mer på deg, det er faktisk utrolig viktig. Ta deg en 10 minutters gåtur hver andre time f.eks.
STAVANGER E BEST
Skal lage meg noe syltetoy gutta
Både bringebær og blåbærsyltetoy.
Blir godt til kvelds det
Muslimer eier ikke originalitet
JEG LEVER SOM ET JÆVLA DYR!!
du identifiserer jo deg selv med en padde
Jeg har en idé, hvorfor gjǿr vi ikke alle utlendingene til homofile med kjemikalier?
de funker bare på frosker
Fy faen, Alex Jones hadde rett hele tiden..
Hva slags ovelser tror dere ble gjenomfort på treningene?
tror du det finnes en sjanse at hun ikke hatt sex med noen av de negerne? jeg tror faktisk ikke det, den absolute tilstanden til norske kvinner lul
Hvite kvinner burde faktisk ikke dra til Afrika alene.
Gutter.
Jeg klarte ikke eksamen.
hvorfor brevet du dette?
dét er faktisk noe jeg lurer skikkelig på...............
Hvorfor ikke det egentlig?
Ble vi ikke enige om at vi skulle bli mer pedagogiske..?
Akkusativformene kjennes lett igjen ved det aktuelle ordets funksjon i setningen (direkte objekt, får tilsvarende som "objektsform" på norsk), mens dativformene kjennes lettest igjen ved artiklene (og verbene..) som styrer dativ.
Dette læres og forstås enklest ved å se på enkle eksempelsetninger, så får man en folelse på det
Det er for farlig, rett og slett for farlig.
>artiklene
preposisjonene?
Ja, min feil.
Du får prove igjen neste gang. Noen ganger går ting galt, sånn er det, men ja ja, men men.
Er det Anna Anka eller mat-Tina i rullestolen der?
babompibom
BYGG
MAKKER
Jeg er så tom på innsiden nå. Det var som om livet mitt bare raknet.
>filnavn
Nei, det er en sveitsisk såkalt "milf".
Vet du hva, noen ganger går eksamen skjeis! Sånn er det bare, og man må bare prove å gjore det beste ut av det.
Her, ta to sote animejenter, som et plaster på såret!
Meg til venstre
ja, forstått.
men jeg skulle jo gjerne fått fram at det ikke er helt vilkårlig at preposisjonene "mit" eller "bei" styrer nettopp dativ.
(selv om det framstår slik nå.)
Takk for at du prover, men tapet er for overveldende for at jeg kan fole noe som helst nå.
niggers
Det går bra, bare gå og legg deg, så kommer du nok til å fole deg (litt) bedre imorgen! Du kommer over det, skal du se!
Det er nettopp det da.
Når sorgen kommer på grunn av manglende fremtid eller feil retning, hjelper det ikke å sove. Da blir det bare verre.
Men kanskje du har rett, jeg får vel sove. Kanskje hvis jeg går en tur i morgen at jeg moter en hund jeg kan hilse på.
Det er greit å feile. Det er faktisk noe av det beste du kan oppleve i livet, det betyr at du har store åpenbaringer kommende din vei. Du skal være takknemlig for å feile.
Rödpille meg om diskård-gjengen som styrer tråden med jernhånd
Det finnes ingen diskård-gjeng og tråden er demokratisk uten noen form for styre.
Skjonte ikke en dritt av dette for å være ærlig. Skal det liksom være noe godt i å ikke få det man har jobbet for? Takknemlig for at sensor var en fitte?
Nei, vet du hva..
Du holder fast i noe som ikke er ditt. Bare gi slipp på skuffelsen, den er ikke din. Onsk det som er på vei til deg velkommen heller, så vil du få det bedre.
han karen her er ikke meg (han her )
Ikke la deg ile opp av han, gå og legg deg og gå en tur imorgen og se om du finner en hund! Bor du i Oslo kan du godt få henge med bikkja mi til neste uke om du vil, hun er ganske sot og snill.
kom an, user.
kan (Du) ikke fortelle meg hva som plager (Deg)?
>tapet er for overveldende for at jeg kan fole noe som helst nå.
hæ?
hva slags eksamen var dette?
ja det suger, men bare ta det opp igjen.
Kom på mens jeg lærte meg tysk om hvor latterlig dårlig det engelske språket egentlig er. Fy faen...
Jeg vil ha en rullestoljv, men jeg har ikke en rullestoljv.
>sjekk slektstreet mitt
>bokstavelig talt bare nordmenn helt ned til 1500 tallet (kunne ikke se tidligere enn dette)
>jeg har fortsatt mörkebrunt hår
fy faen gutta
for en sjebne
haha gutta en jævla hanreiunge
Unnskyld at jeg sier det, men det du sier hores ut som noe piss. Skal man bare avfeie alle negative folelser, kanskje?
Det er ikke noe å gjore med det som har hendt, jeg innser det, men så får jeg ikke livet i den retningen jeg vil, og det er grunn nok til å være lei seg for.
Det var et videregåendefag jeg trengte å forbedre for å kunne konkurrere om en viss studieplass, men som nå i bunn og grunn er knullet.
.. urnordisk fen...?
mora di hanreiet mannen
Lurer på hvor mange ganger barnene var resultat av sidesprang.
animal farm kritiserer stalinsime, ikke kommunisme, lær forskjellen
Visste dere at det faktisk er 4 kjonn?
>Skal man bare avfeie alle negative folelser, kanskje?
Nei. Det er viktige folelser, men det er ingen vits i å holde fast i de og gjore de til en personlighet. De er bare besokende. Ja, livet ditt vil ikke gå i den retningen du håpet, men livet gjor sjelden det. Det livet derimot gjor er å hele tiden tilby nye muligheter vi bare ser dem svært, svært sjelden nettopp fordi vi henger oss opp i og gjor negativitet til en del av oss selv.
>ytterste ytterkant av venstresiden er verre enn ytterste ytterkant på hoyresiden
>derfor er alle elementer fra venstresiden idiotiske
kult
Fy faen, det er den verste folelsen. Har dessverre vært der, det har vel de fleste. Hva gikk galt?
rǿdpill meg på kommunisme da.
hvem brever du til?
sok likevel.
funker det ikke så ta den opp og sok igjen neste år.
jobb/reis eller noe dritt i mellomtida.
hvis å stryke en eksamen er det værste du har opplved har du egentlig hatt det ganske chill.
kanskje jeg skal bli en utrydningstruet fugl i mitt neste liv
jada jada jeg får kanskje tusle meg en tur nå
>det er ingen vits i å holde fast i de og gjore de til en personlighet
Nå skjonner jeg deg. Nei, jeg definerer meg ikke ved folelsene mine, men nå er det slik at situasjonen tilsier at de er rettferdiggjort i nåværende stund (tenker jeg).
Den ene sensoren ble nodt til å stille sporsmål, så da rok sekseren. Muntlig eksamen er noe piss.
Nå er det slik at jeg har lagt opp mange andre elementer for at det skulle bli i år, og det er kun i år det klaffer godt å begynne. Men jeg får vel ta noe annet dritt i stedet.
brev nazi propaganda da
Er du en hvit mann så er du utrydningstruet allerede.
i 2004 dode 400 mennesker i paraguay i en brann inni en butikk fordi butikken stengte dorene så folk ikke skulle forlate butikken uten å betale, mobilen din blir odealgt etter 1 år fordi mobilselskapet lagde den sånn så du skal kjope en ny, jeff benzos er i seg selv en god grunn til å innfore kommunisme, det er mange sykdommer man har funnet en kur til, men istedet fortsetter man å selge ueffektive medisiner til pasienter fordi det er mer profitt i det, etc, kommunisme er ikke perfekt, men under kapitalismen forsvinner menneskeligheten fra samfunnet
>bare kvalitkets brev edru
>bæsjebrever some en galmanns bår jeg er full
Jaja sånn kan det gå
*klager og syter i tråden*
folern
Rullestolanon?
>Muntlig eksamen er noe piss.
100% dette.
Uansett, livet går alltid videre, og jeg skal like å mote det menneske hvis liv har gått 100% etter planen. Selv strok jeg på en eksamen på universitetet som gjorde at jeg måtte ta et ekstra halvår som knulla opp alt av planer jeg hadde. Gjor som jeg gjorde da, drikk deg kanon dritings og legg nye planer når du får skuffelsen på avstand. Det ordner seg til slutt.
Man fjerner de fleste av verdens problemer med å fjerne jodenes monopol på internasjonal finans. Trenger ikke innfore et nytt jodesystem for å kjempe mot et annet.
kriminaliser raseskjending
>kirsebærplukking
se på levestandarden i sosialistiske land.
så på kapitalistiske land.
Provde det samme selv, oppdaga forfedre jeg aldri onsket jeg hadde.
Jeg liker dette brevet
>det er mange sykdommer man har funnet en kur til, men istedet fortsetter man å selge ueffektive medisiner til pasienter fordi det er mer profitt i det
er dette noe folk faktisk tror på?
Horte gjennom dora på de som var for meg. To gutter og to jenter totalt. Han ene gutten var veik som faen, han andre var nokså stodig og de fikk hhv. fem og seks. Jentene var det jeg vil si gode, omtrent som meg selv. Jeg vet ikke om det er en kvote med seksere sensor kan gi ut, men i så fall var det dumt av meg å gå sist inn.
Nå sitter jeg bare og oppdaterer privatistweb for å håpe at de legger inn feil karakter.
Jeg kan ikke engang troste meg med at jeg ikke provde ordentlig engang.
Alle som tenker hoyre/venstre når det kommer til politikk burde lynsjes
Stikk av humanistrotte. Hjem til reddit med deg.
>se på meg jeg tenker opp ned :DDD
Det e negran som stjæl
d-du også...
Definitivt. Folk som ikke har gjennomskuet denne illusjonen er mentale lettvektere.
Er mye trynefaktor inne i bildet, og det foles jævlig bittert. Jeg har fått utelukkende A-er og B-er på universitetet, også klinker jeg til med en F i det eneste faget (exphil) hvor professoren ikke liker meg og i tillegg vet hvem jeg er? Ja særlig.
*blokkerer veien din med frihet og likeverd, humanisme*
Vik fra meg, Satan.
PRIS HERREN
R
I
S
H
E
R
R
E
N
>religios
>i norge
>nåværende år
Et av de bedre notestativene å få tak i.
t. viter
kanskje hvis jeg mjauer litt