Sverigetråden

Attached: 1462729389254.png (758x638, 484K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=DKqfedkp_tM
youtube.com/watch?v=_VsiaozYGxM
youtube.com/watch?v=Ft5wEmgcea0
youtube.com/watch?v=5tFoOopqyyc
youtube.com/watch?v=ADu_dA9htWM
youtube.com/watch?v=ibByF9XPAPg
youtube.com/watch?v=WmTv7WZvVMA
youtube.com/watch?v=ZITP93pqtdQ
youtube.com/watch?v=RqRLDaKexe0
twitter.com/AnonBabble

hell my

Attached: aa.jpg (856x878, 144K)

>nmr vill utrota detta

Attached: 1502295682993.jpg (2122x1402, 552K)

>staden av Finland's hockey-VM låt
har bög-brevning gått för långt?
youtube.com/watch?v=DKqfedkp_tM

Attached: 1435697814718.png (362x315, 76K)

youtube.com/watch?v=_VsiaozYGxM

Godnatt...

Attached: 1524757915106.jpg (1414x2000, 591K)

Attached: DytN3sm.jpg (650x537, 104K)

>dkn inte en katt som får mysa med husse/matte
youtube.com/watch?v=Ft5wEmgcea0
sov gott

Attached: 5710d2d561b2ad4efd8f487ecc2970ee.jpg (707x1000, 510K)

Är 25 år. Jag bor inte ens hemma längre men morsan är fortfarande sjukt överbeskyddande. Kan knappt prata med henne om vad jag gör. Häromdagen berättade jag att jag brukar gå över en skogstig när jag ska gå och handla. Då fick jag en lång utläggning om hur farligt det är och om jag inte "för hennes skull" kan sluta med det.

Herregud.

Attached: 1293813881491.jpg (492x449, 48K)

youtube.com/watch?v=5tFoOopqyyc

Attached: 1525266624828.png (800x600, 289K)

breva finsk musik

kek vad fan?

rart favä :3

Inte konstigt att ni är som ni är, era föräldrar har ju fostrat er till att bli veka

Varför har inte Sverige egna maträtter?

>Jag har själv en plats vid en sjö jag brukar sitta ibland och dricka kaffe
tar nog och gör samma imorgon, brevar bild imorgon eftermiddag/kväll.

Ändå svårt att bryta beroende av dattan.

>vaknar
>sätter på dattan
>fixar kaffe och frukost
>sitter vid dattan ett par timmar
>dagen flyter på
>ska sova
>stänger av dattan
>kollar på mobilen i 1-3 timmar innan jag somnar
sover max 6-7 timmar/natt, resten är vid dattan eller mobilen favä

jvpdk...

Attached: katte (24).jpg (612x612, 92K)

För att sverige inte har någon kultur, allt är importerat

Kollade precis upp det här om psykiatri. Är bara 18 men då kan man inte gå till ungdomspsykiatri, nu är man en vuxen man som måste ta hand om alla sina problem själv.
Jaha, hur gör ni som är äldre då? Super man eller vad gör man för att lösa sina problem?

Attached: 1518993699796.png (633x758, 34K)

>jvpdk
>p
va?

>dkn började bråka med en kille i motståndarlaget på matchen
>dkn skämde ut mig och gjorde nog honom rädd

Har dåligt samvete nu. Fy fan hatar att vara en aggressiv jävla dampusidiot. Hur lär man sig kontrollera sin ilska? Killen var betydligt mindre än mig också, han kanske blev skiträdd.

lol pappa staten håller dig i handen, kom ihåg att rösta rött

Sök till vanliga psykiatrin?

>För att sverige inte har någon kultur, allt är importerat
Reinfeldt....

Det var lite det jag syftade på, det finns ju inte där när man är ''vuxen'' så jag undrar hur man löser det nu då.

kendo vittuun suomesta
youtube.com/watch?v=ADu_dA9htWM

Sill.

har haft ångest sen jag var 15 (25 idag), sökte aldrig vård innan jag fyllde 18 och inte vågat ringa VC och be om en psykolog.

Känns som det bara komma få svar som "bara bli bra", "sök jobb user!", "prova prata med folk". Som man försökt utan att någon tjej som är jämnårig ska säga det till mig

gissa.

jo gå till psykologen så fixar dem precis allt åt dig, spela bara korkad

vilken sport?

sök till öppenpsykiatrin dummer.

>vanlig psykiatri
De är inga pskologer där, man betalar 1000 kr för att få reda på om man ska tvångsomhändertas eller om det inte görs något åt det.
Så mycket för hjälp

Kan du inte ringa till vuxenpsykiatrin?

>Känns som det bara komma få svar som "bara bli bra", "sök jobb user!", "prova prata med folk". Som man försökt utan att någon tjej som är jämnårig ska säga det till mig

Vad tycker du de bör göra?
I slutändan är det bara du själv som kan hjälpa dig själv.

ingen aning favä

>De är inga pskologer där, man betalar 1000 kr för att få reda på om man ska tvångsomhändertas eller om det inte görs något åt det.
Var fan bor du egentligen?

>Finland's greatest achievement as a nation is beating Sweden at hockey

Attached: 1460035602004.png (302x299, 353K)

>skriva på engelska i sverigetråden

Attached: 57834723479.png (176x227, 86K)

Shut up niggercuck

Attached: DXW9abpVwAYRF8A.jpg (1030x1200, 269K)

De är ju inte ute för att hjälpa en, ungdomspsykiatrin finns där som en institution utan vinst i sig, den finns där för att hjälpa.
Vuxenpsykiatrin är ju bara ett företag, som vilket som helst, de vill inte hjälpa nån, de vill bara dra in pengar så de får mat på bordet, kan inte klandra dem liksom.

har du några problems med att jag typar på english i threaden eller?

haha jvdk, spelade hockey när jag var mindre, någon i laget sa något spydigt, han var mycket mindre än mig. När vi spelade träningsmatch så tog jag sats och gav han en sjuk höfttackling, han flög som en vante och låg helt utslagen på isen, tror han fick hjärnskakning. Mådde inte dåligt då men senare...

Märks att du inte varit till vuxenpsykiatrin om du tror att det är så stor skillnad. Du inser att det på flera ställen är samma psykologer hos ungdomspsykiatrin som hos vuxna?

öppenpsykiatrin är kommunal vännen.

Fotboll. De spelade jävligt fult och han la en dryg kommentar mot mig efter att de gjort mål så jag dampade ur, sparkade bollen rätt på honom, gick upp i hans ansikte och frågade om han hade ett problem. Som om jag var en 15-årig blatte.

Ett par timmar är väl lugnt så länge man lyckas slita sig från den. Det hjälper ju att studera, arbeta eller göra upp en plan för vad man ska göra på dagen

Det hjälper ju också att ha framtidsplaner osv

Mahmoud...
aja du kommer få fitta i alla fall. Alla tjejer som såg dig blev väl våta

Vad gör det för skillnad om den är kommunal? Det är ju fortfarande bara ett företag

>boelius
Det är inte en finne, det är en st*ckholmare

>Varit i psykiatrin sedan jag var 10

>dkn man aldrig kommer leva ett normalt liv

Attached: JUST cowboy.jpg (938x1550, 97K)

Haha aa... Mår skit, är världens mest empatiska människa och skulle inte kunna döda en spindel. Blir inte mig själv när ilskan tar över.

>Det är ju fortfarande bara ett företag
De får inte betalt för om du kommer eller inte, de har fast lön som betalas med skattepengar ditt jävla koiskmongo. Det är gratis i ett år efter tio besök.

önskar jag varit det favä men mina FAKKING föräldrar sa att man var normal hela tiden

sen kom man ut i verkligheten och insåg hur jävla urkukad i skallen man var

Attached: 1284237232726.gif (320x287, 781K)

Det positiva är att du inser detta i alla fall. Alla tappar fattningen ibland, speciellt i en sån miljö när man tävlar och adrenalinet är igång

På vilket sätt är du "urkukad i skallen"?

t. nyfiken

youtube.com/watch?v=ibByF9XPAPg
>ge så här mycket information till utomjordingarna
bra jobbat USA...nu kan de ta över oss lättare

jvdk, de svarade till och med åt mig på alla såna frågor

Frys ut henne totalt, ett tag. Sen kan du försiktigt börja prata lite igen. Märker du att hon är för på, dra dig undan igen. Lär hon sig inte, bryt helt. Umgås endast när annan familj närvarar.

Om hon inte äger minst en katt, se till att hon äger minst en katt. Detta är obligatoriskt.

Förstå också att hon bokstavligt talat ser dig som en ägodel. En gång satt ni fysiskt ihop och det enda som höll dig vid liv var att suga på hennes tuttar. Det var den bästa tiden i hennes liv och hon vill tillbaka dit.

I värsta fall, "lägg hand" på henne. Såklart inte en smocka i nyllet men t.ex. nyp henne i armen. Chocken av fysisk smärta från "sin lilla snuttis" kommer hjälpa henne att ställa om.

Må så vara, har hört ganska illa om det, Svensk psykiatri det vill säga Vuxenpsykatri, verkar vara mer ett sätt att sätta in folk på psykhem hellre än att hjälpa folk lösa sina problem

älskar italien

Attached: nothing wrong with me.jpg (2170x1450, 661K)

Tack user, det hjälpte lite. Som tur var bad jag om ursäkt till killen ganska omgående och han verkade acceptera det. Plus att det varit mycket käbbel innan.

>en civilisation som bemästrat snabbare än ljusfärd kan inte ta över oss hur lätt som helst ändå
user kom igen nu

>Det var den bästa tiden i hennes liv och hon vill tillbaka dit.
f1h1

>Tack user, det hjälpte lite.
var så god!
>Som tur var bad jag om ursäkt till killen ganska omgående
jaha men då är det ju ännu bättre än jag trodde. Ingen fara då user.

han ser så jävla efterbliven ut

Det där stämmer inte med bra psykologer

Tänkte mer på att utomjordingarna får lättare att hitta oss. Jorden är kanske relativt gömd

VARJE JÄVLA GÅNG

Attached: 1461286409050.jpg (1462x1462, 189K)

>Förstå också att hon bokstavligt talat ser dig som en ägodel. En gång satt ni fysiskt ihop och det enda som höll dig vid liv var att suga på hennes tuttar. Det var den bästa tiden i hennes liv och hon vill tillbaka dit.
fy fan, det är obehagligt nära

väl medveten om att det är en själv som måste göra förändringarna.

är väl mina förutfattade meningar, när man är deppig känns det inte som att någon/något kan lösa det

är det inte Jow Forums som gör oss så olyckliga? mental ohälsa smittar ju

I don't care about kendo

Attached: kendo.jpg (900x527, 65K)

Vad tycker mina vänner om att runka till en avlägsen facebookväns bilder? Frågar åt en vän.

Känner mig inte som människa öht om jag ska vara ärlig. Är som nån utomjording bland folk. Förstår inte ens vad det innebär att vara människa och anser att jag inte har en personlighet att tala om. Jag förstår inte hur andra personer fungerar eller varför de är som de är. Jag kan prata med folk men sitter tyst i 9/10 fall för jag tycker det är helt meningslöst (precis som allt annat i """livet""").

Ska utredas för att se om jag har nån "personlighetsstörning" vilket de troligen kommer komma fram till att jag inte har. Då blir det oironiskt självmord. Känns dumt att bara existera för existerandets skull.

Varför kan Italien inte kriga?

Attached: Varg heem 2.webm (640x360, 2.14M)

veganer är fan sjuka i huvet

nä, Jow Forums är inte källan till problemet

HOCKY!

Attached: 34525652553625.png (211x239, 4K)

Runkar till mina kompisars lillasystrars och flickvänners ansiktsboksbilder dagligen. Varför skulle du inte göra det?

youtube.com/watch?v=WmTv7WZvVMA

DINA INTRESSEN SOM JAG INTE GILLAR

Attached: 1510287577396.png (620x581, 16K)

HELVETES

Attached: lenin.jpg (1000x1000, 64K)

Kom ihåg att börja träna kampsport

Attached: 597px-Duran_173347802.jpg (597x600, 60K)

>Jow Forums är inte källan
detta

jag ska testa veganburgare på max imorgon
bed för mig bröder

youtube.com/watch?v=ZITP93pqtdQ

hur kan man oironiskt vara libertarian

Har de verkligen veganska burgare? Trodde bara att de hade vegetariska favä

4kanalen är nog problemet till en viss del. Man läser bra mycket skit här, både i tråden och på övriga bräden.

din mammas fitta smittade mig

vad är skillnaden?

Ja du blir ju inte gladare av att umgås med deprimerade idioter

jag har en klo

/VÅRGRABB/

Attached: 1495736365031.jpg (784x960, 49K)

Blev själv insatt en gång, jag berättade för en läkare att jag slog mig själv lite och ville inte leva men hade inga riktiga självmordstankar, tydligen var det tillräckligt för att jag skulle bli insatt med tvång (om det skulle behövas). Fick ändå lämna stället efter bara 2-3 nätter, men de ville såklart att jag skulle stanna ett bra tag till.

Alla Finnar måste dö

99% av allt som brevas i tråden (och andra trådar) är ju bara negativ skit om hur ALLT suger. Så det är väl inte en positiv faktor direkt.

youtube.com/watch?v=RqRLDaKexe0