snart campingsäsong
har ni planerat något?
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtube.com
twitter.com
För brödrafolket.
>dkn aldrig kommer att campa med campinganon
Har ni haft sex nångång? Hur gick det?
Hallå jag heter Sune och jag är super super super super skitbög upp i mitt rövhål. Va, trodde du verkligen att jag försökte skaffa ligg med tjejer hela min serie? Hahahaha, du har så helvetes fel! Som jag sa, jag är så super super dunderbög. Jag kanske är bögigare än Caillou och Arthur Reed kombinerade. Jag har också en 69 miljoner mil lång kuk som jag brukar köra upp i min rumpkompis Hermans supertajta arselhål. Anledningen till varför han inte är i böckerna är för att hans extrema böghet kan inte beskrivas, men jag är alldeles för bög för att inte kunna beskrivas. Det är så jäkla bögig jag är!
Tio gånger totalt kanske, de första tre gångerna sög pung men de senaste sju var helt otroliga. Var över ett år sen sist så oskulden har växt tillbaka sen dess dock...
nepp
Hur kom du över att det var jobbigt?
t. får ångest av sex
chockerande, jävla äckel
>kunde inte hålla mig ifrån pälsbögeriet
Nä inte på riktigt men snuskade med polarna i tonåren lmao
hade nog fått ligga med flertal tjejer om jag inte var autist med favä
var inte så intresserad av sådant fram tills några år sedan
Du och jag båda.
När jag knullade någon som jag verkligen tyckte om så blev det lättare att slappna av och bara ha det skönt. Den mentala spärren släppte och nu kan jag knulla vem som helst.
Allt du behöver göra är att knulla tjejen du älskar så går det över garanti
>dkn min bildlärare erbjöd mig hjälp hemma hos henne men jag sa nej och insåg inte hur korkat det var förns jag blev äldre
>dkn hon pillade alltid med mitt hår
Hon var inte ens sv ho
>om jag inte var autist
rätt jävla stort "om bara inte" favä
f1h1 berätta mer
Ja.
Alltid gått bra favä
>Allt du behöver göra är att knulla tjejen du älskar
>brukade alltid smeka mitt hår på bildlektionerna och fnittra
>en gång pruttade jag på hennes ben och hon sprang direkt in på toa och pullade
Jag och polarna brukade alltid skämta om att pippa henne men jag var för beta helt enkelt, ångrar det än idag.
är du någon typ av bög? tror att det är annorlunda då favä
Svänger lite åt båda hållen, majoriteten av gångerna har varit med sv ho
Och varför tror du det?
>den känslan när för alltid ensam
Hon var nån jänkarmutt typ
Måste varit stilig när jag var yngre alltså
Var immun mot flirtande tills jag blev äldre favä
Vad hände med dina snygga killar gullet? Lät som att ni hade det mysigt tillsammans
bilden du brevade verkade ganska bögig favä
Ja det köper jag men det jag menade är varför tror du att det är annorlunda?
>>en gång pruttade jag på hennes ben och hon sprang direkt in på toa och pullade
vänta va
vad är det med bildlärare favä? vi hade en bystig batixhäxa som pratade om sin kubanska älskare
Antar att hon var bajsfetishist eller någonting, man hörde ganska tydligt att hon gned sig i alla fall. Konstigt för hon var både skitsnygg och stabil annars.
bögsex verkar helt annorlunda, annan dynamik mellan parterna och alla knular alla hejvilt och blir avsugna av främlingar etc
Krävs väl inget för att få ett sånt skitjobb, samma med musklärare säkert.
de är chad och bryr sig inte om mig
knular allt de ser
>lyckas av misstag ragga upp två stycken minderåriga tjejer
Åh nej nej nej, hur dunderpatetisk kan en människa bli?
Jag hade en italiensk gubbe som gav alla A oavsett vad man gjorde.
hur minderåriga favä? och hur lyckades du med det, förutsatt att det här inte är troll?
Tro inte på allt kanalen säger favä. Visst finns det en hel del casual sex inom den gruppen människor, men det är inte som att det inte händer jättemycket mellan straighta när chad går ut på krogen.
Primärt är det bara folk som har sex med folk. Det kommer finnas de som är väldigt promiskuösa, och de som är mer tillbakadragna, oavsett läggning.
16
Pratade bara med dem.
Häng dig, bögjävel.
>h-h-hur gjorde du för att få småflickor att vilja ligga med dig? FRÅGAR ÅT EN VÄN HEHE
>dkn håret är 3 cm långt men står rakt upp och främlingar tror säkert jag har hårvax som vuxen man
Såja såja flampan. Det ordnar sig.
iallafall inte illegalt. bara låt bli att knula dom så är det inget mer med den saken favä
Man om du anstränger dig kan du ju bli chads personliga kukslyna! Visserligen bara en i mängden men det vore väl inte helt fel det heller?
kände knappt till våran bild lärare för jag skolkade alltid bild lektionerna. Fuck bild, jag kan inte ens måla en sträckgubbe.
Den går bara över när du tar livet av dig, bajstransa.
>dkn inte stenrik så att man kan köpa en premium husbil att köra omkring i utan några bekymmer i världen
youtube.com
>våran
>bild lärare
>bild lektionerna
>Fuck bild
>sträckgubbe
snälla var gyckel
>Fuck bild
Shit va cringe
>>våran
Detta är ju rätt dock
>låt bli att knula
hanrej
Våran är talspråk, finns inget som heter så. Vår är korrekt.
vet ni >dk?
Han är en fet, tunnhårig och äcklig bajstransa. Vad får dig att tro att någon ens skulle vilja röra vid honom bara för att han anstränger sig?
Har ingen som helst lust att knulla småbarn favä.
rätt och rätt, det är ju rätt att skriva "mej" istället för mig men det får det inte att se mindre efterblivet ut
>prata bögsvenska
Bra där Liam Bögsson
>har näst intill obefintlig artistisk förmåga
>fick på något vänster ändå mvg
Okej Achmed.
>rätt och rätt, det är ju rätt att skriva "mej" istället för mig men det får det inte att se mindre efterblivet ut
>16
>småbarn
16 åringar är bokstavligen inte bra för något annat än att knula
skrattade, sparade och spanade siffror
Jag är inte ens bög och jag hade ändå knullat en ful kille, tror du underskattar folks sexualdrift faktiskt.
>Jag är inte ens bög och jag hade ändå knullat en ful kille
det är ju så!
Har en bror som är 16 så det känns oerhört konstigt att ens vara attraherad till någon i den åldern.
rannsaka dig
Du är en äcklig bög. Försök inte intala dig något annat.
>Jag är inte ens bög men jag hade x en kille
Anonym...Bi är du iallafall.
>Jag är inte ens bög och jag hade ändå knullat en ful kille
Kommer ni ihåg när man gick i högstadiet och det alltid var nån tjej i klassen som var ihop med något 25+ slödder? Vilken typ av kille blir ihop med tjejer som går i åttan favä, ännu konstigare när man kollar tillbaka på det nu
>inte ens bög
Ska börja styrketräna så jag blir Chad.
Vad är det för övningar som gäller om man ska vara redo för raskriget?
Har ett par hantlar och massa vikter hemma.
Grejen är att det är inte bögigt att knulla någon, det är bögigt att bli knullad. Ett hål är ett hål, inte fan är du bög för att du knullar din egen hand trots att du är man?
>tjejerna i mellanstadiet som hävdade att de gick och festade med fucking tjugo plusare
Nä men om du blir sexuellt upphetsad av tanken på samlag med män då har jag nyheter åt dig user
Hade ni en bra pappa som tog er på äventyr, snickrade lådbil och lärde er saker under uppväxten?
>dkn min bara drack öl och kollade på ricki lake tills han drog när jag var 12
hä
di
bö
jä
>onanera är jämförbart med att ha sex med en man
>man livet
Nja, ser inte hur det är bögigt att stoppa min snopp i någons röv. Har haft analsex med tjejer, anal är identiska oavsett kön och min snopp tycker bevisligen om dem så vad är problemet?
Du är bög och bör hoppa framför tåget.
farsan slog mig men det kanske är nyttigt med så man inte blir tönt
Du är bisexuell.
Jag blir inte sexuellt upphetsad av tanken på att knulla en man, jag blir sexuellt upphetsad av tanken på att knulla en röv och eventuellt få en avsugning av en person. Gillar inte andra kukar än mig egen.
>det är inte bögigt att ha bögsex
min farsa verkar aldrig särskilt emotionellt investerad i någon i familjen för att vara helt ärlig. när jag var liten så gjorde han bara vad morsan sa, hämtade de dagar han var tillsagd att göra det. han visade lite hur man snickrar och fixar saker men aldrig riktigt känt någon "värme" så, fast det kanske är mig det är fel på.
Tror han slog min storebrorsa favä
Nej, jag gillar bara att stoppa min snopp i hål. Jag är man.
farsan var ganska engagerad tills jag var cirka 13 sen blev det mindre och mindre och till slut inget
dock vet jag inte om det var för att jag var en jobbig tonåring eller om han insåg att det inte var värt besväret
brukade måla warhammer, tälja barkbåtar och vandra i skogen
mm en bög
>t. dampus som äger fem fleshlights och inte ser något problem med det
>dkn har absolut ingen som helst relation med pappa
En tjej på mitt gymnasium blev efter studenten tillsammans med en som varit hennes lärare. Nu har de typ två-tre ungar. Första ungen föddes så att de nog måste knulat när hon fortfarande gick på gymnasiet.
Vet inte ens vad man ska säga
lmao inte alls, du är bög mann1
LÅT
MIG
SOVA
Du är bög. Det är inte mer komplicerat än så.
stäng av datan bara