Vennskapsutgaven
Forrige
Vennskapsutgaven
Forrige
Hallå där!
Hej jag älskar Norge
denne tråden har ikke en dritt med Sverige å gjore, stikk
regner med at denne fyren sitter og har eksamen i akkurat dette ǿyeblikk
jaja
lykke til
jeg heier på deg user
m-men det var ju en svensk apu i OP
jag trodde att vi var vänner..
>har eksamen
>drister seg inn på nettet for å gå på norgetråden å sporre etter norrontanon
brevet er jo fra i natt
men men
sånn kan det gå
Blev precis klar med squats gutte
hei hei
hvordan går det med deg
Jeg studerer norsk på universitet og jeg har et sporsmål for dere. Hvor mange av dere har lest Familien på Gilje? Min lektor sier at det er en viktig bok og alle norsk folk må lese det.
Også, Jeg beklager for noen feil. Min norsk er ikke så bra.
Det er absolutt ikke en bok alle har lest. Verkene til Jonas Lie er ikke noe som undervises i på skolen, selv om navnet hans er kjent for alle i Norge.
Jeg har ikke lest den.
Jeg mistenkte det. Jeg mistenkte at hun loy til oss å motivere oss til å lese boken. Nå vet jeg sikkert. Takk user ~
Breva handikappade norskor, tack!
Du skal ikke se bort i fra at det er en god bok. Kanskje den sier noe om nordmenn som vi tar for gitt, men som kanskje du vil ha nytte av.
Det finnes knapt romaner som man må lese i den norske skolen. Lærere henter ut utdrag fra de kjente verkene og underviser i hva de dreier seg om. Kun et fåtall har lest noen av disse: Et dukkehjem, Gjengangere, Peer Gynt eller En folkefiende, og det er de absolutt mest omtalte verkene i norsk skole..
Baserade Latvianon
jag är pojke
Jeg vil lese det fordi vi har en eksamen i norsk litteratur og sporsmål om den boken vil bli inkludert i eksamenen. Jeg kan ikke unnslippe den boka.
Vi har allerede lest Peer Gynt og Et Dukkehjem. Også Erasmus Montanus.
Da har du mer inne enn 99% av den norske befolkningen, tenker jeg. Lykke til på eksamen.
oh wow. Takk ~
bli med meg
hyll marie, neger
lop fort se
hva har vi så her?
vil du ri eller do???
Vi vil oss en tråd som er frelst og fri