/norgetråden/

Ironisk-utgave

Forrige

Attached: 1436187699027.jpg (1962x774, 1.34M)

Other urls found in this thread:

journalisten.no/2017/05/norske-journalister-stemmer-fortsatt-knallrodt
nordicnames.de/wiki/user
dagensperspektiv.no/2014/13-ting-mentalt-sterke-mennesker-ikke-gjor
twitter.com/NSFWRedditGif

for vennskap

Attached: guttaboys.jpg (1375x645, 194K)

for norrǿnt

Attached: ng.png (732x529, 49K)

hei kompis, når blir det tysk kurs?

Dårlig utgave fåvæ

kriminaliser raseskjending

Attached: raseskjending.jpg (1128x2352, 1001K)

Har bestilt to basshoyttalere. Gleder meg til de kommer hit.

Attached: NSv4-18-0001[1].png (640x561, 571K)

Jeg har en kloktig mor som er okonom. Hun er god med penger
Jeg har en kloktig far som er okonom. Han er enda bedre med penger.

Jeg er lei meg for å hore på de av dere som har dysfunksjonelle foreldre, det hores ikke noe bra ut å ha foreldre som sloser bort alle pengene sine på tull, som dere ikke engang trives med, og som til tider ikke virker å være ved sine fulle fem.

Attached: feel.png (645x773, 7K)

kanskje jeg ikke var ment for livet...

hvor mye tjener en okonom i året fåvæ

slutt og syt,
bynn og yt

Hǿrer jeg tyskkurs? Det er jeg også med på. Når?

*dæbber*

Attached: aaaasaasas.png (727x883, 1.32M)

Skulle så jævlig onske jeg hadde okonomisk kompetente foreldre fåvæ.

breivik er en tissebæsj

Så mye man vil.
Det er utdannelsen hvor man lærer å tjene penger, rett og slett. Faren min, for eksempel, jobbet som okonomisjef for to selskaper og fikk litt erfaring på den måten, for han startet sitt eget selskap som nå går ganske fint sånn jeg har forstått det.

Men til gjengjeld kommer jeg aldri til å bli like flink som dem. Det er jo en annen type feel det da fåvæ.

breivik er en ekte martyr

Breivik er en jævla dritt-autist som tar flere mil med pavekuk om dagen.

>dfn har okonomisk kompetent far som tjener godt i jobben sin
>dfn jeg er uhellet som er 10 år eldre enn mitt eldste sosken
joa, foler meg noe distansert, får håpe jeg får noe i det minste

>for sent å komme meg til butikken å kjope alkohol

Jaja sånn det er i dette landet visstnok...

journalisten.no/2017/05/norske-journalister-stemmer-fortsatt-knallrodt

*vi er så heldige som har den norske presse! den er totalt upartisk og uavhengig!*

fyfaen, er du sånn som man ser i film? du vokser opp og faren din er egentlig opptatt med helt andre ting. og når du er i 20 åra så får han nye unger som han verdsetter mye mer? må være helt jævlig fåvæ hvis det er slik

J E G . . .

Attached: 1496793811411.webm (720x404, 626K)

Ikke han, men dette er litterært meg.

Og hvilke filmer finnes egentlig om dette?

dfn min bror som er 6 år yngre fikk ALLE de gode genene til foreldrene mine, mens jeg fikk null. Han er litterært Tor Tordenkuk med en mesterhjerne (han fikk 5,6 i snitt nå i år uten å ha gjort en dritt med arbeid). Han er superveltrent, har masse energi og er alltid aktiv. har masse damer også. Mens jeg sitter å brever i Norgetråden... jaja....

kommer ikke på det, men har sett det for på i media og lest historier fra andre folk på internettet. sånn typisk at faren får en unge når han er 20, de vokser opp i dårlige kår og faren gir fullstendig beng i ungen. også 15-20 år senere er faren vellykket, får seg ny dame, skjemmer bort nye ungen sin osv mens han gir fullstendig beng i den eldste sonnen og moren hans. må være lett og bli bitter av slikt noe.

Ja. Det suger så jævlig å se hvordan han oppdrar lillebroren min nå. Jeg fikk ikke det han får, og da snakker jeg ikke materielle goder.

f.eks hvis jeg husker riktig så var en av verdens rikeste menn i USA for en del år tilbake slik. Han hadde 2 familier hvorav den ene når de vokste opp gadd han kun og besoke 1 gang i halvåret, og mens han levde som en greve hadde sonnene hans ikke råd til sko engang eller ordentlig mat osv. Mens den nye familien han fikk skjemte han bort som bare det.

har du vurdert å si det til faren din? eller har du noengang tatt det opp med moren din? hva slags forhold har du til broren din? må vel være rart å ha en så yngre bror. har selv et sosken som er 6 år yngre og jeg foler den avstanden allerede er kjempestor.

Hvem /evig C student/ her?

du får C ja... jaja noen er så heldige

Attached: 1510188835419.jpg (239x211, 12K)

slett dette. han er min erkefiende

Attached: 1523994660829.jpg (240x240, 11K)

Har jo fått lavere også, men ligger som regel på en C

*gir deg ståkarakter*

har det ikke så greit i dag jeg da

*gir deg stå*

Attached: 1524926168570.jpg (940x1071, 205K)

ville dere pult hu?

Attached: 68912623.jpg (1024x615, 95K)

Fullfǿrte studiene med C i snitt. Sikkert derfor jeg ikke har jobb...

>når jenta er germansk

Attached: 1517270241597.gif (367x265, 558K)

ganske sikker hun er norsk.

Tror ikke det er karakterene arbeidsgivere ser på forst fåvæ.

Hva skulle jeg sagt? Blir for dumt om en voksen mann skal begynne å ta opp noe slikt som ikke kan endres. Aldri snakket med mora mi om det heller.

Broren det er snakk om er 5 nå, så forholdet er ok, han er enda så liten at han blir glad når han ser meg og vil tulle og toyse og det er kjekt. Han andre broren min som er 10, han er det så vidt noe forhold til. Stemora mi har aldri likt meg, husker da vi var på ferie sammen i Tyrkia. Meg, far, stemor og sosken. Hun så stygt på meg konstant ved hvert måltid og satte seg alltid på solsenga lengst bort fra meg ved bassenget. Var ikke noe hyggelig i det hele tatt, så jeg stakk bare av til lobbyen om kveldene og satt på mobilen istedet for å være med familien.

Helst ikke.

Har en dysfunksjonell familie selv, men det der hortes helt jævlig ut Anonsen. Du er i hvert fall ikke alene her...

Attached: wojak hug.jpg (600x553, 28K)

skrev oss opp i gjesteboka gutta

Attached: 2018-05-04 20.01.33.jpg (3840x2160, 2.99M)

Er 1'er elev. Bestod ikke eksamene på vgs så har ikke generell studiekompetanse. Er ingen grunn til å gå tilbake å fullfore det heller siden karakterene mine er for dårlige til å komme inn på noe jeg vil.

Livet er goy.

nordicnames.de/wiki/user

Kanskje jeg skal kalle sǿnnen min for user når jeg en gang får en sǿnn?

se på denne fine bekken gutta

Attached: DSC_0542.jpg (3840x2160, 3M)

>nok en episode av "user gjemmer lik"

Takk for det, du er ikke alene du heller da.

Jeg har flyttet bort for å studere nå, da jeg var hjemme i jula antok jeg at jeg skulle være hos faren min, siden jeg alltid har vært der annethvert år, men han spurte hvor jeg og mora mi skulle feire jul da. Så det var jo også veldig hyggelig.. Men man klarer seg jo, det er ikke vits å holde slike ting for nært.

>når jeg en gang får en sǿnn

Ok gutta.. Hvem skal gi ham de dårlige nyhetene?

denne planten var jo skikkelig sot da gutta

Attached: 2018-05-04 20.12.11.jpg (3840x2160, 3.73M)

Har du sett der gikk mars/april også..

Får vel fyre opp excel og fore inn alle kvitteringene de neste to-tre timene slik at jeg får sendt inn momsoppgaven for staten blir sinna.

Attached: 5adc9d.jpg (325x288, 18K)

>stemora mi
fyfaen dette fikk jeg vondt av å lese. Stemodre og foreldre som skiller seg og gifter seg på nytt osv er noe av det verste jeg vet.

Har du smakt på den?

Har jo en stefar også, og han er grei. Skulle jo tro det var stefedre som ikke taklet stebarna, men menn har generelt lite problemer med slikt. Det er kvinner som blir sjalu og ikke takler barn fra tidligere.

nei, hvordan det? går den for å være god?

hvorfor sier du ikke bare fokk off til far og stemor? de hores ut som helt jævlige folk

Nå må dere se på NRK's nye serie

Attached: SFTAdroGRYe-rykTgvc6UQ[1].png (1557x611, 1.08M)

tror uironisk jeg må være en 1% med tanke på hvor mye dritt folk opplever i oppveksten.
>foreldre sammen siden de var 16
>2 sosken
>ingen allergier, sykdommer eller noe slikt
>familien har aldri vært i en vanskelig situasjon hva gjelder sykdom, okonomi, skole osv

foles godt fåvæ.

Henger
Meg

tenk å ha et sosken med downs... tror jeg uironisk hadde hengt meg

fortsatt ingen samisk jv...

Attached: sjv.jpg (333x500, 54K)

heldig du... mens her sitter jeg uten venner, familie, og med et syn jeg snart kan miste...

Attached: 1524739040474.jpg (660x716, 53K)

dfn jeg er redd for at sostra mi kommer til å forsope slekta med å få masse unger sammen med en eller annen bygdetaper. faen.

Jeg vet ikke, jeg. Har vel nesten gjort det, da jeg ikke tar kontakt lenger. Har ikke snakket siden jul. Men jeg har jo ikke lyst å komme skeis med familien. Tanta mi og soskenbarna er jo greie og det blir jo til at vi alle motes når det er bursdager og slikt.

Hores flott ut. Jeg er ikke veldig misfornoyd selv, egentlig, jeg har en sunn og god kropp. JEg har tourettes, men det vet jeg ikke hvordan det er å leve uten så det er bare sånn det er.

du ble skånet og nå er du bortskjemt og svak

>han har ikke levert momsoppgaven ennå
husk å levere skattemelding 1 för 31. i det minste da

>med et syn jeg snart kan miste...
Vennligst utdyp dette user.

>Bortskjemt
ja det er jeg.
men hva legger du i svak?

helvete har masse gamle sedler jeg må kvitte meg med... men orker ikke gå i banken

mentalt svak

>pröver å miste litt magefett
>5kg er ikke nok

vræææÆÆL JEG ER SULTEN

Attached: 1488063786747.png (225x225, 69K)

mentalt svak er jo ikke akkurat noe bedre beskrivelse. hva tenker du på? hva er det min oppvekst som har gjort meg mental svak, og hva legger du i det?

Handle med kontanter da..

helst ikke

i de siste månedene har jeg plutselig mistet synet i korte perioder. forste gang var jeg ute på en joggetur og fikk panikk. viste hvor jeg var så snublet meg bort til grofta og gråt i en time for det kom tilbake. har ingen jeg kan ringe så bare ble sittende der.

vært hos legen men de vet ikke hva det er

men jeg liker kanskje bregna aller best, den synes jeg er veldig vakker gutta

Attached: 2018-05-04 20.27.53.jpg (3840x2160, 3.53M)

fikk du lest svaret mitt?
jeg bare lurer...

send dem til meg

HOLD UT anonsen, belonningen er så stor at det er verdt det.

t. -20 kilo siden nyttår.

Man kan si du har klosettes, for du har en skitten munn haha

har jo aldri trent jeg da...
vet liksom ikke hvordan man begynner...
jaja...

dagensperspektiv.no/2014/13-ting-mentalt-sterke-mennesker-ikke-gjor

er (du) mentalt svak eller sterk?

Jeg har ikke coprolalia, som er banne-greiene det ofte spokes med i media. Har ganske lite vokale tics, men en del i kroppen

Du har vel ikke tatt til takke med det svaret da? Skal du scanne knollen eller treffe en eller annen slags spesialist?

spis havregrot, verdens mest mettende mat

Ifǿlge denne listen er jeg mentalt sterk, altså er det en dårlig liste.

Vet ikke jeg, men det kan umulig skade å ta seg en tygg

f-fy faen gutta
begynte å sylblö i nesen akkuratt når jeg kom inni JV'n

hun hadde blod over hele seg

Attached: 1523693843199.png (646x595, 65K)

Det har ikke jeg heller omtrent, har vært på én skogstur og tre joggeturer i år. Alt handler om kosthold, eller for å si det enkelt, å spise mindre. Jeg har gått ned så mye bare ved å kutte ut alkohol, sukker og karbohydrater. Og jeg vet det er et megmeg å si det, men hvis jeg kan klare det, så kan faktisk hvem som helst klare det.

jaggu, jeg skal gjore det hvis jeg finner noen flere

da går jeg da

Jeg får nesten pröve dette

Attached: doin.png (357x382, 219K)

hva er mest vanlig hos det norske folk?
1. god til å stå på slalåm
2. aldri/ helt elendig til å stå på slalåm

t. veldig god på slalåm

De fleste er vel gode til å stå slalåm?

har aldri provd. mye langrenn da

fant noen nå, anbefales ikke, den svei nærmest på tunga

tror du virkelig at av 5,5 mill mennesker så har de fleste stått på slalom? tenk deg vestlendinger, osloere og sorlendinger

du burde gjore det. har kuttet ut sukker og usunt dritt og spist mye havregrot i det siste. aldri hatt så mye energi for