Sverigetråden - Stormbögupplagan

Attached: 1525641030408.png (2518x1159, 404K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=MoUJ1ueS6ho
pscp.tv/w/1DXxyXeVqryJM
biltema.se/sv/Fritid/Cykel/Tillbehor/Pumpar/Cykelpump-aluminium-2000019297/
flashback.org/t2910311
flashback.org/p62411507
flashback.org/p62411507#p62411507
flashback.org/t2791436
youtube.com/watch?v=hMKtFNwgb6M
youtube.com/watch?v=dVEhsBGrtRc
youtube.com/watch?v=wclSVWjEKLo
youtube.com/watch?v=vApTAA4S_pI
proletaren.se/inrikes-politik-kommunisterna-i-politiken/dogge-darfor-rostar-jag-pa-kommunistiska-partiet
sv.wikipedia.org/wiki/Sveriges_kommunistiska_parti_(1995)
youtube.com/watch?v=aA0IHkeQjrw
sv.wikipedia.org/wiki/Kommunistiska_Partiet
twitter.com/NSFWRedditVideo

Attached: IMG_5666.jpg (400x400, 121K)

youtube.com/watch?v=MoUJ1ueS6ho

Attached: DZY7JVuX0AEi9lE.jpg large.jpg (2048x833, 180K)

väldigt bra utgåva

vet inte, förmodligen sd.

Attached: 1524154387814.png (260x260, 44K)

Jag kommer rösta på SD som vanligt

>Skvaller från finansdepartementet

>Ulf Kristersson förefaller en aning liten för att fylla det tomrum Anders Borg lämnat efter sig. När Kristersson utnämndes till M:s ekonomisk-politiske talesperson innebar ju det att det är han som vid alliansseger ska fylla giganten Anders Borgs kostym på finansdepartementet.

Attached: Ulf_Kristersson_1_villkor_bildkopiering_se_blogg_bengt_bernstrom.jpg (330x523, 29K)

HELL SEGER

QUEEN Jess
pscp.tv/w/1DXxyXeVqryJM

Mm hade en halv flaska vitt kvar som kommer bli dålig om jag inte dricker upp den!

Attached: 1520985855487.png (1479x2092, 1.1M)

kan bara säga det jag har skrivit
alla som tror att sd är fyllt med traditionella, anti etablissemang, konservativa revolutionärer har fel

>UNGSVENSKARNA:
bara en massa borgarungar, pappa betalar snorungar och fyllt, FYLLT med sv ho som leker traditionell men när dom får går ut knullar dom svartingar och 40 åringar med glädje

>ANSTÄLLDA
en massa karriärister som egentligen inte bryr sig ett dugg om politiken, dom som gör det blir ofta nertystade för att dom brukar vara för "extrema"
fyllt med maktgalna före detta handelsstudenter som spelar kaxiga
plus judar, en massa judar (kolla upp joakim (((wallerstein)))

>FYLLEFESTER
sd har en kultur av supande, nästan fyllefester varje dag efter jobbet
man knullar runt med kontorets sv ho och super sig full medans man räknar sin pappas pengar

jag fick kicken för 2 år sedan för att jag märkte flera av dom här sakerna och gick emot det

Attached: sd ÖPPEN SVENSKHET2.png (414x378, 39K)

Jag kommer skita i att rösta som vanligt. Orkar inte lägga bensinpengar på något meningslöst.

Jag, Carro och Joanna tog med Martina ut på sin första utgång! Mycket städat.
Har umgåtts med Adam i vanlig ordning.
Och igår va jag, Micha och Joanna och hade premiär på uteservering. Eller ja vi va på storan och drack 2 öl haha.
Så.jävla.nice.väder!!!!!!! Mår ju knappt skit av att ligga inne i min lägenhet nu :)

Attached: 201805061200388821_sbig.jpg (1400x1750, 324K)

biltema.se/sv/Fritid/Cykel/Tillbehor/Pumpar/Cykelpump-aluminium-2000019297/

den är utfällbar och kostar ingenting. om du vill döda horan kan du fälla ut metallstycket och få en hacka.

>Bland tjänstemännen på departementet på Jakobsgatan är oron stor att de med Ulf som ny boss blir tvungna att rycka in med muskelkraft som de inte har vid presskonferenser och liknande. Som i Frankrike, med den också korta (165 cm) förre presidenten Nicolas Sarkozy.

>Nej, de franska underhuggarna hade det inte lätt. Och här i Stockholm säger finansens folk som en man (och kvinna): Ulf måste stå pall! Själv. Vi klarar inte 170 cm Kristersson!

>"Anders Borg må efterlämna stora skor att fylla, men Kristersson har goda chanser att göra det." Kommentaren på ledarplats i SvD möts med skepsis bland finansdepartementets opolitiska tjänstemän. På Kristerssons små fossingar blir ju helt uppenbart Borgs skodon som rena rama skidorna. Kristersson kommer att tvingas hasa sig fram genom våra korridorer, säger de. Någon föreslår att man skulle kunna kontakta någon av skidsportens vallningsexperter för att underlätta glidet för stackars Ulf inne i lokalerna. Kanske i kombination med nyrekryteringar av folk med mycket riklig mjäll för naturlig spridning över golvytorna. Här gäller det att hitta fiffiga lösningar.

>I historieböckerna talas det om dels Stockholms blodbad 1520 (på Stortorget), dels Lycksele blodbad 1992 (på Hotell Lappland). Det var vid det sistnämnda blodbadet som Ulf Kristersson stympades till nuvarande kroppslängd. Han hade vuxit sig för stor som nyliberal sittande ordförande för Moderata ungdomsförbundet och togs itu med av rivalen, den mer konservativt lagde Fredrik Reinfeldt och dennes kumpaner. Med en förskönande omskrivning kallades blodbadet officiellt för förbundsstämma. En oerhört illa tilltygad Ulf Kristersson hade först planer på att lämna M för att starta ett nytt parti (Kristerssondemokraterna), men därav blev intet.

Attached: nicolas_sarkozy_kort_short.gif (250x190, 498K)

>AfS väljaren försöker shilla aitt småparti här

Breva tuttar med tidstämpel eller försvinn.

>[nattklubbar i Gamla Stan, söp ner 15-åringar]
flashback.org/t2910311

i synnerhet -->
flashback.org/p62411507
flashback.org/p62411507#p62411507 (bild relaterad brev)
>fiffla bort skattebetalares pengar (badtunnor och spaweekend
flashback.org/t2791436

Attached: nintendo S(witch)D.png (735x468, 52K)

vart var du när du insåg att alla partier är likadana i slutändan

Attached: saddam sad.png (516x532, 553K)

>weeb
>bög
>alkis
>neet
>missfoster
lol...

Ni har eran psykfallupplaga, håll er till den.

vackrare än syrran favä

Låter bra, jag dricker rödvin. Hade en öppen box som det fanns lite kvar i.
Skönt att runda av helgen.

Attached: 39fee93d-aefd-4466-9b2f-8e8f3d7b7d07.png (308x400, 166K)

>När man sitter och snackar med finansdepartementets folk inne i fikarum nr 4B pratar de ofta om Ormet. Det tar ett tag innan jag fattar vad (eller rättare sagt: vem) de menar. Den klassiska sketchen är förresten liksom Ormet på finansdepartementet också från slutet på 1960-talet.

Attached: ormet_kruper_2_villkor_bildkopiering_se_blogg_bengt_bernstrom.gif (300x204, 837K)

OWO MARTINA JAKT I GÖTET

youtube.com/watch?v=hMKtFNwgb6M
f1h1

sv ho inte välkomna här

hola les dejo un tema
youtube.com/watch?v=dVEhsBGrtRc

>Och vid närmare eftertanke skvallrar väl hela hennes uppsyn av något bitskt, att hon kan bita till när som helst.

>Som vänstersossen Daniel Suhonen skriver i sin mycket läsvärda bok om Håkan Juholt som han var informell rådgivare åt. Suhonen på tillfälligt besök på S-högkvarteret Sveavägen 68, matsalen, mars 2012: "Stolen mitt emot min var ledig. Där ställde sig plötsligt Magdalena Andersson, den nya ekonomisk-politiska talespersonen. Vi hade vad jag visste aldrig mötts. Jag sträckte fram handen. 'Daniel', sa jag. Hon tog inte min hand utan sa istället: 'Jag vet vem du är.' 'Jag vet vem du är också', sa jag. 'Vi kan väl hälsa ändå', sa jag och sträckte fram handen igen. Jag såg blickarna. Men Andersson tog inte min utsträckta hand. Det var en konstig markering. Hon satte ner sin tallrik på bordet framför sig och tittade menande på den tomma tallriken framför mig. 'Du tycker väl att det är borgerligt med mat?' sa hon. 'Nej, jag är så sjukt högervriden att jag redan har ätit lunch', sa jag. Efter det blev det tyst."

Attached: Magdalena_Andersson_dec14_2_villkor_bildkopiering_se_blogg_bengt_bernstrom.gif (300x350, 961K)

vafan jag hatar sd nu oironiskt

bästa bögklubben i sverige?

mm mycket bättre att shilla för agent 0,07

sverigetråden

Svenska Kyrkan

Tack för (Du) hörni
Gött!

Attached: 1523391312859.jpg (800x724, 616K)

>Eller som vid intervjun med lokaltidningen NVP i Nacka där hon bor (apropå tidigare porträttartiklar om henne där reportrar också intervjuat tidigare pojkvänner): "Jag skulle vilja se den artikel som utreder Anders Borgs gymnasieflickvänner. Om han hade några, vill säga."

>Ormet kan ju inte bara bita utan även krama ihjäl folk. FP-ledaren Jan Björklund lär enligt högst obekräftade uppgifter varit ytterst nära att på det sättet bli ett offer för Magdalena Andersson under Nobelfestens dans. Björklund ska dock ha lyckats slita sig loss, fly hals över huvud och hinna sätta sig i säkerhet inne på toa. Väste Ormet "bondhora!" i Annie Lööfs öra under samma fest? Kanske. Även här är dock uppgifterna lite svajiga.

>Valrörelsen under de första månaderna 2015 (om extravalet blir av) lär utvecklas till den smutsigaste i mannaminne. Och Magdalena Anderssons underhuggare på finansdepartementet tror att hon (Ormet) kommer att lämna jättestora bidrag till det. Efter att ha jobbat i Göran Perssons närhet med dess grabbiga verkstadsjargong och därefter ett längre tag med Mona Sahlin som ju gjort sig känd för ögonbrynshöjande uttalanden är det inte konstigt att Magdalena Andersson är lite farlig.

>"Det är ju en vetenskaplig studie och det ska man alltid ta med en nypa salt" - apropå en rapport om effekterna av höjd arbetsgivaravgift. "Jag har kommit till tomma lador" - apropå tillståndet för statsfinanserna, oberoende expertisen skakade på huvudena. "Ett litet nyfascistiskt parti" - Magdalena Andersson var före Stefan Löfven med uttalandet om SD, det etikettsättandet på partiet fick inte heller stöd av de seriösa experterna.

botkyrka moske

>en massa borgarungar, pappa betalar snorungar
har inte ens analyserat dom närmare men Tobias som leder ger mig flashbacks av brats och vaskning på Stureplansklubbar 2007

varför gillar jag detta

nybög...

>Så se upp för Ormet! Ulf Kristerssons obetydliga längd är onekligen en fördel i sammanhanget. Hans på mycket låg höjd spanande ögon har bättre möjligheter än de flesta att upptäcka faran i tid. Risken att stöta på Ormet är störst (förutom i regeringskvarteren) i trakterna kring Duvnäs utskog i Nacka där hon bor. För övrigt några hundra meter från nyss nämnda Mona Sahlin.

det är exakt det han är. hela ledning är det

På en söndag?! Nu gråter jesusbarnet.

Attached: __konpaku_youmu_touhou_drawn_by_yuusei_tsukiro__7b4b66128d742813668f941d8e1c5b87.png (1160x1992, 914K)

Fan att jag inte gick med och luggade åt mig alla pengar jag kunde.

Öppna en flaska whisky nyss.

>Dogge Doggelito har gått ut med planer att stötta Sverigedemokraterna i valet.

Attached: 1474489929121.png (499x499, 254K)

Den 9 september kommer AfS in i riksdagen.

Skatt är stöld.

Attached: 5f2eb198eb70a064b7996b96893c5968.png (980x1200, 1.88M)

jösses

Attached: dibbe.png (600x625, 81K)

Attached: Jag är blott en enkel bonde.png (960x767, 584K)

Varför skulle Jesus gråta av att jag dricker vin på en söndag? Det är kristi blod, det är okej!

Dogge kör en Kanye

Attached: 1525064895890.png (990x1208, 111K)

källa?

>"Ett litet nyfascistiskt parti" - Magdalena Andersson var före Stefan Löfven med uttalandet om SD,
"nice hegelial dialectic, bro"
t. Blair Cottrell

>när båda politikerna är zionister och träffat (((lobbygrupper))) r1 mycke genom åren

youtube.com/watch?v=wclSVWjEKLo
youtube.com/watch?v=vApTAA4S_pI

>trasproletärer som bara går efter marketing/PR (alla partier är medietränade r1 hårt idag) publicerad i större dagstidningar/partidebatter med 2 minuter taltid

>– Nu när Sverigedemokraterna går framåt tycker jag att det är viktigt att visa ungdomar att det går att missnöjesrösta åt andra hållet. Att det finns alternativ.

proletaren.se/inrikes-politik-kommunisterna-i-politiken/dogge-darfor-rostar-jag-pa-kommunistiska-partiet

hm?

PLATT
L
A
T
T

Verkligen? Jag trodde det var ok sålänge man inte drack på vardagar.

Attached: Hideri-tb-02.jpg (359x203, 8K)

10 September kommer BARA att styla om sig rejält.

Jag tycker oironiskt lite synd om honom.

Han är ju kommunist.

>Doggelito beskriver sig som kommunist, och röstade i valen 2006 och 2014 på Kommunistiska partiet.

Det måste vara därför systemet är stängt på söndagar, för att då ska man gå i kyrkan.
Så länge du inte behöver upp tidigt imorgon så får det gå då.
Att dricka på söndagar är ju ännu värre än vardagar. Av någon anledning.

Attached: __konpaku_youmu_and_saigyouji_yuyuko_touhou_drawn_by_kagome_f__9b7480a5b77f8bd6e412f51325152641.jpg (596x726, 240K)

Jag bara bajspostade en osannolikt uselt skriven bloggpost från 2014.

>rösta på ett parti som inte ens ställer upp i riksdagsvalet
#pin

östsvenskar är svenskar

Attached: hur sverige borde se ut.png (800x945, 291K)

Då är det ju bra att jag inte känner till den anledningen.

Attached: 1520278307628.png (615x720, 341K)

Ja jag går inte i kyrkan, men jag har min egen lilla nattvard här hemma. Det är ju okej enligt gud i så fall.

Attached: 31310761_420023171804075_821657626323451904_n.jpg (1080x1075, 80K)

in före RedPill/#MensRights-mongon som säger att Madisons beteende bara är """""""""""""alpha"""""""" och att han visade på le Gorilla Mindset xD

Hej kåtis, vill du strula?

>jobbar 12-01
Skaffa aldrig ett skift jobb

Christoffer Othén är han som varit med och skapat skurtbrevande eller?

Ska jobba 6-14, 14-21

"Sveriges kommunistiska parti" har ställt upp i alla tre senaste val
sv.wikipedia.org/wiki/Sveriges_kommunistiska_parti_(1995)

Häng dig neger, Finland är ett brodersland.

Attached: maltabalatten båh.png (1337x1028, 576K)

...

>kolla på min röööööööööv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>Hej kåtis, vill du strula?

Attached: 1523957594870.jpg (1242x2208, 168K)

vet inte om jag ska köra o köpa mcdonalds eller laga något här hemma grabbar

byknög....

Inga problem, kommer aldrig och har aldrig jobbat.

jag ser favä ingen skillnad snart mellan satir/driv och faktiska uttalanden från Center/Left-of-Centre/SJW:are numera :^) hann inte märka något

youtube.com/watch?v=aA0IHkeQjrw

Din dotter reser till Indien och blir våldtagen, vad gör du?

Attached: 1504326957475.webm (1280x720, 2.65M)

Ja om det på det viset så måste det vara okej.
Du är en riktig rebell!
Om du frågar på det sättet, hur kan jag tacka nej?

Attached: __konpaku_youmu_touhou_drawn_by_purin_jiisan__9422a00d20385977a8637a5d3b991bab.png (867x1227, 455K)

Finlands sak är vår!

Attached: finlandssakarvar1940.jpg (285x400, 32K)

Sveriges Kommunistiska Parti och Kommunistiska Partiet är inte samma parti. Tvärtom så hatar de varandra ganska mycket (över typ Sovjet och Kina har jag för mig och annat gammalt groll)

sv.wikipedia.org/wiki/Kommunistiska_Partiet

avrättar horan

snyggare ansikte än Löfvén och Kristofferson för att vara ärlig #sorrynotsorry

>du är en söt 2D tjej
>vem tar du:
>spröda Ulf som bryts av en vindpust som kastar av honom från elcykeln
>eller T H I C C mannen på bilden ovan som kan värma dig med sitt phett

>Båda ser likadana ut
Är det riktat mot Finnar som bor i Sverige?

Snarare finlandssvenskar

Jag tänker sjukskriva mig ett år.

Sanslöst illa skrivet i vilket fall som helst. Bra illustration till hur man *inte* drar ett skämt.

Bajsar på fel gata. Orsakar upplopp.

Drog ner till krogen och köpte en 120 grams ostburgare med extra allt och en pommestallrik nyss. Tog ett par glas under tiden med. 10/10 nu ska det svullas.

Doggelito känns inte som en person som har koll på sånt

Godnatt tråden.

Varför skulle de se olika ut? Finnar är vårat brödrafolk.

>dkn när jag var typ 12 och besökte släktingar i södra sverige och använde ordet strula utan att veta dets betydning där

Attached: 1524557503503.png (657x527, 29K)

Alltid varit en rebell. Måste dock sova snart för ska jobba imorgon.
Godnatt tråden.

Attached: 1523446436531.jpg (710x585, 76K)

>Vårat
Jag är inte Finne

när ska vi spelare RESA OSS UPP

Attached: c47.png (500x418, 338K)

Sov gott! God natt.

Attached: 5116f816faeb018e7010e5b08b36f2e5.jpg (1700x2338, 350K)

hora