Keskiviikko painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
eka pupuille
oispa loli
Oispa tälläi loli pikkusisko sisäkkö asussa.
juuh oispa oispa
Ei kai mämmissä oo semmosia miehinkäisiä?
Pelaan minee
Ennemmin pillua saava miehinkäinen kuin neitsyt hujoppi
reminder to study Swedish.
Have a good day :)
sverige är cucked
ei miehinkäiset saa pilua
Eikö tom cruise saa pillua?
Öööh
höm
Se naamioidaan pitkäksi leffoissa, kun tyty tajuu on jo liian myöhäistä.
Pystykkö poistaan tän täältä.
Sale sano että tän pitäis pysyy salassa.
???
Just Löyty nether fortress
Oispa Sale niin suosittu että se ois jokaisessa leffassa vähän niinku Clintoni oli sen omana aikana.
No mitenkäs mä sain sitten pillua?
Annoit 200e kirjekuoressa sihteerille
tajusin että rapsiöljystä saa helposti ja myös melko halvalla energiaa. lasillisen juo sitä niin tulee jo 1800 kcal
noniin sain wither kallon
Ei imeydy kaikki
ebin
chiquita gun > others
Tekniikka pelaa, joku säätänyt sen tuon muotoiseen asetukseen tms.
Miehen persreikää ei lasketa pilluksi xd
take mäns twix by force
send shop by force
your girl knows i got sauce
TWIX!
mun tyttäreni skyrimissä ryhtyi prostituoiduksi
mm.. twister jätskiä
Onko kalliskin?
Oon yhellä raksalla duunissa ja täällä on söpö rakennustyömaasiivoojatyttö. Haluisin halata sitä. Sillä on semmonen hyvä synnytyslantio.
hi finn friends
ei edes, se tekee sitä pelkän taskurahan vuoksi
oon hirmeän huono isä mies
Hmm, äidinkielen tehtävien aineistosta on ollut suurin osa nyt jotain homostelu tarinoita.
Ope suositteli mulle kirjaa jotain essee tehtävää varten ja sekin alkoi homostelulla.
Aistiikohan se jotain..
Voisiko tätä tapahtumaa yhdistää todellisuuteen?
alaikä pakettiaudotettu
Se on ihan normaalia nykyään. Vähemmistöripulit on siinä määrin yliedustettuja että normaaleille kaskuille ei yksinkertaisesti ole tilaa...
en ymmärrä kysymystä
Onko tämä enne ettei kannata hankkia lapsia*?
en usko että siitä pitäisi olla huolissaan koska en tule ikinä oikeassa elämässä saamaan lapsia tai edes pilua ylipäätään
Täälki oli yks ihan läähpuuh mami, mutta se meni pois ja nyt täällä vantaalla on tämmönen porkkanfirman äänimuroksella maustettu ja leijonatatuoinneilla varusteltu nelikymppinen smuidu joka on ilmeisesti joskus ollut mies
niille on nyt tullut aiheeksi nostaa homoseksuaalisuutta ja sen hyväksymistä kouluissa näin lukukauden alkuun
SAATANA
tunnistettu'd
meil samat
propagandamaista aivopesua olisi postauksesi voinut myös olla
Miten kauan pesukoneen kirjo pesu ohjelma pyörii?
Ihan hyvä silti, vittuakaan kiinnosta lukea normojen normoiluista, kun se on joka kerta aina vaan sama juttu.
lähdettä?
Ilmeeni kun luen opettajan laatimaa aineistoa. En haluisi tykätä tästä, mutta tämä on jotain uutta ja ihmeellistä.
mulla on vaan mix asetus ja se on jonkun 1h40min
Apauttirallaa 2 tuntia ja 17 minuuttia jos et aja pikana
joku pari tuntia
ite en pese kirjojani ollenkaan, mokomat pilaantuu kosteudesta
Okei hyvän loista
Ei ole kuin junassa kuullut jutut ja maailman menon seuranta ja omat psykoosit.
Oletko oikeasti koulussa ja kävikö sinulle näin?
Hähää menin krapulassa luennolle ja tää sisältö olikin täyttä paskaa. Taidan suorittaa sudokun
eikös siellä jenkeissä yli puolet ole jo homoja? Täällä ne teki sen lätkäjätkä ville videon ja huomaa kuinka vitusti ihmiset on vieläkin Suomessa homoutta vastaan
olen koulussa ja minulle kävi juuri näin
kirja on kuva liittyy
En usko että kovin moni on varsi_naisesti homoutta vastaan vaan kaikilta alkaa jo valua korvista tämä homo-mamu-suvaitsevaisuus paska. Hyysärin kommenttipalstakin on kuin nürembergin puoluekokous nykyään
vantaa
Sanoin tuota samaa joskus, mutta kun näihin tuppukyliinkin kehä 3n ulkopuolella on tullut maahanmuuttajia, sitä homoutta on esillä/ollaan käsitelty kouluissa ja internetin kautta huomaa jo seuraavassa sukupolvessa selvää muutosta. Anteeksi kun ei ole lähdettä
Suunnitelma edistyy kun lapsen äiti järkyttyy kun koulussa sanottiin että tytöistä kasvaa naisia ja pojista miehiä
edelleen pitäsikö tämän sitten olla joku hyvä asia esim.? tosin en kyllä muista missä sitä muuten rummutetaan niin paljon kun uutislööpitkin pelkkiä raiskari juttuja.
Mainokset on todella henkilökohtaistettuja
t. tietäjä
vittu meni minuutti saada selkoa mitä uutisessa sanottiin kun ei nää toimittajat osaa suomea puhua lainkaan.
Jahans olin sit sammunu sänkyyn suffeli puffi pussin viereen ja nyt punkka näyttää aivan ripuloidulta
harminloista
>pitäisi tehdä joku lipastojuttu täksi päiväksi
>pistä opettajalle viestiä et tää nyt viivästyy koska tentit ja nönnönnöö
>vedä kännit
kännäävä suklaati mies lapsi huutikset lähti tulille kyllä nyt
Oispa suklaantuoksuinen punkka
oispa tommone
Hrmph
Ei tuoksu niin hyvälle kun kuvittelis
miksi syöt sängyssä, oletko pulska poika?
Mistäköhän tuota "suvaitsevaisuuspaskaa" nyt oikein löytää? Enemmän tuntuu löytyvän hysteeristä vastustusta ilmiötä kohtaan, mutten ole erityisemmin törmännyt epäironisiin kannattajiin. Varma ettet vain ole vahingossa hörppinyt jenkki-Jow Forums:in kool-aidia?
Ansaitsit sen täysin vitun lättäpostaava paska
Syön sängyssä koska solu känppä
katoppa vaikka iltasanoman kommentteja, siel on pari kolme aktivistia aina luettelemassa niiden litanoita
eikö sinulla ole tietokonetuolia?
mun tietokone ei sovellu istumiseen järin hyvin
ei sen päällä ole tarkotus istua
Eliitti tuputtaa suvaitsevaisuutta ja tavan kansa joka joutuu kärsijän rooliin valittaa. Noin niinkuin yleisesti
Minä huonosti nukuin ja huonosti söin. Tuli toverit pulloineen, otahan pois! Parit rohkaisuryypyt ja sitten teet sen. Minä mietin, että jos se sitä vain ois - kertaistumalta joisin korillisen. Esi-isätkin haudoistaan huusivat niin, tee nyt tahtonsa mukaan, tee kunnian työ
>luovuttaminen ja pelkuruus
>kunnian työ
Ei suomessa ole oikeaa eliittiä, ei ainakaan vielä. Kourallinen harhaisia rikkaita narsisteja toki löytyy, jotka kuvittelevat olevansa eliittiä.
Mikä on lättäpostaava? Tuntuu siltä että kiusattu kohde vaihtuu vähän väliä.....
no semmonen mikä postaa lättää
hieroppa niitä kahta aivosoluas yhteen nii voi syntyä vaikka ajatus
Onko se sitten tämä eliitti joka on jo kyllästynyt siihen ylimainontaan? Ei.
pruut prööööt
hyi pierettää
puhe on kylläkin näistä globalistien nukeista jotka suomea pyörittää
Siis lättäjalka juttuja eli typeriä ja paskoja juttuja? en kuule tota termiä missään
ens viikon maanantaina 25 astetta
se oli selkeä viittaus tohonsun yhteen hieman litistyneeseen apustajaan jos nyt et oikeasti tajunnut
Ei seppukussa ole mitään hävettävää
et tee seppukua kummiskaan koska sulla ei ole kaveria katkomaan päätä ja yksin tehty itsemurha on aina suuri häpeä
Se on harmistunut apustaja, ei saa lyödä lyötyä
hellou fren
mitäs jos rakennan robotin joka leikkaa pään?
oonko tavis jos en juo alkoholi juomaa
ei käy koska pointti on se että sulla on tovereita joiden vuoksi annat henkesi, jos tapat itsesi itseäsi miellyttäen olet aina kunniaton hylkiö
Rää