læseferie udgave
/danmarktråden/
te eller kaffe?
>Vi har endelig muligheden for at lave en tråd #2, men forspilder den
Jeg ser tv-serien "Borgen"
jeg vil bolle sidse
kontant er på lige nu
det handler om hvalpemafiaen
det tor jeg ikke se
det kommer jo ikke til at vare ved at vi holder en tråd op flere dage
Your daily i hate danes comming throug
svar ikke det tosprogede "land"
hvem? jeg har flere forskellige flag på mit filter
hyggetråden
landet over mit indlæg
te favæ
>bogstavelig talt ingen andre tråde kan hygge som danmarktråden kan
foles godt
Har i nogle hobbyer?
post danske joder eller danske folk af jodisk afstamning
nej desværre
Hvordan blir mand normie?
Får i set anime drenge? Noget spændende denne sæson?
sælg din sjæl
lad være, læs manga istedet
læser medaka box for tiden
zenkichi er en brormand
Kumagawa > alt andet
Zenkichi>=Kumagawa>>alt andet*
fdfd
læste den også for langt tid siden, Nisioisin er en crazy gut
jeg tror den eneste manga jeg nogensinde har læst og syntes om var akira
men det er også noget af det bedste tegneseriekunst jeg nogensinde har læst
jeg ser hverken anime eller læser manga
Akira er også en klassiker.
Har du provet at læse andre Seinen mangaer?
hvad læser eller ser du så
jeg ved ikke helt
jeg har provet at læse den med monsterpigerne, hende der kan lave elektricitet, berserk, jojo, witchcraft works og en eller anden ukendt en med en gigant pige
syntes om ingen af dem
Prov noget fra Asana Inio, han laver nogle lidt mere seriose mangaer som Oyasumi Pun-Pun
Vinland Saga og Black Lagoon
dette
Black Lagoon er så fucking fed
Jeg spiser bare grön te
natmad?
fyrer op for chips og sodavand nu
spiser du det? det lyder da ikke særlig lækkert
det vil jeg se på
så har jeg også læst lidt SnK, og syntes faktisk at den var rigtig god, men blev dog træt af den fordi den var så lang
plejer at læse amerikanske og europæiske tegneserie og de er aldrig så lange
godnat venner. jeg onsker jer en god uge
>plejer at læse amerikanske og europæiske tegneserie
anbefal nogle
i lige måde
?
Tar du ud te posen? om du ikke gor det då er te-et ikke godt. Bara bittert
We lost against you in hockey 3-1
Oh wait, lyder is sounds. Either way it's good, it doesn't taste like grass like you'd think if you take the bag out quick.
*3-2
For en gangs skyld et mageligt billede at indlede Danmarktråden med. Tak for det OP.
Og er det ikke lidt tidligt at have læseferie allerede nu?
we play hockey? i don't follow sports so i didnt know
lyder is a fucking weird word for sound, that means like in German right? Learning a bit of everything was a mistake.
from old norse "hljóð"
Dansk og tysk er overraskende ens, selvom vi helst ikke vil indromme det.
(Er dansker btw)
ikke overraskende overhovedet, begge er germanske sprog
Det ved jeg, men efter at have boet her i et halvt års tid, er lighederne flere end man umiddelbart skulle tro.
amerikanske:
>that yellow bastard (en kort en der må være den bedste tegneserie jeg nogensinde har læst. Den er del af sin city serien, som er af variende kvalitet, men hver lille serie er sin egen historie)
>hellboy serien (den er del af et storre univers, men den originale hellboy serie kan læses uden de andre. Det meste af serien bortset fra nogle få historier er tegnet af den samme person. Også, forste miniserie er lidt svær at komme igennem for nogle)
>war stories (kun forste samling)
>ting lavet af r. crumb (fyldt med masser af sex og racekarikaturer. Manden er dog også generelt afvigende seksuelt)
>manhattan projects (har ikke læst hele serien)
europæiske
>thorgal sagaen (på et tidspunkt skifter serien forfatter hvorfra jeg ikke har læst videre, mens ellers er det også noget af det bedste jeg nogensinde har læst)
>metabaronernes kaste
sjovt, jeg syntes altid at jeg har læst flere tegneserie end jeg kan huske når jeg skal nævne dem
skriver lige igen hvis jeg husker nogle
men pas på: amerikanske og europæiske tegneserie er pommens dyre og mens amerikanske nogle gange kan downloades fra internettet kan du næppe finde dem gratis i samme stil som mangaer
de europæiske kan mange gange findes på biblioteker
Hvad laver du i tyskerland, gamle
I was SO tempted to bet on a danish win, but decided to be reasonable REEEEEEEEE I COULD HAVE BEEN RICH
>We lost against you in hockey 3-1
old finnish tradition
>Apparently Denmark won over Finland in ice hockey. I had no idea.
>You see, the thing is we don’t really care about ice hockey here, and apparently our team isn’t taken seriously anywhere. Especially by the Finns who doesn’t even consider our team a bump on the road towards Sweden, whom they are obsessed with beating. As I’ve been told many times by Finns, “It doesn’t matter if we win. We just have to beat Sweden”
>So when they lost to the Danish team, the headlines in Finland read “HUMILIATION!!!” while the headlines in Denmark read...nothing. We didn’t really care.
>So oddly enough I didn’t even make this to gloat. I actually made it by request from *counts notes* 9 Finns, which is also why Finland is in focus here. :XD:
tak min ven
Congratulations Denmark. Great effort. Whole Finland is in deep shock, but I guess you guys don't even know what happened?
Er på udveksling. Satser på at finde et job hernede.
Hockey is very niche, and is not even near our most popular sport.
What is the problem?
en ny danmarktråd lavet 20 minutter over 9 og vi har allerede 64 indlæg
det korer for os!
Det er fordi (jeg) kom tilbage efter et par måneders pause
tak (Dig)
Finland had won three previous games with 7 seven goal difference: 8-1, 8-1 and 7-0 respectively. Today we lost to Denmark 3-2. No one saw that coming.
Denmark is ranked 14th in world rankings and isn't really considered to be a big hockey country. Finland is ranked 4th, or sharing second place with Sweden while Russia and Canada share the first place.
Danes are hosting this year's tournament. They had a house full of fans and the team pushed hard. It was a nice game for the Danes.
hvem /ed, edd og eddy/ her
den der scene undrede mig som lille
på tegnefilm undlader animatorene altid (så vidt jeg husker) at tegne noget på bogsider
men i den scene betyder det noget at der ikke står noget på siderne, og dobbelt d reflekterer over det
Danmark og Sverige - eet land, eet folk, een skæbne!
Hvad med Norge? Hele Skandinavian er et land der aldrig blev efter min mening.
Why're you so upset?
Det var ironisk. Har du lyst til at dele skæbne med sverige?
>Sverige
Ej forhelvede, gider ikke komme sammen med de fucking perkersvin
Tænker at Danmark-Norge er deres eneste redning. Så jeg vil sige ja, såfremt en ny union ville medfore en fornuftig immigrationspolitik i Sverige.
nogen der ved hvor jeg kan få en blå fransk kæreste?
>nogen der ved hvor jeg kan få en blå fransk kæreste?
>fornuftig immigrationspolitik i Sverige.
De er allerede fucked, næsten 20% muhammedanere/niggere, for slet ikke at tale om hvor stor en andel ikke-hvide udgor blandt nyfodte.
nå, jeg skal vist lave polser nu
wtf are you doing mane?
denmark is pretty cool
Må jeg smage?
Der er godt nok dodt herinde. Hva' så danskere, laver i polser?
hej isac
Ikke Isac, men jeg horer om han næsten altid. Horer han er fra Sydgronland, der hvor jeg bor nu.
Nå okay. Jeg troede ikke der var andre gronlændinger på siden
fuck det er varmt
Mig og Isac er de eneste overlevere efter Project Iceworm. Isac er i gang med at skabe familie med sin lille soster nede i Sydgronland mens jeg har 15 koner og 1000 kroner i diskobugten
holder gronland liv i tråden i nat?
Det kommer an på.
Nogen kender hvor Isac er fra, eller har han nogensinde tidstemplet eller kommet med noget bevis har er ikke proxy?
hallo
den næste fucking danmarktråden bliver altså med det her billede din fucking spade
hjemsogt båmp
OoOOoOOoooOOoooOOoh, provense–tråååååd
Suspekt???
youtube.com
Kom så for helvete danska jåvla
Tråden lever!
Haha nice
Neger xd