dansk spurdo
/danmarktråden/
Other urls found in this thread:
radio24syv.dk
ncbi.nlm.nih.gov
twitter.com
hyggetråden
tager en tur i skoven i dag gutter
I dag er en god dag at gå en tur. Vær sunde, anons
mit kort er blevet spærret og jeg kan forst bestille et nyt fra i morgen af
men jeg vi virkeligt gerne kobe burger king senere i dag
er der en måde at gore dette?
Nogensinde hort om kontanter?
jeg kan heller ikke hæve penge, i hvert fald ikke med mit kort
Så må du jo tage ind og hæve med NemID eller hvad fanden man nu gor i banken.
Du kan også sælge digselv
Mobejlpæj?
>Så må du jo tage ind og hæve med NemID eller hvad fanden man nu gor i banken.
hvordan gor man det?
det er tilknyttet det kort som er spærret (og som er mit eneste)
lyttede til det her i går
radio24syv.dk
de talte om incelbevægelsen
Jeg ved det ikke, jeg har aldrig været ude for det for
Prov dig frem
>hvordan gor man det?
Hvis du tar dit pas med og får personlig betjening, kan du hæve uden kort i banken.
Her er en liste over ting du skal bruge;
>elefanthue
>toj fra genbrug
>våben attrap (evt. ægte)
>flugt koretoj (knallert/cykel)
Sådan gor du:
>Naviger frem til banken uden at vække opsigt.
>parker ude af syne og uden lås.
>gå nu ind i banken.
>hiv elefanthuen ned og peg geværet mod den nærmeste.
>råb "dette er et roveri, hit med pengene!"
>FLYGT
profit???
Incel er en "bevægelse" nu?
Jeg gider sgu snart ikke mere. Menneskeheden er et raketdrevet fragttog på vej ud over en afgrund med en flok skrigende og skrålende chimpanser i styrehuset.
Modbevis mig hvis du kan.
Det er træls at voksne jomfruer nu bliver stereotypet som kvindehadere og bitre. Jeg er ingen af delene bare trist. :(
du er begge, jo
jeg så Deadline på DR2 for et par uger siden, hvor de også snakkede lidt om det - dog ikke som bevægelse så vidt jeg husker.
jeg morede mig lidt over, at en af gæsterne begyndte at snakke om Chad, Stacy og normies
dette
og hvordan ved du det?
kan lukte det
>jeg morede mig lidt over, at en af gæsterne begyndte at snakke om Chad, Stacy og normies
Ærligt talt, hvor retarderet skal man være for at gå ud og slå mennesker ihjel med Jow Forums memer som begrundelse?
migmiger er alvorlig virksomhed
der er en losning på det
ncbi.nlm.nih.gov
>Men tend to be less selective than women when evaluating and pursuing potential romantic partners.
>The present experiment employed speed-dating procedures to test a novel explanation for this sex difference: The mere act of physically approaching a potential romantic partner (vs. being approached), a behavior that is more characteristic of men than of women, increases one's attraction to that partner.
>Rotators were significantly less selective than were sitters, which meant that the tendency for men to be less selective than women at events where men rotated disappeared at events where women rotated.
kvinder er mere pernitne når det kommer til valg af partnere, men kun når de nærmes af en mand
når de nærmer sig manden er de lige så åbne så ham
et samfund hvor kvinder nærmer sig mænd vil meget muligt fore til mindre ensomhed blandt mænd
Men når der er en overflod af mænd der henvender sig til kvinder, hvad vil så motivere dem til at gore det modsatte? På diverse dating apps er der en overrepræsentation af mænd, så kvinder skal ikke gore nogen indsats.
>hvordan gor man det?
siger bare du vil tage penge ud.
de sporger om dit navn og persons nummer.
også giver de de penge.
mega simpelt
t. kommer altid til at spærre mit kort når jeg er fuld, så jeg går i banken.
Ærligt talt se det her:
“Private (Recruit) Minassian Infantry 00010, wishing to speak to Sgt Jow Forums please. C23249161. The Incel Rebellion has already begun! We will overthrow all the Chads and Stacys! All hail the Supreme Gentleman Elliot Rodger!”
Det var hvad Alek Minassin skrev lige for han dræbte 10 mennesker og sårede 14 andre.
Jeg forstår det ikke. er det fordi han slet ingen relation har til virkeligheden og tror det hele er en joke, eller har han ikke fattet at folk da for helvede ikke er seriose når de bruger udtryk som "Chad" og "supreme gentlemen"? At det er en måde at ironisere tingene og gore dem fjollede?
Det er det, der er så frygteligt ved virkeligheden, der er ingen grænse der adskiller dumheden og tragedien.
har dere bank på oya deres altså
om sex og relasjoner kan overfores til et okonomisk system, så er det jo ikke så langt unna et proletariat som tar over borgerligheten. af med hovedet.
mange
>bank nordik
>suðuroyar sparikassi
>norðoyar sparikassi
>eik banki
>hvad vil så motivere dem til at gore det modsatte?
drommen om et samfund styret af alfakvinder
hvilken pusher film er best da, gutta?
selv synes jeg 2 er best.
Det behover man da ikke? Man kan hæve penge uden legitimation, bare at du kan svare på 1000 sikkerhedssporgsmål.
har aldrig set den tredje og jeg syntes ingen af dem var gode
ser dog tit scener fra den forste på youtube
I kina spiser de hunde
Få dig et arbejde
>vågn op
>onaner
>tag bad
>onaner
>lig i sengen og kigge danmarktråden
hvem /uproduktiv/ her
Har været ude i det gode vejr og hyggesnakke med en ven
hvad snakkede i om
Å lære seg dansk er på ingen måte forskjellig fra å lære seg et dodt språk.
Serier, tidsfordriv, familie og bare generel god small talk
hvorfor lærte du det så?
Jeg skriver jo ikke på dansk kompis.
Jo du gor, norsk er bogstaveligt talt en kopi af dansk.
Se så til å oppfore seg jordbæranon
ja noget af det samme
det var en sjov bamse :--DDdDd
Hvordan vet du at det er meg ;_:
Hvor mange polakker som snakker norsk på firekanal på Jow Forums kan det finnes egentlig?
Tydeligvis ikke særlig mange, jaja.. burde ikke vært så slem mot danskene i tråden, unnskyld a gutta..
Hvad er jeres ynglings Shubiduah sang?
Min er den med Indianeren, eller den med ham skotten Magarine.
Jeg har vandret rundt i min nærmeste by i en halv time nu
På trods af at google siger at bankerne har åbent har de det ikke
Jeg kommer aldrig til at få burger king
Hvorfor har du ikke lidt kontanter lagt til siden til nodstilfælde?
Jeg har altid 500kr liggende et eller andet sted i tilfælde af at min pung bliver stjålet eller sådan noget.
du kan jo gjore som en sigoyner og tigge penger. hvor mye koster en osteburger i danmark? her koster én slik burger 13 kroner, det blir 10 danske kroner.
Dette skal ikke skje i den forste verden!
En middelaldrende mand spurgte mig om hjælp til sin iphone 6
Skærmen blev tåget når han gik til telefonen
Jeg googlede og fandt en losning, men han vidste heller ikke hvordan jeg skulle hæve penge
Hos burger king kan de godt ligge på 15dkk tror jeg
man får vel fort 15kr av å tigge litt
de må da skjonne at det er et nodstilfelle
Det er 10 kr for en almindelig cheese burger hos burger king, eller det var det i hvert fald for 2 måneder siden
nogen der vil med ud og spise pizza og burger?
Jeg havde lidt pant i tasken og brugte noget af det på at kobe en harbosodavand
Ret sikker på kun 10 kroner
Tager kæresten med ud og spiser i aften, og læseferien er officielt begyndt. Holla holla mine gutter, det er en god dag i dag.
ad, dette er en kærestefri zone
Hvad hedder han?
Det er skam et hunkonsvæsen.
Har hun en penis?
Er hun sod og smuk?
>kæresten
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hvorfor i alverden har du kobt en transseksuel prostitueret?
Stop med at hyl over det, så får du bestemt ingen kæreste. Jeg var engang ligesom dig, en person, der ikke turde en skid, ikke sagde en skid, og var bange for andre mennesker.
Men jeg fik hjælp! Jeg fandt en hjemmeside, DenDanskeKæreste, hvor jeg blot gav et lille indskud, og straks væltede det ind med kvinder!
Det er din tur nu - kom ind i kampen, tilmeld dig DenDanskeKæreste nu!
Ej men helt seriost, stop med at hyl, det kommer du ingen vegne med. Find en hobby du kan være social om, og vær nogenlunde normal, så skal du nok mode en kvinde.
Ja
ud
TISSEMAND
I
TISSEKONE
Prisen for kokain i Danmark er rædsom sammenlignet med Berlin.
Blot til info.
godt jeg kun ryger cannabis og ikke rorer sådan noget stads
vil dog gerne prove lsd, men jeg ved ikke hvordan man skaffer stoffer uden for christiania
Hvad giver man i Belgien? Her i Århus giver vi 7-800kr for et gram, og det er vanvittigt godt. Politiet har været ude og sige, at det er ca 70% rent det de beslaglægger for tiden. Til sammenligning er det normale i Danmark 15-20% rent.
pikant
Det er altid jer, de samme 3-4 jomfruer, der begræder jeres fravær af kvindeligt selskab i hver eneste Danmarktråd.
Hvornår starter I i fitness og gor noget ved det? Vi har alle været der hvor I er. Kom videre og find en kvinde.
Bob er langt bedre end weed/ hash
I både Berlin og Hamborg er prisen omtrent 60€ for et gram. Kvaliteten er meget lig derhjemme, måske lidt bedre.
Alt er billigere syd for die Grenz
>Bob er langt bedre end weed/ hash
*mister næsen*
*bliver afhængig*
*dor*
hold din kæft
Cannabis:
>Mister indlæringsevnen
>THC bliver i kroppen op til 6 måneder, hvormed man bevæger sig rundt i en konstant hasttåge
>Man ligner en fucking sigojner med en joint i hånden
Nej så hellere lidt brændt næseryg skyllet ned med kold champagne.
Hvad er der galt med danmarktråden?
Tror ikke der findes flere normier på Jow Forums end i denne tråd favæ.
Dansker er vel kjent for å være normisser sånn generelt. Lite autisme hos dere.
jeg er for genert
>>Mister indlæringsevnen
>>THC bliver i kroppen op til 6 måneder, hvormed man bevæger sig rundt i en konstant hasttåge
Hvorfor ikke bare fokusere på hyggelige ting, i stedet for at kaste dig selv ned i et sort hul og bebrejde andre for din ulykke.
>Burger King
>almindelig cheese burger
>ikke en dobbelt whopper cheese med fries
Ægte hip-hop er dod. Wannabes alle sammen.
jeg har en kæreste (giv mig (duer))
har hun blond færoysk busk?
Hvorfor er du på Jow Forums, når dit liv er sus og dus?
Helt ærligt så spiser jeg aldrig på burger king hvis jeg kan undgå det.
Langt den værste fast food kæde i Danmark efter min mening
kan ikke hygge mig når Chad bliver ved med at tale om sin dumme kæreste.
(dig)
hva er den beste?
Du ville blive overrasket over hvor mange danske normies, der er på 4kanalen.
Også er Jow Forums iovrigt god underholdning.
lokal perkerkikkert fabrik
ho e brun
Gjor de ikke narr av deg når du spiser rullekebab, menn skal spise pita vet du vel.
Når jeg er i humor til en snasker henter jeg kun hos min lokale pizzapusher/kulturberiger. Det kæderne laver er sgu for klamt, især til prisen.
Der er skarp konkurrence om markedet lige her hvor jeg bor, så kvaliteten er i top.
Normalsvanser UD.