eat da poopoo painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
yle.fi
youtube.com
youtube.com
kinuskikissa.fi
twitter.com
dubs
>opiskele munat huurussa koska kerrankin motivaatiota
>lue vahingossa tauolla juttu kuinka suomen luonnonvaroja taas kusetetaan ulkomailla ja kuinka somalineekerien perheenyhdistämistä helpotetaan eu:n vuoksi
>Yht'äkkiä tekeekin mieli kiskaista kova känni ja heittää kaikki työt vittuun
oispa loli
Heikkoa
sellanen mieslapsi siel
>uudelleenlämmitä keittoa mikrossa
>pidä sitä mikrossa 6 minuuttia
>lopputulos: keitto kylmää paitsi siinä on yksi pieni kohta jossain nurkassa joka on kiehuvan kuumaa
>epäironisesti postailee jotain clickbait paskaa
*ohittaa vastuuttomasti*
ZULULULZULULULZULULULUL
jumankauta mulle on kasvanut isot nännit tässä parin vuoden sisään, ei kehtaa ulos edes mennä t-paidassa. nyt loppuu animen kattominen
saako tulla lutkuttaan sun nännejä?
vittu että ahdistaa tää kesä kun pitää vähentää vaatetusta kun olen läski ja ruma
juuh, itse poistun kotoa vain keskiyöllä
Mä oon pelkästään ruma niin ei haittaa
ite oon läski ja ruma mutta myös tyhmä nii ei haittaa
Postatkaa biisejä joihin samaistutte
youtube.com
Näin muuten unta että Suomeen hyökättiin
olin kavereiden kanssa (joita en ole oikeassa elämässä nähnyt vuosiin) viettämässä jossain aikaa ja sitten alkoi se yleinen hälytys ulisemaan ja kaikkialla meni armeijan kalustoa
oli aika pelottavaa jtp
youtube.com
Pitäisi lähteä asioimaan Alkossa, mutta auringonperkele loimottaa semmosella voimalla, että naama palaa varmasti muutamassa minuutissa.
Saatanan kesä, juomat ei pysy kylminä ikkunan välissä ja nahka kuoriutuu kaikista paikoista mihin aurinko osuu.
Rotusota koska?
Ja suomalasita tervaa käytettiin NATO:n laivoissa.
Aikamoinen soijapoju vissiin olet?
tää, pääsispä jo kuolemaan jutkuherrojen vuoksi
>Puolustusvoimat puolustuksellisessa sodassa
>tää, pääsispä jo kuolemaan jutkuherrojen vuoksi
Nyymi, mä löysin kuvan susta.
>epäironisesti ei usko että jutkut hallitsee suomea
>venaile taas ja kerran dösää sörkän kurvissa
>huomaa ääreisnäössäsi takavasemmalla alkavan joku vapaapainiottelu
>pari myyjää viereisestä k-marketista pistää jonkun karpaasin tonttiin ja raahaavat takaisin sisään
>hetkeä myöhemmin yksi myyjistä palaa hakemaan kadulle pudonneen ryöstösaaliin
>yksi (1) purkki ilmeisesti mansikkarahkaa
Ei semmoista päivää ettei Helsingin Time's Squarella olisi meno päällä.
Ihmiset on oikeasti ihan mukavia kunhan et ole siis ruma. Pahoitteluni niille jotka ovat.
Tämä näinhän se olisi.
Vitun Urkuhai Lurts taas vauhdissa
olin 30 minuuttia ulkona t-paidassa ja nyt käsivarsia polttelee
tuntuu hyvältä olla valkoinen
>suomalaiset
>valkoisia
vois käydä ulkona juoksemassa kun on aurinkoinen päivä
Pierukos se siellä putputtelee
youtube.com
Ultra Bra oli välillä bra.
jaah vois varmaan ajaa hiukset taas veke kun alkaa tulemaan hiki pipo päässä
youtube.com
Ultra Braap
yle.fi
>Yh-äiti hankki toisen lapsen yksin, kun kumppania ei kuulunut – "Moni on sanonut miettineensä samaa, mutta ei ole uskaltanut"
>Yksin lapsen hankkivien itsellisten naisten määrä on kasvanut runsaasti viime vuosina.
Jaa, noh ei kai siinä. Vois ite käydä heittämässä lastit klinikalle nii olis nuo biologiset velvollisuudet hoidettu.
Lisää tasapainoisia lapsia tulossa.
Kaikille tilaa riittää
Kaikille paikkoja on
vittu että ahdistaa tää kesä kun pitää vähentää vaatetusta kun olen kynäniska narukäsi
Jossain vaiheessa loppuu sossulta rahat.
sinänsä parempi valita mällipankista kui että tyytyis siihen mitä piripiireissä kiertää kaikkea koirasta mummoon pökkimässä
Perheyksikön tuhoaminen käynnissä.
Seuraava askel on massalaitostaminen.
Kuka voisi olla kaiken tämän takana?
Olisi hauskaa jos kuoleman jälkeen voisi jäädä seuraamaan tilanteen kehittymistä. Olisi mielenkiintoista tietää minkälainen sirkus mahtaa olla käynnissä joskus 3018.
>Tyypillinen yksin lapsen hankkiva nainen on 35–40-vuotias
näillä Suomi nousuun!
Mitä mieltä mämmi on Upista?
youtube.com
mitä vittua, turpa kiinni, sä et tiedä mitään mimmosta helvettiä se on kun mies tissit törröttää ja heiluu ja jenkkakahvat pullistelee paidan läpi
Argumentti eugeniikan puolesta.
Itehän olen niin ruma että ruholla ei ole väliä kun jo pelkkä naama saa ihmiset katsomaan sivuun
Aattelin nyt kosketella itseäni sopimattomasti. Älkää kertoko Jeesukselle.
*lähettää jeesukselle faksin nyymin aikeista*
Aina voi laihduttaa
Aina voi alkaa käymään salilla
Älkää nyt perkule valittako miltä teidän kroppa näyttää
kerran jos miestissit ja lanneläskit hankkii niin ei ne lähde millään
Oliko vaivan arvoista?
juuh jos ryhdyt munkiksi
Kyllä ne lähtee kun laihdut tarpeeksi. Ne voi paskan läskin jakautumisen takia olla ne mitkä lähtee viimeisenä mutta kyllä ne lähtee
juuh mut kuka pystyy vetään johonki 5% rasvoihin?
Päris vähä.
youtube.com
Miten niin ei lähde?
ei ne enää näy siinä 12% kohdalla
niihin joutuu punttaamaan muskelit täytteeksi, tai nii hitaasti laihtua että iho pysyy mukana
>5%
Juuh eli jooh eli juuh. Joku 10-15% riittää ihan hyvin.
näkyy ne koska sitä ylimäärästä ihoa on niin vitusti et pienikin rasva prosentti tekee semmoset isot lätyt rintoihin
Katoaako se iho johonkin pienemmällä prosentilla?
Kuinka vitun läski olet? 175 kg?
ei, se on vaan lisä syy miksei niistä tisseistä pääse eroon laihduttamalla, läskikerääntymisien ja ylimääräsen ihon lisäksi ylipaino tekee perääntymättä tuhoa sun luustoon ettei usein voi tehdä yhtään mitään koska sun vyötärö on vaan luustolaan vitun iso koska kasvuiässä lihavuus kasvattaa suolistoa ja luusto kasvaa siinä ympärillä
olin 145kg
iso mies. ala voimanostajaksi
kapeat hartiat, pienet kädet, pitkät raajat, ei näillä nosteta paskaakaan
Näyttääkö hirveä läskiperse sun mielestä paremmalta kuin laihtunut tyyppi jolla on vähän lihomisesta joutuneita jälkiä kehossa?
Tekis mieli leipoo jotain tänään, mitä teen?
t. sami joka ei välitä painostaan
läski ihminen näyttää luonnollisemmalta kuin tämmönen arpinen, löysä iho, läski tasku mutantti
mee iholeikkaukseen
Pullaa
banaanileipää.
kinuskikissa.fi
>yhyy ihan turha edes yrittää mitään
Omenapiirakka
Aattelin katsoa tänä viikonloppuna kaikki Lupin III leffat.
No nyt menee jo selittelyn puolelle. Se ettei sulla ole mitään geneettistä etulyöntiasemaa kehosta löytyvien optimaalisten vipuvarsien muodossa, ei tarkota ettet ikinä vois kasvattaa voimaa ja lihasta. Mulla on lyhyt torso ja pitkät raajat mutta silti penkkaan nyt kuuden kuukauden jälkeen satasella
Pitkät kädet on hyvät maastavedolle
oon käynyt jo, 10 000e meni ja nyt ei enää vatsa roiku munien päällä mutta ei se siitä vastenmielisestä muodosta päästä eroon, poistaa vaan heiluvaa ihoa
olen harrastanut painonnostoa seittemän vuotta, luonnollinen katto on tosi matalalla
et selvästikkään ole koskaan ollut niin huonossa kunnossa kuin minä, mun penkin alotuspaino oli 17kg
toscakakku
Paksut reidet.
oispa tällainen
Onpas helvetin typerän näköinen tekele
Johan on luovuttajan puhetta tänään mämmissä. Jos on herra noin syvällä tekosyissä, niin eiköhän se olis aika tappaa ittensä.
aika turha puhua luovuttamisesta kun kummiskin laihdutin yli 70kg kovalla työllä ilman mitään lääkkeitä tai leikkauksia
onko tää vaikeakin tehdä? toscaleivokset on mahtavia
Se olin mä, sori siitä.
Älä vastaa mulle. En halua että luuserius tarttuu
säkin oot tämmönen lihapulla, ei susta mitään tuu
Kerro mulle lisää siitä niin saat ehkä anteeksi.