/nederdraad/

burger uitgave

Attached: B82904518Z.1_20150131115514_000+GDIIAOUQ.2.jpg (768x384, 30K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=yQ2UYFkspqc
youtube.com/watch?v=QK-Z1K67uaA
youtube.com/watch?v=fc-DgRO1SrQ
youtube.com/watch?v=pYt0Nwt_oNI
youtube.com/watch?v=ATPHb3qvYqI
youtube.com/watch?v=yR0PyRczFok
youtube.com/watch?v=o24zchc_hCs
twitter.com/NSFWRedditVideo

ik beraam mijn ondergang

Ik graag burgers

Attached: 1444771022846.jpg (374x363, 92K)

mijn piemel
+
jij
=
???

prrrrrr ik ben TÜRK

piemelloze jij

Wat is je ip adres?

Zesde voor WEG MET DE KONING

Braap neuk me met je grote TÜRK lul

piemel haha

Attached: 1483540007010.jpg (960x702, 210K)

>hij is tegen de monarchie
>hij kan niet tellen

goh

Lekker bellen met hem
Lekker bellen met haar
Oeh-Hoe Lekker bellen met elkaar

0906 0911
0906 0911

Met assimilatie had je geen sjinese afhaalrestauranten met goedkope afhaalnoedels, broodje döner na het uitgaan, turken die je haar knippen of apk voor een 10tje doen etc. etc.
Dan was Nederland echt kankersaai. wees trots dat er geïntegreerd wordt en niet geassimileerd.

Waarom? Wil je me doks?

Amai, wat zou mij leven wel niet zijn zonder afhaalchinees en döner

ben je een vrouw (zonder snor)?

In het park jongens

>dit is een grote

ik oetz

Ja maar ik ben dik

kanker die vlag klopt niet

Zonder allochtonen zou de populatie van lelgie

Gelukkig zit Rotterdam vol met Turken en Antillianen, anders zou ik nooit Japanse Sushi en Franse Bisque kunnen eten!

Dus, er zijn 9.999.900 allochtonen nu die ons niet kunnen annexeren.

Wie de gouden 100 hier?

maak niet uit dan gaan we samen sporten toch

>Met assimilatie had je geen sjinese afhaalrestauranten met goedkope afhaalnoedels, broodje döner na het uitgaan, turken die je haar knippen of apk voor een 10tje doen etc. etc.
Juist wel. Ze dragen bij aan ons economisch klimaat. Zouden ze niet assimileren, spraken ze geen Nederlands, trokken ze uitkering, deden ze het slecht op school, ontstonden er getto's, droegen ze niet bij, veroorzaakten ze criminaliteit.... vraag me af waarom SOMMIGE mensen niet assimileren terwijl andere minderheden wel bijdragen. Als we racistisch waren, was de surinaamse, Indonesische en Chinese gemeenschap niet zo met de maatschappij verweven. Misschien ligt het toch aan de mensen zelf en niet muh discriminatie..

leuk land, zou bezoeken

De verzorgingsstaat was een fout.
Je kan OF een multiculturele samenleving hebben, OF een verzorgingsstaat. Niet allebei, want het logische gevolg daarvan is massamigratie puur en alleen om het doel te profiteren van de verzorgingsstaat. Want waarom zou een Marokkaan niet naar Nederland komen, waar hij in een maand meer uitkering krijgt dan hij in Marokko in een jaar verdient met harde arbeid?

paal park mijn pik is klaar

>ewa tatta mooie verzorgingstaat vriend mag ik in je land komt a habibi ik ga hard werken niet raciest zijn
>nee

opgelost

Omdat hier alles duurder is dus met een uitkering heb je alsnog niet zo veel koopkracht. Al gaat dat geld deels wel naar de familie in Marokko... We doen gewoon allemaal aan ontwikkelingshulp en liefdadigheid, zonder dat je er om gevraagd wordt.

Stem rechts.

“Oke”

Attached: 37E91814-8B5F-4920-8816-B7313029CD21.jpg (640x360, 101K)

trouwt toch met een lokale marrokaanse hier. Probleem opgelost

>heeft nog niet van zeemijnen gehoord

>een horde linkse deugdmensen maakt je uit voor racist en nazi, je wordt publiekelijk vernederd en wellicht vermoord

dit is de prijs van vrije meningsuiting

die niet in de middelandse zee liggen

Is het slecht dat ik een buitenaards ben?

eyy lmke

wat voor dialect heeft linde merckpoel?

youtube.com/watch?v=yQ2UYFkspqc

*BRAAAAPP*

wa ne kerel (waasland)

Wil je mijn ayykutje?

Alleen als jij een uma delicia bent

Ik stem niet tot er een partij is die het vrouwelijk stemrecht wilt intrekken. Daar is al deze troep begonnen. Vrouwen stemmen op een "gullere" verzorgingsstaat, op meer multiculturalisme, op meer "diversiteit" en zo ongeveer alles wat er mis is met de moderne politiek. Ontneem vrouwen hun rechten en breng ze weer terug onder het gezag van de man. Herstel de patriarchy, en genees de samenleving van de ideologische auto-immuunziekte die het progressivisme heet.

>patriarchy
discussie vervallen

Dit is onironisch de waarheid hoe hard het ook klinkt.

mannen zijn duivels. alle mannen moeten dood

Onmogelijk omdat een normaal gezin 2 lonen nodig heeft voor een normaal bestaan dezer dagen.

duivels zijn benisen, alle benisen moeten een bagina

alle worsten moeten vermoord worden en door vrouwen worden opgegeten haha

ik ga linux installeren

GEEN SPRAKE VAN

linux is kanker

Gebruik Kali om je buur zijn bestanden te zien

Vraag en aanbod, vriend. Halveer het aanbood werknemers, werknemers worden schaarser en lonen stijgen op natuurlijke wijze. Andere consequentie: omdat vrouwen geen geld van de overheid ontvangen, moeten ze vroeger trouwen. De vraag naar woningen halveert hiermee ook zo ongeveer.

Vrouwen zijn direct verantwoordelijk voor het feit dat, sinds de tweede golf van het feminisme, een gezien twee voltijd verdieners nodig heeft om rond te komen. Of denk je dat eenverdienersgezinnen vroeger bestonden door het gebruik van een soort zwarte magie?

ik ga mijn worst in een vrouw stoppen vrouwen zijn om op te eten hhaha

nee vrouwen zijn lief mannen zijn stom vette worsten

>elimineer helft van de werkkracht
>verwacht pensioen

mijn vette worst heeft vrouwen lief

was een paar jaar geleden onironisch metasploit aan het leren om hopelijk op de pc van een meisje van school te komen om op naaktfotos te masturberen

mijn pc is een aardappel dus linux loopt er beter op en als je goed me de terminal overweg kunt is het gewoon veel sneller en het is leuk om eens iets anders te proberen

is gucci paal je tentakels

ik heb een aardappel laptop en linux kan niet overweg met de hardware

vrouwen zijn er niet om misbruikt te worden door mannen. mannen zijn vieze worsten

welke gebruik je? ik dacht aan manjaro

Vrouwen misbruiken mijn vieze worst hihi

>nee vrouwen zijn lief
rosbief opkankeren

ik heb windows 10 pro rs4 op mijn medion akoya e4241 linux herkent 9 van de 10 keer de wifi, geluids en bluetooth drivers niet

stom worsten paleis

klopt, geen meisje toegestaan
opkankeren

Een specifieke computer targetten is bijna onmogelijk, de beste manier is om manueel een rootkit te installeren, maar ja, dan kon je even goed gewoon een gesprek met haar aangaan

*spuit op je snoetje*

koek een worstenpaleis stel je voor haha

amai

dat tijd niet in de forumregels dat er geen meisjes in mogen

rassiest

lap zeg

Ja van die distro heb ik nog nooit gehoord zal wel iets obscuur zijn

nou breekt me klomp

Heh

Met een beetje social engineering kan je wel targetten, ik had haar Facebook

mijne frak

Als je iemand zijn bestanden wil bezien heb je sowieso root toegang nodig.

>start facebook gesprek
>hey, wil je even 1486.exe installeren voor mij?

Lukt je niet.

opkankeren naar het meisjesgedeelte van het internet

je hoort hier niet en bent niet welkom.

doei.

amehoela

youtube.com/watch?v=QK-Z1K67uaA

youtube.com/watch?v=fc-DgRO1SrQ

youtube.com/watch?v=pYt0Nwt_oNI

youtube.com/watch?v=ATPHb3qvYqI

Attached: 1524902909592.jpg (768x1024, 92K)

stom!

attenoje

Geen smaak behalve de eerste.

ik luister liever dit oetz

youtube.com/watch?v=yR0PyRczFok

>Hey ik heb een project voor dit vak X, kan je even een paar vraagjes beantwoorden? -> Link naar site met één of andere exploit erop

Ja er bestaan wel betere manieren, ook gewoon methodes waarmee je een IP kan ophalen en verder niets, met dat IP kan je dan gewoon beginnen in Metasploit enz.

je kunt gaan.

Maar ik ben geen feestnormaaltje

youtube.com/watch?v=o24zchc_hCs

hehehe die kat kan helemaal niet zoveel wijn op!

Ok, een ip krijgen is niet moeilijk, maar dan. Dan moet er een exploit zijn, die de computer heeft openstaan en die jij kan kraken. 0.00001% kans op slagen.

nee ik mag blijven

Ja er zou dan wel een vulnerability + exploit moeten zijn voor één of andere normaaltjessoftware dat wel. Of rootkit/RAT zoals je zegt maarja.

GA WEG IK HAAT JE