/norgetråden/

Ramadan utgaven
fjesboka: /ernasolberg/videos/355677128170613/

Forrige:

Attached: 412521.png (1413x795, 1.16M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=vz0rGmc5u_c
youtube.com/watch?v=Zi6bh3XUQt4
youtube.com/watch?v=pWm_NICh1aA
youtube.com/watch?v=4Lc5_FgwSGI&feature=youtu.be
imgur.com/a/89JmUsU
youtu.be/4_Z8BCHOCEU
youtu.be/i44CTCfIWSs
twitter.com/AnonBabble

nei ikke no galt med det, folk av farge er jo fremtida og den hvite mannens tid er over. islam kommer til norge i fred, og vi kommer til å beholde verdier som kvinner i regjering og gay pride parader når islam er majoritet, ikke tenk på det nå. somaliere arbeider hardt, og ikke glem at hvite norske også begår brott. hyll mångfald!

Elendig utgave, skal jeg lage en annen?

Nei, vi stotter ikke trådkrig.

Det er minst 365 tråder i året. Noen av disse kommer til å være dårligere enn andre. Lev med det.

Hvem lager trådkrig, hvem finansierer trådkrig?

nei men sverigeanon, jeg spǿr helt seriǿst her. kan ikke du være grei nok til å gi et seriǿst svar?
jeg begriper at folk misliker somaliere, delvis er det faktisk med ganske god grunn, men hva er galt med at Erna Solberg gjorde dette? hun skal være statsminister, og et sånt besǿk er jo helt i tråd med hennes embete. det er ikke spesielt eller hårreisende. de bare får lik behandling som de fleste andre.
skal hun liksom vedta "jeg besǿker ikke svartinger"-linje?

Attached: 1508058772408.jpg (645x773, 56K)

Hva er problemet? Er klart ironisk ment, bedre med faktisk ny trådstarter enn å bruke det samme bilde flere ganger

J O D E N E
O
D
E
N
E

>"jeg besǿker ikke svartinger"-linje
det at dette er for mye å be om er bare nok et tegn på hvor langt ute vi er

Attached: 1526249197282.jpg (1000x668, 545K)

forst for amime

Attached: 1512482564749.jpg (420x424, 53K)

brev bak

Attached: 18888914_105742773360123_7409657444252516351_n.jpg (1080x1080, 83K)

Attached: 1511741800440.jpg (1152x2048, 655K)

Begynner å angre på at jeg arrangerte en sosial sammenkomst i dag. Kanskje jeg bare skal drite i det.

Attached: 0ae7e2c.jpg (802x1000, 101K)

Hva skal vi gjore med sameproblemet?

Attached: radikale joikere.png (637x634, 518K)

*går ned i vekt*

slapper av litt

jeg mener, at hvis du skal breve musikk i norgetråden, så burde det være norsk musikk.

youtube.com/watch?v=vz0rGmc5u_c

youtube.com/watch?v=Zi6bh3XUQt4

Attached: 1490950582751.png (354x286, 28K)

nu måske du henga dig

Sov godt gutta, vi snakkes imorgen

Når du innser at Onkel Harry holder på å gifte seg med en ape

Attached: Screenshot_20180521-031413_01.jpg (538x1054, 130K)

kanskje jeg...nei....bare glem det

innafor å runke til en musikkvideo...?

Attached: Aguilera.webm (1920x1080, 2.93M)

For deg
youtube.com/watch?v=pWm_NICh1aA

jaja. Du provde i hvert fall

Attached: 11.png (1237x1080, 1.4M)

skulle likt og hvisst hvorfor alle forlater tråden...
men men...

Hva skjer a Bagera?

vi stikker herifra

Attached: 1525309376994.jpg (640x632, 59K)

Dette er vel fortsatt sett på som et kontroversielt tema rundt om i landet vårt, men jeg vil snakke om cannabis.

Noen av politikerne våre har såvidt stukket en tå inn i temaet ved å si at de er interessert i å se på en rusreform, noe jeg ble utrolig glad for å hǿre med tanke på hvor stigmatisert og misforstått dette temaet kan være.

Når regjeringen nå har startet et utvalg som skal se på dette, syns jeg det er viktig at vi som borgere blir med i debatten. Jeg har mine meninger, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke er alene.

I denne videoen sammenligner Bill Maher cannabiskulturen med våpenkulturen i USA.

youtube.com/watch?v=4Lc5_FgwSGI&feature=youtu.be

Det denne videoen fikk meg til å tenke på, ved at en stor offentlig figur som Bill snakker åpent om cannabis, er hvordan vi kan få landet vårt til å snakke mer om ruspolitikken vår. Må vi vente til andre land lovliggjǿr cannabis fǿr Norge etter hvert kommer hinkende sakte etter? Hvordan starter vi debatten?

DUDE WEED LMAO!!!

Attached: 1497541205862.png (763x481, 57K)

Jeg vil ærlig talt ikke ha masse flere narkiser som raver rundt i byen, hvis hasj skal bli lovlig så burde det også være ulovlig å royke det eller å være hoy på offentlig plass.

Hubba bubba

*sniiiffff*

Vi burde sende dem til nordpolen.

brev noe sött

Attached: 746ae82fcc01b7edd4fbf5c3c5aeae5698c85580.png (1600x1600, 1.6M)

bevegelsen deres gjör så mange feil og dere selv er faktisk störste grunnen til at ingenting skjer. slutt med dritten at cannabis er det beste som skjedd verden og at alle skal röyke, sånn er det ikke, er mye dårlig med det som dere aldri vil erkjenne

SOLA STÅR OPP OG JEG HAR IKKE LAGT MEG ENGANG HAHAHAHAHA

Attached: 1499538911914.png (394x360, 139K)

nå legger vi oss

det blir faktisk godt å sove

det blir godt å drite

får vell sove litt jeg da

Attached: 1504468347011.png (713x809, 81K)

...hva?

Attached: pluss.png (323x226, 123K)

hillary kan fortsatt vinne

*slikker armhulen hennes*

får vell stå upp da

Attached: söt.png (784x645, 23K)

jeg legger meg jeg

godnatt

Attached: bryn.webm (1280x720, 455K)

whats for breakfast

oniichan baka~!

Er det noen i tråden som kunne tenkt seg å spille 機動戦士ガンダム エクストリームバーサス フルブースト sammen?

Er dette trådens mest klassiske repeterbrev?

God morgen. Hva tenker dere om denne artikkelen da gutta? Har aftenpostens (((eksperter))) noe vettugt å si?
imgur.com/a/89JmUsU

Bare selvfolgeligheter sdm

For noen bleiebarn dere er.

så netopp den aller siste simpsons episoden gutta
alle dauger utenom maggie

Attached: The.Simpsons.S29E21.720p.WEB.x264-TBS[eztv].mkv_snapshot_20.17_[2018.05.21_09.48.20].jpg (1280x720, 31K)

>sesong 29
Herregudsfred

Men skulle de ikke lage minst enda en sesong da ?

Har ikke sett på tv serier eller filmer siden game of thrones i 2013. Har aldri tid.

Da må du ta deg tid fåvæ

Det gjor ikke noe, TV-serier er bare sånn liberal-
og homsepropaganda

Attached: cmjwkxt9.jpg (2688x4565, 3.18M)

60 - 80k år i isolasjon gir masse unike dyrearter som har utviklet seg til å bli annerledes enn resten, og biologer synes det er kjempespennende.

Men ingen vil snakke om mennesker som har levd like lenge i isolasjon, sånn som aboriginaler i australia. Det finnes også en oy i det indiske havet om jeg ikke husker feil, hvor det er noen ugg-ugg-folk som har vært isolerte muligens 60-70k år også, men som ingen har fått sett på nært hold enda fordi de har vært aggressive. Men er ikke der rimelig å forestille seg at de er litt annerledes enn oss?

*tipper*

Attached: fedora.png (569x207, 28K)

Nei, alle er lik

SH-SHIMATTA YARISUGITA

dette

Attached: dfgndfghfdgh.jpg (1280x720, 52K)

Blev det bra för er sen ni röstade in Framskrittpartiet?

Attached: ducky.jpg (800x402, 64K)

Hvorfor er avsloringer goy, liksom?

God formiddag. I dag har jeg sovet lenge, siden jeg sov så dårlig. Det er noen helt gale fugler på utsiden som lager lyder jeg ikke visste var mulig.

Hva heter en sånn greie du putter under laptoppen for å forhindre brannsår?

Hva skjer a, tapere? Er dette stedet hvor alle incels jeg har lest om i avisa henger?

Attached: tapere as.jpg (746x746, 431K)

Laptopvifte / -kjoling / -stativ?
Bruker en gammel sånn på ruteren min, siden de har pleid å do av å bli for varme og den jeg har nå er ganske dyr.

Godt å se at folk boikotter dårlige utgaver

>en uke til eksamen
>forstår ikke en dritt av eksempeloppgavene
Kan sikkert vente et par dager til for jeg begynner

Du vet du er taper når ingen har skrevet gratulerer med dagen på fjesboken din

ja jæi ær incel

ufsǿl

Problemet er at alle jentene önsker Tor Tordenkuk og ikke meg!!
Jeg er en ordentlig gentleman og kler meg mye bedre enn Tor, jeg ville også behandlet de jentene bedre enn han. Jentene fortjener bedre enn å bare bli brukt som knulledukker

Hvilken person gjennom tidene tror dere har hatt det beste livet? Er det en kjendis/riking, eller er det en alminnelig borger?

Hei igjen og igjen takk for at du har en del av det som er kåt hele tiden mens jeg prover å få en best mulig måte å få en best mulig opplevelse for å se om det var ikke noe å gjore noe for meg

Attached: cash_me_outside2.png (821x1200, 1.07M)

go måren senpaitachi

Attached: Akari.jpg (960x960, 151K)

*slår deg i trynet*

???

noen som har litt penger til meg? vær så snill...
bare en liten penge...! signe været. tenk på dem som ikke har så masse
liten penge

Gutta på lesdet vet hva som er best

Attached: 23ADC4AF-A1C2-4DF2-9F24-3B9986DFF74A.jpg (750x746, 312K)

Vi snakket om dette tidligere, vennligst kall meg onii-chan, kjære

>Mange våpen som kriminelle nå "eier" er stjålet folk aom ikke oppbevarer dem i våpenskap
Hahaha, hvorfor vil en kriminell bruke en jaktrifle når han kan kjope et mer effektivt våpen på gata i Oslo?

Attached: Screenshot_20180521-123834_01.jpg (1080x501, 129K)

Nei! De kriminelle i Oslo de kjoper ikke pistol på gata, de tar toget til utkant strok, sporet opp en som har jaktrifle, og ligger så i skjul og venter til eieren setter rifla utenfor våpenskapet.
Av og til så lurer jeg på om lesdet gutta er de virkelige autistene som aldri går utenfor egen dorstokk

Men sånn virkelig gutta, ingen andre enn politiet og militæret trenger våpen.
>Men jeg jakter
Jakt er utdatert, gå på butikken og kjop kjott som alle oss andre. Eventuelt kan du få leid våpen, men da må du ha med deg politimann med på jakt

Man vet jo aldri, når folk fortsatt kommer trekkende med den idiotiske Isolasjonismen rettet mot EU/EOS/ACER og dermed ofrer hele globalismen på Trumps proteksjonistiske alter i en evig repeterende rekke av nasjonalistisk anti-alt, så kan det vel tenkes at å fjerne slike kommentarer er fullt legitimt ettersom det bunner i propaganda og vranglære ergo ingenting en avis med respekt for seg selv vil ha i kommentarfeltene.... Mulig om man prover å poste det i en mindre serios avis med lavere journalistiske krav slik som nettavisen eller noe?

>Jakt er utdatert, gå på butikken og kjop kjott som alle oss andre

Attached: 1448098329303.jpg (640x640, 93K)

youtu.be/4_Z8BCHOCEU

Kan man få dette av legen sånn uten videre?

Politimannen må også få et 2 ukers forvarsel for jakten slik at han kan gå gjennom det byråkratiske for han får overlevert nokkelen til våpendeponiet slik at han kan få tak i våpnene. Så var det ammunisjon da..

nei

youtu.be/i44CTCfIWSs

Tror jeg selger våpnene mine og prover å skaffe noe alternativt som er utenfor statens kontroll.

Jodene er i ferd med å lykkes i å avvæpne den hvite mann gjennom de mange mediasvindlene sine og de har nok flere falske skoleskytinger planlagt for å sementere akkurat dette i tankegangen til den profane dydssignaliserende gjennomsnittsborger.

I en hall med flesk og mjǿd