/norgetråden/

med mindre dette er en annen person, og sjakkanon har gitt oss falske opplysninger for å gjöre denne personen til syndebukk. det kan jo også hende.
men denne personen utfyller tre opplysninger som vi har fått om sjakkanon (om de er sanne)
>bor og studerer i tromso
>spiller sjakk
>tidligere aktiv skytter

Han sot

>spiller sjakk
>tidligere aktiv skytter

Altså god med våpen og i stand til å planlegge sine trekk langt fram i tid. Bor man egentlig dokse en sånn person? Jeg bare spor!

Han er heldigvis dod.

jeg er ikke doxxeanon, bare en vanlig user. men var ikke vanskelig å finne han bare jeg fikk fornavnet og hadde noen opplysninger om han fra för. jeg har ingen glede av å henge ut /norgetråden/ brukere.

Er han ikke også påstått Odels gutt til et sauebruk i troms? Eller var det noen i tråden som drev gjon?

>odels gutt

Du er ikke en vanlig user, du greide å dokse selveste sjakkanon.

Skulle også gjerne fått fatt i helten som oppdaget navnet Simon på burgerinna sin instagram

lo godt/10

altså, om han er så smart som det påståes. så kan han ha lagt ut falske spor i tråden for å bruke den andre sjakkspilleren (kanskje rivalen sin) som syndebukk for rullestolautismen sin. dette er bare personen sporene vi har fått leder til.