Attached: 15795031221213549163.png (1010x236, 9K)
Sverigetråden - Översättningsupplagan
Jaxon Gonzalez
Other urls found in this thread:
localhost:8080'
web.archive.org
friatider.se
youtu.be
twitter.com
Asher Thompson
what is for dinner
Brayden Wright
Varför produceras inte svensk porr längre?
Matthew Sanders
Nått gott
Sebastian Cox
>Han har ju rätt
James Wright
kukar....
Andrew Young
>dkn ingen 2d fv
Ryan Sanchez
min familj :)
Jose Ross
d1a
slutat titta på porr så har inte sett en kuk nu på bra länge, viljan att få leka med en riktig en växer.
Nolan Harris
>Alla bönder hatar rödingar
ja men rödingar förstår inte sånt
Charles Allen
är inte samma sak när det är statyer favä
Parker Garcia
Känns dåligt, blir nog lite anime imorgon för att dämpa känslan.
Jackson Turner
Bönder förstår att kollektiva farmar orsakar massdöd.
Aaron Cooper
Bokstavligen varje svensk kvinna under 30 har "mjukporr" på nätet mann1
Austin Collins
both parents are very handsome but the kids looks quite ugly.
white and black doesn't seems to be a good combination.
Landon Reed
Den där bilden är nog något av det mest generiska jag har sett.
Sebastian Bell
Bra user
Antagligen starköl som kostar mer ån de jag köper, typ de för 20+ flaskan/burken som inte är arboga 10,2.
Jag dricker bara Kung, femkommatvåan, bellman, krokodil osv, lageröl smakar ju likadant liksom.
Justin Perez
gomornn :3
Kevin Jackson
Varför är babbar sånna undermänniskor? Tycker att man borde utrota dom allihop.
Jace Walker
>dkn fotbollstjejerna tränar på ens gym
Landon Johnson
jag är inte sidf
Kevin Gray
>blattar lär sina sönder att bli män
>svennar låter sina söner uppfostras av internet och (((media)))
Josiah Reyes
Blev påkörd av en bil idag, fy fan vad läskigt det var.
Brayden Price
Haram,
Levi James
fucking detta
Kung och Blågul som oftast, och så Norrlands om man vill fina till det lite
Henry Brown
Hur?
Carson Flores
>Blattar uppfostrar sina barn att döda andra blattar
>Blir överaskade när deras inavlade barn dödas av en annan blatteklan
Skulle inte säga att det är särskild manligt dller sunt.
Josiah Flores
Idiotiska förare kanske?
Carson Phillips
Babbe, sv ho eller gamling bakom ratten?
Brody Williams
Var ute och sprang, och så vid ett övergångställe när jag hade grönt körde han mot rött och körde in i mig.
Slängdes ner i marken, men klarade mig med lite rangligt ben
Adrian Taylor
>negern är snyggare än sv ho
Cameron Wright
ping it-nördar
försöker mig på en get-request till en extern webbsida från min lokala react dev server
får följande felmeddelande:
No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource. Origin 'localhost:8080' is therefore not allowed access. The response had HTTP status code 403.
hur kan man kringgå detta? ska gå på något sätt då requesten fungerar så länge man slår in den direkt i browsern. har det något med cookies att göra?
Logan Morgan
>När hon tar fram snoppen
Jonathan Flores
Skönt att det gick bra
Nolan Hughes
EYYY JONTÄÄEEE
Jackson Lopez
Finns det några videos eller bilder på Ellen som Lucia?
f-frågar åt en kompis
David Collins
A jo, det var lite läskigt att bara slängas omkull helt plötsligt
Jordan Morgan
Du är oironiskt bög på riktigt mann1
James Bailey
>Socialdemokraterna kan vara på väg mot en totalkollaps, befarar flera tunga partiföreträdare som Expressen varit i kontakt med.
>Den senaste kallduschen kom på tisdagen då Dagens Nyheter publicerade opinionsinstitutet Ipsos majmätning. Socialdemokraterna var då nere på "Juholt-nivå": 24 procent.
>I mätningen skiljer det nu bara fyra procentenheter mellan Socialdemokraterna och Sverigedemokraterna, som noteras till 20 procent – det minsta avståndet någonsin.
>I Demoskops väljarbarometer i maj var siffran för Socialdemokraterna 26,3 procent, vilket kan jämföras med valresultatet 2014: 31 procent.
>– Jag tror inte Löfven vänder detta, han får nog leva med att gå till historien som lika misslyckad ledare som Juholt, det vill säga S parkerar sig som det 20-procentsparti man redan då befarade kunde hända.
ÅÅÅÅÅÅÅÅH NEJ NEJ NEJ NEJ
Levi Miller
du vet att det är sant
Charles Moore
>spara mina bilder
BÖÖG
John Peterson
Fort, bäst att vi shillar lite i Sverigetråden så SD tappar några procent!
Xavier Green
försöker du via din dator till servern till hemsidan? låter som att du försöker säga till din server att den ska söka efter en extern webbsida i sin interna databas
Elijah Howard
åh nej nej, låt inte sdchadsen se detta
Ian Sullivan
Jävla fega fitta
Det är såna som dig som får världen att kunna säga alla svenskar är bögar, du är en sån jävla feg liten fitta.
Jace Young
vad var felet med juholt nu igen förutom att hela bonniergruppen bokstavligen svartmålade honom?
Kevin Miller
försöker direkt genom servern nå den externa sidan, använder inte någon databas
axios.get(`webbsidans url...`)
.then(res => {
console.log(res);
})
Connor Reed
asgeir dampusson...
Tyler Baker
där rök hennes blonda hår och blåa ögon som hon säkert känner sig superöverlägsen till andra människor på grund av
Jaxson Lewis
Bentley James
Hade bilföraren stannat hade du erbjudit din plånbok och ditt rövhål för du blir redan knullad varje dag och är redan van vid det.
Jace Reyes
>Varför kan inte dom jävla norrbaggarna sluta med sin äckliga patriotism REEEE
Carter Rodriguez
Tack för att du gav mig en mental bild av en arg liten man som attackerar en bil och skriker "skaru slåss eller HE SE"
Robert Moore
Har ingen sagt din dumma oljeborrare
Christian Gonzalez
>han blir arg för att hans ändalykt kom i kontakt med planeten
Hur länge måste man vara oskuld för att vara så här arg?
Asher Garcia
äckliga dumma fitta
inga sliddjur i tråden
SV HO RAUS
Grayson Wright
ta en jättelång promenad för att bli trött och kunna sova inatt?
vaknade 15 och ska upp 06 imorgon
Jeremiah Young
friatider.se
Allt svetsarn hade behövt göra var att följa Dublinförordningen från dag ett. Migrationskrisen hade aldrig hänt då vi hänvisat dem till Danmark där de kom från. Han hade haft 35-40% och BB i Solefteå kvar.
Aaron Baker
längre än det tar för dig att böja dig över för äcklig muslimsk kuk
Asher Hill
tänk dig att hon gör såhär över ditt ansikte
John Davis
Gå till gymmet och kör lite överkropp idag om du körde ben igår! Vore synd om du fick världens tajtaste baja men såg ut som michelingubben övertill, då kommer du aldrig få ligga med trådens Chad ju.
Jacob Martinez
>N(azi)orge
Wyatt Flores
Han är en bonafide så kallad "cuck". Han vågar inte säga emot vad kvinnorna säger för han är en vek liten fitta, finns inte en enda muskel på karln
Anthony Nelson
>Han föredrar äcklig flenskuk över omskuren oxfilé
Levi Sullivan
>kom hit user, det är dags för din pianolektion
Ryan Perry
What if, instead of blond hair and blue eyes, Swedes were blue haired and blond eyed?
Jace Brown
VAFAN JAG HADE EXAKT SAMMA PIANOBOK
Jaxson Russell
Angel Roberts
Such is the form we appear in when your outsider gaze doth not lay upon us Amerikun.
David Sanchez
>den patetiska 35-årige fängelsebögen som gullar med transan i tråden dygnet runt
Ryder Mitchell
Tino Sanandaji
Obehaglig från Malmö om hänsynslöst mord av en hemlös man:
"Tingsrätten anser det bevisat att den utvisningsdömde 37-åringen knivmördade en hemlös Malmöbo på hundrastplatsen på Södra Skolgatan.
En kvinna som var väg ut med sin hundar hörde hur offret bad om hjälp, och att knivmannen då drog upp honom på fötter. Knivmannen ska sedan ha klappat den svårt skadade mannen på axeln, flinat åt kvinnan med hundarna – och därefter lämnat platsen...
37-åringen kom till Sverige år 2010 och sökte asyl. Efter mindre än ett år i landet dömdes 37-åringen till tio års utvisning för en rad brott, bland annat ett våldtäktsförsök där offret kom undan genom att bita honom i tungan.
Förutom tre års fängelse förbjöds han att återvända hit före den 25 november 2021. Därmed fick han ett andra utvisningsbeslut, eftersom Migrationsverket tidigare avslagit hans asylansökan. Men utvisningen kan inte verkställas eftersom 37-åringen är statslös, och hans tidigare hemland Kuwait vägrar ta emot personer som saknar medborgarskap.
Efter sitt första utvisningsbeslut har 37-åringen hunnit dömas för 31 nya brott – som han begått mellan sina korta perioder i frihet mellan sina fängelsevistelser. Offren har i regel varit personer han inte känner som han överfallit på gator, busshållplatser och restauranger. Ofta har han varit knivbeväpnad.
Polisutredarna har plockat ut en journalanteckning från psykiatrin daterad den 26 februari 2016 där 37-åringen berättar att han dödat människor och även ätit dem...Åklagare Fredrik Jönsson har återigen yrkat på att 37-åringen ska utvisas, denna gången på livstid – men det är ytterst tveksamt om beslutet kommer att kunna verkställas"
>
Oliver Jenkins
mm, då kan du knulla den autistiska horan
William Jackson
kan se autismen i ansiktet
Asher Gonzalez
körde inte bara ben
Charles Jones
>okej- vänta, vad är det där under stolen? Bäst jag kollar.... riktigt.... noga....
Nathaniel Fisher
>
Många dömda kriminella slipper utvisning, inklusive de som visas i Sverige illegalt. Av folkbokförda slapp 57 procent av morddömda och hela 93 procent av dråpdömda utvisning, och av ej folkbokförda ca 40 procent. Bara en tredjedel av våldtäktsmän utvisas.
Det vore enkelt att utvisa fler, inklusive till piratstater som Marocko och Kuwait som spelar spel och dumpar sina kriminella på väst. (Kuwait har förklarat nära en femtedel av sin befolkning statslös).
Sverige har många alternativ som används av andra länder, som diplomatiska motåtgärder, att gå till internationell domstol, att hålla kriminella som vägrar lämna landet inlåsta samt utvining till tredje land. Kuwait försöker hantera sina statslösa genom avtal med öriket Komorerna, dit man kan testa utvisa Hannibal The Cannibal. Sverige har ingen skyldighet att låta denna papperslösa psykopat gå lös så han kan våldta och mörda fler.
Juan Ortiz
>dkn den pallen aldrig kommer att vara ditt ansikte
Lincoln Murphy
Du är sjuk i huvudet.
Ayden Ortiz
Bra brev
Evan Martin
>when your outsider gaze doth not lay upon us Amerikun.
Benjamin Carter
Hoppas att de stämmer träff och han låser in sin "flampis" i källaren utan internetåtkomst så att vi slipper missfostret.
Gabriel Wright
alkalisk slyna?
Jayden Wilson
Kör avsugningar i gymduschen idag och sen lite kondition på det, det är viktigt med variation Flampis
Brandon Nelson
Kayden Lopez
Han låter rätt baserad favä, bara du som är lågtest
Lincoln Baker
>Allt svetsarn hade behövt göra var att följa Dublinförordningen från dag ett. Migrationskrisen hade aldrig hänt då vi hänvisat dem till Danmark där de kom från. Han hade haft 35-40% och BB i Solefteå kvar.
kek. Finns det någon större BARA inom svensk politik än Löfven? Reinfeldt kom ju undan med sitt skit
Joseph Phillips
>Kör avsugningar i gymduschen idag och sen lite kondition på det, det är viktigt med variation Flampis
Kayden Foster
Jag såg Jonas Sjöstedt på ICA igår. Jag sa till han att det var kul att träffa honom men att jag inte ville vara jobbig och störa honom och be om att ta massa bilder eller något. "Jaha, som du gör nu?". Jag blev förvånad och allt jag fick fram var "Va?" men han avbröt mig hela tiden och bara "Va? Va? Va?" och höll sina händer framför mitt ansikte.
Jag gick vidare och fortsatte handla och jag hörde hur han fnissade när jag gick iväg. När jag var kla och skulle betala för mina grejer så såg jag att han försökte gå förbi kassorna med typ 15 påsar djungelvrål i famnen utan att betala. Tjejen i kassan var trevlig och typ "Du behöver betala för dom där först". Först så låtsades han vara trött och att han inte hörde henne men till slut så vände han sig om och la dom på kassan. När hon tog en av påsarna och började scanna den flera gånger så stoppade han henne och bad henne att scanna dmo en och en "för att undvika eletriska Sdörningar" och sen vände han sig och blinkade mot mig. Jag tror inte ens det är ett ord. Efter hon scannade alla påsar och sa priset så avbröt han henne genom att gäspa jättehögt.
Caleb Hill
det är bokstavligen varmare i sverige än i brasilien
sverige är numera ett negerland
Isaiah Flores
bara äckliga cuckar som gillar att tjejer pruttar dem i ansiktet
Noah Hill
Vad är det för psykfall som kör med norsk flagg?
Ryan Lee
>Finns det någon större BARA inom svensk politik än Löfven
MP
Christopher Miller
>t. lågtest
Connor Diaz
Aaron Wood
FI
Hunter Edwards
>trådens bög
Caleb Cruz
Kollade precis igenom mina bildmappar lite grovt, har nog ca 12k bilder där i. Visst lite dubletter mellan en del mappar men de är väldigt få.
Wyatt Foster
Ethan Foster
Varför är babbar så stolta över sina smaklösa begagnade bilar?
Oliver Smith
för de har lika stor IQ som en apa
tror du en apa är smart? Det är de inte