Sverigetråden - Japanska upplagan

Attached: 1516675923391.jpg (900x675, 351K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=hdg-g-TYq1Q
youtube.com/watch?v=zbSXjxMmgic&t
youtube.com/watch?v=zH77iiJA4Hc
youtube.com/watch?v=QFafgWPCVF0&t
twitter.com/AnonBabble

Attached: 1502676492631.jpg (700x560, 28K)

psykfallsupplagan

youtube.com/watch?v=hdg-g-TYq1Q

Attached: mmm.jpg (354x286, 36K)

Attached: 1522931755097.png (6000x4000, 378K)

Andra FÖR ATT JAG ÄLSKAR BAKS

grodkatt.

Attached: grodkatt.jpg (225x225, 6K)

Walden

Attached: 51zG5JVj+uL._SX331_BO1,204,203,200_.jpg (333x499, 50K)

lennart sagan börjar dra ihop sig mot rättegång nu

youtube.com/watch?v=zbSXjxMmgic&t

チェナ グラブス ジョンテ ヘレ

brukar lyssna på poddar och bara vandra tills jag börjar bli trött
ibland tar jag bara kortare promenader, bestämmer mig att jag ska gå 30 minuter, så då går jag 15-20 och vänder om så att jag ungefär tillbaka rätt tid
förra året gick jag mycket på isvägarna som går runt luleå, det var toppmys att gå mitt i natten när ingen var där och det är helt klart så att man ser stjärnorna över sig

en stor grej som oftast stoppar mig från att ge mig ut är att det känns som att jag skulle missa något, men jag har allt mer börjat lära mig att ibland är det skönt med lite ensamtid och inte tänka så mycket på om andra söker en och sånt
aja ska ta på mig långstrumpor och allt nu
är lite kyligt ändå känner jag från fönstret

Attached: DVhj_-YU8AACjQ0.jpg (848x1200, 159K)

Gå och lägg er

Attached: 1524405207916.jpg (640x480, 55K)

"högern"

animebögen

Ingen bryr sig.
Sluta vara besatt.

er åsikt om gustav vasa?

jajjemen. en polsk ol som tydligen heter zavis och en bakalar som ar en ol fran rakovnik. det far racka med tva eftersom det ar (arbetsdag) imorgon.

hoppas på minst 5 år

vem?

h...har du på dig trosor idag? :3

>försöker lösa sudoku
>allt går helt åt helvete

tråden skulle vara 10 gånger bättre om inga tripbögar fanns

HAHA OJ

Attached: Sveriges mest mångkulturella städer skatteintäkter.png (1920x1080, 624K)

Need a friend to buy something for.
No gays.

De 7 (SJU) dagars ickerunk är äntligen färdiga. Har ni klarat er? Jag kan meddela om att jag iallafall har gjort det och hoppas ni har också.

Några insikter jag har kommit till:
>din sperma är ett vapen
Någon annan som känner att de nästan kan knulla vad som helst? Om jag träffade en tjej just nu tror jag att jag inte skulle ha några problem med att få henne i sängen. Jag är mer självsäker, men man kan inte direkt säga att jag är glad.
>depression
Fick ett nervsammanbrott tidigare idag och började må riktigt dåligt, gör fortfarande det tills viss del. Det är utan tvekan ickerunk som ligger bakom det. Vettefan om jag kommer köra 7 dagars ickerunk igen eftersom jag har börjat må riktigt dåligt. Kanske när jag faktiskt ska träffa en tjej och har en vecka att förbereda mig kommer jag göra det igen.

Sammanfattning: Att köra ickerunk i 7 dagar har gjort mig deprimerad, men mer aggressiv och självsäker på samma gång. Det skulle vara användbart om jag inte vore en fucking NEET eller hade en flickvän. Ickerunk kommer få dig att vilja rannsaka ditt liv utan tvekan, men om du själv inte är beredd att göra det kommer du endast må dåligt.

Nu säger jag skamset att det nog är dags för en runk och återgå till mitt normala jag.

Attached: 1483527424694.jpg (600x600, 80K)

will you buy me vidya?

gott favä, man sover bättre med öl i magen. ska gå och lägga mig nu, nattkatt!

Attached: godnattkatte.jpg (743x800, 99K)

youtube.com/watch?v=zH77iiJA4Hc

Hej Katte, tråkigt att du ska sova. Såg framemot att breva med dig ._.

>Om jag träffade en tjej just nu tror jag att jag inte skulle ha några problem med att få henne i sängen. Jag är mer självsäker, men man kan inte direkt säga att jag är glad.
Så varför har du inte gjort detta under de 7dagarna?

läs allt

buy me a 20 meter ethernet cable

t. not gay

hur orkar du

Depends on how expensive.

>börjar dra ihop sig mot rättegång nu
ojojoj vad har han gjort nu då?

gjorde det, det förklarar inget. Du kan fortfarande försöka haffa även om du är NEET

Attached: Lennart Bladh.jpg (1397x773, 537K)

ja

han skickade kukbilder till en minderårig

Om jag gör det igen så tänker jag nog göra det. Detta var endast en testrunda så att säga.

du är så fin~

>20 meter ethernet cable
You should literally be able to find one of these for free. Can't imagine they are in short abundance in one of the world's first internet literate countries.

Jävla Chad.
Man bara vet att han befruktade henne.

LÖL BÖRK BÖRK

Attached: LOL.jpg (605x600, 56K)

mm jag ska ocksa lagga mig snart. grodkatte.

Attached: grodkatt2.jpg (630x945, 68K)

rolig q and a idag med lelle och hans mor

youtube.com/watch?v=QFafgWPCVF0&t

>20 feet hamburger
You should literally be able to find one of these for free. Can't imagine they are in short abundance in one of the world's first mcdonalds literate countries.

vilken fin bild

rapportera lennart spammet för regel 11

Detta.

knappast spam bögjävel

ska oironiskt göra en Varg förutom stormsnorre-bloggandet och mördandet förstås

Attached: 1480289002310.png (876x773, 51K)

>drack en monster och nu håller jag på att spy

Kan du göra en som har med andelen utomeuropeiska invandrare?
Så man kan se om skattekraften börjar sjunka av att ha x% utomeuropeiska invandrare, eller sänks av att ha x% utomeuropeiska invandrare
(dvs, är %utomeu proportionell till skattekraft'(år) eller skattekraft(år))

ska du bränna kyrkor?

>dkn ingen halvretarderad, men optimistisk katte v.

Attached: gatto9.png (602x599, 461K)

>>>/global/rules/11

Attached: GyS68BX.jpg (624x434, 47K)

0-4 ett till avsnitt 2d
5-9 lägg mig

tror jag vill gora det nar jag blivit lite aldre. vill nog resa runt och se varlden nagra vandor forst.

Attached: tvattis4.jpg (960x640, 232K)

har inte gjort denna, tyvärr. Tror den är från en Tino Sanandji föreläsning

rullar för dig

rullar åt dig kompis

Du vet att väl att kanalen inte letar efter nya städare just nu?
Att ta på dig att moderatera allt du inte gillar och suga kuk offentligt är dig inte till gagn här.

siffrorna har talat

länkade bokstavligen bara regeln, men okej lennart

hänga dig borde vara ett alternativ

>dkn i moderna varlden behover man i princip vara minst halvretarderad for att vara optimistisk om sin framtid och samhallets.

Attached: vildkatte2.jpg (530x386, 54K)

perkele

Attached: 1365538480904.jpg (640x913, 112K)

Golare har inga polare.
Sluta vara autistisk.

Börja leta efter en advokat som kan försvara dina bilder och videor på din kuk istället.

Vart hittar man icke nbög vänner?

Alla mina "vänner" är typ flakiga som fan och tycker Capeshit är höjden av filmskapande

Attached: Apu hmmmm.png (657x527, 38K)

men är du dum i huvudet eller

Vill ni se något ballt?

amerikan

tysk

Attached: 1497521085916.jpg (400x370, 53K)

t.

Attached: 1503767427603.png (189x189, 60K)

hi again

hi again

03:21:44 händer det

Socialdemokraternas ordförande i Lomma, Sebastian Merlöv, hoppar nu av partiets riksdagslista i protest mot justitieminister Morgan Johansson (S). Han känner inte igen sig i partiets retorik mot invandrare, säger han till Aftonbladet.

Har Socialdemokraterna blivit så "främlingsfientliga" i sitt sätt att uttrycka sig att partiets egna medlemmar och politiker nu lämnar?

Efter att partiledningen i början av maj hävdade att man förespråkar en mycket striktare invandringspolitik, valde riksdagsledamoten Sara Karlsson att lämna sin post.
>"Kommer ni ihåg för några år sedan när vi förfasade oss över utvecklingen i Danmark? Och hur vi sa att det där ska vi inte låta hända i Sverige? Well. Det hände",
skrev hon på sin Facebook och kallade sitt partis nya politik för en "mycket obehaglig utveckling".

Den senaste att visa sitt missnöje är S-ordföranden i Lomma, Sebastian Merlöv, som hoppar av riksdagslistan i protest mot justitieminister Morgan Johansson.

Bakgrunden är Johanssons uttalande på måndagen om att Skånes 90.000 skolungdomar inte hade kunnat få kostnadsfria tåg- och busskort i sommar "om vi inte stramat åt migrationspolitiken".

Uttalandet har skapat ett Twitterbråk mellan justitieministern och Vänsterpartiets partiledare Jonas Sjöstedt samt Ulla Andersson (V).
>Jag känner inte igen mig i det som definierar Socialdemokraterna för mig. En socialdemokrat sätter inte en svag grupp mot en annan grupp. Man hade aldrig satt en ensamstående mammas prioriteringar mot en fattigpensionärs, säger Sebastian Merlöv till Aftonbladet.

Enligt Merlöv är det helt fel att ställa möjligheten för kostnadsfri kollektivtrafik för svenska ungdomar mot kostnaden för migration. Det kan till exempel skapa problem om svenska elever och "flyktingar" som går i samma klass börjar fundera på kopplingen mellan fria busskort och antalet invandrare som hade kunnat få stanna i landet.

Älskar att se S kollapsa

Attached: 1461286409050.jpg (1462x1462, 189K)

Hoppas att båda allianserna går åt helvete i höst

>drar kanalens två största grupper ur arslet och leker trollkarl
えぇぇぇ凄いジョンテくん!魔法ですか

Attached: 2018-04-24_02-07-18.jpg (319x362, 50K)

De är inte Lennart Bladh, det är det jag som är.

Varför lever ni inte bara som ni verkligen vill leva?

Attached: alan-watts-black-and-white.jpg (1252x1252, 275K)

>Enligt Merlöv är det helt fel att ställa möjligheten för kostnadsfri kollektivtrafik för svenska ungdomar mot kostnaden för migration. Det kan till exempel skapa problem om svenska elever och "flyktingar" som går i samma klass börjar fundera på kopplingen mellan fria busskort och antalet invandrare som hade kunnat få stanna i landet.
>Det kan till exempel skapa problem om svenska elever och "flyktingar" som går i samma klass börjar fundera på kopplingen mellan fria busskort och antalet invandrare som hade kunnat få stanna i landet.

Undrar vad som händer när generation zyklon börjar "fundera"...?

för pengar behövs

>dkn dessa metoder de forsoker ar nagot som de flesta seriost ar kansliga for.

Ville inte tro det forst, men bevisen pa motsatsen borjar sakta bli overvaldigande.

Attached: ekorre2.jpg (1000x667, 100K)

>Enligt Merlöv är det helt fel att ställa möjligheten för kostnadsfri kollektivtrafik för svenska ungdomar mot kostnaden för migration. Det kan till exempel skapa problem om svenska elever och "flyktingar" som går i samma klass börjar fundera på kopplingen mellan fria busskort och antalet invandrare som hade kunnat få stanna i landet.
Vet inte ens vad jag ska säga

Attached: 1526207047109.png (1464x1080, 1.75M)

vår kille

Attached: 171031-metootv-556115-se-gp-1-jpg.jpg (1024x512, 70K)

d1a

Svenska politiker är sjuka i huvudet, inte mer komplicerat än så

>hamburger
>mcdonalds
Oh wow. Haven't heard that before.

Kan du inte bli lycklig utan att köpa dyra saker?

Det gor jag, fava.

Attached: tvattis.jpg (960x644, 256K)

リング
リング
それは私ですクリルです
フォルナイト?

Attached: 1527083844575.png (602x1088, 65K)

Jag höll mig tills igår kväll. Där kom deppigheten, men i övrigt mer aggressiv och självsäker. Exakt samma som för dig alltså.

Även igen ikväll, vet inte hur jag gör imorgon och framöver. Brukar köra i perioder till och från utan, ganska spännande att se skillnaderna.

Jag förstår bara inte varför så få reagerar på detta, helt jävla sjukt.

jo men det behövs fortfarande massor av pengar

Han får inte TV-snickra förrän han kastrerat sig
Källa: Albert Bonnier

;___;

Attached: 1522119330043.gif (485x213, 80K)

EYYYY KRILLE!

Till vad?

Yeah.

När dör EU?

Attached: 1526214015234.png (660x186, 78K)