NEDERDRAAD

NEDERDRAAD

tatta-uitgave
youtube.com/watch?v=g7hJjzrOXDo

Welkom: tatta's, allochtonen
Niet welkom: racisten

Vorige:

Attached: kneu.gif (480x270, 3.52M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=nEUFAzb9mxc
ad.nl/rotterdam/postkantoor-aan-coolsingel-krijgt-een-toren-van-150-meter-hoog~a87aa4d2/
youtube.com/watch?v=1YdLrIE5lRQ
twitter.com/jj_korbee/status/995011311141564418
youtube.com/watch?v=gXVj207iUHU
youtube.com/watch?v=ALixmfjqVbk
twitter.com/SFWRedditImages

youtube.com/watch?v=nEUFAzb9mxc

Attached: 1522100850769.jpg (560x560, 247K)

Papa tatta vreet mijn kutje!!!!!!!

guys are all the grills over there blonde except those from Indonesia etc?

op een gegeven moment hoor ik alleen nog maar dekedekede

Depends on the region. In some areas the vast majority is blonde. In the South people have brown hair mostly. In Amsterdam and Rotterdam everyone looks like a monster.

no because all the sandniggers and greeks alike blacked them

verwacht dat bidet en al die witte racisten hier weer arme rusland gaan verdedigen

sopa de bichano, uma delicia

it doesn't matter if one more subhuman like me mix with your superior race, right?

Attached: 314.png (326x184, 108K)

Attached: tenor.gif (498x451, 3M)

We have more blonde girls than Greece has girls.

dvw nieuwe cities skylines dlc

Attached: 1519930126557.jpg (657x527, 85K)

Attached: 1448267725_777363.jpg (1600x847, 119K)

I love the blonde hair color, can't you make an exception for me

Attached: 1526143881675.jpg (941x898, 76K)

wat voegt het toe?
misschien start ik piratenbaai wel even op oetz

Attached: [email protected] (1060x1060, 179K)

ad.nl/rotterdam/postkantoor-aan-coolsingel-krijgt-een-toren-van-150-meter-hoog~a87aa4d2/

schijt. Op een van de weinige dingen die de Duitsers heeft overleeft krijgt nu een toren.

Attached: Postkantoor ong 1930 VCD.jpg (800x557, 90K)

I'm sure they wouldn't mind if you brought over your callipygous nymph sister.

kanker

kek

Attached: this_comes_in_my_cringe_folder.jpg (1920x1080, 351K)

Attached: 16527165653124.gif (1080x793, 1018K)

pretparken en normale parken, best een aanrader als je al een best mooie stad hebt en nog wat bij je stad wil toevoegen maar 15 euro was best een jodenstreek en je hebt er niet heel veel aan als je niet al een best goede stad voor de parken hebt

lol, laffing out laut

Attached: 1526829526094.png (1000x850, 124K)

net een review gelezen van iemand die boos was want dierentuinen zijn zielig, koek

Dierentuinen zijn ook zielig.
Maar ik zal niet iemand ervan weerhouden om ervan te genieten.

mee eens, maar het is een spel en hij was viesmad

Ik wil een vd, oetz

>viesmad

één jamal vriend die jou in je kontje neukt komt eraan

Ik heb net mijn vd met een nat slipje welterusten toegewenst.

Ik ben de wijkstier

wil jij mij neuken aub?
t. blonde witte twink

Ik ben zelf een jamal.

Jikker

>witte
alleen 56%'ers zeggen "wit"

Het is nog niet eens half 7, wdn doet ze nu al in bed

Gaat er toch niet komen, stom prestigeproject

Slapen.

Waarom heb je haar geen droge gegeven? En een schaal eieren?

vanavond bij Pauw of mbo'ers studenten zijn
spoiler: nee

Mijn leven voor Thierry.
De kalende verlosser.

Dan ben ik aan het kantklossen, sorry.

tradthot?

Wat hebben we aan wetenschappers zonder mbo’ers? Nederland functioneert niet enkel op academici, maar juist ook op verpleegkundigen, loodgieters, schoonmakers, bakkers en buschauffeurs

Het is dan ook raar dat mbo’ers niet erkend worden als volwaardige studenten. In het wetboek voor het middelbaar beroepsonderwijs worden mbo’ers ‘deelnemers’ genoemd. Dat is schandalig. Als ik aan het woord deelnemer denk, dan gaan mijn gedachten uit naar iemand die een cursus volgt, een online kookworkshop bijvoorbeeld.

>abn weer plat door dddddos
ik ga van bank wisselen

Oh ja, de nederdraad was er ook nog. Vertel eens wat leuks.

youtube.com/watch?v=1YdLrIE5lRQ

ik heb een jongen in de kont geneukt en hu heeft hij kontpijn lol

Wist je dat het OM de filmers van het incident bij de safaripark wilde vervolgen omdat de filmers niet deden toen de fr*nsen uitstapten? Niet reageren is immers strafbaar.

ik heb een zakje snoepjes bij de boodschappen gekregen!

Dus deelnemers is passend
Let wel, er hebben academici nagedacht over die term.

die techniek kende ik nog niet, misschien kan je haar mij leren.

Winkels weigeren soms studentenkorting te geven aan mbo'ers. Of mbo'ers komen een kroeg niet binnen, omdat ze geen collegekaart hebben. Ik snap dat minderjarige mbo'ers niet naar binnen mogen, maar zeggen dat je een studentenkroeg bent en dan niet alle studenten binnenlaten is idioot. Wat is er zo anders aan mbo'ers, dat je ze absoluut niet in een kroeg wilt hebben?

Als je volgt ook een opleiding

wat hadden ze moeten doen dan? tütüren?

Nee want dan laat je de dieren schrikken en kunnen ze overgaan tot aanval. De dieren aanvallen is dierenmishandeling en mag dus ook niet.
Ze mochten gewoon niet aanwezig zijn in het park.

Dat klopt idd niet, die kroeg moet gewoon specifieker zijn aan wie ze korting willen geven.

Ja, laten we dat doen. En alle verplegers dokter noemen, alle accountmanagers econoom en alle stratenmakers ingenieur, en ondertussen is er niemand die iets met zijn handen kan.

> die iets met zijn handen kan.
Dat zijn de jossers

Mbo'ers weigeren in een kroeg omdat ze mbo'ers zijn, mag wettelijk gezien: het is niet verboden om onderscheid te maken op basis van opleidingsniveau. Wel zegt het College voor de Rechten van de Mens dat in internationale mensenrechtenverdragen staat dat overheden niet mogen discrimineren op basis van sociale klasse. Bedrijven hoeven zich daar niet aan te houden.

Jemig, wat een denigrerende opmerking zeg. MBO'ers zijn evenveel waard als HBO'ers en WO'ers. Al is het maar omdat de 'hogere' opleidingen zo overgewaardeerd zijn dat er een tekort aan praktisch opgeleide mensen dreigt te komen.

Ik zeg helemaal niets over de waarde van WO/MBO opleidingen. Sterker nog; ben het met je eens dat WO overgewaardeerd is. Dat maakt alleen niet dat mbo’ers studenten zijn.

Het is hier niet echt een mensenrecht dat geschonden wordt als je naar eem amder cafe moet of geen korting krijgt

>MBO
>waarde
lmke, MBO'ers worden opgeleid tot arbeiders.

hij haalt die citaten gewoon van internet
twitter.com/jj_korbee/status/995011311141564418

er zit vergif in ze zijn je kankerbeu daar

Dus in jullie optiek zijn HBO-ers ook geen studenten (want: beroepsopleiding). Klopt dat?

Jij snapt het

Dat heb je uitstekend

Dat heb je uitstekend!

De HAVO is de grootste miem in het onderwijs. ouders willen hun kind niet lager want het VMBO is voor mensen met een iq van onder de 77. Het hele onderwijs moet eigenlijk op de schop.

Straks LBO'ers ook zeker. Allemaal bang dat ze te weinig aanzien krijgen, niet genoeg verdienen en niet bij de zogenaamd 'hogeropgeleiden' horen. En dan lees je dat het onderwijs al 20 jaar achteruit gaat in Nederland. Kortom, steeds minder prestaties en almaar hogere pretenties.

Zolang mensen als jij die havo nog met hoofdletters schrijven is er nog genoeg te verbeteren aan ons onderwijs.

Joh, het gaat om een wettelijk dingetje. In de praktijk heten ze allang ‘student’. En ondanks dat kunnen ze heel veel met hun handen.

>allang

Dat zeg ik tog

NEE NIET WEER

Er is natuurlijk geen enkele student die in de wet kijkt, maar onderwijsinstellingen, beleidsmakers en politici doen dat wel. Als zij het woord 'deelnemer' blijven gebruiken, wordt die taal weer overgenomen.
Het gaat dus allemaal maar om één woordje. Dat zij niet door iedereen als student worden gezien, heeft namelijk veel invloed op hun studentenleven. Het geeft mbo'ers het gevoel dat ze niet op het gelijke niveau zitten als andere studenten en dus geen aanspraak kunnen maken op dezelfde dingen.

Wat betreft de overheid dan. Ze doen een vervolgopleiding, reizen met een ov-studentenkaart en hebben recht op studiefinanciering. Dat valt allemaal onder categorie 'student'.

Omdat de overheid weet dat als ze het studenten-ov en studiefinanciering stopzetten voor deelnemers, dat dan echt niemand meer mbo opleiding willen doen.

Wat de neuk is er mis met mijn grammatica vandaag. Ik kan niet eens meer fatsoenlijke zinnen formuleren

Joh ontneem maar nog meer van de weinig rechten dat ze al hebben. Stel dat je zo ver gaat, dan blijven ze alsnog 'studenten' want ze 'studeren' aan het MBO. Hoe moet je een technische MBO studie volgens jou dan kwalificeren?

Een opleiding. Studeren doe je aan de universiteit.

>technische MBO studie
>studie in de naam
>'opleiding'

l m k e
kus me reet

Vanvond bij /nederdraad/ of hbo'ers studenten zijn
spoiler: nee

youtube.com/watch?v=gXVj207iUHU

Attached: 1526058846593.gif (600x502, 37K)

Is het veilig om mdma te gebruiken als je al aan de antipsychotica en antidepressiva zit?

Attached: 145527184169696.jpg (1067x792, 445K)

Alleen als je combineert met alcohol is het gevaarlijk

Vertrouw mij ik heb een hbo studie gedaan, dus ik ben net zo goed te vertrouwen als een medische student.

"""""studie"""""

Attached: smug.jpg (900x810, 55K)

m-maar zo heet dat t-toch?

t. hbo """"""""""student""""""""""

Attached: 46a.png (645x729, 90K)

explain yourself:

Was ik maar geen hikikomori dan kon ik deze luisteren met een beetje wiet erbij

youtube.com/watch?v=ALixmfjqVbk

Wat is er op 14 juni gebeurd dat de prijzen plotseling zo hard stegen?
Is er hier een expert aanwezig wie kan voorspellen wanneer de prijzen weer dalen? Zit te twijfelen of ik straks zal tanken of even wachten oetz.

Attached: benzien.png (582x640, 25K)

>dvw geen politie vd