>dkn ingen tjejsnopp att suga
Sverigetråden - Tjejsnoppsupplagan
bög1
bästa upplagan
Jag lever den känslan varje dag av mitt liv
*heemar alla folkförädare i tråden*
third for WHITE POWER
Incest är så rätt!
STÖVLARNA GÅR I TAKT
bögar är äckliga
Hon har undersökt relationerna mellan Sverige och DDR (Östtyskland) under denna stats hela existens, det vill säga från 1949 till 1990. Hennes forskning visar att kontakterna var omfattande, och i vissa fall nära. Samtidigt som människor sköts vid Berlinmuren när de försökte fly förtrycket.
Birgitta Almgren redovisar i Inte bara Stasi ett omfattande och väldokumenterat faktamaterial. Hon har forskat i de viktiga arkiv som öppnats efter Tysklands återförening.
Kontakterna på utbildningsområdet utgör ett viktigt inslag i boken. Det fanns ett ömsesidigt intresse bland pedagoger och politiker i Sverige och DDR för varandras skolsystem och pedagogik. DDR byggde redan från statens grundande upp en tioårig enhetsskola. Samtidigt skapades den nioåriga grundskolan i Sverige.
TPB är i tråden igen
Hittade bild på Evangeline. Ett steg närmre heem.
detta favä
>Det är du som drömmer. Vad ska lilla Sverige ensamt göra om Kina kommer och ställer krav?
Vi klarar oss bra idag, vi har goda allierade med eller utan NATO och EU är ett större hot mot vårt land än vad Kina någonsin kommer vara
>t. har inga syskon
fel url
VIT MAKT
VIT MAKT
youtube.com
>kolonialmulatter
Jag har en syster.
>Det fanns ett ömsesidigt intresse bland pedagoger och politiker i Sverige och DDR för varandras skolsystem och pedagogik.
>DDR byggde redan från statens grundande upp en tioårig enhetsskola.
>Samtidigt skapades den nioåriga grundskolan i Sverige.
Snälla säg att det här inte är sant?
Varför har du inte sex med din syster då?
>Vad ska lilla Sverige ensamt göra om Kina kommer och ställer krav?
Buga inför den röda draken och ge dem naturresurser i utbyte mot ariska kinesflickor.
>målade och lackade köksluckor
>de är supersköra och råkade repa en lucka pga torkade med disktrasa som hade en kaksmula eller något skit på sig
kan man lacka över det på något sätt?
ser ut som en nycklad bil nu favä.
hjälp mig snickarconnys
negerstamparen 3000
För att vi är beskyddade av EU och NATO ditt jävla spån. Men allt efter att EU krackelerar så börjar EU blicka mot de svagaste delarna (Östeuropa). Kolla på deras investeringar i Balkan.
jag vill ha 0 invandring men fortfarande stanna i eu. vad gör det mig?
*rufsar tråden i håret*
Mm hur har du det din lilla parvel?!
Vad har du använt för färg och lack? Brukar inte lacka själv men det har väl nån härdningsperiod på ett par veckor ibland?
amerikanske patrioten och veteranen William McJohnson, efter några sekunders förvirring bland fascisterna sade han "jag är glad att jag är amerikan, för då har jag åtminstone min FRIHET given av GUD", då ställde han sig upp och alla klappade, en skallig örn syntes fälla en tår utanför
>varför ska man jobba när man får pengar ändå?
>det kan du ju försöka att få en svarting att förstå
C U C K S
U
C
K
S
and fucktoys of Mohammedans, all of you
>stanna i eu
varför?
jag har inte lackat, det är en hyreslägenhet
repade den dag ett givetvis
Visa bilder på din vägg med hål i sig
Dum i huvudet är jag rädd
>svenska
fri handel mellan länderna?
>stanna kvar i en union med fri rörlighet
>0 invandring
Välj en.
Sömnigt. Sluta rufsa nu för mitt hår faller ut.
Duktig goj
>ett löv
inte överraskad
Vad ska Kina ställa för krav på Sverige? Allt de säljer hit är ändå skit och vi dör inte direkt av att sluta importera dit
Du kan ha fri rörlighet men ändå noll invandring. Tänk till litet nu.
>För att vi är beskyddade av EU
inte alls
>och NATO
Endast när det gäller Ryssland som är vårt endam ilitära hot, Kina är det inte
jaha, du tolkade "målade" som verb.
var otydlig favä
nej, luckorna är målade tjockt (man ser ej trät dvs) + har någon glansig lack på sig
svenskt jordbruk är döende tack vare den fria handeln
Europeisk invandring utgör inget problem
t. aldrig läst en sida ekonomi
>90307298
Detta är vad som händer när vi tolererar utlänningar.
De är mer autistiska kreatur är folk.
Oswald Mosley-fascist som drömmer om ett starkt enat Europa.
youtube.com
youtube.com
>det går inte att integreras i olika kultu-
Svenskt jordbruk är döende tack vare Miljöpartiet och dylikt.
Per Albin Hansson och Björn Gustafsson
Vilka här som kommer ha fest ifall miljöpartiet åker ut ur riksdagen?
Okej då. Varför faller ditt hår ut user? Är du stressad?
Då vet jag inte favä. Inte för att det gör nån skillnad direkt men du är säker på att de inte bara använt en högblank färg? Folk brukar sällan lacka ovanför färg.
Det är skillnad på japaner och diverse inavlade profetdyrkare.
Handelsavtal som gynnar dem och missgynnar oss? De kanske vill ha svenskt stål billigt till exempel, eller bygga en militärbas på Gotland.
haha aa, du kan inte ha följt geopolitik de senaste 5 åren. Kina har blivit extremt aggressivt.
Han ser jävligt judisk ut
(vet att han inte är det)
och? vi får billigare varor med att handla från andra länder
Kan bidra men jag tror mest att jag har blivit hanrejad av mina gener.
Just imagine yourself learning Swedish, yes swedish, that fucking disgusting, nasty, putrid language, fucking inserting it into your brain. Having that goblin speak incripted inside your memory.
Now imagine people doing that deiliberately to themselves.What have the world come to?
Mp - en stöl.
Kd - en lättöl.
L - bränner löningen på Systemet.
>titta på den här BASERADE joddlande gulingen
>OK, ni kan börja prisa den europeiska monokulturen och prata Volapük nu
Avtalen som förhandlats fram i EU är inte de mest optimala gudagivna avtal som hade kunnat skapas. Vi kan ha handel med andra länder genom individuella avtal eller överenskommelser med EU som Norge. EU:s kostnad för vårt land såväl ekonomiskt som socialt och i förlorad suveränitet är ett alldeles för stort pris att betala i vilket fall.
Your nation is a blight on the face of Evropa. Germany might have started Marxism, Britain cultivated it, Russia militarized it, but it is the Swedes who truly believed in it.
I have no respect for the modern Swedish "man". You are weaker, dumber and more pathetic than women. Your leftist and refugee policies started a cyclone that will tear Evropa apart. There are no worse people in the world than the Swedes.
ÅH NEJ NEJ NEJ HAHAHAHHA ÅH NEJ NEJ NEJ NEJ KOLLA PÅ HONOM HAHAHA
instagram.com
Det är ju sant men de kan aldrig bygga en militärbas på Gotland om de inte vill åka med halva deras flotta till Östersjön
>fri handel mellan länderna?
kan man ha utan EU
>haha aa, du kan inte ha följt geopolitik de senaste 5 åren.
Säkert mer än du har gjort
>Kina har blivit extremt aggressivt.
mot sina grannländer. Kina har inte ens en flott som kan utmana Italien, UK eller Frankrike. DE ÄR INGET HOT MOT OSS.
Du går på idiotisk propaganda vars syfte är att utplåna vår nation genom att låta korrupta EU byråkrater ta över och "rädda" oss från Ryssland och Kina
>skärmskjut2+.jpg
>hej user jag hörde att du gillar asiatiska tjejer
gonatt
Alla som inte delar mina värderingar är judar. Så jo, mr hansson var jude
Godnatt tråden och alla söta fina anons.
Avliva dig själv tack!
vakna inte
Your country is literally Sweden in North America you fucking idiot.
Du är pinsam.
>Europeisk invandring utgör inget problem
Är du dum eller? Alla jävla juggar och zigenare måste ut.
What are you gonna do about it?
>dkn man oironiskt lyssnar på tysk polka och jodeling
All of my points stand, you know you can't refute them
vår flagga :)
Would you anger go away if i suck your cock and let you fuck my boipussy? OwO
>billigt = bra!
Aj aj. Mina sympatier.
Nej de är inget hot mot oss, ännu. Men om 20 år? Särskilt som USA verkar mindre intresserade av att försvara oss så behöver vi i Europa varandra.
>muh nation
Herregud... Nationalstaten är en social konstruktion som är några hundra år gammal och nu är utdaterad. Unioner över gemensam kultur och identitet (Europa) är framtiden.
Våra hjältar :)))
sista dagen på jobbet imorgon
detta.
Tack uppsala. God natt nu.
>All of my points stand, you know you can't refute them
Did you wander in from Jow Forums five minutes ago or something?
Do us all a favor and shut the fuck up.
kan fortfarande heema varenda här