NEDERDRAAD

NEDERDRAAD

zondag ochtend geen inspiratie - edite

Attached: 1527973230069.jpg (625x768, 87K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=mwnMeAfB7xk
youtube.com/watch?v=eJZTeiEzQjM
youtube.com/watch?v=2KpdaGxq6vU
youtu.be/aflM0XEzDv0
twitter.com/NSFWRedditImage

dartsanon gaat de neuk uitgeblazen worden

Attached: vdb.png (730x730, 905K)

aub wordt wakker

Ben ik al

godzijdank

*poept*

Ik vind Aziaten echt niks. Zou mij ook doodschamen als mensen mij met eentje zien lopen

ik heb kreupelende gele koorts

En nu gaan ik weer, doei!

Wat hij zei

Attached: Iranian-woman_gita.jpg (700x1050, 396K)

Mensen. Verzin eens een baan voor op mijn CV.

Ik wil ont-noten. Ten behoeve van jullie centen.

Iran is Azië

Ja maar wanneer mensen in het westen het over Aziaten hebben, hebben ze het alleen over oost Azië en niet west Azië.

>verzin

Dombo

zaalmedewerker feestzalen

Het westen is het beste

Vakkenvuller
Receptionist
In de keuken van lokaal restaurant

>Verzin

Attached: 1527825200032.jpg (687x652, 444K)

*krijst autistich naar beeldscherm*

I think my depression is returning.

>ik gister: ik denk dat ik morgen maar eens wat klusjes ga afwerken
>ik vandaag: kk moe ouwe

i know this feeling

I feel like if I wasn't made for this world, I almost hope the next world - the one after death - to be a better one.

>zondag ochtend

God bless all of us.

Attached: sfewSF32.jpg (240x184, 8K)

ja?

geen spatie

Oh kijk, het is de "spatie autist" weer.

Attached: tDCP71527595078.png (400x314, 369K)

het is zondag ik heb hier geen zin in

Niet hem, maar samenstellingen schrijf je nu eenmaal aan elkaar.

Ja maar ja, als ge de moeite nie doet voor uw eigen taal correct te schrijven en Engelse grammatica gebruikt, kunde evengoe gewoon Engels spreken.

>ge
>nie
>voor
>kunde
>evengoe
Maar ik geef je wel gelijk.

yeah mate

>eigen taal correct te schrijven
>praat dialect

>Hee user waarom ben je zo verlegen? Mag je niet van je vd omgaan met andere meisjes? hahaha

Attached: girls-in-groups-leader-follower-1.jpg (700x394, 89K)

>'sorry, ik praat niet met geschminkte kakwijven'

de verzuring van de maatschappij is een feit

>vd

>oh kijk dames, hij is nog maagd hahahaha

Attached: girls-in-groups-leader-follower-2.jpg (700x394, 84K)

Vieze hypocriet

hallo limburg

echt jij moet gewoon eens neuken oetz

Dit is wat ik met jullie allemaal doe

Attached: 1330293277595.gif (558x347, 1.91M)

Haha de cringemachine

na 25 jaar heb ik hier zelfs geen zin meer in oetz

Dit is godverdomme echt hemels genot

Attached: AHI_434d50323834373233_1_LowRes_JPG.jpg (708x708, 52K)

>hij koopt zijn water van de (((waterjood))) ipv kraantjeswater te drinken

Attached: 1472732681729.jpg (493x455, 42K)

Kraanwater is inderdaad wel lekker.

youtube.com/watch?v=mwnMeAfB7xk

We zullen samen naar Thailand gaan

ik dep op jullie oestrogeen drinkers

Attached: ap,550x550,16x12,1,transparent,t.u1.png (549x413, 93K)

>'kraantjeswater maakt kikkers homo!!!'

Attached: download.jpg (279x180, 11K)

youtube.com/watch?v=eJZTeiEzQjM

geil

Attached: thai.webm (656x626, 2.99M)

>hij luistert negermuziek

RRRRRAAAAAAAAAAAAAGGGGHHHHH

Attached: Alex+jones+has+16+doses+of+truth+bomb+redpillllllllllllllllllllllllllllllllllllllll+_dcfd7ecb92f61aa (499x246, 53K)

Het is hetzelfde water.
youtube.com/watch?v=2KpdaGxq6vU

Flessen- en pakkenwater bevat oestrogeen.

jij mag de mannen neuken, geen probleem

als 'ze' er zo uitziet, geen probleem

>woezel en pip bronwater

Nee want ik woon niet in utrecht, noord brabant of drenthe

Attached: tenor.gif (220x124, 1.25M)

>dialect
De schrijftaal in België is letterlijk Hollands dialect. Draait de rollen eens om en stelt u voor da men in Nederland een of ander zuidelijk dialect als schrijftaal had opgelegd, en zij ineens 'ge', clitische voornaamwoorden, geslachtelijke verbuigingen van naamwoorden, typisch Zuid-Nederlandse woordenschat, enz in hun schrijven zouden moeten gebruiken, terwijl da al die dingen al honderden jaren uit nagenoeg gans Nederland zijn verdwenen of der zelfs nooit hebben bestaan. Om een of andere reden blijft het minderwaardigheidscomplex tegenover de Nederlanders hier echter hangen en is iedereen zodanig geïndoctrineerd da ze letterlijk alles wa da nie 100% Hollands is beschouwen als boertig, onverstaanbaar en aartslelijk dialect. Geen kat heeft hier ooit 'jij' gezegd, of 'niet', of vergeten hoe da geslachten werken, en toch probeert iedereen mekaar de loef af te steken om zo plat mogelijk Hollands te schrijven. Schrijft eens gewoon gelijk da ge spreekt, ne Nederlander doet dat ook.

'Praten' is trouwens Hollands, correct Zuid-Nederlands is 'spreken'.

amai kunde geen vlaams klappen mijne frak

man sjiek is mich dat, als vei hier allemol dialect goan callen, dan versthoan ver mekander nie

>ne Nederlander doet dat ook
fout, ik sou dan meer op un afriekaan lijke

Koek, mooi gevonden. Zal wel extra duur zijn.
Dan drink je kraanwater uit een andere provincie. En betaal je daarvoor.

kankerrandstad

perfect

Attached: I+think+they+are+just+right+_31104b3cb6f7e5cb0abbbe1a2d4cb256.png (557x604, 146K)

Wassegiemenau? Ut ken sein da we gweun in dialec ga lullûh maar we ken ne dan elkar gwoon nie meer begrijpûh, snappie? Heulemaal kut as we tiepfauten gaan makûh.

waarom woon je niet in brabant, user?

Waarom woon jij niet in brabant, user?

10/10 vlaams

;_;

goan wie now oons dialekt spreek'n?

kleir

broodje ei met ui

èh met euh

Wie hebbe n kullekie vor ons gegravn.

brôôdjen met i'j en uu

Ik woon in

BREDA
R
E
D
A

ABN is mijn dialect.

GOEDE paal

Attached: NBV.jpg (2000x1333, 106K)

IK HOUD VERDOMD VEEL VAN WETENSCHAP XD

Hallo, waar kan ik zoete Indonesische meisjes in Nederland ontmoeten? Ze zijn ideaal wit en dragen een hijab tijdens seks ...

Een Nederlander nadoen i niet zo moeilijk, dan moet ik gewoon Nederlands schrijven. 'Mijne frak' is trouwens Brabants (of zelfs alleen maar Antwerps) en die zeggen normaal gezien 'kunde gij'.

Limburgs is een eigen taal he slimmerik (of moet het 'slimmerd' zijn in het Hollands?), weliswaar met een sterke variatie (zoals Nedersaksisch of West-Vlaams), meer dan twintig jaar geleden als dusdanig erkend door de Raad van Europa. Nederland heeft het ook erkend, België doet alsof zijn neus bloedt.

Fonetisch schrijven is nu wel nog iets anders en wordt bijna altijd gebruikt om mensen belachelijk te maken. Hoe dan ook is het probleem daarmee dat ge de klanken die ge uitspreekt opschrijft zoals die in de Hollandse standaardschrijftaal zijn gedefinieerd en zo tot quasi onleesbare woorden komt, ipv de schrijftaal gebruikt en ze afhankelijk van uw regio gewoon op een andere manier uitspreekt. Het is niet omdat 'ja' in uw streek uitgesproken wordt als 'joa', dat ge daarom ook per se 'joa' zou moeten schrijven (tenzij dat er een goede reden is om dat wel te doen, natuurlijk).

Attached: pickle.jpg (770x542, 32K)

>dragen een hijab tijdens seks
Goede smaak.

moskee?

amai, mijne frak wa ne zevereir hier

Begrijp je wel het nut van een gestandaardiseerde schrijftaal?

>draag droog-past sportshirt
>na 45 minuten fietsen shirt volledig doorweekt

Nutteloos spul

>dan moet ik gewoon Nederlands
inkorrekt, je bent uberhaupt een aansienlek deel fan je ennen kwijt aan het ijnt van un werkwoort soals lope, sgijte, ete, etseetera.

>hele dag op internet leven
youtu.be/aflM0XEzDv0

>probeer lekkere 10/10 buitenlandse tjikkies te zoeken op Tender
>Ik veeg ze allemaal naar links omdat het van die kankerblonde stacies zijn of van die dikke kellys wiens kin naar boven is gericht

Attached: kankerkikker.jpg (500x320, 17K)

je zal meisjes moeten gaan aanspreken op't straat user, slaagkansen +40%

Treinen
Basisschool
Drenthe

Een standaard kan nog steeds variatie erkennen, en het is gewoonweg een feit dat elk Zuid-Nederlands taalgebruik nog steeds wordt gecensureerd en gezelfcensureerd (vooral in de gazet, ik bedoel de krant, en op het nieuws, ik bedoel het journaal) dat het niet schoon, ik bedoel mooi, is. Zeven miljoen mensen zeggen al letterlijk duizend jaar 'ge', maar zouden het niet mogen opschrijven omdat men dat in de Randstad niet meer gebruikt. Zeven miljoen mensen gebruiken elke dag geslachtelijke verbuigingen maar zouden het niet mogen opschrijven omdat men die in de Randstad al vijf eeuwen niet meer kent. Zeven miljoen mensen gebruiken elke dag imperatieven in tweede persoon maar zouden dat niet mogen doen omdat men in de Randstad imperatieven in de eerste persoon gebruikt. Leest eens 'Taal als mensenwerk: het ontstaan van het ABN' van Nicoline van der Sijs als ge interesse hebt in de kwestie.

IK WIL GEWOON EEN 20/10 BUITENLANDSE VRIENDIN VIA SOCIALE MEDIA VINDEN WANT IN HET ECHT AANSPREKEN IS GODVERDOMME FLIKKERGEDRAG

Attached: 9cfd1b2838c51c4827de7a9409009b1d.png (420x420, 335K)