Vorige
/NEDERDRAAD/
`deze is het
mr polska :)
wat?
Ik moet jullie iets bekennen.
Dommeriken
Negers zijn dom
>redditspacing
Net zoals dat deze jongens zich heel slim voelen.
Want het is onmogelijk dat een wezen ons gemaakt heeft, net zoals wij ook leven scheppen in bijvoorbeeld laboratoria.
jongens ik heb een IQ van 99!
Hoger dan 77iq
Ik wil terug gaan Thaiboksen, ik voelde mij echt een Dirk toen ik dat deed.
ik ben tering slim, want IQ gaat maar tot 100
ik wil ook met haar kont boksen, maar dan ipv mijn vuisten, gebruik ik mijn gezicht
>cijfers
Ga heen.
Maar waarom wil je een Thai in elkaar kloppen?
>net zoals wij ook leven scheppen in bijvoorbeeld laboratoria.
wij als mensheid kunnen helemaal niks scheppen, het lukt ons amper om het een klein beetje aan te passen
geloof was misschien lang geleden een manier om met de onzekerheden om te gaan, maar vandaag de dag niet meer
t. lage intelligentie
#
Geen argument
#
Omdat religie betekenisloze vormen zijn ten gevolge van kudde mentaliteit. Een Maria beeldje. Met je kont omhoog op een tapijtje. Terwijl de diepzinnigheid van religieuze lessen leiden tot inspiratie en dus ook kunstenaars hebben geïnspireerd, leidt slechts de vorm en uiting niet tot "iets wezenlijks" maar eerder tot hersenloos kuddegedrag. Religie is bedoeld als spirituele ontwakening, spiritualiteit die nog altijd subjectief moet worden ervaren en ontwikkeld.
Goh wie is dan diegene die God gemaakt heeft aangezien God Oneindig keer complexer is dan een verlepte kanker pizza?
reddit.com
Letterlijk reddit
Ga ALSJEBLIEFT nu direct terug
Heb je de middelbare wel afgemaakt?
Het is ons gelukt om eencellige organismes te maken vanaf de grond op.
We kunnen deeltjes maken op sub-atomair niveau. Wil je dat ik nog meer voorbeelden opnoem?
Het gaat helemaal niet om onzekerheden die we hebben, het gaat om menselijke arrogantie dat wij alles beter weten en dat het onmogelijk is dat er een God is die ons gemaakt heeft.
Omdat religie betekenisloze vormen zijn ten gevolge van kudde mentaliteit. Een Maria beeldje. Met je kont omhoog op een tapijtje. Terwijl de diepzinnigheid van religieuze lessen leiden tot inspiratie en dus ook kunstenaars hebben geïnspireerd, leidt slechts de vorm en uiting niet tot "iets wezenlijks" maar eerder tot hersenloos kuddegedrag. Religie is bedoeld als spirituele ontwakening, spiritualiteit die nog altijd subjectief moet worden ervaren en ontwikkeld.
>Wat lul je nou? Religie kan wel een doel geven aan iemand met talent maar het doet veel meer kwaad dan goed. Vooral tegenwoordig. We hebben het niet echt meer nodig en zeker niet in de bulldog versie genaamd Islam
"Ik ben Alpha en Omega, het begin en het einde"
Niemand heeft God gemaakt, sukkel. Ik weet niet wie dit een goed argument vind, maar hij is kanker slecht.
yourlogicalfallacyis.com
De bron van informatie is onbelangrijk voor het argument.
Reddit is vol met sukkels als jij.
1. Niet het punt, ik was het zelfs met je eens.
2. Loer meer, nieuwflikker
we kunnen heel veel om ons heen steeds beter meten en analyseren maar we kunnen niks scheppen
Behalve dat ik hier zit en jij degene bent die weet wat daar speelt en daar komt. Dan ben jij eerder de sukkel die bovendien het verkeerde forum heeft gekozen.
dikken vetten kaka SCHEURT antwerpse man zijn aars
Ik heb gister nog taart gebakken
Dat jij nou autisme hebt en niets kan
Heb je net verteld dat we dat wel kunnen, maar dat negeer je voor het gemak. Denk ook dat dit is hoe je hebt bewezen dat "God niet bestaat" voor jezelf.
Dan is het horlogemakers argument waardeloos.
Je kan niet de logica die je gebruikt om God te bewijzen ineens tot halt roepen op het moment dat je bij god komt.
Dan moet ik logische wijs concluderen dat God aan een lager standaard van bewijs wordt gehouden en dus minderwaardig is aan de realiteit.
tl;dr als god zich niet aan de logische beredenering hoeft te houden dan is deze ongeldig dus dan hoeft het universum en alles erin dat dus ook niet.
Het is duidelijk, geloof in god vereist intelligentie
het heeft niks te maken met op reddit zitten kneus.
ik typte gewoon het "watchmaker analogy" in en blijkbaar is reddit een goede bron van informatie in dit opzicht.
Alleen een intellectueel inept persoon zou dit niet begrijpen.
>logische wijs
De absolute staat van God ontkennende breinlieten
RANDSTAD
Die kankeratheisten zijn weinig beter dan de mensen van IS. Het enige verschil is dat IS geweld gebruikt. Beide willen ze dat christenen stoppen met het aanbidden van hun god en de sociale normen die daarbij zijn ontstaan in de afgelopen 1500 jaar
Minderjarigen mogen hier niet komen.
Omdat ik geloof dat er maar een God is. Wat wil je nou voor bewijs hebben dan? Ik geloof dat God de hoogste vorm is. Net zoals dat er ooit een eerste vorm van leven was, geloof ik dat God de eerste vorm is.
Als je mij wilt verslaan met "wetenschappelijke redenering" zou je toch wel echt op een dieper niveau moeten gaan dan "haha een steen is niet een slimme creatie, maar ik vergeet welke natuurwetten ervoor zorgen dat deze steen bestaat".
De Sociale normen die ontstaan zijn, gaan letterlijk recht tegen de Bijbel in.
Je hebt die zooi echt nooit gelezen of niet luilak
>Ik geloof dat God de hoogste vorm is. Net zoals dat er ooit een eerste vorm van leven was, geloof ik dat God de eerste vorm is.
Gaan we er dus vanuit dat dit jouw standpunt is en dit gaan we niet proberen te veranderen in een later stadium?
Waarom is het relevant wat jij gelooft? Als ik geloof dat stenen tegen mij praten betekent dat toch ook niet dat ik meer gelijk heb?
Gaat je niet lukken pik
>Atheisten zijn IS
>Enige verschil is geweld
Dat is ons hele probleem met IS, vriend.
Zodra een atheist mij weg probeert te houden van mijn geloof zal hij dezelfde behandeling krijgen.
nee, we kunnen alleen maar knutselen met wat ons gegeven is, dat is geen "scheppen"
hoe zou je ooit kunnen denken dat een wezen ons en alles geschapen heeft miljoenen jaren later dan dat het allemaal begonnen is?
>mensen begrijpen niet hoe geloof werkt
Stop maar jongens we hebben genoeg aangetoond dat alleen intelligente mensen God kunnen aanvaarden
>geloof ik dat God de eerste vorm is
Hier heb je dus een probleem.
Dit betekent dat jij meent dat GOD eeuwig is.
Waarom zou God eeuwig zijn en het Universum niet?
Wat is de gulden regel?
Jij bent niet slim genoeg. Je stelt domme vragen.
Wie zegt dat de mens bestemd is om dit te weten, of zelfs maar het bestaan van god betwisten? Niemand heeft de positie om dat te kunnen.
Mijn standpunt gaat niet veranderen want het is geen standpunt, het is mijn geloof.
>Het hele discussie ging om mijn geloof
>Waarom is jouw geloof relevant?
Het is het standpunt van alle mensen die in God geloven. "Ik ben Alpha en Omega" is letterlijk uit het oude testament. Ga lekker ergens anders je eigen scheten ruiken.
ontwijk de vraag niet lul
ik stel vragen waar jouw domme religie geen antwoord op heeft
Omdat we letterlijk eencellig leven hebben gemaakt in laboratoria. Wat ik dus al zei. Weet je dat wij zelfs atomen kunnen maken uit energie? Maar ja, dat God ons gemaakt heeft is natuurlijk onmogelijk.
Kanker op, ik stelde een wedervraag. Antwoord jij eerst. Kanker r*ddit.
Ik ben niet religieus, de grap is op jou.
Jij baseert dus naar jou eigen idee jouw hele eeuwige bestaan in het hiernamaals op een misschien?
Kun je mij even 10.000 euro geven dan geef ik het je misschien terug?
nu we dus vastgesteld hebben dat je meer om 10.000 euro geeft dan om je eeuwige leven in het hiernamaals waarom lul je dan zo dom?
>The END
RANDSTAD
>fout
Nieuwflikker
Is het zomer of zo?
Draad op draad naar de kanker
Reddit is die kant op, weg wezen zomerflikkers
Ik geef mee om 10.000 omdat ik weet dat jij een arrogante eikel bent die zijn ego opblaast via internet discussies.
Het hele idee van geloof is dat ik geloof dat God bestaat om de dingen die ik om me heen zie. Ik weet namelijk dat ik maar een mens ben, en niet alles weet. Omdat een hond geen concept van wiskunde heeft, betekent niet dat wiskunde niet bestaat.
Trouwens, je argument trekt nergens op, maar ik snap wat je probeert te zeggen. Het is een vrij algemene opvatting dat je niet geld kan aanbidden en God.
Kom meestal niet op Jow Forums nee maarja dat is ook omdat het vaak dood is hierzo net als die hersenpan van je
Loer meer voordat je propeert mee te doen met deze sjinese aardewerk verzamelaars conventie.
>argumentum ad ignorantiam
godverdomme waarom ben je zo dom?
kerel ik ben geen 12 ik zit meestal op Jow Forums en daar loer ik lang genoeg.
die god heeft ook onze atomen gemaakt dus alsnog kunnen we alleen maar spelen met wat we hebben
het is typisch menselijk om onbegrijpelijke dingen toe te kennen aan een hoger iets, maar nu in 2018 moet men het een beetje in perspectief kunnen zien
tetten
>ik ben geen 12
>ik zit meestal op Jow Forums
Kies 1 maar dan ook slechts 1
Waar lul je nou over? Want als je een tegenargument hebt of ook daadwerkelijk kan aanwijzen wat het "foute" argument is, dan kan ik daarover discussieren.
>Sub-atomair
>Atomen
Nee. Het punt is dat wij synthese op elementair niveau kunnen, maar dat een God dat zou kunnen is natuurlijk onmogelijk.
Die God heeft alles gemaakt...
van wat?
Als iets niet van niets kan komen en het enige dat bestaat is God dan heeft God alles dus van zichzelf gemaakt...
en als niet kan bestaan zonder gemaakt te worden door een ingewikkelder wezen dan moet God dus gemaakt zijn door een nog ingewikkelder wezen anders slaat je hele beredenering nergens op.
fucking brainlets hiero
>god heeft ook onze atomen gemaakt
Eindelijk zegt hij wat slims
Ga fuckign googlen wtf een argumentum ad ignorantiam is voordat je reageert Kerknicht
>het HUIDIGE JAAR KOM OP
Ga lekker je opleiding afmaken voordat je met achterlijke non-argumentatie komt. Fedorakoning.
RANDSTAD
Wat vinden jullie van joden?
Hou ik niet zo van.
>er zijn onironisch reddit deukhoed atheisten
Mijn dag kan nu al niet meer stuk
Waarom niet?
ze hebben niets misdaan
jammer dat jullie geen enkel argument kunnen maken die jullie lullige geloofjes iets van waardigheid geven.
maarja wat verwacht ik ook het is de Kerknichten erin geramt om niet te denken maar om te "geloven"
correct gesproken goj
>Het punt is
het punt is dat wij niks kunnen met wat ons niet al gegeven is
>volgt de discussie niet maar paalt wel
Mijn stelling was, in de vorige draad, dat geloof in god intelligentie vereist.
Mijn argument was, dat het idee van god niet kunnen aanvaarden het gevolg is van lage intelligentie vanwege de natuur van het idee van god. Het is niet heel moeilijk ofzo getuige de vele religieuzen, dus ik heb moeten concluderen dat het niet zo zeer een kwestie van intelligentie is, meer van ego. En mensen met een groot ego zijn, incidenteel, vaak niet heel slim. Niet slim genoeg om God te kunnen aanvaarden.
Dus zeg niet dat ik geen argument heb, randstad zomerflikker
Ben op latere leeftijd bekeerd, dus daar gaat je argument.
Volgens mij heb ik op elk van je argumenten een tegenargument gegeven tot nu toe, daarom moet je je verlagen tot "haha, geen argument want jij bent homo kerkflikker"
Wat telt voor jou dan wel? Als wij letterlijk energie en/of massa uit het niets maken? Als wij uit deze massa/energie wezens maken... wat zijn wij dan?
>atheïsten breken hun hoofd over het idee van god
LMKE
Heb je dit woordje net geleerd, randstad?
>energie en/of massa uit het niets
dat is sowieso onmogelijk
Wij zijn sowieso niets; enkel een stadium in een continu doorgaand iets
Word ik nu tot sint verklaard omdat ik kerstening heb gedaan via Jow Forums?
>Wij zijn sowieso niets; enkel een stadium in een continu doorgaand iets
Dus dit.. is de kracht... van atheïsme
Maar mijn pik is lekker en daarom bedank ik elke dag God. Amen.
Lekker even kanker hard gedeusvult op deze gezegende nacht of niet broeder
youtube.com
>Kijk dit maar^
Geloof in God vereist inderdaad intelligentie.
Genoeg om op het idee te komen en het redelijk te begrijpen.
Net als Sinterklaas bijvoorbeeld.
Dat komt namelijk omdat NIET menselijke dieren niet op zo'n dom idee komen omdat hun overlevings instinct nog nuttig is in de chaos van roofdier vs Prooi.
De mens is uit dit ecosysteem gestapt en heeft een nieuwe gemaakt.
Hierin is het zien van gevaren in de bosjes niet echt meer nuttig.
We hebben wetten en muren sloten op deuren etc.
Dus nu heeft het menselijk brein een natuurlijke drijfveer die niet nuttig geuit kan worden en dit transformeert dan in BIJGELOOF.
vroeger hadden ze honderden goden per geloof. Pas veel later kwam monotheisme tevoorschijn.
dit komt voort uit een trucje van de Israelieten.
Deze gozers maakten het namelijk bij de wet verboden om je god bij naam te noemen hierdoor kregen verschillende Culten geen ruzie met elkaar want allen gebruikten ze hetzelfde woord.
naja terug naar die bullshit van je.
Het hele idee van een God is afkomstig van het menselijke Ego samen met een bepaald overlevings instinct.
Mensen willen niet graag toegeven dat ze iets niet weten.
>Het is bewezen dat dit hetzelfde effect heeft op de brein als Pijn.
>Tl:dr
Mensen die geloven in God zijn oververtegenwoordigd in de groepen die het laagst geschoold zijn.
Mensen die Atheist zijn, zijn oververtegenwoordigd in de Meest intelligente groep.
goeie paal
alsook gecontroleerd
Echt harde harde 11e kruistocht gedaan, brada.
je bent op latere leeftijd bekeerd.
dat zegt niet veel.
behalve dan dat je niet zo slim bent.
>m-muh wereldbeeld! l-le statistieken! g-god is niet echt! ik kan dit weten!
Het zou grappig zijn als je niet zo weinig zelfbewust was. Je weet echt niet waar je het over hebt.
God heeft geleden