Attached: 1508449530160.jpg (372x500, 150K)
Sverigetråden - Mysiga morgonupplagan
Adrian Rivera
Jose Bennett
Runkat för femte gången inatt.
Lucas Hughes
hatar niggers judar nbögar sv ho babbar och gulingar
Angel Jackson
thoughts on gondola
Easton Bailey
vill krama Flampan favää~
Nathaniel Hernandez
Gör du inget annat än att sitta här och skita ner tråden?
Cooper Smith
>Sverigetråden
Justin Barnes
gonatt! :3
Parker Wright
*promper i tråden deres*
Juan Hughes
Dere, hvordan klarer dere å holde liv i trådene deres på natta?
Austin Cruz
jude som viskar i mitt öra
Joseph Hall
många störda NEETs är uppe i alla timmar.
Ethan Wright
Ska oironiskt konvertera till islam
Cameron Taylor
Matthew Lewis
Gavin Smith
Easton Turner
autism
Jack Martinez
>stormbögar hävdar sig vara djurvänner och för stärkt djurskydd
>behandlar sina djur som skit
vidriga jävla svin, att inte ta hand om sina djur är fan rent babbebeteende
John Cruz
Foles ut som jeg er den eneste i Norgetråden som er NEET, det er kjedelig.
John Cox
Häng dig incel oskuld
Sebastian Foster
han blev ju gripen och satt i häkte, hur fan kunde han ta hand om djuren då?
Jackson Sanchez
Så där allvarliga missförhållanden sker ingalunda på så kort tid som en häktning innebär. Men fortsätt du vitknekta stormblattarna.
Nathan White
Åh. Okej. Då är det okej att djuren lider.
Förresten så sitter han inte häktad nu eller den 25 maj då de var på besök.
Dessutom så är det här en gård där stormbögarna kan åka och jobba ideelt. Det här är alltså alla stormbögars fel.
Xavier Campbell
Jeg er kanskje jomfru, men jeg er ikke noen incel.
Isaac Gonzalez
>han är oskuld på riktigt
Josiah Wood
>breva så här svaga beten i en död tråd klockan sju på morgonen
Daniel Cook
>dkn man startar dagen med en kopp kaffe som är så starkt att det kan stå upp av sig självt
Brayden Morris
Du är snäll
David Barnes
Haha oj
Dylan Watson
>dkn AfS troligtvis kommer att komma in i riksdagen och SD blir största partiet
hanrejerna blåsta KNULLET UR för all evighet
Parker Bailey
afs kommer inte komma in rofl
de har fortfarande inte gjort minsta avtryck i mätningarna än, bortsett från en enda YouGovmätning för flera månader sen där de inte ens var uppe i 2% ändå
Cameron Martin
Jaha, tråkigt. Jag hade velat se båda SD och AfS göra bra ifrån sig
Owen Fisher
Hatar kvinnor, hatar blattar, hatar andra killar, hatar tråden och hatar mig själv
Jack Gray
Afs kanske blir intressant 2022 när SD har normaliserats så att det banar vägen för ett radikalare alternativ.
Att rösta på nåt annat än SD 2018 är i grunden bara kontraproduktivt.
Benjamin Allen
Jag tror att jag kommer rösta på AfS ändå
Noah Sanchez
Det enda du gör är att ge SD ett svagare mandat och du får bokstavligen ingenting tillbaka. Men visst, i grund och botten får du rösta på precis vad du vill.
Ethan Lopez
Okej jag betade favä men jag är inte helt säker på hur jag ska rösta än. Det står mellan SD och AfS. Den enda personen jag gillar i SD är i princip Åkesson, även om han har blivit så jävla mesig. Samtidigt är typ varenda person i AfS jävligt baserad, men om AfS inte får något inflytande så blir det ju meningslöst. Knepig situation favä
Ian Walker
tror allvarligt jag är autistisk.
hela min dag känns knullad bara för att jag spontant fick höra igår att jag måste ta bussen direkt efter jobbet för att åka till mamma på middag.
Matthew King
>vi har nollvision om asylinvandringen
>mesig
>H-hej Putin kan du hjälpa oss svenskar lite, jag hade ett årslångt autistiskt tjutande på kvitter och tänkte nu att jag skulle ställa upp i valet
>baserad
Okej gör hur du vill
Brody Parker
Inte nödvändigtvis Kasselstrand, jag tycker att han är lite okarismatisk. Jag syftar främst på William Hahne och Jeff Ahl, såna politiker är vad det här landet behöver.
Carter Long
å nej nej nej nej snälla nej
instagram.com
Easton Allen
>att jag måste ta bussen direkt efter jobbet för att åka till mamma på middag
låter bossigt
är du vuxen?
Nolan Hernandez
Nej, jag "måste" inte, hon bjöd mig på middag och jag sa att jag kommer för jag vill ju inte vara dryg och tacka nej.
bara det att det förstör hela dagen för mig nu.
Luis Sanders
>instagram.com
groteskt
Austin Wilson
instagram.com
vad har hon för ostbågekropp egentligen?
solar plexus ska inte vara den mest utstickande delen om man står rakt
Jaxon Ramirez
JAG VILL INTE TILL JOBBET
John James
Jag knulade en finsk flicka grabbar
Kayden Rogers
berätta
vart träffades ni?
Jack Ramirez
åtta långa timmar nere i trälbergs saltgruvor
Juan Russell
>dkn jobbar bokstavligen under marken
>dkn man bara kan bajsbreva sparsamt eftersom det finns ingen signal
Connor Powell
Har gått och skitigt en gång i timman hela natten. Och det är inte ränneskita heller. Vad i helvete.
Wyatt Hill
På tinder, vi gick ut och tog en fika igår och sen följde hon med mig hem. Hon ska åka hem till Finland på fredag.
Xavier Evans
Sluta vara kommunist. Om du bara jobbar hårt, visar framfötterna och var dig själv så kommer du bli miljonär en dag hehe
MEN GE FAN I ATT SKITBREVA PÅ ARBETSTID GOJ
Jeremiah Price
>var dig själv
borde va skottpengar på de som yttrar detta
Parker Wood
Sov hon över? hade ni det bra? knulade ni mer än en gång? sög hon av dig? hur inledde du sexet?
Wyatt Harris
Ja, hon sov över. Vi knulade två gånger och hon sög den andra gången. Jag inledde det med klumpigt förspel eftersom jag var semi-oskuld, hade bara haft sex en gång tidigare
Lucas Foster
menade risnegerbabben som får knulla henne
Jeremiah Phillips
var hon bra på att suga? hur gammal är du? slickade du henne? berätta lite detaljer här mannen, jag vill höra hur en lyckad trådautist får till det.
Jacob Rivera
Det är ju USA, allt annat än rasblandning är olagligt där och hon är inte svensk ändå så.
Aaron Garcia
>dkn kommer aldrig ha så hög sexdrift att jag reser utomlands och spenderar tiotusentals på horor
Jordan Cook
>larson
>inte svenskt
Ryder Anderson
>var hon bra på att suga?
Jag har inget att jämföra med men jag tyckte det var skönt. Jag är 21 år gammal och nej jag slickade henne inte eftersom jag inte tänder på det. Hon är jättesöt, typ 1.60 lång med en fin rumpa och ganska typiskt finskt utseende
Jordan Cook
HELL SEGER
Ryder Wood
jvdk.
känns bra mann1
Xavier Morgan
sorgligt
Chase Young
Grattis mannen
Caleb Sanders
Hatar sliddjur
Gabriel Rivera
folkförrädaren...
Josiah Hernandez
Tack!
vänta va? hon är ju både blond och blåögd, faktiskt ljusare hår än mitt
Sebastian Myers
>dkn tråden antingen är full av bögspam eller nbögar som skryter
Mason Gomez
Jag skryter inte user det var andra gången i hela mitt liv jag hade sex och den första gången kom jag efter typ 20 sekunder så egentligen var det här den första
Nathaniel Wood
>typiskt finska drag
Joseph Rogers
>Jag skryter inte user
>jag hade sex
Lucas Bennett
PÅ NBÖGEN BARA
Xavier Phillips
Hon suger men du kan inte ge tjänsten tillbak o slicka? Mannen vafan? Håller med dock vaginor är äckliga, kuk är bättre för oralsex
Adrian White
>egentligen var det här den första
Håll käften bara. Håll käften. Antingen är man oskuld eller inte. Du vet inte smärtan av att aldrig fått ha doppat.
Ugh.
Jacob Bailey
Jag skulle ha velat slicka henne i röven men jag vågade inte fråga
Elijah Campbell
>lol xD jag är precis lika ensam och onormal som dig user lmfao *bestämmer dejt med fnöskehora och knullar henne*
Luis Flores
detta
Wyatt Reyes
Vänta. Så du tänder inte på att slicka fitta men att slicka rövhåla tänder du på? Varför?
Är du bi?
Bentley Robinson
D1a en miljon gånger om.
Hudson Lee
Jag tror det är för att jag har tittat för mycket på porr favä. Jag är inte bi ( vad jag vet, tycker inte män är attraktiva ) jag tänder på att knulla fittor, bara inte slicka dem
Gabriel Stewart
känns alltid som nåt saknas i livet
Gabriel Rivera
en fv...
Robert Walker
Kanske men det känns inte som det är det. Mer en känsla av att jag vill göra massa saker men verkligheten är inte en film
Vill ha fv om 1-2 år men inte nu
Carter Butler
SPELARE
Joshua Collins
>"äntligen har vi skaffat en gård till rörelsen. nu kan alla som vill leva en urnordisk livsstil. Hell seger"
>stormbögarna sitter hellre och spelar dator ändå
>djuren svälter
Fy fan
Caleb Young
Ingen idé att beta stormisarna favä. De sover fortfarande.
Jack Murphy
Har haft fv innan och livet kändes tillfreds, som om att allt vart säkert, livet var på rätt spår, plugg och arbete blev lättare på något sätt. Man skulle eventuellt ha barn, hem, bil och hela köret. Planen fanns där.
Nu, utan fv, så finns inget av det där kvar. Jag har inga mål, inget jobb och jag pluggar inte. Jag bor hemma hos mina föräldrar och lånar deras bil när jag vill handla något för mig själv.
Carter Green
Var det någon gemensam gård eller typ en stormbög som hade en gård och gick "höhö ja ni i motståndet får gärna komma och jobba gratis, naturligt ursvenskt hell seger och allt det där höhö". För i det senare fallet är det guldberg nivå och man kan förstå att folk kanske inte känner sig så kopplade till det.
Joseph Bennett
>suttit hela natten och läst studier och forum om håravfall och hur man stoppar det
orkar inte mer... tänker bara ta finsteride och acceptera att jag blir kemiskt kastrerad
Lincoln Flores
Tänkte inte på det
Jag tror det är samma gård som är med på den där bilden på en stormbög som bär ett ägg på en sked han har stoppat i munnen
Robert Stewart
Vill gärna ha jobb och hus innan jag börjar tänka på fv
Luke Brooks
Hus är väl bäst att skaffa tillsammans med fv. Inte så mycket idé med att skaffa en stor kåk om man är ensam
Luis Brooks
Behöver inte vara särskilt stor
Joshua Reyes
Om jag inte har råd med ett hus som är minst så här stort när jag är 30 tar jag livet av mig
Carson Sanchez
Hoppas hon lämnade dig gör en neger
Jayden Walker
Vilken av topparna?
Hunter Scott
Gillar du kukar då? Eller fällor?
Benjamin Lee
Nice med ett par extra rum för gäster och liknande. Eller bara ha så man kan skala upp när man får fv osv.
Att bo i lägenhet hela livet är nog fett jobbigt.