Dagen er ikke helt den samme uten-utgaven
Forrige:
Dagen er ikke helt den samme uten-utgaven
Forrige:
Faktisk ikke innafor å falle av brettet på en lǿrdagsmorgen.
>den absolutte tilstanden til nattskiftet
Vi ruller videre
Jeg var våken, men mobilbrevet i en annen tråd mens jeg spiste frokost og glemte å dulte.
Sitter på jobb og ser på cryptoportfolioen min tape all verdien.
>legger inn 130k nok i august
>1.7 mil i januar
>120k nå
Jeg kommer bare til å skyte meg selv i hodet om shitcoinsa mine ikke mooner snart.
Stop flooding our beaches with drunk soyboys. Thanks.
Dæven. Hadde aldri våget å investere i krypto uten å selge litt etter litt i takt med verdistigningen så jeg i hvert fall hadde en buffer om alt gikk til helvete.
>mooner
Hvem skal betale for siestaen din om turistene forsvinner?
RONALDO
Fǿles godt å bo i Norges vakreste by
bt.no
Den eneste byen i Norge er Oslo
Faktisk helt feil
Jeg trodde jeg blir rik om noen uker :(
Kjopte nano coin på 3.2 dollar. Hodla når den var på 38 i desember. Nå er den på 2.7. Gikk fra over 1000% profit til 40% tap.
Hva tror dere gutta, blir d ligg på meg?
Garantert, gaming er en fittemagnet.
nydelig dag ute gutta, kanskje i dag er dagen jeg finner en jv
[spoiler]Nei[/spoiler]
h-hold kjeft, dette ha'kke du noe greie på
Hvem av dere brakk armen til Sol?
>pisse off
Så dette er kraften til det norske språket...
Måne gjorde det.
Og poenget ditt er?
>hadde den halvveis inne
>odela det så monumentalt
savner norge familie
Hvor i statene er du? Brev overvektige
Jeg er faktist non-fat amerikaneren. Jeg bor i California.
O S C H L O
ameshikanærn
den shkamlose kaliforneer
hevder han e ikkefeit i norgebrodet, men innsjår ikke at sjol ikkefeite burgera e feite med norske standarda
later som han kan norsk for å dekke et oppmerksomhetsbehov, godt hjulpet av diverse oversettelsesverktoy
amchikanern
pell dæ te hælvete ut av trjåden vårsjess
De har sikkert brune oyne og kaller seg "hvite"
*snap*
h-h-h-hva faen slutt jeg har brune oyne men JEG ER HVIIIIIT
Har dårlige nyheter user...
Å ha hvit hud er jo ikke verdt en dritt hvis man ikke har blå oyne.
"Hvite" med brune oyne er jo allerede fortapt, de er allrede blandingsrase, så det har ikke noe å si om de gifter seg med en pakkis (så at de skal trigge nazister, blir som å si "se på meg, jeg er en iraner som gifter meg med en afghaner, avfyrte nasser på selvmordsvakt")
*dabber på deg*
brune oyne ser bedre ut på menn
Haha, mamman din som sa det til deg en kveld du ikke fikk sove eller?
Har hvit hud, blondt hår og blå oyne
Er det rart jeg blir sinna? Jeg er jo faen meg utrydningstruet. Får negerne fatt i meg blir jeg kokt levende
det ser bedre ut på kvinner, fordi blåe oyne er feminint.
det får menn til å se ut som hanreier
Faen så mongo dabbing er, og hvordan dabber man egentlig PÅ noen?
innfǿr brunǿyneparagrafen, hold norge rent
Fordelen med å ha brune oyne eller brunt hår er jo sånn sett at barna deres ikke blir hundsett for å viderefore den hvite rase. Det må være deilig å være politisk korrekt genetisk.
Haha, ok. Du skal få lov til å rettferdiggjore blandingsrasen din, det er ingen som er sinte eller skuffet over deg, det er strengt tatt ikke din feil at du ble fodt med brune oyne.
Glem ikke
>kroppspositivist og masterstudent i empowerment
dette gidder jeg ikke lese engang
Disse folka lurer seg selv. Helsepoliti og kroppspress finnes ikke.
hfbs
Husker deg! Hvordan går det?
Det går greit. Bare föler meg litt nostalgisk for norge i kveld. Hvordan går det med deg?
Skal dere heie på island i dag da
>dette har den norske stat sponset i fem (5) år og det er ikke det eneste tilfellet
>tripstoget fortsetter
Dårlig
Sjekk DISSE!
*dabber på deg med fortsettelse av TRIPLETT-TOGET*
Hadde vært dumt om noen stjal disse repeterende sifrene...
skjerpings
dumme froskebrevere
T r i p l e t t e r
r
i
p
l
e
t
t
e
r
Er dette trådens mest klassiske repetersifferinnlegsrekke?
God formiddag. Fått innvilget sykepenger for psykososiale hemninger og får snart dekket operasjon for sterkere kjeve (dere har sikkert sett sånne bilder på pol). Foles godt, mann!
Drittautist som tar 500 nautiske mil negerkuk om dagen
Den absolutte galmannen brevet det igjen, haha!
I dag skal jeg soren meg feire med deilig alkoholis fra morgen til kveld, dette har jeg venta lenge på. Folketrygden får mye kritikk her inne, men jeg synes det er et herlig system at man slipper å betale for noe. Skål!!
Jeg er litterært DNA-testet 100% skandinavisk men har brun-gronn oyefarge. At oye- og hårfarge skal ha så veldig mye å si er et megmeg.
>dfn du er den som videreforer toget
cho chooo toff toff toff toff
>(((DNA-testet)))
Flink goy
>antyder at jeg brukte mitt eget navn
Hva så? At selskapet du betalte penger for å få et skriv som gir deg god selvfolelse mener at den skandinaviske genotypen inneholder blant annet brune oyne, betyr ingenting.
Den absolutte tilstanden
Tar meg en tur til Sverige, noen som skal ha noe?
Er jo mye moro man kan finne ut med DNAet sitt annet enn opphav, var jo det jeg var interessert i. Og det er jo klart at brune oyne er en del av den skandinaviske genotypen tilbake til steinalderen, å hevde det motsatte er det som er tull.
>parenteser
>goy
Du må gå tilbake.
Ingen bryr seg om brunoyde har fantes i skandinavia lenge. Brunt er dominant rent genotypisk og vil prege avkommet. Har du lekt med plastelina og blandet alt for? Du får ikke gått tilbake..
Finnes det VIRKELIG folk i tråden med brune oyne, eller er det bare kameratslig tull for å provosere andre her?
toget
o
f
f
e
r
De bare megmeger. 'Nordmann' og 'brune ǿyne' i samme setning er selvmotsigende. Hvis man har brune ǿyne er man faktisk ikke norsk.
>oyeautisme
håper ikke det
Jeg kan stotte opp under "nordboer", men ikke "nordmann", for brunoyde og fremmedfolk som er bosatt i Norge
får vell prompe meg ned til butikken jeg da
sykt at dette er siste
ugly big forehead
Påminnelse om at det finnes noen brunoyde i tråden.
>den absolutte tilstanden av /norgetråden/
Takk, Finland, vår beste nabo (Russland er nest best av de vi deler grense med).
Dette megmeget forstår jeg ikke.
Har du oyet til sam*n Sim*n der?
*forvalter inntekte min uansvarlig*
ikkeno personlig
Heng deg, reinknuller, Sverige er det eneste naboen vår som har verdi.
Det vet ikke jeg. Mulig han er det oyet som ser litt kineseraktig ut litt oppe til hoyre.
Ekstremt dårlig brev
Basert og rodpillet
Hva er det du ikke forstår? Det er ingenting kompliserte meninger mellom linjene her.
>t.
Jaja, sånn går nu dagan
Har vi noen glemte helter, noen anonser som var legendariske for lenge siden, men som bare forsvant?
Alt jeg ser er noen autister som er veldig opptatt av oyne av en eller annen grunn.
VRÆL
Norgetrådens lengste sammenhengende rekke av brev med tre like siffer til slutt?
>