Sverigetråden - Klasupplagan

Hell seger

Attached: klaslundfragorsvar.jpg (460x333, 23K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=MoPhx18f2JA
twitter.com/AnonBabble

hell seger

HELL SEGER min broder

Claes Blund

>bögar gillar knulla varandra på rumpan

Attached: 1529248127024.jpg (230x320, 68K)

HELL FUCKING SEGER

Skulle heema varenda nörd iden här tråden

Attached: UFmfgmbo.jpg (582x1034, 151K)

>ger dig en välplacerad käftsmäll

oj då :^)

>för hjärnkulting för civ5
oroa dig inte om det
civ är rätt så enkelt

Attached: DVNNVFOVQAAiqOU.jpg (1001x1200, 113K)

Har fått jobb på restaurang

Attached: 1519657053869.jpg (1024x678, 221K)

vif

"Flampan" ni kan inte vara tillsammans om ni aldrig träffats

Attached: 1528293203887.gif (500x346, 509K)

Grattis user, vad för sorts restaurang? Var du NEET innan eller? Dubbelgrattis isåfall!

Attached: 1514432074787.jpg (1920x1200, 587K)

Påminnelse att du har rätt att ladda hem saker från svtplay

>blir ihjälsparkad av DunderbenAnon

>när man tittar på en snabbspringare och bara VET att de kommer transitionera i framtiden
alla gör givetvis inte det, men på vissa kan man bara känna på sig, feminina och fjolliga drag..

Attached: 1515532076735.jpg (480x480, 15K)

fattar inte grejen med sex och varför alla oskulder i tråden vill knula så gärna, brukar aldrig få bånge av att se varken män eller fruntimmer, inte ens låg test
grå asexuell är mästarras

Attached: 1528070191278.gif (361x203, 3.87M)

Hur gör man det och varför skulle man?

Döda dig själv

spara program/serier man gillar?

Jobbade på krog i ett par år, var ganska kul faktiskt. Jobbigt sena kvällar däremot.

allt är ju relativt
känslomässigt var vi väldigt nära varandra
har aldrig berättat så mycket om mig själv som jag gjorde för henne

Attached: DdjpXAEVAAEnqp2.jpg (750x750, 68K)

MÄT ERA SKALLAR OCH BREVA SKALLINDEX

Attached: Cephalic Index.png (1218x784, 67K)

för att jag tittar på snabbspringare? Dampus, chilla..

kolla upp penectomy på google

Snackar om din nuvarande "pojkvän" också. Har svårt att ta dig på allvar, är nog något gyckel bara

Hur laddar man ner då?

alla är olika user, och det är helt okej!
känner du inte för det så känner du inte för det! du måste inte forcera det~

svara inte på mitt brev din äckliga perversa transa

Snabb fråga, vad får dig att tro att du kommer komma bra överrens med din nya bögpojkvän? Ni har ju aldrig ens träffats

inb4 han bögrånmördar dig och snor 8400 kronor

Attached: sea.png (300x250, 28K)

googla uwtd

Ska ta livet direkt efter jag har tagit ut min examen.
Fy fan för det här jävla livet.

>alla är olika user, och det är helt okej!
Nej, det är det inte. Speciellt inte om "olika" innebär att vara en irriterande patetisk vek fjolla som du

*binder fast en tegelsten kring din vad*
*slänger dig i sjön*

håll käft nu """""""""asuka"""""""

kan vi ses så gör vi det tillsammans user

Varför ska du ens ta examen då och i vad?

vill du se mina tågbiljetter eller?
vi ska träffäs
men ni får tro vad ni vill
>8k kronor
har aldrig gett 8k kronor till någon

Attached: 6dabe49eddcb6ec3cdea2d01f6c52e2f.jpg (825x1010, 254K)

Förtjänade han sitt öde?

Attached: Dd_01tFUQAEF_We.jpg (220x262, 9K)

I snus

ha så kul i skärselden

>Klas Lund dras upp på scenen, ansiktet blodigt och svullet av misshandel och gråtandes av rädsla och smärta samtidigt som han gnyr "snälla skona mig" när han tvingas stå knä brevid Emil och Simon
>Löfven tar emot folkets jubel med utsträckta armar, han spänner sina väldiga arbetarnävar och hans bommande stämma utropar "Kamrater vi har rensat Sverige ifrån en terrorsvulst"
>han gestakulerar mot stolparna som satts upp på arenans gräsplan där NMRmedlemmar har hängts, visslande och glada tillrop hörs
>"Idag ska vi utrota den sista smutsen som står här framför mig" han pekar på de tre "männen" med yxan i sin hand
>"Kamrater kom ihåg vad jag lovade er, för jag håller mina löften, inga" *yxan faller och skiljer Emils skräcksöagna huvud ifrån hans kropp* "nazister" *Löfven klyver Simons huvud och fortsätter ända ner till bröstet med yxans svenska stål, svinga av starka armar* "PÅ VÅRA GATOR" *Löfven hugger av Klas Lunds armar en efter en, spinner runt och avslutar med ett välplacerat hugg över hans nacke som avsöutar honom*

baserad

Varför gillar han dig? Svårt att tro att det finns någon user i tråden som dels gillar transor och dels är desperat nog att fastna för någon på kanalen. Hur träffades ni ens? Var det dina animebilder han föll för? Svårt att föreställa sig situationen.

Tack :3
Italiensk restaurang

Varför inte prova leva några år planlöst efter examen? Är du inte nyfiken på vad du kan gå miste om?

undrar (((vem))) som kan ligga bakom detta brev?

Mehmet......

user, varför är du besatt?

tankade hem mysteriet på greveholm med youtube-dl, kände mig som en jävla hacker med cmd och allt.

nej favä
vi la till varandra och började prata här i tråden
han är jättemys
hur ska jag veta varför folk blir kära eller tycker om mig

Attached: DT6097qVQAAv6VQ.jpg (781x1051, 131K)

han är nog avundsjuk att flampan har hittat någon men han sitter ensam

Tar examen i Maskinteknik och tar det för att mina föräldrar vill se mig ta examen.

youtube.com/watch?v=MoPhx18f2JA

Du har nog rätt, fattar inte liksom. Två personer chattar och vill träffa varandra, inget fel med det. Liksom det är vilken annan "dejt" som helst. Sen om de stannar tillsammans är en helt annan femma. Men först måste man prata, träffas och sånt.

Så ta en paus då. Res eller arbeta med något annat ett tag.

>var inte söt
>var för skadat gods för att ens orka fika med vänner
>en tjej från psyket du knappt pratat med smsar plöttsligt en massa gånger, skriver bla "Du är så söt tycker jag"
Hon är tokig och/eller har dolda motiv eller hur?
Ska kanske nämna det för vår behandlare, får lite tsunderevibbar favä...

Attached: 1522943122670.jpg (800x1067, 262K)

vad menade norska transan med detta?

Attached: hmm.jpg (639x184, 24K)

Fast för 2 veckor sedan var du helt ensam och dkningenpv och blabla och nu har du tydligen partner. Varför la han till dig i första början? Kolla på vad han visste om dig. Du är bög, fet, aspirerande transa, animerollspelar och du blev blåst på 8000 kr av ditt "ex" (antar det var det sista som lockade)

>man det plötsligt finns en rip på Anders & Måns på piratebukten som inte ser ut att vara inspelad på en potatis

Attached: 1528622225564.gif (680x679, 805K)

mann1 du har problem, dags att vakna upp.

>torture and disebowel trannies

Attached: 700.jpg (300x303, 8K)

Attached: dae7f7f4a803f053f28379059a8e6002.jpg (922x864, 61K)

Hur svårt är det för någon som inte gillar matte?

>vitknekta Bajstransan

Haha Aa, hoppas han tar sitt värdelösa liv

>d-du f-får inte s-säga s-sanningen

Svårt, det är rätt så mycket matte men också mycket programmering
Men att man tycker om Matte är nästan en förutsättning för de flesta Ingenjörslinjer

Du har problem, hahahaha. Jag skiter i bajstransan men du som är besatt är störd!

Donerade 200 kr till Forsen en timme sen men han har fortfarande inte läst ut min donation högt

Attached: 1528523147775.gif (600x502, 37K)

jag vet inte. har aldrig varit på psyket. men du gör en bra chansning att fråga på 4kanal, hehe.

Du kan nog klara dig igenom utan att gilla matte om du jobbar hårt, men du kommer inte bli superbra.

Finns det något sätt man kan donera pengar till flampnallen? Hon behöver allt stöd hon kan få. Vi sötbrevare måste verkligen hålla ihop!

Poängen är att mobba ut honom ur tråden, utan honom och hans svans så blir tråden bättre

ge mig fv

idiot.

Du är helt jävla dum i huvudet som donerar till ryckströmmare.

Vad sägs om att starta den nya veckan med vetskapen om att Alternativ för Sverige har den näst mest besökta hemsidan av ALLA partier i Sverige?

Nu ser vi till att låta veckan präglas av 100% HÖG ENERGI!

Attached: 35473215_657595337966068_3433298694944849920_o.png (1200x900, 195K)

Attached: mike_1.webm (800x450, 817K)

Mann1, hur fan ska du "mobba" någon när du är online och är en tönt som alla andra. Fucking vakna din jävla dåre.

[källa saknas]

Tar något annat

>ge uppmärskamhet till en uppmärksamhetsberoende person kommer få honom att lämna
tror inte han bryr sig om det är negativ eller positiv uppmärksamhet

Attached: 1583496205066.png (755x708, 31K)

>mobba bort någon på kanalen
lycka till

Attached: Df_hQLcVQAAdgwF.jpg (600x1200, 121K)

Han är rolig och hans chatt också, finns bokstavligen inget fel med det

>beställ fulroids från Indien
>käka 8 gånger högre dos än vad din kroppsvikt klarar av
>försök nofappa
>tappa disciplinen och runka till transor på /ausnz/
>post-ejakulationsdepressionen triggar din psykos
>gå till sverigetråden och ta ut din ilska på snubbelbögar

Attached: 1528760058979.png (600x435, 295K)

Jonte, du bör nog spendera ditt studiebidrag på något mer vettigt.

så svårt är det inte. en doxx brukar göra det.

>vårt nystartade partis hemsida är rankad mycket högre än äldre och det är inte alls för att majoriteten känner till deras politik och inte våran!

Svensk sjukvård var länge bland världens bästa, och svenskar har kunnat vara stolta över vårt generösa och omfattande sjukvårdssystem. Därför har de senaste decenniernas försämring på området närmast blivit ett nationellt trauma – ett angrepp på den svenska självbilden. Långa vårdköer, patienter som dör i väntan på vård, överbeläggning, ekonomisk diskriminering av svenska medborgare samt omfattande resursslöseri har förändrat bilden av vår sjukvård.

Alternativ för Sverige ser det som avgörande att göra sjukvården mer tillgänglig. Vi vill att läkare och vårdpersonal ska kunna fokusera på det de utbildat sig för, och inte tyngas ner av pappersexercis. Vi vill även effektivisera sjukvårdsstyrningen och garantera likvärdig vård över hela riket genom att avskaffa landstingen och överföra ansvaret på staten.

#AfS2018

Attached: 35482335_657691994623069_1588879767690543104_n.jpg (960x960, 107K)

lel

jag tänker på din hälsa varje dag snsd

>flampan + evangeline

Attached: 1512096144739.jpg (1280x720, 349K)

vi bor i sverige
inte indonesien

Attached: DWp5Bo2U0AA6Ar7.jpg (846x1200, 86K)

>förstatliga vården
Tappade.

Vidriga etatister.

Om det hade varit möjligt att mobba ut Flampan så hade det skett för väldigt länge sen.

Hen är odödlig mot trådmobbning. Garanterar att Dampus kommer lämna före Flampan

Idiot.

Attached: 1233534482495.jpg (162x195, 12K)

KAN INTE HITTA PÅ

Vad är problemet?

Han tjänar redan mer pengar på en månad än vad du gör på ett år, varför i hela helvete skulle du slänga pengar på en sån person?

>vad är brev med mjältbrand